דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. שאר נושאים
      3. דיבורית לרכב זה שווה את העבודה

      דיבורית לרכב זה שווה את העבודה

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאר נושאים
      11 פוסטים 6 כותבים 607 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • LexusL מנותק
        LexusL מנותק
        Lexus
        מייבין
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי Lexus
        #1

        אין לי ואני גם לא מתכנן להשקיע במערכת מולטימדיה (ב"ה יש לי מכשיר וויז והוא משמש אותי בנאמנות)
        יש לי מערכת דיבורית לרכב שקיבלתי ממישהו רק שלהתקין אותה תהיה לי עבודה ממש כמו להתקין מולטימדיה ובסוף אני אקבל כולה דיבורית
        שאלתי האם זה מוצר מועיל ושווה את העבודה (אני לא מכיר את המוצר ושמו דיבורית משום כיוון) או שזה משהו ישן ומיושן שאין בו טעם ואבד עליו הכלח וכו’ וכו’
        הדיבורית המדוברת היא ALCATEL CP-100

        שיפור החיפוש ביד2

        צילפינגיםצ מוטי 56מ KlonimoosK 3 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • LexusL Lexus

          אין לי ואני גם לא מתכנן להשקיע במערכת מולטימדיה (ב"ה יש לי מכשיר וויז והוא משמש אותי בנאמנות)
          יש לי מערכת דיבורית לרכב שקיבלתי ממישהו רק שלהתקין אותה תהיה לי עבודה ממש כמו להתקין מולטימדיה ובסוף אני אקבל כולה דיבורית
          שאלתי האם זה מוצר מועיל ושווה את העבודה (אני לא מכיר את המוצר ושמו דיבורית משום כיוון) או שזה משהו ישן ומיושן שאין בו טעם ואבד עליו הכלח וכו’ וכו’
          הדיבורית המדוברת היא ALCATEL CP-100

          צילפינגיםצ מנותק
          צילפינגיםצ מנותק
          צילפינגים
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @Lexus תקנה אוזניית בלוטוס וחסל… בלי התקנה ובלי בלאגן…

          התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
          איזור ירושלים
          ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

          LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • צילפינגיםצ צילפינגים

            @Lexus תקנה אוזניית בלוטוס וחסל… בלי התקנה ובלי בלאגן…

            LexusL מנותק
            LexusL מנותק
            Lexus
            מייבין
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @צילפינגים כתב בדיבורית לרכב זה שווה את העבודה:

            @Lexus תקנה אוזניית בלוטוס וחסל… בלי התקנה ובלי בלאגן…

            קיבלתי

            שיפור החיפוש ביד2

            צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • LexusL Lexus

              @צילפינגים כתב בדיבורית לרכב זה שווה את העבודה:

              @Lexus תקנה אוזניית בלוטוס וחסל… בלי התקנה ובלי בלאגן…

              קיבלתי

              צילפינגיםצ מנותק
              צילפינגיםצ מנותק
              צילפינגים
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @Lexus וייייי באמת עבר על זה הקלח… בנוסף לזה שאתה צריך סים נוסף שיעלה לך עוד כסף כל חודש

              התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
              איזור ירושלים
              ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

              EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • LexusL Lexus

                אין לי ואני גם לא מתכנן להשקיע במערכת מולטימדיה (ב"ה יש לי מכשיר וויז והוא משמש אותי בנאמנות)
                יש לי מערכת דיבורית לרכב שקיבלתי ממישהו רק שלהתקין אותה תהיה לי עבודה ממש כמו להתקין מולטימדיה ובסוף אני אקבל כולה דיבורית
                שאלתי האם זה מוצר מועיל ושווה את העבודה (אני לא מכיר את המוצר ושמו דיבורית משום כיוון) או שזה משהו ישן ומיושן שאין בו טעם ואבד עליו הכלח וכו’ וכו’
                הדיבורית המדוברת היא ALCATEL CP-100

                מוטי 56מ מנותק
                מוטי 56מ מנותק
                מוטי 56
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @Lexus כתב בדיבורית לרכב זה שווה את העבודה:

                הדיבורית המדוברת היא ALCATEL CP-100

                זה לא דיבורית אם אנני טועה
                זה פלאפון שמחובר לרמקולים של הרכב

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • צילפינגיםצ צילפינגים

                  @Lexus וייייי באמת עבר על זה הקלח… בנוסף לזה שאתה צריך סים נוסף שיעלה לך עוד כסף כל חודש

                  EBAE מנותק
                  EBAE מנותק
                  EBA
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @צילפינגים כתב בדיבורית לרכב זה שווה את העבודה:

                  @Lexus וייייי באמת עבר על זה הקלח… בנוסף לזה שאתה צריך סים נוסף שיעלה לך עוד כסף כל חודש

                  וזה מן הסתם דור 2 שלא בטוח יעבוד היום בכלל, וגם אם כן, עוד כמה זמן יפסיק.

