יאריס הייבריד VS גאז הייבריד
-
@לך-תדע כתב ביאריס הייבריד VS גאז הייבריד:
@עניו-כמשה
אם בחיסכון רצונך - הראשון.
אם ב’פתיחות’ רצונך - השני.
עד כאן מנסיון.
נ.ב. הבגאז’ של השני מזעזע בעיני, אך יש שחושבים ממש אחרת, יכול להיות שזה באג שלי, ושל המטען שלי, לא יודע…אין חסכון בגאז? פתיחות אתה מתכוון האצה אני מבין כן?
-
@עניו-כמשה כתב ביאריס הייבריד VS גאז הייבריד:
אין חסכון בגאז?
יחסית ליאריס - לא.
פתיחות אתה מתכוון האצה אני מבין כן?
אכן.
-
@עניו-כמשה כתב ביאריס הייבריד VS גאז הייבריד:
יאריס הייבריד VS גאז הייבריד
ומה המחלות שלהם אם ידועות
כמו כל ההיברידות של טויוטה והונדה יש הבדל גדול בין החברות אצל טויוטה המערכת היא באמת משולבת ויכולה לסוע על חשמל בלבד [כמובן במהירות מסויימת] לעומת הונדה שהרכב הוא בנזין רגיל ורק הוסיפו לו מערכת שנקראת סמי היבריד שזה בעצם עוד מנוע חשמלי קטן [13 כוחות סוס] עם סוללה קטנה שרק מקל על המנוע בנזין .
מכח זה נולדים שני חילוקים בין החברות הטויוטה הרבה יותר חסכונית [נוסעת הרבה יותר על הבטריה] ולהונדה כמעט ואין בעיות של סוללה שנהרסה [אולי כי היא מסוג אחר ואולי כי גם ככה היא לא אחראית על הנסיעה באופן ישיר ולכן אין לה סף מינימום]
מעבר לזה שניהם רכבים מאד אמינים אם כי ההונדה [גיר רציף] מצריכה החלפת שמן גיר כל 30 אלף קמ ובטויטה יש לקחת בחשבון את מצב הסוללה -
-
@ישראל-ו כתב ביאריס הייבריד VS גאז הייבריד:
מבחינות אמינות הרכב הג’אז משתווה ליאריס
שתיהן נחשבות לאמינות מאד
מלבד נושא הבטריה בטויוטה והטיפולים בגיר בהונדה שיש לקחת בחשבון