דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. גיר (תיבת הילוכים)
  3. נדלק לי נורת vctf באינסייט 2014 אפשר לנסוע עם זה משהו כמו 100 ק"מ או שזה דחוף?

נדלק לי נורת vctf באינסייט 2014 אפשר לנסוע עם זה משהו כמו 100 ק"מ או שזה דחוף?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר גיר (תיבת הילוכים)
24 פוסטים 8 כותבים 398 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • P ppp

    @הכל-בעז-ה שאלתי מוסכניק מוכר מאד והוא אמר לי שאין צורך במקורי רק שיהיה בתקן, נכון?

    הכל בעזרת השםה מנותק
    הכל בעזרת השםה מנותק
    הכל בעזרת השם
    מאסטר
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #6

    @ppp מממשששששששששששש ללללללללללללללאאאאאאאאאאאאאאאאא
    תזהר

    טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

    P תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • P ppp

      @הכל-בעז-ה שאלתי מוסכניק מוכר מאד והוא אמר לי שאין צורך במקורי רק שיהיה בתקן, נכון?

      הכל בעזרת השםה מנותק
      הכל בעזרת השםה מנותק
      הכל בעזרת השם
      מאסטר
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #7

      @ppp תדע שבחברה עולה אותו מחיר על מקורי ואפילו יותר זול ממוסכים מורשים לא של היצרן

      טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • P ppp

        תגובה: מה זה נורת CVTF בהונדה אינסייט 2014

        sandstormS מנותק
        sandstormS מנותק
        sandstorm
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #8

        @ppp אם באמת צריך החלפת שמן גיר אז כמו ש @הכל-בעז-ה הזהיר אותך. אבל הרבה פעמים זו התראה שנדלקת כל כמה עשרות אלפי קילומטרים וכל מה שצריך זה איפוס ולא משהו מהותי (מנסיון)
        כמובן תבדוק את מה שאני אומר עם בעל המקצוע שלך, אבל אתה יכול להירגע.

        הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • sandstormS sandstorm

          @ppp אם באמת צריך החלפת שמן גיר אז כמו ש @הכל-בעז-ה הזהיר אותך. אבל הרבה פעמים זו התראה שנדלקת כל כמה עשרות אלפי קילומטרים וכל מה שצריך זה איפוס ולא משהו מהותי (מנסיון)
          כמובן תבדוק את מה שאני אומר עם בעל המקצוע שלך, אבל אתה יכול להירגע.

          הכל בעזרת השםה מנותק
          הכל בעזרת השםה מנותק
          הכל בעזרת השם
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #9

          @sandstorm ברכב הזה זה מאוד חשוב ונדלק אחרי 70- 60 K

          טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

          sandstormS תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

            @sandstorm ברכב הזה זה מאוד חשוב ונדלק אחרי 70- 60 K

            sandstormS מנותק
            sandstormS מנותק
            sandstorm
            כתב נערך לאחרונה על ידי sandstorm
            #10

            @הכל-בעז-ה קרה אצלי גם כן אחרי 50k ק״מ מאז שהוחלף השמן בטיפול שגרתי ולפי מה שהבנתי אז זו לא נורת אזהרה אלא התראה על טיפול תקופתי (זה נדלק על מסך האינפורמציה ולא בלוח מחוונים) ולכן רק איפסתי את האזהרה. בכל אופן אין לי באמת ידע בנושא אז @ppp קח זאת לתשומת ליבך

            הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • sandstormS sandstorm

              @הכל-בעז-ה קרה אצלי גם כן אחרי 50k ק״מ מאז שהוחלף השמן בטיפול שגרתי ולפי מה שהבנתי אז זו לא נורת אזהרה אלא התראה על טיפול תקופתי (זה נדלק על מסך האינפורמציה ולא בלוח מחוונים) ולכן רק איפסתי את האזהרה. בכל אופן אין לי באמת ידע בנושא אז @ppp קח זאת לתשומת ליבך

              הכל בעזרת השםה מנותק
              הכל בעזרת השםה מנותק
              הכל בעזרת השם
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #11

              @sandstorm אף אחד לא מחייב להחליף רק אם אתה רוצה לשמור על הגיר זה מה שיצרן דורש מניסיון בגיר CVT כדאי להחליף בזמן גם בטויוטה וורסו מי שלא מחליף במוקדם או במאוחר ישלם 7000 ש"ח על גיר

              טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

              שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                @sandstorm אף אחד לא מחייב להחליף רק אם אתה רוצה לשמור על הגיר זה מה שיצרן דורש מניסיון בגיר CVT כדאי להחליף בזמן גם בטויוטה וורסו מי שלא מחליף במוקדם או במאוחר ישלם 7000 ש"ח על גיר

                שלמהש מנותק
                שלמהש מנותק
                שלמה
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי שלמה
                #12

                @הכל-בעז-ה כתב בנדלק לי נורת vctf באינסייט 2014 אפשר לנסוע עם זה משהו כמו 100 ק"מ או שזה דחוף?:

                גם בטויוטה וורסו

                אוונסיס, ראב 4, קורולה, אוריס, בקיצור גיר K313
                קראתי על זה פעם אני אחפש,
                @הכל-בעז-ה בפריוס זה לא קיים?

                כאן בשביל לעזור :)

                הכל בעזרת השםה שלמהש מאירמ 3 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • שלמהש שלמה

                  @הכל-בעז-ה כתב בנדלק לי נורת vctf באינסייט 2014 אפשר לנסוע עם זה משהו כמו 100 ק"מ או שזה דחוף?:

                  גם בטויוטה וורסו

                  אוונסיס, ראב 4, קורולה, אוריס, בקיצור גיר K313
                  קראתי על זה פעם אני אחפש,
                  @הכל-בעז-ה בפריוס זה לא קיים?

                  הכל בעזרת השםה מנותק
                  הכל בעזרת השםה מנותק
                  הכל בעזרת השם
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #13

                  @שלמה לא נתקלתי בתקלה בגיר של פריוס

                  טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • שלמהש שלמה

                    @הכל-בעז-ה כתב בנדלק לי נורת vctf באינסייט 2014 אפשר לנסוע עם זה משהו כמו 100 ק"מ או שזה דחוף?:

                    גם בטויוטה וורסו

                    אוונסיס, ראב 4, קורולה, אוריס, בקיצור גיר K313
                    קראתי על זה פעם אני אחפש,
                    @הכל-בעז-ה בפריוס זה לא קיים?

                    שלמהש מנותק
                    שלמהש מנותק
                    שלמה
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #14

                    @שלמה כתב בנדלק לי נורת vctf באינסייט 2014 אפשר לנסוע עם זה משהו כמו 100 ק"מ או שזה דחוף?:

                    קראתי על זה פעם אני אחפש,

                    https://carsforum.co.il/topic/726164-כשל-בגיר-רציף-טויוטה-אוונסיס-2015/

                    כאן בשביל לעזור :)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                      @ppp מממשששששששששששש ללללללללללללללאאאאאאאאאאאאאאאאא
                      תזהר

                      P מנותק
                      P מנותק
                      ppp
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #15

                      @הכל-בעז-ה דיברתי עם עוד מוסכניק מוכר ואמין והוא אמר לי ששמן שעומד בתקן ושמן מקורי של הונדה זה כמו שתי חבילות של סוכר עם אריזה שונה.
                      אתה גם דיברת על שמן בתקן?

                      הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • P ppp

                        @הכל-בעז-ה דיברתי עם עוד מוסכניק מוכר ואמין והוא אמר לי ששמן שעומד בתקן ושמן מקורי של הונדה זה כמו שתי חבילות של סוכר עם אריזה שונה.
                        אתה גם דיברת על שמן בתקן?

                        הכל בעזרת השםה מנותק
                        הכל בעזרת השםה מנותק
                        הכל בעזרת השם
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #16

                        @ppp מניסיון המר שיש לי בדברים האלה רק שמן מקורי של הונדה
                        עדיף לא להחליף מאשר שמן חליפי

                        טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • שלמהש שלמה

                          @הכל-בעז-ה כתב בנדלק לי נורת vctf באינסייט 2014 אפשר לנסוע עם זה משהו כמו 100 ק"מ או שזה דחוף?:

                          גם בטויוטה וורסו

                          אוונסיס, ראב 4, קורולה, אוריס, בקיצור גיר K313
                          קראתי על זה פעם אני אחפש,
                          @הכל-בעז-ה בפריוס זה לא קיים?

                          מאירמ מנותק
                          מאירמ מנותק
                          מאיר
                          מנהל ראשי
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #17

                          @שלמה כתב בנדלק לי נורת vctf באינסייט 2014 אפשר לנסוע עם זה משהו כמו 100 ק"מ או שזה דחוף?:

                          אוונסיס, ראב 4, קורולה, אוריס, בקיצור גיר K313

                          זכורהי שהבעיות בגיר הן בדגמים ורסו ואוונסיס. טעיתי? (מכיר אוריס עם חצי מליון ק"מ עם גיר מקורי)

                          שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מאירמ מאיר

                            @שלמה כתב בנדלק לי נורת vctf באינסייט 2014 אפשר לנסוע עם זה משהו כמו 100 ק"מ או שזה דחוף?:

                            אוונסיס, ראב 4, קורולה, אוריס, בקיצור גיר K313

                            זכורהי שהבעיות בגיר הן בדגמים ורסו ואוונסיס. טעיתי? (מכיר אוריס עם חצי מליון ק"מ עם גיר מקורי)

                            שלמהש מנותק
                            שלמהש מנותק
                            שלמה
                            מאסטר
                            כתב נערך לאחרונה על ידי שלמה
                            #18

                            @מאיר כתב בנדלק לי נורת vctf באינסייט 2014 אפשר לנסוע עם זה משהו כמו 100 ק"מ או שזה דחוף?:

                            זכורני שהבעיות בגיר הן בדגמים ורסו ואוונסיס. טעיתי? (מכיר אוריס עם חצי מליון ק"מ עם גיר מקורי)

                            אתה צודק, משום מה זה אותו גיר ברכבים הללו אבל האוריס קורולה מצליחים בגדול לשרוד את זה (ולכן שאלתי את @הכל-בעז-ה על פריוס גם)

                            קראתי גם שבוורסו ואוונסיס המעברי שמן הם בעצם צינורות דקים יותר שנוטים להיסתם יותר משאר הדגמים

                            כאן בשביל לעזור :)

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                              @ppp לאיפוס מצורף סרטון כאן

                              יוסףי מנותק
                              יוסףי מנותק
                              יוסף
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #19

                              @הכל-בעז-ה
                              תשים לב זה משפיע גם על ההבריידי שהרכב לא חסכוני כל עוד לא החלפת “עונש”
                              מהרגע שהנורה מתכבה זה חוזר לתחייה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • P ppp

                                תגובה: מה זה נורת CVTF בהונדה אינסייט 2014

                                יצחק רשטוני מנותק
                                יצחק רשטוני מנותק
                                יצחק רשטונ
                                מאסטר
                                כתב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
                                #20

                                @ppp כתב בנדלק לי נורת vctf באינסייט 2014 אפשר לנסוע עם זה משהו כמו 100 ק"מ או שזה דחוף?:

