דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב

      שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      2.0k פוסטים 219 כותבים 2.2m צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ק קינג קומפיוטר

        @טכנולוג כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

        אם תרצה אנסה להשיג תמונות

        אני שוקל להזמין עוד מערכת בשביל חבר ואולי גם להזמין בשבילי פאנל חדש
        תוכל לחפש לי תמונות איך זה נראה בפועל?
        תודה רבה

        ט מנותק
        ט מנותק
        טכנולוג
        מאסטר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #389

        @קינג-קומפיוטר אין בעיה בעז"ה בהקדם

        ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

        ק תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • דני מערכותד מחובר
          דני מערכותד מחובר
          דני מערכות
          מייבין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #390

          יש למישהו המלצה למערכת עבור הונדה אקורד 2011?
          @מיישה
          @מוטי-ברנד
          תודה רבה!

          ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
          לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
          https://did.li/MxyOf

          מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • דני מערכותד דני מערכות

            יש למישהו המלצה למערכת עבור הונדה אקורד 2011?
            @מיישה
            @מוטי-ברנד
            תודה רבה!

            מיישהמ מנותק
            מיישהמ מנותק
            מיישה
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #391

            @דני-מערכות כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

            יש למישהו המלצה למערכת עבור הונדה אקורד 2011?
            @מיישה
            @מוטי-ברנד
            תודה רבה!

            פאנל+כבל יש גם 9 וג0 10 אינץ’
            https://s.click.aliexpress.com/e/_DmO6T6F

            מערכת לבחור T10 ולפי מה שבחרת בפאנל להזמין 9/10 אינץ’
            https://s.click.aliexpress.com/e/_DDefQIR

            ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
            מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
            לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

            דני מערכותד 2 תגובות תגובה אחרונה
            2
            • מיישהמ מיישה

              @דני-מערכות כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

              יש למישהו המלצה למערכת עבור הונדה אקורד 2011?
              @מיישה
              @מוטי-ברנד
              תודה רבה!

              פאנל+כבל יש גם 9 וג0 10 אינץ’
              https://s.click.aliexpress.com/e/_DmO6T6F

              מערכת לבחור T10 ולפי מה שבחרת בפאנל להזמין 9/10 אינץ’
              https://s.click.aliexpress.com/e/_DDefQIR

              דני מערכותד מחובר
              דני מערכותד מחובר
              דני מערכות
              מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #392

              @מיישה כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

              פאנל+כבל יש גם 9 וג0 10 אינץ’
              https://s.click.aliexpress.com/e/_DmO6T6F

              מערכת לבחור T10 ולפי מה שבחרת בפאנל להזמין 9/10 אינץ’
              https://s.click.aliexpress.com/e/_DDefQIR

              זה המערכת T10 הישן שאפשר לשים קיידרואיד?
              ומה יותר מומלץ 10 או 9 אינץ מה יושב יותר טוב ויותר קל בהתקנה?

              ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
              לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
              https://did.li/MxyOf

              מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • דני מערכותד דני מערכות

                @מיישה כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                פאנל+כבל יש גם 9 וג0 10 אינץ’
                https://s.click.aliexpress.com/e/_DmO6T6F

                מערכת לבחור T10 ולפי מה שבחרת בפאנל להזמין 9/10 אינץ’
                https://s.click.aliexpress.com/e/_DDefQIR

                זה המערכת T10 הישן שאפשר לשים קיידרואיד?
                ומה יותר מומלץ 10 או 9 אינץ מה יושב יותר טוב ויותר קל בהתקנה?

                מיישהמ מנותק
                מיישהמ מנותק
                מיישה
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #393

                @דני-מערכות כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                @מיישה כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                פאנל+כבל יש גם 9 וג0 10 אינץ’
                https://s.click.aliexpress.com/e/_DmO6T6F

                מערכת לבחור T10 ולפי מה שבחרת בפאנל להזמין 9/10 אינץ’
                https://s.click.aliexpress.com/e/_DDefQIR

                זה המערכת T10 הישן שאפשר לשים קיידרואיד?
                ומה יותר מומלץ 10 או 9 אינץ מה יושב יותר טוב ויותר קל בהתקנה?

                לא התנסיתי באקורד
                ה9 נראה יושב יותר ברווח, ה10 הוא יפה ומרשים.

                ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מיישהמ מיישה

                  @דני-מערכות כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                  @מיישה כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                  פאנל+כבל יש גם 9 וג0 10 אינץ’
                  https://s.click.aliexpress.com/e/_DmO6T6F

                  מערכת לבחור T10 ולפי מה שבחרת בפאנל להזמין 9/10 אינץ’
                  https://s.click.aliexpress.com/e/_DDefQIR

                  זה המערכת T10 הישן שאפשר לשים קיידרואיד?
                  ומה יותר מומלץ 10 או 9 אינץ מה יושב יותר טוב ויותר קל בהתקנה?

                  לא התנסיתי באקורד
                  ה9 נראה יושב יותר ברווח, ה10 הוא יפה ומרשים.

                  דני מערכותד מחובר
                  דני מערכותד מחובר
                  דני מערכות
                  מייבין
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #394

                  @מיישה מה אתה אומר על המערכת הזאת?
                  8 ליבות 4 ראם וכו 600 ש’'ח כולל הפאנל וקבל יוצא 250 פחות ממה שהבאת
                  שווה?

                  ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                  לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                  https://did.li/MxyOf

                  שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • דני מערכותד דני מערכות

                    @מיישה מה אתה אומר על המערכת הזאת?
                    8 ליבות 4 ראם וכו 600 ש’'ח כולל הפאנל וקבל יוצא 250 פחות ממה שהבאת
                    שווה?

                    שלמהש מנותק
                    שלמהש מנותק
                    שלמה
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה
                    #395

                    @דני-מערכות כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                    @מיישה מה אתה אומר על המערכת הזאת?
                    8 ליבות 4 ראם וכו’ 600 ש’'ח כולל הפאנל וכבל יוצא 250 פחות ממה שהבאת
                    שווה?

                    קניתי כזו בעבר היא מעצבנת
                    זאת אומרת היא ממש עדכנית ויש לה יותר ממשק מתקדם מהרבה מערכות שראיתי גם התרגום שלה נוח, אבל… יש להם הרבה מה לעבוד
                    לדוגמא לא הצלחתי להתקין בה הרבה אפליקציות

                    כאן בשביל לעזור :)

                    דני מערכותד 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • שלמהש שלמה

                      @דני-מערכות כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                      @מיישה מה אתה אומר על המערכת הזאת?
                      8 ליבות 4 ראם וכו’ 600 ש’'ח כולל הפאנל וכבל יוצא 250 פחות ממה שהבאת
                      שווה?

                      קניתי כזו בעבר היא מעצבנת
                      זאת אומרת היא ממש עדכנית ויש לה יותר ממשק מתקדם מהרבה מערכות שראיתי גם התרגום שלה נוח, אבל… יש להם הרבה מה לעבוד
                      לדוגמא לא הצלחתי להתקין בה הרבה אפליקציות

                      דני מערכותד מחובר
                      דני מערכותד מחובר
                      דני מערכות
                      מייבין
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                      #396

                      @שלמה סליחה זה

                      ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                      לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                      https://did.li/MxyOf

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • שלמהש שלמה

                        @דני-מערכות כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                        @מיישה מה אתה אומר על המערכת הזאת?
                        8 ליבות 4 ראם וכו’ 600 ש’'ח כולל הפאנל וכבל יוצא 250 פחות ממה שהבאת
                        שווה?

                        קניתי כזו בעבר היא מעצבנת
                        זאת אומרת היא ממש עדכנית ויש לה יותר ממשק מתקדם מהרבה מערכות שראיתי גם התרגום שלה נוח, אבל… יש להם הרבה מה לעבוד
                        לדוגמא לא הצלחתי להתקין בה הרבה אפליקציות

                        דני מערכותד מחובר
                        דני מערכותד מחובר
                        דני מערכות
                        מייבין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #397

                        @שלמה כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                        קניתי כזו בעבר היא מעצבנת
                        זאת אומרת היא ממש עדכנית ויש לה יותר ממשק מתקדם מהרבה מערכות שראיתי גם התרגום שלה נוח, אבל… יש להם הרבה מה לעבוד
                        לדוגמא לא הצלחתי להתקין בה הרבה אפליקציות

                        אני צריך אותה בעיקר לוויז ופנגו זה מספיק?
                        יש לך מושג אם אפשר להתקין עליה קיידרואיד?

                        ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                        לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                        https://did.li/MxyOf

                        מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • דני מערכותד דני מערכות

                          @שלמה כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                          קניתי כזו בעבר היא מעצבנת
                          זאת אומרת היא ממש עדכנית ויש לה יותר ממשק מתקדם מהרבה מערכות שראיתי גם התרגום שלה נוח, אבל… יש להם הרבה מה לעבוד
                          לדוגמא לא הצלחתי להתקין בה הרבה אפליקציות

                          אני צריך אותה בעיקר לוויז ופנגו זה מספיק?
                          יש לך מושג אם אפשר להתקין עליה קיידרואיד?