                  התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                  050-4133851
                  מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                  LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • EBAE EBA

                    @צילפינגים כתב בדיבורית לרכב זה שווה את העבודה:

                    @Lexus וייייי באמת עבר על זה הקלח… בנוסף לזה שאתה צריך סים נוסף שיעלה לך עוד כסף כל חודש

                    וזה מן הסתם דור 2 שלא בטוח יעבוד היום בכלל, וגם אם כן, עוד כמה זמן יפסיק.

                    LexusL מנותק
                    LexusL מנותק
                    Lexus
                    מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @EBA כתב בדיבורית לרכב זה שווה את העבודה:

                    @צילפינגים כתב בדיבורית לרכב זה שווה את העבודה:

                    @Lexus וייייי באמת עבר על זה הקלח… בנוסף לזה שאתה צריך סים נוסף שיעלה לך עוד כסף כל חודש

                    וזה מן הסתם דור 2 שלא בטוח יעבוד היום בכלל, וגם אם כן, עוד כמה זמן יפסיק.

                    זה דור 3 אבל גם זה אמור להפסיק מתישהו, לא אחזתי את זה

                    שיפור החיפוש ביד2

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • שלמהש מנותק
                      שלמהש מנותק
                      שלמה
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      ענתיקה! היה כזה לאמא שלי פעם זה נחמד אבל כמו שאמרו חברי לא שווה את זה
                      פעם היה אופציה לקבל מחברת הסלולר סים רכב שעבד במקביל עם הסים הרגיל על אותו מספר היום כבר אין כזה אלא רק לגלישה
                      אין לך בלוטות’ ברכב?
                      איזה רכב זה?

                      כאן בשביל לעזור :)

                      LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • שלמהש שלמה

                        ענתיקה! היה כזה לאמא שלי פעם זה נחמד אבל כמו שאמרו חברי לא שווה את זה
                        פעם היה אופציה לקבל מחברת הסלולר סים רכב שעבד במקביל עם הסים הרגיל על אותו מספר היום כבר אין כזה אלא רק לגלישה
                        אין לך בלוטות’ ברכב?
                        איזה רכב זה?

                        LexusL מנותק
                        LexusL מנותק
                        Lexus
                        מייבין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @שלמה כתב בדיבורית לרכב זה שווה את העבודה:

                        ענתיקה! היה כזה לאמא שלי פעם זה נחמד אבל כמו שאמרו חברי לא שווה את זה
                        פעם היה אופציה לקבל מחברת הסלולר סים רכב שעבד במקביל עם הסים הרגיל על אותו מספר היום כבר אין כזה אלא רק לגלישה
                        אין לך בלוטות’ ברכב?
                        איזה רכב זה?

                        פוקוס 2010
                        דווקא הסתדרתי עם אוקס
                        וכעת רכשתי את המוצר הזה מוצר נחמד
                        fbbe4159-a10f-46ee-9be5-05d644d72196-image.png

                        שיפור החיפוש ביד2

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • LexusL Lexus

                          אין לי ואני גם לא מתכנן להשקיע במערכת מולטימדיה (ב"ה יש לי מכשיר וויז והוא משמש אותי בנאמנות)
                          יש לי מערכת דיבורית לרכב שקיבלתי ממישהו רק שלהתקין אותה תהיה לי עבודה ממש כמו להתקין מולטימדיה ובסוף אני אקבל כולה דיבורית
                          שאלתי האם זה מוצר מועיל ושווה את העבודה (אני לא מכיר את המוצר ושמו דיבורית משום כיוון) או שזה משהו ישן ומיושן שאין בו טעם ואבד עליו הכלח וכו’ וכו’
                          הדיבורית המדוברת היא ALCATEL CP-100

                          KlonimoosK מנותק
                          KlonimoosK מנותק
                          Klonimoos
                          מייבין סיירת פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                          #10

                          @Lexus
                          יש את הבלוטוס, שמתקשר עם הרדיו של הרכב,
                          זה כולל דיבורית מעולה.
                          עולה באלי אקספרס באיזור ה20₪.