                                תגובה: מה זה נורת CVTF בהונדה אינסייט 2014

                                האמת שבעזה כבר כתב פה הכל , אבל אני יעשה רגע סדר ,
                                גיר cvt הוא גיר אוטמטי אך בשונה מגיר אוט’ רגיל הוא בנוי בצורה של שני קונוסים זה מול זה שאחד מחובר למניע [מנוע] ואחד למונע [גלגלים] וביניהם רצועה כאשר הרכב בוחר בהילוך נמוך הרצועה תזוז לצד הצר של הקונוס המניע ולצד הרחב של הקונוס המונע ככה שכל סיבוב של המנוע יסובב רק חצי סיבוב של המונע גלגלים ובהילוך גבוה זה הפוך , הרעיון בדיוק כמו באופניים שיש כמה גלגל שיניים במניע [פדאלים] וכמה גלגלי שיניים במונע [גלגל אחורי] וביניהם שרשרת והיחס ביניהם יקבע כמה מתוך הסיבוב של הפדאלים יסובב את הגלגל רק שברכב זה עובד בצורת קונוסים שעליהם שרשרת חלקה שמוחזקת רק באמצעות הלחץ על הקונוסים , ולכן זה מערכת מאד רגישה עם הרבה שחיקה ולכן מאד חשוב להלחילף לה שמן בזמן , הנורה שנדלקה לך אומרת שהגיע הזמן להחליף שמן , הנורה כמובן לא נדלקת סתם ! כדאי מאד להחליף לשמן מקורי ולא לשמן תחליפי אפילו שיש שמנים של חברות רציניות שעומדים בכל התקנים והדרישות של היצרן ואפילו שהיצרן גם לא מייצר את השמן בעצמו אלא אצל יצרן שמנים מקובל בקרב המתמחים בתחום ששמן תחליפי מכיוון שהוא בא להחליף שמנים של המון סוגי יצרנים התכונות שלו מעט שונות משמן לרכב ספציפי , עלות השמן עצמו קצת גבוהה ולפעמים יוצא יותר זול להחליף אותו במוסך רשמי של החברה מכיוון שהם מחליפים אותו בתדירות גבוהה הם קונים גלונים של 20 ליטר במחיר זול מה שמאפשר להם להשוות מחיר עם מוסך מורשה אחר במקרה הזה , בדבר הזה לא חוסכים .
                                סוג הגיר הזה נמצא בכמעט כל רכב יפני חדש ובחלק מהיפניות היותר וותיקות כמו למשל מיצובישי לנסר 1.8 ואוטלנדר , טויוטה אוונסיס וורסו , סובארו b4 ואאוטבק בערך משנת 2010 ,תדירות החלפת השמן משתנה בין יצרן ליצרן וניתן למצוא אותה בספר רכב
                                [במאמר המוסגר לרכבים ההיברידים של טויוטה יש גיר דומה שנקרא מפצל כח אבל הוא עובד קצת שונה והוא רגיש פחות]

                                מאירמ פתוח לשמועפ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                8
                                • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                                  @ppp כתב בנדלק לי נורת vctf באינסייט 2014 אפשר לנסוע עם זה משהו כמו 100 ק"מ או שזה דחוף?:

                                  תגובה: מה זה נורת CVTF בהונדה אינסייט 2014

                                  האמת שבעזה כבר כתב פה הכל , אבל אני יעשה רגע סדר ,
                                  גיר cvt הוא גיר אוטמטי אך בשונה מגיר אוט’ רגיל הוא בנוי בצורה של שני קונוסים זה מול זה שאחד מחובר למניע [מנוע] ואחד למונע [גלגלים] וביניהם רצועה כאשר הרכב בוחר בהילוך נמוך הרצועה תזוז לצד הצר של הקונוס המניע ולצד הרחב של הקונוס המונע ככה שכל סיבוב של המנוע יסובב רק חצי סיבוב של המונע גלגלים ובהילוך גבוה זה הפוך , הרעיון בדיוק כמו באופניים שיש כמה גלגל שיניים במניע [פדאלים] וכמה גלגלי שיניים במונע [גלגל אחורי] וביניהם שרשרת והיחס ביניהם יקבע כמה מתוך הסיבוב של הפדאלים יסובב את הגלגל רק שברכב זה עובד בצורת קונוסים שעליהם שרשרת חלקה שמוחזקת רק באמצעות הלחץ על הקונוסים , ולכן זה מערכת מאד רגישה עם הרבה שחיקה ולכן מאד חשוב להלחילף לה שמן בזמן , הנורה שנדלקה לך אומרת שהגיע הזמן להחליף שמן , הנורה כמובן לא נדלקת סתם ! כדאי מאד להחליף לשמן מקורי ולא לשמן תחליפי אפילו שיש שמנים של חברות רציניות שעומדים בכל התקנים והדרישות של היצרן ואפילו שהיצרן גם לא מייצר את השמן בעצמו אלא אצל יצרן שמנים מקובל בקרב המתמחים בתחום ששמן תחליפי מכיוון שהוא בא להחליף שמנים של המון סוגי יצרנים התכונות שלו מעט שונות משמן לרכב ספציפי , עלות השמן עצמו קצת גבוהה ולפעמים יוצא יותר זול להחליף אותו במוסך רשמי של החברה מכיוון שהם מחליפים אותו בתדירות גבוהה הם קונים גלונים של 20 ליטר במחיר זול מה שמאפשר להם להשוות מחיר עם מוסך מורשה אחר במקרה הזה , בדבר הזה לא חוסכים .
                                  סוג הגיר הזה נמצא בכמעט כל רכב יפני חדש ובחלק מהיפניות היותר וותיקות כמו למשל מיצובישי לנסר 1.8 ואוטלנדר , טויוטה אוונסיס וורסו , סובארו b4 ואאוטבק בערך משנת 2010 ,תדירות החלפת השמן משתנה בין יצרן ליצרן וניתן למצוא אותה בספר רכב
                                  [במאמר המוסגר לרכבים ההיברידים של טויוטה יש גיר דומה שנקרא מפצל כח אבל הוא עובד קצת שונה והוא רגיש פחות]

                                  מאירמ מנותק
                                  מאירמ מנותק
                                  מאיר
                                  מנהל ראשי
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #21

                                  @יצחק-רשטונ כתב בנדלק לי נורת vctf באינסייט 2014 אפשר לנסוע עם זה משהו כמו 100 ק"מ או שזה דחוף?:

                                  במאמר המוסגר לרכבים ההיברידים של טויוטה יש גיר דומה שנקרא מפצל כח אבל הוא עובד קצת שונה והוא רגיש פחות

                                  ראשית ייש"כ על התגובה המפורטת.
                                  שנית, אולי תוכל לפרט על מפצל הכוח יותר? ובמידה וכן, נעשה בל"נ נושא בנפרד בעניין הגיר הרציף.

                                  יצחק רשטוני תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                                    @ppp כתב בנדלק לי נורת vctf באינסייט 2014 אפשר לנסוע עם זה משהו כמו 100 ק"מ או שזה דחוף?:

                                    תגובה: מה זה נורת CVTF בהונדה אינסייט 2014

                                    האמת שבעזה כבר כתב פה הכל , אבל אני יעשה רגע סדר ,
                                    גיר cvt הוא גיר אוטמטי אך בשונה מגיר אוט’ רגיל הוא בנוי בצורה של שני קונוסים זה מול זה שאחד מחובר למניע [מנוע] ואחד למונע [גלגלים] וביניהם רצועה כאשר הרכב בוחר בהילוך נמוך הרצועה תזוז לצד הצר של הקונוס המניע ולצד הרחב של הקונוס המונע ככה שכל סיבוב של המנוע יסובב רק חצי סיבוב של המונע גלגלים ובהילוך גבוה זה הפוך , הרעיון בדיוק כמו באופניים שיש כמה גלגל שיניים במניע [פדאלים] וכמה גלגלי שיניים במונע [גלגל אחורי] וביניהם שרשרת והיחס ביניהם יקבע כמה מתוך הסיבוב של הפדאלים יסובב את הגלגל רק שברכב זה עובד בצורת קונוסים שעליהם שרשרת חלקה שמוחזקת רק באמצעות הלחץ על הקונוסים , ולכן זה מערכת מאד רגישה עם הרבה שחיקה ולכן מאד חשוב להלחילף לה שמן בזמן , הנורה שנדלקה לך אומרת שהגיע הזמן להחליף שמן , הנורה כמובן לא נדלקת סתם ! כדאי מאד להחליף לשמן מקורי ולא לשמן תחליפי אפילו שיש שמנים של חברות רציניות שעומדים בכל התקנים והדרישות של היצרן ואפילו שהיצרן גם לא מייצר את השמן בעצמו אלא אצל יצרן שמנים מקובל בקרב המתמחים בתחום ששמן תחליפי מכיוון שהוא בא להחליף שמנים של המון סוגי יצרנים התכונות שלו מעט שונות משמן לרכב ספציפי , עלות השמן עצמו קצת גבוהה ולפעמים יוצא יותר זול להחליף אותו במוסך רשמי של החברה מכיוון שהם מחליפים אותו בתדירות גבוהה הם קונים גלונים של 20 ליטר במחיר זול מה שמאפשר להם להשוות מחיר עם מוסך מורשה אחר במקרה הזה , בדבר הזה לא חוסכים .
                                    סוג הגיר הזה נמצא בכמעט כל רכב יפני חדש ובחלק מהיפניות היותר וותיקות כמו למשל מיצובישי לנסר 1.8 ואוטלנדר , טויוטה אוונסיס וורסו , סובארו b4 ואאוטבק בערך משנת 2010 ,תדירות החלפת השמן משתנה בין יצרן ליצרן וניתן למצוא אותה בספר רכב
                                    [במאמר המוסגר לרכבים ההיברידים של טויוטה יש גיר דומה שנקרא מפצל כח אבל הוא עובד קצת שונה והוא רגיש פחות]

                                    פתוח לשמועפ מנותק
                                    פתוח לשמועפ מנותק
                                    פתוח לשמוע
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי פתוח לשמוע
                                    #22

                                    @יצחק-רשטונ א. מגיע לך תוית של מקצוען…
                                    ב. ב-B3 [2009] גם יש כזה גיר???

                                    אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                                    הם אלו שיודעים לשאול
                                    חוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    3
                                    • מאירמ מאיר

                                      @יצחק-רשטונ כתב בנדלק לי נורת vctf באינסייט 2014 אפשר לנסוע עם זה משהו כמו 100 ק"מ או שזה דחוף?:

                                      במאמר המוסגר לרכבים ההיברידים של טויוטה יש גיר דומה שנקרא מפצל כח אבל הוא עובד קצת שונה והוא רגיש פחות

                                      ראשית ייש"כ על התגובה המפורטת.
                                      שנית, אולי תוכל לפרט על מפצל הכוח יותר? ובמידה וכן, נעשה בל"נ נושא בנפרד בעניין הגיר הרציף.

                                      יצחק רשטוני מנותק
                                      יצחק רשטוני מנותק
                                      יצחק רשטונ
                                      מאסטר
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #23

                                      @מאיר כתב בנדלק לי נורת vctf באינסייט 2014 אפשר לנסוע עם זה משהו כמו 100 ק"מ או שזה דחוף?:

                                      אולי תוכל לפרט על מפצל הכוח יותר?

                                      המערכת ההיברידית של טויוטה היא חכמה ומורכבת מאד ולמעשה אי אפשר כל כך להסביר אותה בכתב , אך בליבה של המערכת יש שתי רכיבים מרכזיים אחד הוא הגנרטור שמשמש להטענת הסוללות ולהפעלת המנוע החשמלי וגם כסטרטר [מתניע] של המנוע הבנזין והוא מקבל את הסיבוב מהמנוע ומהגלגלים בבלימה , והשני הוא המפצל כח שמשמש כסוג של גיר אבל למעשה הוא משמש בתפקיד מורכב יותר שבו הוא מפצל את הכח בין המנוע בנזין והמנוע החשמלי ובעצם מסנכרן בין שני המערכות והוא בנוי קצת כמו דפרנציאל מכני , האמת שאין באמת קשר בינו לבין גיר רציף חוץ מהתחושה שלהם בנסיעה שהסלד נשאר קבוע ולא עולה ויורד בין ההילוכים

                                      מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                                        @מאיר כתב בנדלק לי נורת vctf באינסייט 2014 אפשר לנסוע עם זה משהו כמו 100 ק"מ או שזה דחוף?:

                                        אולי תוכל לפרט על מפצל הכוח יותר?

                                        המערכת ההיברידית של טויוטה היא חכמה ומורכבת מאד ולמעשה אי אפשר כל כך להסביר אותה בכתב , אך בליבה של המערכת יש שתי רכיבים מרכזיים אחד הוא הגנרטור שמשמש להטענת הסוללות ולהפעלת המנוע החשמלי וגם כסטרטר [מתניע] של המנוע הבנזין והוא מקבל את הסיבוב מהמנוע ומהגלגלים בבלימה , והשני הוא המפצל כח שמשמש כסוג של גיר אבל למעשה הוא משמש בתפקיד מורכב יותר שבו הוא מפצל את הכח בין המנוע בנזין והמנוע החשמלי ובעצם מסנכרן בין שני המערכות והוא בנוי קצת כמו דפרנציאל מכני , האמת שאין באמת קשר בינו לבין גיר רציף חוץ מהתחושה שלהם בנסיעה שהסלד נשאר קבוע ולא עולה ויורד בין ההילוכים

                                        מאירמ מנותק
                                        מאירמ מנותק
                                        מאיר
                                        מנהל ראשי
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #24
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        4

                                        • 1
                                        • 2

                                        10

                                        מחובר

                                        1.5k

                                        משתמשים

                                        4.7k

                                        נושאים

                                        64.6k

                                        פוסטים
                                        • התחברות

                                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון
                                        0
                                        • דף הבית
                                        • תקנון הפורום
                                        • המדריך המלא למשתמש
                                        • פוסטים אחרונים
                                        • משתמשים
                                        • חיפוש גוגל בפורום