                          מיישהמ מנותק
                          מיישהמ מנותק
                          מיישה
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #398

                          @דני-מערכות כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                          @שלמה כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                          קניתי כזו בעבר היא מעצבנת
                          זאת אומרת היא ממש עדכנית ויש לה יותר ממשק מתקדם מהרבה מערכות שראיתי גם התרגום שלה נוח, אבל… יש להם הרבה מה לעבוד
                          לדוגמא לא הצלחתי להתקין בה הרבה אפליקציות

                          אני צריך אותה בעיקר לוויז ופנגו זה מספיק?
                          יש לך מושג אם אפשר להתקין עליה קיידרואיד?

                          וויז ופנגו מספיק
                          קיידרואיד לא נראה לי.

                          ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                          מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                          לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מיישהמ מיישה

                            @דני-מערכות כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                            יש למישהו המלצה למערכת עבור הונדה אקורד 2011?
                            @מיישה
                            @מוטי-ברנד
                            תודה רבה!

                            פאנל+כבל יש גם 9 וג0 10 אינץ’
                            https://s.click.aliexpress.com/e/_DmO6T6F

                            מערכת לבחור T10 ולפי מה שבחרת בפאנל להזמין 9/10 אינץ’
                            https://s.click.aliexpress.com/e/_DDefQIR

                            דני מערכותד מחובר
                            דני מערכותד מחובר
                            דני מערכות
                            מייבין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #399

                            @מיישה כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                            פאנל+כבל יש גם 9 וג0 10 אינץ’
                            https://s.click.aliexpress.com/e/_DmO6T6F

                            מה את אומר על זה
                            או על זה?
                            נראה שהם יותר זולים בפער הם גם מתאימים?
                            אם כן אשמח שתתמיר את זה לקישור שלך שיהיה לך טוב
                            תודה רבה!

                            ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                            לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                            https://did.li/MxyOf

                            מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • דני מערכותד דני מערכות

                              @מיישה כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                              פאנל+כבל יש גם 9 וג0 10 אינץ’
                              https://s.click.aliexpress.com/e/_DmO6T6F

                              מה את אומר על זה
                              או על זה?
                              נראה שהם יותר זולים בפער הם גם מתאימים?
                              אם כן אשמח שתתמיר את זה לקישור שלך שיהיה לך טוב
                              תודה רבה!

                              מיישהמ מנותק
                              מיישהמ מנותק
                              מיישה
                              מאסטר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #400

                              @דני-מערכות כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                              @מיישה כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                              פאנל+כבל יש גם 9 וג0 10 אינץ’
                              https://s.click.aliexpress.com/e/_DmO6T6F

                              מה את אומר על זה
                              או על זה?
                              נראה שהם יותר זולים בפער הם גם מתאימים?
                              אם כן אשמח שתתמיר את זה לקישור שלך שיהיה לך טוב
                              תודה רבה!

                              וואו, פער גדול.
                              https://s.click.aliexpress.com/e/_DEjhj1Z
                              שמתי את ההוא שיקר בשקל, כיון שהוא ממוצרי צ’ויס, שיש להם עדיפות.

                              ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                              מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                              לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א מנותק
                                א מנותק
                                אורטי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אורטי
                                #401

                                יש לי קיה סיד 2017 עם מערכת מאוד ישנה שעושה בעיות
                                איזה מערכת מותאמת כדאי להזמין מאלי אקספרס שתוכל להתחבר לכפתורים בהגה כמו ווליום העברת שירים
                                כמו שיש לי כרגע במערכת הישנה
                                שתתחבר למצלמת רוורס וכו…
                                אני צריכה להזמין גם כבלים מסויימים או שמתחברים שקע תקע לכבלים שמחוברים כרגע למערכת הישנה?
                                מצרפת תמונות של המערכת הנוכחית ושל הכבלים
                                תודה רבה 🙏🏽

                                24545413-0a14-402e-86f3-4df180650e30-image.jpeg

                                a29b206d-3722-49d5-836d-043e55362a73-image.jpeg

                                836b721b-1b15-40c4-a6dd-f50cc62583da-image.jpeg

                                מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א אורטי

                                  יש לי קיה סיד 2017 עם מערכת מאוד ישנה שעושה בעיות
                                  איזה מערכת מותאמת כדאי להזמין מאלי אקספרס שתוכל להתחבר לכפתורים בהגה כמו ווליום העברת שירים
                                  כמו שיש לי כרגע במערכת הישנה
                                  שתתחבר למצלמת רוורס וכו…
                                  אני צריכה להזמין גם כבלים מסויימים או שמתחברים שקע תקע לכבלים שמחוברים כרגע למערכת הישנה?
                                  מצרפת תמונות של המערכת הנוכחית ושל הכבלים
                                  תודה רבה 🙏🏽

                                  24545413-0a14-402e-86f3-4df180650e30-image.jpeg

                                  a29b206d-3722-49d5-836d-043e55362a73-image.jpeg

                                  836b721b-1b15-40c4-a6dd-f50cc62583da-image.jpeg

                                  מיישהמ מנותק
                                  מיישהמ מנותק
                                  מיישה
                                  מאסטר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #402

                                  @אורטי
                                  בבקשה
                                  https://s.click.aliexpress.com/e/_Dc7I02f
                                  לקנות דגם צבע: T10-1-Camera
                                  היום בלילה הוא יעלה 530

                                  ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                  מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                  לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                  ראובן שבתיר א 3 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מיישהמ מיישה

                                    @אורטי
                                    בבקשה
                                    https://s.click.aliexpress.com/e/_Dc7I02f
                                    לקנות דגם צבע: T10-1-Camera
                                    היום בלילה הוא יעלה 530

                                    ראובן שבתיר מנותק
                                    ראובן שבתיר מנותק
                                    ראובן שבתי
                                    ניהול טכני
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #403

                                    @מיישה כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                                    היום בלילה הוא יעלה 530

                                    לא לשכוח קופון מוריד עוד 50 שקל בערך

                                    ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • י מחובר
                                      י מחובר
                                      י. שטרן
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #404

                                      מחפש מולטימדיה+ מצלמת רוורס למזדה 5 2012
                                      תודה על כל מידע

                                      מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • י י. שטרן

                                        מחפש מולטימדיה+ מצלמת רוורס למזדה 5 2012
                                        תודה על כל מידע

                                        מיישהמ מנותק
                                        מיישהמ מנותק
                                        מיישה
                                        מאסטר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #405

                                        @י-שטרן כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                                        מחפש מולטימדיה+ מצלמת רוורס למזדה 5 2012
                                        תודה על כל מידע

                                        לקנות פאנל +כבל מכאן
                                        https://s.click.aliexpress.com/e/_DCdHQwn

                                        מערכת T10 מומלצת 9 אינץ’
                                        https://s.click.aliexpress.com/e/_om9aVvx

                                        ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                        מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                        לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                        ראובן שבתיר דוד שמשד 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        1
                                        • מיישהמ מיישה

                                          @י-שטרן כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                                          מחפש מולטימדיה+ מצלמת רוורס למזדה 5 2012
                                          תודה על כל מידע

                                          לקנות פאנל +כבל מכאן
                                          https://s.click.aliexpress.com/e/_DCdHQwn

                                          מערכת T10 מומלצת 9 אינץ’
                                          https://s.click.aliexpress.com/e/_om9aVvx

                                          ראובן שבתיר מנותק
                                          ראובן שבתיר מנותק
                                          ראובן שבתי
                                          ניהול טכני
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
                                          #406

                                          @מיישה מה קורה חבר
                                          אני צריך לניסאן טידה 2011
                                          תודה

                                          ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                                          מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                                            @מיישה מה קורה חבר
                                            אני צריך לניסאן טידה 2011
                                            תודה

                                            מיישהמ מנותק
                                            מיישהמ מנותק
                                            מיישה
                                            מאסטר
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיישה
                                            #407

                                            @ראובן-שבתי כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                                            @מיישה מה קורה חבר
                                            אני צריך לניסאן טידה
                                            תודה

                                            מה עדיף לך?
                                            8158d7a8-37a6-4d6b-9b30-6a0182e4e5f7-image.png
                                            5ae58c45-9ab0-4481-a6e2-4e8056078131-image.png

                                            ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                            מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                            לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                            ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • מיישהמ מיישה

                                              @ראובן-שבתי כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                                              @מיישה מה קורה חבר
                                              אני צריך לניסאן טידה
                                              תודה

                                              מה עדיף לך?
                                              8158d7a8-37a6-4d6b-9b30-6a0182e4e5f7-image.png
                                              5ae58c45-9ab0-4481-a6e2-4e8056078131-image.png

                                              ראובן שבתיר מנותק
                                              ראובן שבתיר מנותק
                                              ראובן שבתי
                                              ניהול טכני
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #408

                                              @מיישה כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                                              @ראובן-שבתי כתב במדריך: מערכת מולטימדיה לכל רכב - מדריך מתעדכן!!:

                                              @מיישה מה קורה חבר
                                              אני צריך לניסאן טידה
                                              תודה

                                              מה עדיף לך?

                                              בגלל שאני רוצה T10 אני מעדיף את השני
                                              מה אתה היית לוקח?

                                              ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                                              מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 24
                                              • 25
                                              • 26
                                              • 27
                                              • 28
                                              • 99
                                              • 100

                                              56

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              131.8k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום