תעלומה בטויוטה יאריס
-
-
@דנדי וואו אני לא יודע מה יותר מרתק הכתיבה שלך או הסיפור אבל אני לא מבין איך לא עלינו עליך בכל עשרות הפוסטים שכתבת עד היום
בכל מקרה זה עצוב לשמוע כזה סיפור עם הפסד של אלפי שקלים וימי שטייגען למעיישה נראה כמו שאמר @הכל-בעזרת-השם שהבעיה היא או במנוע המוחלף או בחמור שהחליף אותו ולכן כדאי ללכת למישהו אמין שיבדוק האם המנוע עצמו בעייתי או צורת ההרכבה שלובינתיים תשתמש בזה מומלץ מאוד -
ואף אחד לא ענה לגופם של דברים.
אא"כ נפתחה כאן קטגוריה חדשה של כתיבה יוצרת בענייני מכונאות.....
באמת כתיבה יפה מאוד, היה מרתק! -
נראה לענ"ד שלא שייך בשום צורה שיהרס המדחס בגלל בעיה במנוע ולכן אני מניח שאכן יש בעיה בצנרת הגז של המיזוג, הבעיות האפשריות הם:
א. סתימה במערכת כמו שטען הישמעלי.
ב. לא נעשה ניקוי של המערכת לפני החלפת מדחס ונשארים שבבי מתכת שדופקים את המדחס הבא, שמשאיר אחריו עוד פסולת וחוזר חלילה.
בכל אחד מהאופציות ייווצר עומס מוגבר על המנוע וייתכן גם שיגרום לכיבוי המנוע אם כי בשום מקרה לא מסתבר שעומס כזה יכול לגרום לנזק למנוע, אם כבר אז הרצועה תקרע. ולכן לדעתי אין קשר בין הדברים ואם ידוע לנו שלא נעשתה שטיפת מערכת בחנקן לפני ההחלפה אז הפתרון בידינו.מצד אחד קשה בעיני לחלוק על הגאון @הכל-בעזרת-השם אף שלא מסתבר לי טעמו, אלא דאיכא למיפרך דבריו דכל מה שתלה העניין בערבי הוא לאו משום סברא אלא משום דמוחזק ליה בדיאגנוסטיקה דהיכא דאיכא ערבי ביה תלינן, ואיכא פירכא דמינה ליה דמחליף ראשון לאו ערבוש הוה?
-
@טכנולוג כתב בתעלומה בטויוטה יאריס:
בינתיים תשתמש
בזה
מומלץ מאודנראה לך שזה יכול לעזור בימי קיץ רותחים?
ותודה רבה ל @נייטרון-חפשי על התשובה המסכמת אכן יש טעם בדבריך...
-