דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. מצלמת רוורס איכותית

      מצלמת רוורס איכותית

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      36 פוסטים 13 כותבים 23.0k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • המפותחה מנותק
        המפותחה מנותק
        המפותח
        מייבין
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        לילה טוב! אני הזמנתי מולטימדיה לטיוטה קורולה 2005 (דגם: T10-Camera)
        וזה מגיע אם מצלמה רוורס כזאת
        השאלה האם כדאי להשקיע ולהזמין משהו יותר יקר אולי בסגנון זה?
        @מיישה @מוטי-ברנד

        תודה רבה

        מתקין מערכות מולטימדיה
        טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
        בצפת והסביבה
        לפרטים: במייל שבפרופיל

        מוטי ברנדמ מיישהמ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • המפותחה המפותח

          לילה טוב! אני הזמנתי מולטימדיה לטיוטה קורולה 2005 (דגם: T10-Camera)
          וזה מגיע אם מצלמה רוורס כזאת
          השאלה האם כדאי להשקיע ולהזמין משהו יותר יקר אולי בסגנון זה?
          @מיישה @מוטי-ברנד

          תודה רבה

          מוטי ברנדמ מנותק
          מוטי ברנדמ מנותק
          מוטי ברנד
          מייבין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @המפותח כתב במצלמת רוורס איכותית:

          לילה טוב! אני הזמנתי מולטימדיה לטיוטה קורולה 2005 (דגם: T10-Camera)
          וזה מגיע אם מצלמה רוורס כזאת
          השאלה האם כדאי להשקיע ולהזמין משהו יותר יקר אולי בסגנון זה?
          @מיישה @מוטי-ברנד

          תודה רבה

          המצלמה שמגיע אם מה שהזמנת הרבה יותר איכותי ממה שהבאת בקישור

          "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
          וסימים של נטפרי 0527661381
          דברו איתי 2086841@gmail.com
          ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • המפותחה המפותח

            לילה טוב! אני הזמנתי מולטימדיה לטיוטה קורולה 2005 (דגם: T10-Camera)
            וזה מגיע אם מצלמה רוורס כזאת
            השאלה האם כדאי להשקיע ולהזמין משהו יותר יקר אולי בסגנון זה?
            @מיישה @מוטי-ברנד

            תודה רבה

            מיישהמ מנותק
            מיישהמ מנותק
            מיישה
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @המפותח
            המצלמה הזאת
            שם צבע: CVBS and AHD
            https://s.click.aliexpress.com/e/_DdMd4A3
            היא המצלמה הטובה ביותר בשוק

            ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
            מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
            לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

            המפותחה Y 2 תגובות תגובה אחרונה
            5
            • מיישהמ מיישה

              @המפותח
              המצלמה הזאת
              שם צבע: CVBS and AHD
              https://s.click.aliexpress.com/e/_DdMd4A3
              היא המצלמה הטובה ביותר בשוק

              המפותחה מנותק
              המפותחה מנותק
              המפותח
              מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי המפותח
              #4

              @מיישה המוכר שלח את החבילה והמספר מעקב זה CNG0*******561
              יש לך אולי מושג איזה חברת שלחיות?
              תודה רבה

              מתקין מערכות מולטימדיה
              טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
              בצפת והסביבה
              לפרטים: במייל שבפרופיל

              מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • המפותחה המפותח

                @מיישה המוכר שלח את החבילה והמספר מעקב זה CNG0*******561
                יש לך אולי מושג איזה חברת שלחיות?
                תודה רבה

                מיישהמ מנותק
                מיישהמ מנותק
                מיישה
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @המפותח כתב במצלמת רוורס איכותית:

                @מיישה המוכר שלח את החבילה והמספר מעקב זה CNG0*******561
                יש לך אולי מושג איזה חברת שלחיות?
                תודה רבה

                אחרי כמה ימים זה אמור להתעדכן למעקב אחר

                ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • מיישהמ מיישה

                  @המפותח
                  המצלמה הזאת
                  שם צבע: CVBS and AHD
                  https://s.click.aliexpress.com/e/_DdMd4A3
                  היא המצלמה הטובה ביותר בשוק

                  Y מנותק
                  Y מנותק
                  YOLEVI
                  מייבין
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי YOLEVI
                  #6

                  @מיישה כתב במצלמת רוורס איכותית:

                  @המפותח
                  המצלמה הזאת
                  שם צבע: CVBS and AHD
                  https://s.click.aliexpress.com/e/_DdMd4A3
                  היא המצלמה הטובה ביותר בשוק

                  יש אותה בצורה עגולה שמתחברת כמו חיישן רוורס?
                  ו @מיישה אם יש לך המלצה למקרופון איכותי אשמח שתביא
                  תודה

                  התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                  חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                  סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                  3276568@gmail.com
                  0583276568

                  מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • Y YOLEVI

                    @מיישה כתב במצלמת רוורס איכותית:

                    @המפותח
                    המצלמה הזאת
                    שם צבע: CVBS and AHD
                    https://s.click.aliexpress.com/e/_DdMd4A3
                    היא המצלמה הטובה ביותר בשוק

                    יש אותה בצורה עגולה שמתחברת כמו חיישן רוורס?
                    ו @מיישה אם יש לך המלצה למקרופון איכותי אשמח שתביא
                    תודה

                    מוטי ברנדמ מנותק
                    מוטי ברנדמ מנותק
                    מוטי ברנד
                    מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוטי ברנד
                    #7

                    @YOLEVI כתב במצלמת רוורס איכותית:

                    @מיישה כתב במצלמת רוורס איכותית:

                    @המפותח
                    המצלמה הזאת
                    שם צבע: CVBS and AHD
                    https://s.click.aliexpress.com/e/_DdMd4A3
                    היא המצלמה הטובה ביותר בשוק

                    יש אותה בצורה עגולה שמתחברת כמו חיישן רוורס?
                    ו @מיישה אם יש לך המלצה למקרופון איכותי אשמח שתביא
                    תודה

                    זה המצלמה הכי איכותי שאני מצאתי בקדח כמו חיישן רוורס https://s.click.aliexpress.com/e/_DekfJ35
                    וכשזה יגיע לך צריך לחתוך את החוט הכחול כדי שזה יעבור לאיכות של 10 80 d136f546-6ce4-4983-92cf-0c8844c6bae6-image.png

                    "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                    וסימים של נטפרי 0527661381
                    דברו איתי 2086841@gmail.com
                    ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                    Y K 2 תגובות תגובה אחרונה
                    3
                    • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                      @YOLEVI כתב במצלמת רוורס איכותית:

                      @מיישה כתב במצלמת רוורס איכותית:

                      @המפותח
                      המצלמה הזאת
                      שם צבע: CVBS and AHD
                      https://s.click.aliexpress.com/e/_DdMd4A3
                      היא המצלמה הטובה ביותר בשוק

                      יש אותה בצורה עגולה שמתחברת כמו חיישן רוורס?
                      ו @מיישה אם יש לך המלצה למקרופון איכותי אשמח שתביא
                      תודה

                      זה המצלמה הכי איכותי שאני מצאתי בקדח כמו חיישן רוורס https://s.click.aliexpress.com/e/_DekfJ35
                      וכשזה יגיע לך צריך לחתוך את החוט הכחול כדי שזה יעבור לאיכות של 10 80 d136f546-6ce4-4983-92cf-0c8844c6bae6-image.png

                      Y מנותק
                      Y מנותק
                      YOLEVI
                      מייבין
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי YOLEVI
                      #8

                      @מוטי-ברנד כתב במצלמת רוורס איכותית:

                      וכשזה יגיע לך צריך לחתוך את ה3 חוטים הצבעונים כדי שזה יעבור לאיכות של 10 80

                      ואם אני לא חותך אז איזה איכות זה, 720?
                      ועוד שאלה, צריך איכות 1080 או שלכאורה מה צריך יותר מ720?

                      התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                      חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                      סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                      3276568@gmail.com
                      0583276568

                      מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • Y YOLEVI

                        @מוטי-ברנד כתב במצלמת רוורס איכותית:

                        וכשזה יגיע לך צריך לחתוך את ה3 חוטים הצבעונים כדי שזה יעבור לאיכות של 10 80

                        ואם אני לא חותך אז איזה איכות זה, 720?
                        ועוד שאלה, צריך איכות 1080 או שלכאורה מה צריך יותר מ720?

