קיה ספורטאז או יונדאי טוסון?
-
@קיה-ריו כתב בקיה ספורטאז או יונדאי טוסון?:
אני עכשיו מתלבט לקנית רכב האם לקנות קיה ספורטאז 2016 או יונדאי טוסון 2016 בסביבות 60 אל"ש
ולהסב לגז
או לקנות קיה נירו 2021 פלאג אין בעלות של 110 אל"ש
כשהמחשבה שבכסף של החסכון להוציא הלוואה על ההפרש
השאלה מה כדי ???קיה נירו הוא עם רדאר קדמי צמוד לרדיאטור, כל חניה לא זהירה/ מישהו שחונה עליך מוציא את הרדאר מתפקוד שבלי זה הוא לא עובר טסט, ועלות התיקון באזור 5 אלף ש"ח במקרה הטוב…
גם תיבת ההילוכים היא רובוטית= לא נוחה ונהרסת בפקקים ועוד החלפת קלאצ’ים כמה אלפים גם
בין הטוסון והספורטאז’ לא יודע כמה הבדלים, בכל אופן אותו מפעל ודגם פחות או יותר
בהצלחה!!! -
@klopkk כתב בקיה ספורטאז או יונדאי טוסון?:
@י-שטרן שאלת תם
מה המקור לזה שרכב שהרדאר תקול לא עובר טסט?ברכבים החל מ 2018 חובה לצייד רכבים במערכות כמו מובילאיי וכדו’
בחלק מהחברות זה מגיע עם מערכת יצרן, עם רדאר עצמי ועוד, במידה וזה תקול החיישנים לא עובדים וממילא הרכב כאילו בלי מערכות בטיחות…
גם שמעתי שברכבים האלו הבוחנים בטסט בודקים אם יש שם מעיכה -
@klopkk כתב בקיה ספורטאז או יונדאי טוסון?:
@י-שטרן זה מה ששאלתי איפה המקור לחיוב הזה?
רכב חדש – חובת התקנה. כל רכב שעלה לכביש מ-1 בינואר 2018 חייב להיות מצויד במערכות המתריעות על סטייה מנתיב ועל אי שמירת מרחק מהרכב שלפנים. במידה ולרכב אין מערכות מקוריות כאלה, היבואן חייב להתקין מערכת המתריעה על כשלי הבטיחות הנ"ל.
קרדיט: (https://www.auto.co.il/article/130076-industry) -
@י-שטרן כתב בקיה ספורטאז או יונדאי טוסון?:
בחלק מהחברות זה מגיע עם מערכת יצרן, עם רדאר עצמי ועוד, במידה וזה תקול החיישנים לא עובדים וממילא הרכב כאילו בלי מערכות בטיחות…
סתם שאלה, מה הבעיה להתקין מובילאיי חיצוני לבד? ככה יש מערכת בטיחות, זה הרבה יותר זול (באזור ה2000), ולא יהרס מכל מכה, הנחה באגרה מן הסתם כבר לא יתנו, אבל עדיין…
-
@אושר-מתקרב כתב בקיה ספורטאז או יונדאי טוסון?:
סתם שאלה, מה הבעיה להתקין מובילאיי חיצוני לבד? ככה יש מערכת בטיחות, זה הרבה יותר זול (באזור ה2000), ולא יהרס מכל מכה, הנחה באגרה מן הסתם כבר לא יתנו, אבל עדיין…
הנקודה היא לא: כן מובילאי או לא. העניין הוא שאם עושים תאונה הכי קטנה הרדאר מתקלקל ונדלקת נורת תקלה בלוח המחוונים שגורמת שהרכב לא יעבור טסט עד התיקון באלפי שקלים. וזה מהווה שיקול בכדאיות קניית הרכב כפי ששאל @קיה-ריו
-
@מאיר היה לי מוזר לחשוב שכל הבעיה (מבחינת רישוי) של הפגיעה ברדאר, היא שהיבואן/היצרן מחויב להתקין מערכת כזו…
אבל לא הצלחתי למצוא את הנקודה, אז מהי כן הבעיה?..
עד שבאת אתה ואמרת: אם המערכת נפגעה - תופיע אזהרה/נורה, וזו בפ"ע סיבה להיכשל בטסט…
ונהניתי, כי ‘עלית על הנקודה’.לגבי הניסוח דלעיל, זה מין ביטוי כזה שנועד לתאר דבר שעושה סדר+הגיון, נולד מתרגום משובש של ביטוי באנגלית…