                          @צילפינגים כתב בדיבורית לרכב זה שווה את העבודה:

                          זה גם מוצר נחמד העניין הוא שאם יש רעש חזק באותה תחנה שאתה מכוון זה יכול להפריע לך בהאזנה לשיחות או שירים לכן עדיף לדעתי לאחר שהשתמשתי בשני המוצרים, עדיף שזה יושב על האוקס ככה המוזיקה והשיחות נקיים יותר…

                          א. אני משתמש איתו במספר תחנה (107.9), ברוב חלקי הארץ אין כלל מיצמוץ רעשים בתחנה זו, וזה ממש נחמד לשמוע רדיו לפעמים, וכשיש שיחה פשוט להעביר לתחנה שמורה של הבלוטוס ולענות.
                          ב. המינוס באוקס שהוא צריך הטענה, אגב יש לי אותו ג’'כ.
                          ג. עוד המלצה: יש כעין דיסק און קי שגם מתחבר לאוקס עם בלוטוס ודיבורית, יש לי גם אותו! הוא יותר נחמד מהמוצר בתמונה שצירף @Lexus . יש לו גם פלוס במירכות מסוימות, שאינו צריך גם אוקס אלא ישר לחיבור יו אס בי.


                          ''חכם לב, יקח מצוות!''
                          🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                          צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • KlonimoosK Klonimoos

                            @Lexus
                            יש את הבלוטוס, שמתקשר עם הרדיו של הרכב,
                            זה כולל דיבורית מעולה.
                            עולה באלי אקספרס באיזור ה20₪.

                            @צילפינגים כתב בדיבורית לרכב זה שווה את העבודה:

                            זה גם מוצר נחמד העניין הוא שאם יש רעש חזק באותה תחנה שאתה מכוון זה יכול להפריע לך בהאזנה לשיחות או שירים לכן עדיף לדעתי לאחר שהשתמשתי בשני המוצרים, עדיף שזה יושב על האוקס ככה המוזיקה והשיחות נקיים יותר…

                            א. אני משתמש איתו במספר תחנה (107.9), ברוב חלקי הארץ אין כלל מיצמוץ רעשים בתחנה זו, וזה ממש נחמד לשמוע רדיו לפעמים, וכשיש שיחה פשוט להעביר לתחנה שמורה של הבלוטוס ולענות.
                            ב. המינוס באוקס שהוא צריך הטענה, אגב יש לי אותו ג’'כ.
                            ג. עוד המלצה: יש כעין דיסק און קי שגם מתחבר לאוקס עם בלוטוס ודיבורית, יש לי גם אותו! הוא יותר נחמד מהמוצר בתמונה שצירף @Lexus . יש לו גם פלוס במירכות מסוימות, שאינו צריך גם אוקס אלא ישר לחיבור יו אס בי.

                            צילפינגיםצ מנותק
                            צילפינגיםצ מנותק
                            צילפינגים
                            מאסטר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @Klonimoos כתב בדיבורית לרכב זה שווה את העבודה:

                            @Lexus
                            יש את הבלוטוס, שמתקשר עם הרדיו של הרכב,
                            זה כולל דיבורית מעולה.
                            עולה באלי אקספרס באיזור ה20₪ אם יעלה בידי אשלח קישור בהמשך.

                            זה גם מוצר נחמד העניין הוא שאם יש רעש חזק באותה תחנה שאתה מכוון זה יכול להפריע לך בהאזנה לשיחות או שירים לכן עדיף לדעתי לאחר שהשתמשתי בשני המוצרים, עדיף שזה יושב על האוקס ככה המוזיקה והשיחות נקיים יותר…

                            התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                            איזור ירושלים
                            ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0

                            54

                            מחובר

                            3.0k

                            משתמשים

                            9.7k

                            נושאים

                            130.9k

                            פוסטים
                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • דף הבית
                            • תקנון הפורום
                            • מילון מושגים המלא
                            • המדריך המלא למשתמש
                            • פוסטים אחרונים
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • פנייה למנהל הפורום