                        מוטי ברנדמ מנותק
                        מוטי ברנדמ מנותק
                        מוטי ברנד
                        מייבין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @YOLEVI -| אם לא 720 ואם אתה חותך זה הופך ל1080 וזה איכות פצצה וזוית הרבה יותר רחבה

                        "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                        וסימים של נטפרי 0527661381
                        דברו איתי 2086841@gmail.com
                        ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                        Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                          @YOLEVI -| אם לא 720 ואם אתה חותך זה הופך ל1080 וזה איכות פצצה וזוית הרבה יותר רחבה

                          Y מנותק
                          Y מנותק
                          YOLEVI
                          מייבין
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @מוטי-ברנד כתב במצלמת רוורס איכותית:

                          @YOLEVI -| אם לא 720 ואם אתה חותך זה הופך ל1080 וזה איכות פצצה וזוית הרבה יותר רחבה

                          תודה אני יזמין את ה1080
                          לגבי מיקרופון אתה מכיר משהו טוב?

                          התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                          חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                          סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                          3276568@gmail.com
                          0583276568

                          מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • Y YOLEVI

                            @מוטי-ברנד כתב במצלמת רוורס איכותית:

                            @YOLEVI -| אם לא 720 ואם אתה חותך זה הופך ל1080 וזה איכות פצצה וזוית הרבה יותר רחבה

                            תודה אני יזמין את ה1080
                            לגבי מיקרופון אתה מכיר משהו טוב?

                            מוטי ברנדמ מנותק
                            מוטי ברנדמ מנותק
                            מוטי ברנד
                            מייבין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @YOLEVI כתב במצלמת רוורס איכותית:

                            לגבי מיקרופון אתה מכיר משהו טוב?

                            https://s.click.aliexpress.com/e/_DFEw1xl

                            "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                            וסימים של נטפרי 0527661381
                            דברו איתי 2086841@gmail.com
                            ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                            שלמהש S 2 תגובות תגובה אחרונה
                            2
                            • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                              @YOLEVI כתב במצלמת רוורס איכותית:

                              לגבי מיקרופון אתה מכיר משהו טוב?

                              https://s.click.aliexpress.com/e/_DFEw1xl

                              שלמהש מנותק
                              שלמהש מנותק
                              שלמה
                              מאסטר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @מוטי-ברנד זה יותר טוב מהקלאסי שמגיע עם המערכת?

                              מוטי ברנדמ שלמהש 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • שלמהש שלמה

                                @מוטי-ברנד זה יותר טוב מהקלאסי שמגיע עם המערכת?

                                מוטי ברנדמ מנותק
                                מוטי ברנדמ מנותק
                                מוטי ברנד
                                מייבין
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @שלמה כתב במצלמת רוורס איכותית:

                                @מוטי-ברנד זה יותר טוב מהקלאסי שמגיע עם המערכת?

                                לא בדקתי אחד על אחד אבל שומעים בזה טוב

                                "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                                וסימים של נטפרי 0527661381
                                דברו איתי 2086841@gmail.com
                                ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                                המפותחה שלמהש 2 תגובות תגובה אחרונה
                                2
                                • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                                  @שלמה כתב במצלמת רוורס איכותית:

                                  @מוטי-ברנד זה יותר טוב מהקלאסי שמגיע עם המערכת?

                                  לא בדקתי אחד על אחד אבל שומעים בזה טוב

                                  המפותחה מנותק
                                  המפותחה מנותק
                                  המפותח
                                  מייבין
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @מוטי-ברנד לאיזה כבל המערכת מחברים את המיקרפון?
                                  תודה רבה

                                  מתקין מערכות מולטימדיה
                                  טיפולי 10,000 החלפת פלאגים וכו'
                                  בצפת והסביבה
                                  לפרטים: במייל שבפרופיל

                                  מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • המפותחה המפותח

                                    @מוטי-ברנד לאיזה כבל המערכת מחברים את המיקרפון?
                                    תודה רבה

                                    מיישהמ מנותק
                                    מיישהמ מנותק
                                    מיישה
                                    מאסטר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @המפותח כתב במצלמת רוורס איכותית:

                                    @מוטי-ברנד לאיזה כבל המערכת מחברים את המיקרפון?
                                    תודה רבה

                                    כבל שחור

                                    ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                    מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                    לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • שלמהש שלמה

                                      @מוטי-ברנד זה יותר טוב מהקלאסי שמגיע עם המערכת?

                                      שלמהש מנותק
                                      שלמהש מנותק
                                      שלמה
                                      מאסטר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                                        @שלמה כתב במצלמת רוורס איכותית:

                                        @מוטי-ברנד זה יותר טוב מהקלאסי שמגיע עם המערכת?

                                        לא בדקתי אחד על אחד אבל שומעים בזה טוב

                                        שלמהש מנותק
                                        שלמהש מנותק
                                        שלמה
                                        מאסטר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה
                                        #17

                                        @מוטי-ברנד כתב במצלמת רוורס איכותית:

                                        @שלמה כתב במצלמת רוורס איכותית:

                                        @מוטי-ברנד זה יותר טוב מהקלאסי שמגיע עם המערכת?

                                        לא בדקתי אחד על אחד אבל שומעים בזה טוב

                                        תודה.
                                        כי בזה שומעים אותי לא טוב, וכן שומעים אותי כפול. כמובן שתלשתי את הMIC הפנימי!
                                        (מלבד זאת לא נוח למקם אותו ברכב זה מגיע עם מדבקה ולא קליפס)

                                        K תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • שלמהש שלמה

                                          @מוטי-ברנד כתב במצלמת רוורס איכותית:

                                          @שלמה כתב במצלמת רוורס איכותית:

                                          @מוטי-ברנד זה יותר טוב מהקלאסי שמגיע עם המערכת?

                                          לא בדקתי אחד על אחד אבל שומעים בזה טוב

                                          תודה.
                                          כי בזה שומעים אותי לא טוב, וכן שומעים אותי כפול. כמובן שתלשתי את הMIC הפנימי!
                                          (מלבד זאת לא נוח למקם אותו ברכב זה מגיע עם מדבקה ולא קליפס)

                                          K מנותק
                                          K מנותק
                                          klopkk
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @שלמה אין לך מיקרופון שהגיע עם הרכב? כי הוא ממש מעולה
                                          ובנוסף יש גם הגדרות במערכת להגביר את עוצמת המיקרופון

                                          שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • K klopkk

                                            @שלמה אין לך מיקרופון שהגיע עם הרכב? כי הוא ממש מעולה
                                            ובנוסף יש גם הגדרות במערכת להגביר את עוצמת המיקרופון

                                            שלמהש מנותק
                                            שלמהש מנותק
                                            שלמה
                                            מאסטר
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה
                                            #19

                                            @klopkk התקנתי כמו שהבאתי בקישור (הזמנתי כזה של 5 מטר כי רציתי למקם אותו במקום שונה) והשני התאדה איכן שהוא

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                                              @YOLEVI כתב במצלמת רוורס איכותית:

                                              @מיישה כתב במצלמת רוורס איכותית:

                                              @המפותח
                                              המצלמה הזאת
                                              שם צבע: CVBS and AHD
                                              https://s.click.aliexpress.com/e/_DdMd4A3
                                              היא המצלמה הטובה ביותר בשוק

                                              יש אותה בצורה עגולה שמתחברת כמו חיישן רוורס?
                                              ו @מיישה אם יש לך המלצה למקרופון איכותי אשמח שתביא
                                              תודה

                                              זה המצלמה הכי איכותי שאני מצאתי בקדח כמו חיישן רוורס https://s.click.aliexpress.com/e/_DekfJ35
                                              וכשזה יגיע לך צריך לחתוך את החוט הכחול כדי שזה יעבור לאיכות של 10 80 d136f546-6ce4-4983-92cf-0c8844c6bae6-image.png

                                              K מנותק
                                              K מנותק
                                              klopkk
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                                              #20

                                              @מוטי-ברנד תוכל לשלוח את הקישור של המצלמה הקדוחה מחדש בבקשה?

                                              מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2

                                              13

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.1k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום