דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. מנוע
  3. ניקוי חיישן חמצן

ניקוי חיישן חמצן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מנוע
11 פוסטים 6 כותבים 854 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • דוד 100ד מנותק
    דוד 100ד מנותק
    דוד 100
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    שלום
    יש לי מנורת מנוע p2096 הרבה זמן הלכתי למוסך ובדק לי באמצעות מחשב שנותן נתונים בזמן אמת שהחיישן חמצן הקדמי לא מתפקד בצורה מסודרת ולכן קניתי מדוד אלי אקספרס חיישן חמצן החלפתי והמנורה חזרה שוב לכן קניתי חיישן מקורי מרכב מפורק בהתחלה עבד מצוין ועכשיו שוב חזרה התקלה הכיוון שלי לפרק אותו ולנקות אותו השאלה האם ע"י ספריי קרבורטור שייך לנקות אן שמישהו מכיר ספריי יותר כדאי להשתמש איתו תודה רבה

    KlonimoosK יצחק רשטוני 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • דוד 100ד דוד 100

      שלום
      יש לי מנורת מנוע p2096 הרבה זמן הלכתי למוסך ובדק לי באמצעות מחשב שנותן נתונים בזמן אמת שהחיישן חמצן הקדמי לא מתפקד בצורה מסודרת ולכן קניתי מדוד אלי אקספרס חיישן חמצן החלפתי והמנורה חזרה שוב לכן קניתי חיישן מקורי מרכב מפורק בהתחלה עבד מצוין ועכשיו שוב חזרה התקלה הכיוון שלי לפרק אותו ולנקות אותו השאלה האם ע"י ספריי קרבורטור שייך לנקות אן שמישהו מכיר ספריי יותר כדאי להשתמש איתו תודה רבה

      KlonimoosK מנותק
      KlonimoosK מנותק
      Klonimoos
      מגיה מייבין
      כתב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
      #2
      פוסט זה נמחק!
      דוד 100ד אבי יםא 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • KlonimoosK Klonimoos

        פוסט זה נמחק!

        דוד 100ד מנותק
        דוד 100ד מנותק
        דוד 100
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @Klonimoos
        היה נראה שכן אבל בכל זאת הלכלוך שמצטבר בחיישן כזה הוא הרבה מעבר למה שאתה יכול לראות כי בכל זאת החיישן ישב הרבה זמן אצל הבנאדם בלי תזוזה הגיוני שהוא יהיה מקבל לכלוך וכדומה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • KlonimoosK Klonimoos

          פוסט זה נמחק!

          אבי יםא מנותק
          אבי יםא מנותק
          אבי ים
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @Klonimoos כתב בניקוי חיישן חמצן:

          אבל לא קשה לנקות אותו עיין כאן ,אתמול דובר בזה…

          נראה לי שהוא לא מדבר על החיישן כמות זרימת אוויר שאני דיברתי עליו (שנמצא לפני כניסת האוויר למנוע) אלא חיישן חמצן קדמי שנמצא לפני הממיר
          וצורת הנקיון שלו היא אחרת

          יוסי 0י תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • דוד 100ד דוד 100

            שלום
            יש לי מנורת מנוע p2096 הרבה זמן הלכתי למוסך ובדק לי באמצעות מחשב שנותן נתונים בזמן אמת שהחיישן חמצן הקדמי לא מתפקד בצורה מסודרת ולכן קניתי מדוד אלי אקספרס חיישן חמצן החלפתי והמנורה חזרה שוב לכן קניתי חיישן מקורי מרכב מפורק בהתחלה עבד מצוין ועכשיו שוב חזרה התקלה הכיוון שלי לפרק אותו ולנקות אותו השאלה האם ע"י ספריי קרבורטור שייך לנקות אן שמישהו מכיר ספריי יותר כדאי להשתמש איתו תודה רבה

            יצחק רשטוני מנותק
            יצחק רשטוני מנותק
            יצחק רשטונ
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
            #5

            @דוד-100 כתב בניקוי חיישן חמצן:

            שהחיישן חמצן הקדמי לא מתפקד

            אתה מדבר על חיישן זרימת אוויר [MAF] שיושב בסעפת יניקה או בחיישן חמצן [למבדה] שיושב בסעפת פליטה ?

            חיישן זרימת אוויר רגיש יחסית וגם לרוב לא כל כך מלוכלך וכדאי לנקות אותו עם חומרים עדינים ובזהירות

            חיישן חמצן יושב בדרך החוצה ומלא בפיח וצריך לנקות אותו בצורה חזקה , אתה יכול להתחיל עם טבילה במסיר שומנים/ספריי קרבורטור וכדו’ אחר כך השפרץ עליו מסיר חלודה עד שיתנקה ולסיום נקה אותו עם חומר ניקוי ביתי כל שהוא ויבש היטב
            [ראיתי פעם סרטונים מהמזרח שהם שורפים את קצה החיישן באש אבל לא מספיק בקי בתהליך הזה]

            דוד 100ד תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אבי יםא אבי ים

              @Klonimoos כתב בניקוי חיישן חמצן:

