סורק תקלות
-
@אושר-מתקרב כתב בסורק תקלות:
מצאתי לדוגמא את זה, זה יכול לעזור לי או שזה סתם צעצוע?
בזה אין עברית, אם כבר תקנה את זה, מיושן מאוד, אבל עובד, ובעברית.
-
@אושר-מתקרב כתב בסורק תקלות:
קצת אנגלית יש לי
תלוי ברמה... אין לי דרך לדעת כמה אתה מבין.
אם יהיה משפט כמו "תפקודי ממיר קטליטי בחימום נמוכים" או "תערובת דלק -אויר עשירה/ ענייה" באנגלית, אתה תבין? -
@אושר-מתקרב לא מדי גדולים, אבל אולי קטנים
-
@אושר-מתקרב לא יודע מה ניהול הסיכונים שלך, אבל אני כן עשיתי את זה, ועשיתי כל מיני ניסויים
הרכב שלי בשווי כ27 אלף. -
ישנם שני סוגי סורקים יש סורק שרק קורא את קודי התקלה הבסיסיים (מה שמתחיל באות P) וגם מאפשר למחוק את סימון התקלה ממסך הרכב (אם באמת ישנה בעיה אז הסימון יחזור מהר מאוד) וישנם סורקים שקוראים גם את שאר קודי התקלה אבל גם בזה יש שני סוגים יש כאלה שמתחברים בבלוטוס או וויפי לאנדרואיד או מחשב ויש כאלה שמתחברים ישירות עם מסך עצמאי
הסוג הראשון של הסורקים הוא הזול ביותר ובד"כ לא יכול לעשות נזקים (אם כי כשמדברים על צ'ינג צ'ונג @לך-תדע מה יכול לקרות)
כאן יש מדריך מושקע של @יואלי לאפליקציית טורק הפופולארית לשימוש עם הסורקים האלה
הסוג השני הוא יקר יותר (החל מכ100 ש"ח וכלה בעשרות אלפים) והוא נותן אופציות לאתחול ושינוי של כל מיני רכיבים בכמעט כל רכב (יש כאלה שיש בנוסף גם עלות חודשית קבועה) וגם שם יש המון אפשרויות וסוגים
אז קודם תחליט לאיזה כיוון אתה חושב ואח"כ תחפש המלצות
אני באופן אישי קניתי את שני הסוגים ומרוצה משניהם
זה הזול יותר קניתי אותו לפני כשלוש שנים ועדיין עובד מצויין - למיטב ידיעתי ניתן להשיג גם זולים יותר עם אותה פונקציה
וזה היקר יותר אני קניתי את הדגם הרגיל (לא הפרו) עם כבל ועלה לי 38 דולר באחד הסיילים לפני כשנה וגם הוא עובד מושלם (האפליקציה שלו מצריכה חיבור ראשוני לאינטרנט כדי להגדיר את החשבון שלך וכדי להוריד את קבצי הדאטה עבור הרכב שלך) -
@אושר-מתקרב
יש קורא obd שמתחבר למולטימדיה או לסמארטפון בעלי אקספרס ב10 שקלים ודרך אפליקציה ייעודית ניתן לאבחן תקלות וחלקן למחוק .
אך הדבר החשוב יותר הוא לטפל בתקלות לא למחוק את הנורה שמספרת עליהן , אתה אומר שיש לך כמה נורות דלוקות זה בגדול אומר שיש לך כמה בעיות קיימות , יכול להיות שאלו לא בעיות רציניות ותעדיף להמשיך לסוע ככה אבל אז גם אם תאפס את התקלה המחשב יזהה אותה מחדש והנורה תחזור , המצבים שבו מאפסים נורות זה אחרי שטיפלת בתקלה ואז אתה מוחק את הנורה ובפעמים רחוקות גם נורות נדלקות מסיבה חולפת כמו שניתקת איזה חיבור ואז החזרת או משהו בסגנון וכדאי לאפס, בכל אופן תמיד אפשר לאפס נורות באמצעות ניתוק המינוס של הרכב למשך דקה , רק שים לב בכל פעם שאתה מתעסק עם המצבר הרבה ריכוז שלא יגע בטעות הפלוס והמינוס. -
-
@טכנולוג כתב בסורק תקלות:
ישנם שני סוגי סורקים יש סורק שרק קורא את קודי התקלה הבסיסיים (מה שמתחיל באות P) וגם מאפשר למחוק את סימון התקלה ממסך הרכב (אם באמת ישנה בעיה אז הסימון יחזור מהר מאוד) וישנם סורקים שקוראים גם את שאר קודי התקלה אבל גם בזה יש שני סוגים יש כאלה שמתחברים בבלוטוס או וויפי לאנדרואיד או מחשב ויש כאלה שמתחברים ישירות עם מסך עצמאי
הסוג הראשון של הסורקים הוא הזול ביותר ובד"כ לא יכול לעשות נזקים (אם כי כשמדברים על צ'ינג צ'ונג @לך-תדע מה יכול לקרות)
כאן יש מדריך מושקע של @יואלי לאפליקציית טורק הפופולארית לשימוש עם הסורקים האלה
הסוג השני הוא יקר יותר (החל מכ100 ש"ח וכלה בעשרות אלפים) והוא נותן אופציות לאתחול ושינוי של כל מיני רכיבים בכמעט כל רכב (יש כאלה שיש בנוסף גם עלות חודשית קבועה) וגם שם יש המון אפשרויות וסוגים
אז קודם תחליט לאיזה כיוון אתה חושב ואח"כ תחפש המלצות
אני באופן אישי קניתי את שני הסוגים ומרוצה משניהם
זה הזול יותר קניתי אותו לפני כשלוש שנים ועדיין עובד מצויין - למיטב ידיעתי ניתן להשיג גם זולים יותר עם אותה פונקציה
וזה היקר יותר אני קניתי את הדגם הרגיל (לא הפרו) עם כבל ועלה לי 38 דולר באחד הסיילים לפני כשנה וגם הוא עובד מושלם (האפליקציה שלו מצריכה חיבור ראשוני לאינטרנט כדי להגדיר את החשבון שלך וכדי להוריד את קבצי הדאטה עבור הרכב שלך)ומה זה הסוג הזה עם המסכים סתם לדוגמא
-
@יצחק-רשטונ כתב בסורק תקלות:
ניתוק המינוס של הרכב למשך דקה
צריך להדגיש זאת לנתק את המינוס ולא את הפלוס