אוויר נכנס בסרק
-
שלום לכולם
יש למישהו מושג מה הבעיה העיקרית והכי הגיונית שיכול להכנס אוויר למנוע גם לא ע"י לחיצה על הגז, בעיקר שהמנוע קר על הבוקר הטורים מטפסים ובדרך כלל מתייצבים ולפעמים מקפצים להם עד שמתיצבים ובגלל זה נדלק לי נורת תקלה p2096 שהתערובת רזה מדי תודה רבה אשמח לשמוע כיוון.
נ.ב הרכב מונע בגז -
@נייטרון-חפשי i30 2008
-
@נייטרון-חפשי היה גם p0171 אבל לאחר שמחקתי אותו הוא לא חזר בעיקר רק הקוד השני חוזר והכל יכול להיות בגלל אני שואל אם למישהו יש מושג מה הסבירות הכי גבוהה לבעיה הזאת
-
-
@נייטרון-חפשי
זה הבדיקה שאני באמצע לעשות אותה קצת קשה להבחין בדבר כזה כי זה קורה שהמנוע קר שבכל מקרה הוא על הדלק אבל לאחרונה מה שקורה זה 2 דברים
1 שהמנוע קר ואני לוחץ על הלחצן כדי להעביר מדלק על גז אז יש כמין קפיצה מהמנוע והטורים קצת זזים להם
2 פעם כדי להעביר מדלק לגז גם אחרי שהייתי לוחץ על הכפתור הייתי צריך ללחוץ על הדוושה של הגז ורק אחרי כמה שניות זה עובר לגז היום זה עובר לבד לכן הסקתי מסקנה שנכנס אוויר למנוע ללא לחיצה על הדוושה זה הסיפור -
@דוד-100 יש לך בעיה במערכת אויר-דלק, זו יכולה להיות בעיה מכנית כגון חוסר וואקום או בעיית מערכת כגון חיישן חמצן.
העניין הוא שמחשב הגז יותר רגיש לשיבושים ממחשב ההזרקה של הדלק, (אולי כי הגז יותר נפיץ?), ולכן אתה מרגיש את זה יותר בהעברה לגז.
אתה צריך לדעתי דבר ראשון לבדוק את החיישן האם הוא תקין, הדרך הפשוטה ביותר לעשות את זה היא ע"י מחשב רכב. -
@נייטרון-חפשי מחשב רב כותב במפורש האם החיישן תקין או לא?
-
@נייטרון-חפשי כתב באוויר נכנס בסרק:
@דוד-100 חוסר איטום בסעפת יניקה (עלול לקרות בחיבורים של הגז בהתקנות לא מקצועיות)
אם לא כתבת, כנראה שזה לא קשור, אבל בשביל ללמוד אז אני שואל:
למה אתה לא אומר שזה לכלוך במצערת? [שניקוי יעזור] -
@תלת-אופן אתה צודק אבל גם קצת סמכתי על האבחנה שלו והנחתי שאת זה הוא כבר בדק וגם מסתבר לי שאם זאת הייתה הבעיה הוא היה נותן קודים נוספים (למשל אם כבר אז תערובת עשירה) הקוד שהוא נתן זה תערובת עניה בדלק שזה נגרם בפשטות או בגלל חדירת אוויר או בגלל קריאה לא נכונה/בעיות תזמון הצתה.
-
@דוד-100 כתב באוויר נכנס בסרק:
המצערת נוקתה לפני חודש
ידעתי ש@נייטרון-חפשי צודק
@נייטרון-חפשי הוא תותח ברכבים, רק רציתי ללמוד על סמך מה -