דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. היגוי
  3. הלך הצופר בפריוס

הלך הצופר בפריוס

מתוזמן נעוץ נעול הועבר היגוי
19 פוסטים 9 כותבים 592 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

    @לך-תדע אפשר גם פשוט לבדוק בצופר עצמו אם מגיע חשמל זה גם יותר בטוח וגם יותר קל (לאנשים רגילים, לא לאלופים כמוך שיודעים למצוא את הפיוז…)

    מרדכי MCמ מנותק
    מרדכי MCמ מנותק
    מרדכי MC
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #10

    @נייטרון-חפשי
    נייטרן למצוא פיוז לי יותר קל
    איך אני אמור להגיע לצומת הזאת של הצופר כדי לבדוק בו חשמל ??
    לפתוח כל ההגה ?? אני באמת שואל
    אם תסביר אולי זה יהיה יותר קל

    לך תדע...ל תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מרדכי MCמ מרדכי MC

      @נייטרון-חפשי
      נייטרן למצוא פיוז לי יותר קל
      איך אני אמור להגיע לצומת הזאת של הצופר כדי לבדוק בו חשמל ??
      לפתוח כל ההגה ?? אני באמת שואל
      אם תסביר אולי זה יהיה יותר קל

      לך תדע...ל מנותק
      לך תדע...ל מנותק
      לך תדע...
      מייבין
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי לך תדע...
      #11

      @מרדכי-MC
      לדוגמא, בקונקטור שמתחבר לכאן:
      e589f46d-aa7f-48f4-a9e7-0f13abd0984b-image.png
      כל הערימה הזאת אמורה להתחבר איפשהו בחזית הרכב, כנראה באיזור כניסת האויר מעל הפגוש.
      הצופר(ים) אצלך כנראה דומים לתמונה הבאה.
      כיתוב בבעיות טעינה

      ביקשת סרטון נאה של קריס-פיקס, החביב על מי מבאי הפורום?
      כאן!

      1 לא רק פוסטים משתבחים עם הזמן, גם יין!..

      דוד המומחהד פתוח לשמועפ 2 תגובות תגובה אחרונה
      5
      • לך תדע...ל לך תדע...

        @מרדכי-MC
        לדוגמא, בקונקטור שמתחבר לכאן:
        e589f46d-aa7f-48f4-a9e7-0f13abd0984b-image.png
        כל הערימה הזאת אמורה להתחבר איפשהו בחזית הרכב, כנראה באיזור כניסת האויר מעל הפגוש.
        הצופר(ים) אצלך כנראה דומים לתמונה הבאה.
        כיתוב בבעיות טעינה

        ביקשת סרטון נאה של קריס-פיקס, החביב על מי מבאי הפורום?
        כאן!

        דוד המומחהד מנותק
        דוד המומחהד מנותק
        דוד המומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #12

        @לך-תדע
        בא הנה אתה תותח !!
        נקודה אפה הייתה עד עכשיו

        כל דבר בסוללה הבריידי ומפתחות, אני אולי יודע קצת… ואשמח לעזור… 0533162369

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • לך תדע...ל לך תדע...

          @מרדכי-MC
          לדוגמא, בקונקטור שמתחבר לכאן:
          e589f46d-aa7f-48f4-a9e7-0f13abd0984b-image.png
          כל הערימה הזאת אמורה להתחבר איפשהו בחזית הרכב, כנראה באיזור כניסת האויר מעל הפגוש.
          הצופר(ים) אצלך כנראה דומים לתמונה הבאה.
          כיתוב בבעיות טעינה

          ביקשת סרטון נאה של קריס-פיקס, החביב על מי מבאי הפורום?
          כאן!

          פתוח לשמועפ מנותק
          פתוח לשמועפ מנותק
          פתוח לשמוע
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #13

          @לך-תדע אם יש לי רק חיבור של חוט אחד איך אני בודק?

          אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
          הם אלו שיודעים לשאול
          חוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

          נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

            @לך-תדע אם יש לי רק חיבור של חוט אחד איך אני בודק?

            נייטרון חפשינ מנותק
            נייטרון חפשינ מנותק
            נייטרון חפשי
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #14

            @פתוח-לשמוע בחוט ובשילדה!
            השלילי מתחבר לגוף בתוך הצופר.52.PNG

            pikolinou@gmail.com

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע התייחס לנושא זה
            • לך תדע...ל לך תדע...

              @מרדכי-MC
              כן, מעל הגלגל (לא מאחורי המנוע).
              מס’ 10, 10 אמפר.
              868b0570-24eb-4001-82eb-a8c0296fcc4d-image.png
              טקסט קישור
              מקור

              ב מנותק
              ב מנותק
              בןבןבן
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #15

              @לך-תדע תודה רבה אבל אצלי זה שנת 2008 וזה שונה קצת
              אתה יכול אולי לכוון אותי בשנת 2008 פריוס כמובן

              אוריא תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ב בןבןבן

                @לך-תדע תודה רבה אבל אצלי זה שנת 2008 וזה שונה קצת
                אתה יכול אולי לכוון אותי בשנת 2008 פריוס כמובן

                אוריא מנותק
                אוריא מנותק
                אורי
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #16

                @בןבןבן אני גם כנ"ל אותו שנתון בגשם פתאום היה צרוד ואח"כ הפסיק לעבוד מישהו יודע לכוון אותי מה הבעיה ואיפה נמצא הצופר פיזי כי לא נראה לי שהלך פיוז אלא החלק עצמו גמגם ומת

                פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                  @לך-תדע אפשר גם פשוט לבדוק בצופר עצמו אם מגיע חשמל זה גם יותר בטוח וגם יותר קל (לאנשים רגילים, לא לאלופים כמוך שיודעים למצוא את הפיוז…)

                  נייטרון חפשינ מנותק
                  נייטרון חפשינ מנותק
                  נייטרון חפשי
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #17

                  @נייטרון-חפשי כתב בהלך הצופר בפריוס:

                  @לך-תדע אפשר גם פשוט לבדוק בצופר עצמו אם מגיע חשמל זה גם יותר בטוח וגם יותר קל

                  אם לא אז זה סליל הגה.

                  pikolinou@gmail.com

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אוריא אורי

                    @בןבןבן אני גם כנ"ל אותו שנתון בגשם פתאום היה צרוד ואח"כ הפסיק לעבוד מישהו יודע לכוון אותי מה הבעיה ואיפה נמצא הצופר פיזי כי לא נראה לי שהלך פיוז אלא החלק עצמו גמגם ומת

                    פתוח לשמועפ מנותק
                    פתוח לשמועפ מנותק
                    פתוח לשמוע
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #18

                    @אורי תראה בין הטמבון הקידמי לרדיאטור אם החוט שמתחבר לצופר התנתק
                    או שהלך הפיוז

                    אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                    הם אלו שיודעים לשאול
                    חוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                    נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                      @אורי תראה בין הטמבון הקידמי לרדיאטור אם החוט שמתחבר לצופר התנתק
                      או שהלך הפיוז

                      נייטרון חפשינ מנותק
                      נייטרון חפשינ מנותק
                      נייטרון חפשי
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #19

                      @פתוח-לשמוע כתב בהלך הצופר בפריוס:

                      או שהלך הפיוז

                      אם הלך הפיוז הוא לא יעבוד בכלל ואצלו הוא עובד צרוד שזה אומר בעיות מגעים.

                      pikolinou@gmail.com

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      34

                      מחובר

                      1.4k

                      משתמשים

                      4.7k

                      נושאים

                      63.6k

                      פוסטים
                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • תקנון הפורום
                      • המדריך המלא למשתמש
                      • פוסטים אחרונים
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום