דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. מדברים רכב
  3. כמה גרגירי אבק....

כמה גרגירי אבק....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
4 פוסטים 3 כותבים 205 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אבי יםא מנותק
    אבי יםא מנותק
    אבי ים
    מייבין
    כתב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
    #1

    כהמשך לכאן
    אחרי שנורת “בדוק מנוע” החליטה להאיר לי בקביעות את “לוח המחוונים”
    קניתי סורק תקלות שמשום מה לא הצליח לקרא לי את מספר התקלה, אבל לכוה"פ לכבות נורות הוא ידע
    בתכלס’ אני יודע את מספר התקלה לפי הסריקה האחרונה שעשיתי היא מעידה על בעיה שהתערובת דלק רזה מדי (הרבה חמצן) - P0171
    התחלתי לנסוע בתקווה שהנורה הסוררת לא תדלק שוב.
    אבל בעקיפה הראשונה אחרי שעברתי בטורים את ה-3 או 4 הנורה צצה שוב
    שוב כיביתי ושוב היא צצה מספר פעמים דווקא כשהטורים עלו מעל 3
    די הסתבר לי שזה בגלל שהחיישן MAF לא זיהה מספיק את כמות כניסת האוויר ופתח לרווחה את המצערת (שנוקתה לא מזמן) מה שהכניס הרבה מדי חמצן
    מקווה שאני לא טועה ומתבלבל

    היו לי 3 אפשרויות
    או להמשיך ככה
    או לקנות חיישן חדש
    או לנקות את החיישן
    החומר לניקוי חיישן MAF יקר יחסית ולא נפוץ
    הציעו לי כאן בפורום כל מיני חומרים חלופיים, אבל החלטתי לנקות דווקא עם אלכוהול.
    ולא את החיישן החליפי שהיה לי עד עכשיו אלא את המקורי שהיה לי לפני כן
    היה עליו כמות רצינית של אבק ופיח שחור
    אחרי ששמתי עליו אלכוהול (גם על החיישן הפנימי שלו) בעדינות רבה ליטפתי אותו עם טישו עד שהוא נצץ כמו חדש
    כיביתי את הנורה ונסעתי
    מה אני אגיד… או שהאדי אלכוהול טשטשו אותי או שהרכב ממש נוסע יותר טוב
    מאיץ יותר וגם בעליות יש לו יותר כוח
    כבר יומיים מאז כיבוי הנורה כולל ניסיונות עדינים להעלות טורים, והנורה עדיין כבויה ב"ה.
    מקווה שזה ימשיך ככה
    בכל אופן (כל עוד ולא יהיה שינוי לרעה) לענ"ד אל תרוצו להחליף את החיישן הנ"ל לפני שניסיתם לנקות אותו
    גם אם המוסכניק ממליץ לכם לעשות זאת.

    וצ"ע לגבי שאר חיישנים אי מהני בהו
    שווה לנסות

    הכל בעזרת השםה איתמר פריוסא 2 תגובות תגובה אחרונה
    7
    • אבי יםא אבי ים

      כהמשך לכאן
      אחרי שנורת “בדוק מנוע” החליטה להאיר לי בקביעות את “לוח המחוונים”
      קניתי סורק תקלות שמשום מה לא הצליח לקרא לי את מספר התקלה, אבל לכוה"פ לכבות נורות הוא ידע
      בתכלס’ אני יודע את מספר התקלה לפי הסריקה האחרונה שעשיתי היא מעידה על בעיה שהתערובת דלק רזה מדי (הרבה חמצן) - P0171
      התחלתי לנסוע בתקווה שהנורה הסוררת לא תדלק שוב.
      אבל בעקיפה הראשונה אחרי שעברתי בטורים את ה-3 או 4 הנורה צצה שוב
      שוב כיביתי ושוב היא צצה מספר פעמים דווקא כשהטורים עלו מעל 3
      די הסתבר לי שזה בגלל שהחיישן MAF לא זיהה מספיק את כמות כניסת האוויר ופתח לרווחה את המצערת (שנוקתה לא מזמן) מה שהכניס הרבה מדי חמצן
      מקווה שאני לא טועה ומתבלבל

      היו לי 3 אפשרויות
      או להמשיך ככה
      או לקנות חיישן חדש
      או לנקות את החיישן
      החומר לניקוי חיישן MAF יקר יחסית ולא נפוץ
      הציעו לי כאן בפורום כל מיני חומרים חלופיים, אבל החלטתי לנקות דווקא עם אלכוהול.
      ולא את החיישן החליפי שהיה לי עד עכשיו אלא את המקורי שהיה לי לפני כן
      היה עליו כמות רצינית של אבק ופיח שחור
      אחרי ששמתי עליו אלכוהול (גם על החיישן הפנימי שלו) בעדינות רבה ליטפתי אותו עם טישו עד שהוא נצץ כמו חדש
      כיביתי את הנורה ונסעתי
      מה אני אגיד… או שהאדי אלכוהול טשטשו אותי או שהרכב ממש נוסע יותר טוב
      מאיץ יותר וגם בעליות יש לו יותר כוח
      כבר יומיים מאז כיבוי הנורה כולל ניסיונות עדינים להעלות טורים, והנורה עדיין כבויה ב"ה.
      מקווה שזה ימשיך ככה
      בכל אופן (כל עוד ולא יהיה שינוי לרעה) לענ"ד אל תרוצו להחליף את החיישן הנ"ל לפני שניסיתם לנקות אותו
      גם אם המוסכניק ממליץ לכם לעשות זאת.

      וצ"ע לגבי שאר חיישנים אי מהני בהו
      שווה לנסות

      הכל בעזרת השםה מנותק
      הכל בעזרת השםה מנותק
      הכל בעזרת השם
      מאסטר
      כתב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
      #2

      @אבי-ים כתב בכמה גרגירי אבק....:

      כהמשך לכאן
      אחרי שנורת “בדוק מנוע” החליטה להאיר לי בקביעות את “לוח המחוונים”
      קניתי סורק תקלות שמשום מה לא הצליח לקרא לי את מספר התקלה, אבל לכוה"פ לכבות נורות הוא ידע
      בתכלס’ אני יודע את מספר התקלה לפי הסריקה האחרונה שעשיתי היא מעידה על בעיה שהתערובת דלק רזה מדי (הרבה חמצן) - P0171
      התחלתי לנסוע בתקווה שהנורה הסוררת לא תדלק שוב.
      אבל בעקיפה הראשונה אחרי שעברתי בטורים את ה-3 או 4 הנורה צצה שוב
      שוב כיביתי ושוב היא צצה מספר פעמים דווקא כשהטורים עלו מעל 3
      די הסתבר לי שזה בגלל שהחיישן MAF לא זיהה מספיק את כמות כניסת האוויר ופתח לרווחה את המצערת (שנוקתה לא מזמן) מה שהכניס הרבה מדי חמצן
      מקווה שאני לא טועה ומתבלבל

      היו לי 3 אפשרויות
      או להמשיך ככה
      או לקנות חיישן חדש
      או לנקות את החיישן
      החומר לניקוי חיישן MAF יקר יחסית ולא נפוץ
      הציעו לי כאן בפורום כל מיני חומרים חלופיים, אבל החלטתי לנקות דווקא עם אלכוהול.
      ולא את החיישן החליפי שהיה לי עד עכשיו אלא את המקורי שהיה לי לפני כן
      היה עליו כמות רצינית של אבק ופיח שחור
      אחרי ששמתי עליו אלכוהול (גם על החיישן הפנימי שלו) בעדינות רבה ליטפתי אותו עם טישו עד שהוא נצץ כמו חדש
      כיביתי את הנורה ונסעתי
      מה אני אגיד… או שהאדי אלכוהול טשטשו אותי או שהרכב ממש נוסע יותר טוב
      מאיץ יותר וגם בעליות יש לו יותר כוח
      כבר יומיים מאז כיבוי הנורה כולל ניסיונות עדינים לעלות טורים, והנורה עדיין כבויה ב"ה.
      מקווה שזה ימשיך ככה
      בכל אופן (כל עוד ולא יהיה שינוי לרעה) לענ"ד אל תרוצו להחליף את החיישן הנ"ל לפני שניסיתם לנקות אותו
      גם אם המוסכניק ממליץ לכם לעשות זאת.

      וצ"ע לגבי שאר חיישנים אי מהני בהו
      שווה לנסות

      תבדוק שאין לך בריכת אוויר מהסעפת או מהצינור של הפילטר אבל הדיאגנוזה שלך דֵי נכונה בכל סדר פעולותיה

      טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • אבי יםא אבי ים

        כהמשך לכאן
        אחרי שנורת “בדוק מנוע” החליטה להאיר לי בקביעות את “לוח המחוונים”
        קניתי סורק תקלות שמשום מה לא הצליח לקרא לי את מספר התקלה, אבל לכוה"פ לכבות נורות הוא ידע
        בתכלס’ אני יודע את מספר התקלה לפי הסריקה האחרונה שעשיתי היא מעידה על בעיה שהתערובת דלק רזה מדי (הרבה חמצן) - P0171
        התחלתי לנסוע בתקווה שהנורה הסוררת לא תדלק שוב.
        אבל בעקיפה הראשונה אחרי שעברתי בטורים את ה-3 או 4 הנורה צצה שוב
        שוב כיביתי ושוב היא צצה מספר פעמים דווקא כשהטורים עלו מעל 3
        די הסתבר לי שזה בגלל שהחיישן MAF לא זיהה מספיק את כמות כניסת האוויר ופתח לרווחה את המצערת (שנוקתה לא מזמן) מה שהכניס הרבה מדי חמצן
        מקווה שאני לא טועה ומתבלבל

        היו לי 3 אפשרויות
        או להמשיך ככה
        או לקנות חיישן חדש
        או לנקות את החיישן
        החומר לניקוי חיישן MAF יקר יחסית ולא נפוץ
        הציעו לי כאן בפורום כל מיני חומרים חלופיים, אבל החלטתי לנקות דווקא עם אלכוהול.
        ולא את החיישן החליפי שהיה לי עד עכשיו אלא את המקורי שהיה לי לפני כן
        היה עליו כמות רצינית של אבק ופיח שחור
        אחרי ששמתי עליו אלכוהול (גם על החיישן הפנימי שלו) בעדינות רבה ליטפתי אותו עם טישו עד שהוא נצץ כמו חדש
        כיביתי את הנורה ונסעתי
        מה אני אגיד… או שהאדי אלכוהול טשטשו אותי או שהרכב ממש נוסע יותר טוב
        מאיץ יותר וגם בעליות יש לו יותר כוח
        כבר יומיים מאז כיבוי הנורה כולל ניסיונות עדינים להעלות טורים, והנורה עדיין כבויה ב"ה.
        מקווה שזה ימשיך ככה
        בכל אופן (כל עוד ולא יהיה שינוי לרעה) לענ"ד אל תרוצו להחליף את החיישן הנ"ל לפני שניסיתם לנקות אותו
        גם אם המוסכניק ממליץ לכם לעשות זאת.

        וצ"ע לגבי שאר חיישנים אי מהני בהו
        שווה לנסות

        איתמר פריוסא מנותק
        איתמר פריוסא מנותק
        איתמר פריוס
        כתב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
        #3

        @אבי-ים בכללי שתדע כיבוי נורה לא פותר תקלה, זה עניין של זמן עד שהיא תידלק שוב.
        הנורה נדלקת כדי שתבדוק למה היא נדלקה ותפתור את הבעיה

        אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • איתמר פריוסא איתמר פריוס

          @אבי-ים בכללי שתדע כיבוי נורה לא פותר תקלה, זה עניין של זמן עד שהיא תידלק שוב.
          הנורה נדלקת כדי שתבדוק למה היא נדלקה ותפתור את הבעיה

          אבי יםא מנותק
          אבי יםא מנותק
          אבי ים
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
          #4

          @איתמר-פריוס כתב בכמה גרגירי אבק....:

          @אבי-ים בכללי שתדע כיבוי נורה לא פותר תקלה, זה עניין של זמן עד שהיא תידלק שוב.
          הנורה נדלקת כדי שתבדוק למה היא נדלקה ותפתור את הבעיה

          למה אתה חושב שאני חושב ככה?
          הסיבה שכיביתי את הנורה לפני תיקון כלשהו זה בעקבות ניקוי מצערת שלפעמים גורם לנורת בדוק מנוע להדלק
          וזה כן אמור להסתדר ע"י כיבוי נורה
          אח"כ כיביתי כדי לראות מתי היא נדלקת, וכמו שכתבתי

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1

          7

          מחובר

          1.4k

          משתמשים

          4.7k

          נושאים

          63.8k

          פוסטים
          • התחברות

          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
          • פוסט ראשון
            פוסט אחרון
          0
          • דף הבית
          • תקנון הפורום
          • המדריך המלא למשתמש
          • פוסטים אחרונים
          • משתמשים
          • חיפוש גוגל בפורום