נורת אזהרה אדומה שמן
-
@מוטי-56 כתב בנורת אזהרה אדומה שמן:
נראה לי שלפרק אגן שמן ולהחזיר כמו שצריך בלחץ אחיד על כל עשרות הברגים שיש לו, ובנוסף לגרד את הסיליקון למי שאין אטם, ולמרוח שכבה אחידה, זה פחות נראה עבודה למדרכה…
יש בנתיבות מישהו שמחליף מנועים במדרכה… ככה שלפרק שמן זה אפשרי בהחלט… (כמובן שפתיחת אגן שמן מצריכה מיומנות או יותר נכון הסגירה כי על טעות קטנה אפשר לשלם מחיר של מנוע)
עכ"פ עיקר כוונתי היא על זה שכדאי לשים פלאש עם שמן פשוט ולשפוך ושים שוב שמן איכותי. -
@מאיר כתב בנורת אזהרה אדומה שמן:
עיקר כוונתי היא על זה שכדאי לשים פלאש עם שמן פשוט ולשפוך ושים שוב שמן איכותי
סתם שאלה למה לא לשים פלאש עם השמן הישן
-
@פתוח-לשמוע כתב בנורת אזהרה אדומה שמן:
@מאיר כתב בנורת אזהרה אדומה שמן:
עיקר כוונתי היא על זה שכדאי לשים פלאש עם שמן פשוט ולשפוך ושים שוב שמן איכותי
סתם שאלה למה לא לשים פלאש עם השמן הישן
כי צריך קודם לנקות את המעברים הסתומים בדרכי השמן ורק אח’'כ לעשות פלאש.
-
@פתוח-לשמוע כתב בנורת אזהרה אדומה שמן:
@מאיר אתה מתכוון שצריך להזרים שמן במערכת?
אז תרוקן ותחזירנכון צריך להזרים שמן, אבל כשהמעברים סתומים ההעברה לא תפעל.
-
@פתוח-לשמוע כתב בנורת אזהרה אדומה שמן:
סתם שאלה למה לא לשים פלאש עם השמן הישן
קודם אתה רוצה לסלק מהמנוע את כל הבוצה ורק אחר כך לעשות פלאש לנקות “בחורים ובסדקים” אם תעשה פלאש יחד עם השמן הישן והטינופת אתה רק תערבב את הבוצה במנוע
-
פוסט זה נמחק!
-
@פתוח-לשמוע לא יודע אם מקובל
עלה לי 713 ש"ח