הונדה אינסייט 2014 | סיכום 3 שנות נהיגה
-
@sandstorm כתב בהונדה אינסייט 2014 | סיכום 3 שנות נהיגה:
בדגמי האינסייט שבין 2012 ל 2014 כמדומני (ולא בין השנים הקודמות לכך 2008 - 2012),
2012 היה בריקול
@sandstorm כתב בהונדה אינסייט 2014 | סיכום 3 שנות נהיגה:
תבדקו שהרכב עבר את הריקול
איך בודקים דבר כזה?
יש לי רכב (שברולט ספארק 2012) שהיה לדגם הזה ריקול על דבשת הקלאצ' שנשברת, מעניין אותי לדעת אם הבעלים הקודמים של הרכב החליפו את הדוושה. -
@ידני כתב בהונדה אינסייט 2014 | סיכום 3 שנות נהיגה:
איך בודקים דבר כזה?
יש לי רכב (שברולט ספארק 2012) שהיה לדגם הזה ריקול על דוושת הקלאצ' שנשברת, מעניין אותי לדעת אם הבעלים הקודמים של הרכב החליפו את הדוושה.ככל ומדובר ב'ריקול' רשמי (ולא ריקול שקט = מתחת לשולחן/במדינות אחרות בלבד) - הרי שללא ביצוע התיקון האמור בקריאת השירות - לא ניתן להעביר את הרכב טסט.
-
@ידני כתב בהונדה אינסייט 2014 | סיכום 3 שנות נהיגה:
@לך-תדע באינסייט זה ריקול רשמי? (א"כ אני לא צריך לבדוק שאני בא לקנות?)
איך אני בודק אם לרכב שלי אם היה ריקול רשמי?אם הבנתי נכון (בדגש על אם), הרי שלא היה ריקול כלל, אלא היבואן הסכים להחליף רכיב פגום במנוע על חשבונו, רק אם הלקוח פנה מיוזמתו.
מוזמן לאתר את הרכב בשנתון הרלוונטי כאן, לא נראה שהיתה קריאה כזו באופן רשמי, וכדלעיל.
-
@לך-תדע כתב בהונדה אינסייט 2014 | סיכום 3 שנות נהיגה:
@ידני כתב בהונדה אינסייט 2014 | סיכום 3 שנות נהיגה:
@לך-תדע באינסייט זה ריקול רשמי? (א"כ אני לא צריך לבדוק שאני בא לקנות?)
איך אני בודק אם לרכב שלי אם היה ריקול רשמי?אם הבנתי נכון (בדגש על אם), הרי שלא היה ריקול כלל, אלא היבואן הסכים להחליף רכיב פגום במנוע על חשבונו, רק אם הלקוח פנה מיוזמתו.
https://www.gov.il/he/departments/dynamiccollectors/cars-recallאולי כדאי כחלק מהבדיקה ללכת למוסך הונדה ולבדוק האם נעשה הריקול או לא, ובמקרה שלא להכניס אותו לריקול ולקנות...
-
@ידני כתב בהונדה אינסייט 2014 | סיכום 3 שנות נהיגה:
יכול להיות שאפשר להתקשר להונדה ולשאול אותם ע"פ מספר הרכב?
כן (יתכן ויבקשו צילום רשיון רכב וכו'), אך כפי הידוע לי - בד"כ היבואן מספק את המידע על כל הטיפולים שנעשו אצלם (ב'מורשה', בכל סניף), גם מרחוק.
יתכן וישלחו אותך למוסך כדי למשוך את ההיסטוריה, תוכל ללכת/להתקשר לכל מוסך מורשה הונדה ולקבל (היסטוריית הטיפולים משותפת בין כולם)
מאיר (יבואן הונדה) 03-5689999 -
@sandstorm כתב בהונדה אינסייט 2014 | סיכום 3 שנות נהיגה:
אין תקלות בסוללה (נדיר מאוד) כי זו סוללה מאוד קטנה ולכן אין כל כך שחיקה
אחרי שהרכב עובר 200 אלף ק"מ אין שום שחיקה לבטריה? הצריכת דלק תהיה אותו דבר כמו בבטריה חדשה? שאני קונה כזה רכב יש ענין לבדוק את מצב הטריה?
לא צריך להחליף בטריה באזור ה200 אלף כמו הטויוטה?
מתנצל על התקפת השאלות 😀, אתה ממש עוזר לי. -
@ידני כתב בהונדה אינסייט 2014 | סיכום 3 שנות נהיגה:
יש לי רכב (שברולט ספארק 2012) שהיה לדגם הזה ריקול על דוושת הקלאצ' שנשברת...
באופן רשמי - לא היה ריקול!
מקוראמנם, ניתן לברר אצל היבואן/אחד מהמוסכים המורשים על כל טיפול שבוצע, וכדלעיל...
-
@לך-תדע @ידני אני גם חושב שלא היה ריקול רשמי. מהמכונאי שלי הבנתי שיש רכבים שלא תוקנו וזה מדבר בעד עצמו.
בכדי לבדוק שהרכב עבר את התיקון אפשר בין היתר לנסות להבין מהמוכר אם המנוע אוכל שמן בצורה לא אופיינית.@ידני לגבי השחיקה של הסוללה, ככל הידוע לי אין סוללה שלא מאבדת מהקיבולת שלה לאורך הזמן. העניין הוא שהסוללה באינסייט גם מאוד קטנה וגם ה׳גנרטור׳ שמטעין אותה שזה המנוע הוא לא כל כך גדול. גם העובדה שאי אפשר לנסוע רק על חשמל תורמת לעמידות. כך שממילא השחיקה פחותה ביחס להיברדיים אמיתיים כמו הפריוס, לכן גם אם הסוללה באינסייט נשחקה קצת עם הזמן היא עדיין מתפקדת כסוללה בריאה.
הפריוס שיש לה סוללה גדולה מאפשרת לנסוע על חשמל והמנוע גם כן גדול ( 1800) והחלפת הסוללה נצרכת אחרי תקופה נדמה לי אפילו על פי הוראות היצרן. (פעם שמעתי שפריוס באיזור השנתונים 2009 הסוללה נשחקה מאוד מהר עקב מעבר למנוע 1800 מה שנתן נתן אימפקט חזק מידי לסוללה תוכ״ד טעינה, אין לי מושג אם זה נכון). -
@ידני כתב בהונדה אינסייט 2014 | סיכום 3 שנות נהיגה:
@sandstorm כתב בהונדה אינסייט 2014 | סיכום 3 שנות נהיגה:
הצריכת דלק תהיה אותו דבר כמו בבטריה חדשה?כנראה שלא, לא יודע בכמה הפער
-
@צילפינגים כתב בהונדה אינסייט 2014 | סיכום 3 שנות נהיגה:
@sandstorm מה שכן עדיין יצא לי לשמוע על על שיפוץ סוללה באינסייט
גם אני, והעלות היא כ3000 ש''ח זה מה שאיציק שאג אמר לי כשחשבתי על הייבריד והוא ניסה להוריד אותי מפריוס