              אבל לא קשה לנקות אותו עיין כאן ,אתמול דובר בזה…

              נראה לי שהוא לא מדבר על החיישן כמות זרימת אוויר שאני דיברתי עליו (שנמצא לפני כניסת האוויר למנוע) אלא חיישן חמצן קדמי שנמצא לפני הממיר
              וצורת הנקיון שלו היא אחרת

              יוסי 0י מנותק
              יוסי 0י מנותק
              יוסי 0
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @אבי-ים כתב בניקוי חיישן חמצן:

              נראה לי שהוא לא מדבר על החיישן כמות זרימת אוויר שאני דיברתי עליו (שנמצא לפני כניסת האוויר למנוע) אלא חיישן חמצן קדמי שנמצא לפני הממיר

              כן זה החיישן ש> @דוד-100 התכוון

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                @דוד-100 כתב בניקוי חיישן חמצן:

                שהחיישן חמצן הקדמי לא מתפקד

                אתה מדבר על חיישן זרימת אוויר [MAF] שיושב בסעפת יניקה או בחיישן חמצן [למבדה] שיושב בסעפת פליטה ?

                חיישן זרימת אוויר רגיש יחסית וגם לרוב לא כל כך מלוכלך וכדאי לנקות אותו עם חומרים עדינים ובזהירות

                חיישן חמצן יושב בדרך החוצה ומלא בפיח וצריך לנקות אותו בצורה חזקה , אתה יכול להתחיל עם טבילה במסיר שומנים/ספריי קרבורטור וכדו’ אחר כך השפרץ עליו מסיר חלודה עד שיתנקה ולסיום נקה אותו עם חומר ניקוי ביתי כל שהוא ויבש היטב
                [ראיתי פעם סרטונים מהמזרח שהם שורפים את קצה החיישן באש אבל לא מספיק בקי בתהליך הזה]

                דוד 100ד מנותק
                דוד 100ד מנותק
                דוד 100
                כתב נערך לאחרונה על ידי דוד 100
                #7

                @יצחק-רשטונ
                כן אני נמדבר על החיישן שיושב על הסעפת מלמעלה שפותחים אותו עם הבוקסא שיש בה חור למי שמכיר(לפחות ככה זה אצלי ביונדאי) לא על החיישן אוויר

                נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • דוד 100ד דוד 100

                  @יצחק-רשטונ
                  כן אני נמדבר על החיישן שיושב על הסעפת מלמעלה שפותחים אותו עם הבוקסא שיש בה חור למי שמכיר(לפחות ככה זה אצלי ביונדאי) לא על החיישן אוויר

                  נייטרון חפשינ מנותק
                  נייטרון חפשינ מנותק
                  נייטרון חפשי
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @דוד-100 כשכתבת סעפת לא אמרת כלום היית צריך לומר סעפת פליטה!

                  pikolinou@gmail.com

                  דוד 100ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                    @דוד-100 כשכתבת סעפת לא אמרת כלום היית צריך לומר סעפת פליטה!

                    דוד 100ד מנותק
                    דוד 100ד מנותק
                    דוד 100
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @נייטרון-חפשי
                    כן צודק פשוט ביונדאי בסעפת יניקה אין שום חיישן חמצן לכן לא הדגשתי את זה

                    נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • דוד 100ד דוד 100

                      @נייטרון-חפשי
                      כן צודק פשוט ביונדאי בסעפת יניקה אין שום חיישן חמצן לכן לא הדגשתי את זה

                      נייטרון חפשינ מנותק
                      נייטרון חפשינ מנותק
                      נייטרון חפשי
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @דוד-100 בסעפת יניקה או יותר נכון לפני הסעפת יניקה יש חיישן MAF המכונה חיישן אוויר, ובסעפת פליטה או יותר נכון אחרי הסעפת יש חיישן חמצן (למבדה), וממילא כששאלו האם אתה מתכוון לחיישן חמצן או לחיישן MAF וענית ‘ההוא שעל הסעפת’…

                      pikolinou@gmail.com

                      דוד 100ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                        @דוד-100 בסעפת יניקה או יותר נכון לפני הסעפת יניקה יש חיישן MAF המכונה חיישן אוויר, ובסעפת פליטה או יותר נכון אחרי הסעפת יש חיישן חמצן (למבדה), וממילא כששאלו האם אתה מתכוון לחיישן חמצן או לחיישן MAF וענית ‘ההוא שעל הסעפת’…

                        דוד 100ד מנותק
                        דוד 100ד מנותק
                        דוד 100
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @נייטרון-חפשי
                        אוקיי קיבלתי את ההערה בכל מקרה המנורה עדיין דולקת לי p2096 החיישן שהחלפתי הוא מקורי וגם ניקתי אותו מה שאומר שזה לא הבעיה בו כנראה, השאלה היא איך אפשר לבדוק בריחת אוויר, ומאיפה מצוי בעיקר שיהיה בריחה מי שיודע אשמח לתשובה תודה רבה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0

                        6

                        מחובר

                        1.4k

                        משתמשים

                        4.7k

                        נושאים

                        63.8k

                        פוסטים
                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • דף הבית
                        • תקנון הפורום
                        • המדריך המלא למשתמש
                        • פוסטים אחרונים
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום