וויז, הדרכה לאפליקציה.
-
כמה דברים שלא הבנתי, או שאני צריך יותר פירוט עליהם, באפליקציה:
א. להמנע ממעבורות.
ב. להמנע מצמתים מאתגרים.
ג. אישורי מעבר בכביש אגרה וגו'.
ד'. עריכה: יש שם, 'היתר נסיעה בנת''צ', מהו?
ה. אודיו, מישהו יודע על נגן אודיו מומלץ, שיש בתוך האפליקציה?
יישר כח לעונים. -
@הטוב-באדם כתב בוויז, הדרכה לאפליקציה.:
כמה דברים שלא הבנתי, או שאני צריך יותר פירוט עליהם, באפליקציה:
א. להמנע ממעבורות.
לא רלוונטי בארצנו. במדינות הים, אכן מדובר בנושא משמעותי, מאחר והעלות+זמן המתנה וכו' עשוים להרתיע נהגים, מאידך זה עשוי לקצר תהליכים.ב. להמנע מצמתים מאתגרים.
כמדומה שהכונה לפניות ממש קשות (לחצות כמה נתיבים בזמן קצר, הרבה פניות במחלף אחד וכו'), אני לא מצאתי בזה נזק (מופעל אצלי בשם האתגר...).ג. אישורי מעבר בכביש אגרה וגו'.
זה עשוי להקל עליו לנווט אותך דרך כבישים כאלו (ולמיטב זכרוני להציג לך את העלות לפי מסלול המנוי שלך).
לא שבלי זה הוא יוותר לחלוטין על כבישי אגרה, תלוי בנסיבות ובאלגוריתם...
כבישי אגרה היינו: כביש 6, מנהרות הכרמל, הנתיב המהיר לת"א, וכנראה פספסתי אחד או שתיים נוספים (או שלא, @לך-תדע... )ד. אודיו, מישהו יודע על נגן אודיו מומלץ, שיש בתוך האפליקציה?
ספוטיפיי, יוטיוב מיוזיק ועוד = במסלולים מסוננים לא כ"כ רלוונטי, וגם באחרים זה סיכון (כמובן!).
לא התנסיתי ולא יודע להמליץ, היתרון לכאורה בנגנים אלו הוא כפתור השמעה מע"ג הממשק של וויז, נו שויין...
אגב, אם יש מקשי שליטה במוזיקה מההגה - זה ודאי מיותר...יישר כח ששיברת (כמה מיתוסים, או שלא...).
-
@לך-תדע כתב בוויז, הדרכה לאפליקציה.:
(מופעל אצלי בשם האתגר...
אני מבין שלא מופעל להמנע נכון?
כביש 6,
יש גם כביש 6 חוצה צפון.(זה כביש אחר.)
ספוטיפיי, יוטיוב מיוזיק ועוד = במסלולים מסוננים לא כ"כ רלוונטי, וגם באחרים זה סיכון (כמובן!).
אתה יודע על אוף ליין?
-
@Klonimoos כתב בוויז, הדרכה לאפליקציה.:
אני מבין שלא מופעל להמנע נכון?
אתה צודק שזה היה אמור להיות האתגר, אבל זה עבד ו'נאדה', לכן מוגדר 'המנע', ולא ראיתי פספוס כלשהו מכך, מצד שני - כמובן לא בוצע ע"כ מחקר אקדמי מקיף, ו-@לך-תדע מה אני מפסיד...
אומר זאת כך, אמנם וויז היא מותג ישראלי, ואמנם ישראל היא כנראה המדינה בה היא הכי פופולרית, אך פונקציות הניווט והתפריטים נבנו בהתאמה למגוון רחב של תרחישים, יש מקומות בעולם עם מחלפים שרק מלנסוע עליהם מקבלים סחרחורת, מניח שזה רלוונטי בעיקר שם.
אגב בכובעי כנביא - כנראה שבעוד חמש-עשר שנים כבר לא נשתמש בוויז, יותר מדי דברים נעשים בגוגל כדי לעשות לה 'המתת חסד', ימים יגידו.
אם תשאל מה זה בדיוק, בקצרה: כל פניה שהוגדרה (ידנית) כ'פניה קשה' (בד"כ שמאלה), ואידך זיל גמור.
ניסיתי לאתר פניות כאלו במפת העריכה של וויז, בינתים לא מצאתי...
זה בקטגוריה של אנגליה, לכן ערכתי ותרגמתי בין השאר את המונחים ימין-שמאל, למען ירוץ הקורא בו, המקור מצוין בהמשך.פניות חדות/אטיות אינן "קשות"
עם המבול האחרון של בעיות במפת פניות חדות, ראיתי שגיאת עריכה לא מעט פעמים.
ב-Waze, פנייה "קשה" אינה קשורה למידת זוית של הפנייה!פנייה קשה של Waze היא פנייה שיכולה להיות מסוכנת או מעיקה. לדוגמה, פנייה שמאלה על פני 3 נתיבים או יותר של תנועה מתקרבת ללא רמזורים בצומת וכו' כדי להקל על הפנייה.
תפיסת הסיבוב הקשה הוצגה בעיקר בתגובה לבקשות מארה"ב, שבהן סיבובים כאלה נפוצים. בבריטניה, הם הרבה יותר נדירים מכיוון שאנו נוטים לקבל צמתים מתוכננים יותר והרבה פחות כבישים מרובי נתיבים. סיבוב קשה מציג הפסד זמן - מעבר לכל מידע היסטורי שכבר לוקח בחשבון עד כמה הסיבוב איטי.
פנייה חדה היא לא פנייה קשה של Waze!
אם הפנייה באמת חדה מכדי שמכונית ממוצעת תצליח, אז סמן כ'אין פניה'. אם מכונית יכולה לעשות אותה בצורה סבירה אז השאר אותה אפשרית. אך נא לא לסמן זאת בתור פנייה קשה.לגבי האם פניות קשות מועילות בבריטניה, זו שאלה אחרת. דעתי האישית היא שלעתים רחוקות זה יהיה שימושי. עד לפני כמה חודשים הייתי אומר חסר תועלת לחלוטין - אבל התוספת של היכולת להגדיר את השעות שבהן הפנייה קשה הפכה אותן לשמישות, שכן הקושי תלוי לחלוטין בתנועה.
אם אתה באמת מרגיש שאתה צריך לסמן פנייה קשה, אז אני מציע לך להשאיר גם הערה במפה כדי להסביר את זה. אבל זכרו, גם פניות חדות, או פניות איטיות אינן פניות "קשות".:)
מקור
אתה יודע על אוף ליין?
לא.
אך כמובן - לא שמענו אינה ראיה. -
@הטוב-באדם כתב בוויז, הדרכה לאפליקציה.:
ד'. עריכה: יש שם, 'היתר נסיעה בנת''צ', מהו?
חוקית: רכב תח"צ (אוטובוס, מונית) או רכב נכה עם תו 'כסא גלגלים' (לא משולש!).
-
@Klonimoos
לא זוכר את זה מההגדרות בוויז, כן זוכר את זה בבחירת המסלולים שם יש פונקציה כזו (בכל נסיעה בנפרד, פר מסלול), זה אכן מנתב ע"פ זה (בעיקר מזכיר לך בכניסה להיצמד לנתיב) וחוסך בד"כ כדקה/שתיים מה-ETA.
אגב, כמדומה שלנתיב כזה קוראים נר"ת (-נתיב רב תפוסה), והוא ממילא גם נת"צ. -
@לך-תדע כתב בוויז, הדרכה לאפליקציה.:
@Klonimoos
לא זוכר את זה מההגדרות בוויז, כן זוכר את זה בבחירת המסלולים שם יש פונקציה כזו (בכל נסיעה בנפרד, פר מסלול), זה אכן מנתב ע"פ זה (בעיקר מזכיר לך בכניסה להיצמד לנתיב) וחוסך בד"כ כדקה/שתיים מה-ETA.
אגב, כמדומה שלנתיב כזה קוראים נר"ת (-נתיב רב תפוסה), והוא ממילא גם נת"צ.הדברים נכונים!
עכשיו שאני חושב על זה... זה לא הגיוני שזה יחשב 'חוקית' כי מחר תיסע רק עם אחד ואז מה? -
@EBA כתב בוויז, הדרכה לאפליקציה.:
אתה ממש מעריץ של עצמך...
בעיקרון זה היה מכרז פתוח, רק שאני היחיד שניגשתי, אז בינתיים יש רק מעריץ אחד ל-@לך-תדע...
ספר לנו?
בבקשה.
אגב, זה רק הפרקים האחרונים בסדרה...
לא לגמרי עדכני, אבל משקף מספיק, לדעתי...מנכ"לית Waze עוזבת וגוגל מאחדת את הצוות של Waze ו-Google Maps
בגוגל אישרו את הדיווח, אך טוענים שהם ממשיכים להיות מחויבים למותג של וייז
לא רק סטארטאפים וחברות טכנולוגיה צעירות, גם ענקיות הטכנולוגיה צריכות להתייעל בימים האלו, ועתה נודע שגוגל מתכננת קיצוצים בהוצאות שלה, כשבין היתר, הצוות של Waze עומד לעבור בית.
אחרי פחות משנתיים – המנכ"לית פורשת
על פי הדיווח של הוול סטריט ג'ורנל, גוגל מתכננת לאחד את הצוותים את Maps ו-Waze, כך ש-500 העובדים של ווייז יעבדו תחת מחלקת ה-Geo של גוגל שכוללת את הצוותים שעובדים על Maps, Earth ו-Street View. בנוסף, החל מיום שישי הקרוב, מנכ"לית Waze, נהא פאריק, תעזוב את החברה – פחות משנתיים לאחר שמונתה לתפקיד. כזכור, פאריק החליפה בתפקידו את נועם ברדין, מנכ"ל ווייז, שפרש לפני כשנתיים מהחברה אחרי כ-12 שנים בתפקיד.בגוגל מאשרים את הדיווח ומוסיפים: "Google עדיין מחויבת עמוקות למותג הייחודי של Waze, לאפליקציה האהובה שלה ולקהילה המשגשגת שלה, הכוללת מתנדבים ומשתמשים. הכנסת צוות Waze לפורטפוליו של Geo, הכולל כלי מיפוי, כמו Google Maps, Google Earth ו-Street View, תאפשר לצוותים ליהנות משיתוף פעולה טכני מורחב, תוך שהם ממשיכים להעניק למשתמשים את אותן החוויות שהם מכירים ואוהבים".
לשאלת גיקטיים האם צפויים קיצוצים בפעילות הפיתוח של ווייז בישראל נמסר מגוגל: "כרגע אין תכנון לשינוי – לא לגבי עובדי Waze ולא לגבי הפיתוח".
פרשנות: הסוף של ווייז? אולי זה רק עניין של זמן
במקרה של תגובת גוגל, אנחנו היינו שמים דגש על החלק של ה"כרגע" בתגובה. Waze ו-Maps הן מקרה נדיר של אפליקציות דומות אבל שונות שנמצאות תחת אותה קורת גג, מה שברוב מוחלט של הפעמים מוביל לביטול של אחת מהן. בניגוד ל-Maps שמקבלת אינטגרציה מלאה לכל שאר שירותי גוגל, Waze (עד כמה שאנחנו אוהבים אותה) היא סוג של עוף מוזר שמנסה לחיות בעצמו עם פיצ'רים ומיתוג ו-UI שונים משאר המוצרים של גוגל. למעשה, לא בטוח שכל המשתמשים בעולם יודעים שמדובר על אפליקציה של גוגל.Waze ניסתה למצוא לעצמה אפיקי הכנסה שונים במהלך השנים כדי להצדיק את הפעילות שלה שכוללת כאמור מאות עובדים בישראל ובעולם, כולל ניסיון שלא צלח להרים פרויקט קארפול. הפרויקט נפל בין היתר בעקבות בעיות תמחור נסיעות, שילוב של תקופת הקורונה, הגבלות רגולטוריות וכנראה העובדה שבני אדם צריכים תמריץ יותר טוב להכניס אנשים זרים לרכבים שלהם ולהאריך גם את זמן הנסיעה.
מי שחשף קצת מאחורי הקלעים של חיי הציפור המוזרה Waze בתאגיד של גוגל הוא נועם ברדין, מנכ"ל החברה לשעבר. לפני שנתיים פרסם ברדין פוסט חסר תקדים, שבו העלה טענות קשות על סדר העדיפויות של גוגל. בין היתר, הוא התלונן שכל רעיון שהיה לצוות הישראלי של ווייז אומץ מהר ל-Google Maps, ולטענתו, גוגל לא סייעה לקידום האפליקציה ב-Google Play ובאנדרואיד, אלא רק הערימה קשיים על הצוות.
איחוד צוותי המוצר והפיתוח, עדויות העבר והפרישה של מנכ"לית ווייז הנוכחית מעמידים בסימן שאלה גדול את קיומה של ווייז כאפליקציה עצמאית. אם וכאשר זה יקרה, אנחנו מקווים שלפחות הפיצ'רים, הקהילה והעובדים המצוינים שלה יבלטו גם בתוך אפליקציית Google Maps העמוסה.
גוגל מאחדת את עובדי ווייז תחת גוגל מפות
לפי וול סטריט ג'ורנל, החברה תמשיך לשמור על הפרדה בין שני המוצרים ולא מתוכננים פיטורי עובדים
אלפבית, החברה האם של גוגל, מתכננת לאחד את הצוות שעובד בווייז (Waze) אל תוך קבוצות מיפוי אחרות בקבוצה - 500 העובדים של ווייז יעברו לעבוד תחת בחטיבת ה-Geo שתחתיה נמצאים Google Maps Earth and Street View, כך מדווח הוול סטריט ג'ורנל. השינוי הארגוני יצא מחר, אך החברה מתכוונת להשאיר ולהפעיל את שני המוצרים בנפרד ולא מתכננת פיטורים של עובדים.
הסנטימנט השלילי בשוק מקל על ענקיות כמו גוגל להוציא לפועל צעדים של קיצוץ עלויות, פיטורים, בדיקת ביצועים ותפוקות של עובדי החברה ובחינה מעמיקה של רווחיות המוצרים. עד כה, גוגל היא בין היחידות מבין ענקיות הטכנולוגיה שלא פיטרה עובדים, לעומת פייסבוק ואמזון למשל, שכבר הודיעו על תוכניות לקיצוץ משמעותי במצבת כוח האדם.
לפני כחודש החלה החברה להוציא עדכונים ראשונים, כאשר מנכ"ל אלפבית סונדאר פיצ'אי הודיע שהוא רוצה לשפר את האפקטיביות של החברה ב-20%, בין היתר באמצעות פיטורים ואיחוד מוצרים בדומה לאיחוד של יוטיוב מיוזיק (YouTube Music) וגוגל פליי מיוזיק (Google Play Music) בעבר. לאחר מכן ביקשה החברה מהמנהלים לדרג את 6% העובדים הכי פחות פרודוקטיביים בחברה, דירוג שעשוי להוביל לפיטורים של כ-10,000 איש.
גוגל רכשה את וויז ב-2013 תמורת 1.3 מיליארד דולר, באקזיט הגדול ביותר למוצר צרכני בישראל. חוזק המותג של הסטארט אפ אפשר לו להישאר כמוצר עצמאי ולא להיבלע בתוך גוגל, אבל בשנים האחרונות הכפילות של שני המוצרים נראתה מיותרת. לאחרונה גם הגיעו יותר ויותר סימנים שוויז מאבדת כיוון, כשבין היתר המנכ"ל נועם ברדין עזב ומונתה לו מחליפה, נהא פאריק. גם המודל החדש של נסיעות שיתופיות בשם Waze carpool שפותח לפני כשלוש שנים נסגר לפני מספר חודשים. בתוך וויז נשמעו טרוניות שכל שירות שהם מוסיפים למוצר מועתק לגוגל מפות ומעל הכל – לגוגל מפות יש כמיליארד משתמשים לעומת 150 מיליון בלבד של ווייז.
גוגל החליטה לחשב מסלול מחדש ולפטר עובדים ב-Waze
ענקית החיפוש כבר איחדה בשנה שעברה בין חטיבת ווייז שמעסיקה כ-500 עובדים לבין הצוות של גוגל מפות. העובדים שיפוטרו עוסקים בשיווק, מכירות, אנליטיקס ותפעול. ווייז: "גוגל מחויבת עמוקות לאפליקציה האהובה"
אחרי שאיחדה בין הצוות של וויז (Waze) לצוות של גוגל מפות, גוגל הגיעה לשלב הקיצוצים, כך נחשף באתר CNBC. החברה הודיעה במכתב שנשלח ביום שלישי לעובדים כי היא מקצצת חלק מהמשרות בחטיבת המפות שלה, Geo.
כריס פיליפס, מנהל החטיבה, הודיע לעובדים באימייל כי החברה משנה את האסטרטגיה שלה לגבי וויז ותאחד את מערכת המודעות שבה השתמשה האפליקציה עם מערכת המודעות שבה משתמשים בגוגל. בשל המהלך הזה, יקוצצו אנשים ממחלקות השיווק, מכירות, אנליטיקס ותפעול.
המנהלים יענו לשאלות העובדים
באימייל לא נכתב כמה משרות יקוצצו, אך הובטח כי מנהלים בחברה יענו לשאלות העובדים בישיבה גדולה שתיערך ב-11 ביולי, בה יתאפשר לעובדים לשאול שאלות לגבי העתיד של וויז. בחטיבת וויז עובדים נכון לרגע זה כ-500 עובדים.בדצמבר הודיעה גוגל כי היא יוצאת למהלך שמטרתו לאחד בין מחלקת המפות לוויז, שעד כה תיפקדה כחברה עצמאית תחת המעטה של גוגל. סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל אלפאבית, החברה האם של גוגל, הודיע שהוא רוצה לשפר את האפקטיביות של החברה ב-20%, בין היתר באמצעות פיטורים ואיחוד מוצרים, בדומה לאיחוד של יוטיוב מיוזיק (YouTube Music) וגוגל פליי מיוזיק (Google Play Music) בעבר.
בדצמבר הודיעה גוגל כי היא יוצאת למהלך שמטרתו לאחד בין מחלקת המפות לוויז, שעד כה תיפקדה כחברה עצמאית תחת המעטה של גוגל
גוגל רכשה את וויז ב-2013 תמורת 1.3 מיליארד דולר, במה שנחשב לאקזיט הגדול ביותר של מוצר צרכני בישראל. חוזק המותג של הסטארט אפ איפשר לו להישאר כמוצר עצמאי ולא להיבלע בתוך גוגל, אבל בשנים האחרונות הכפילות של שני המוצרים נראתה מיותרת.
לאחרונה צצו יותר ויותר סימנים שוויז מאבדת כיוון, כשבין היתר המנכ"ל נועם ברדין עזב ומונתה לו מחליפה, נהא פאריק. המודל החדש של נסיעות שיתופיות בשם Waze Carpool, שפותח לפני כשלוש שנים, נסגר לפני מספר חודשים. בתוך וויז נשמעו טרוניות שכל שירות שהם מוסיפים למוצר מועתק לגוגל מפות ומעל הכל – לגוגל מפות יש כמיליארד משתמשים לעומת 150 מיליון בלבד של ווייז.
"נספק לעובדים סיוע וליווי"
בינואר גוגל הוציאה לפועל מהלך גדול של קיצוץ עובדים מתוך מטרה לייעל את עבודת החברה ולחסוך בהוצאות. החברה קיצצה 12,000 עובדים, 6% ממצבת כוח האדם שלה. נראה שבחברה עדיין מחפשים דרכים נוספות לאחד מחלקות ולקצץ עלויות.לאחרונה כתב נועם ברדין, ממייסדי וויז, פוסט שבו סיפר כיצד התנהל המשא ומתן עם גוגל לקניית וויז. ברדין עזב את וויז ב-2020 ומתמקד כעת ברשת החברתית החדשה שהוא הקים, post.news.
מווייז נמסר בתגובה: "גוגל עודנה מחויבת עמוקות לצמיחת המותג הייחודי של ווייז, לאפליקציה האהובה ולקהילה המשגשגת של המתנדבים והמשתמשים. על מנת ליצור עבור המפרסמים בווייז חוויה טובה יותר לאורך זמן, התחלנו מעבר ממערכת הפרסום הקיימת של ווייז לטכנולוגית Google Ads. במסגרת המהלך, צומצמו תפקידים המתמקדים במונטיזציה של Waze Ads, ובהתאם לכך אנחנו נספק לעובדים סיוע וליווי יחד עם פיצויי פיטורים בהתאם לדרישות המקומיות".
גוגל תבטל משרות ב-ווייז כחלק ממיזוג שירותי המיפוי שלה
צוות שירות הניווט השיתופי הישראלי, שגוגל רכשה ב-2013, יתמזג לאורך זמן בגוגל מפות, ישתלב בשירותי גוגל אחרים ויתכווץ או יעלם כליל ● גורל ווייז לוט בערפל, אך בעבר החברה הבטיחה שהאפליקציה תמשיך לפעול
גוגל הודיעה באחרונה שבכוונתה לבטל משרות ב-ווייז (Waze) שלה, לנוכח תוכניותיה למזג את שירותי המיפוי השונים שבבעלותה לכדי פלטפורמה אחת. ההחלטה היא חלק מארגון-מחדש רחב יותר בתוך זרוע גוגל מפות (Google Maps), שנועד להעצמת היעילות ולחסכון במשאבים, שאליהם שואפת הענקית ממאונטיין וויו.לא ידוע בכמה משרות מדובר, אולם צמצום כוח האדם עתיד להשפיע על מספר משמעותי של עובדים העוסקים בעיקר בפיתוח והנדסת מוצרים ב-ווייז.
חפיפה בין שירותים אשר מצריכה מיזוג שלהם
ווייז הוא, כידוע, שירות המיפוי הפופולרי הישראלי שגוגל רכשה ב-2013, ואחת התכונות הבולטות שלו היא שהוא מציע למשתמשיו הישענות על "חכמת המונים", המאפשרת להם לקבל מידע עכשווי על המתרחש בכבישים מנהגים אחרים, וזאת מלבד הנחיות התנועה בזמן אמת. האופציה הנוספת הזו סיפקה למשתמשים התרעות קהילתיות לגבי תאונות, עיכובים בתנועה ומלכודות מהירות משטרתיות, כפי שיודע כל ישראלי. למרות זאת, ועל אף של-ווייז יש בסיס משתמשים משלה, בין שירותי המיפוי השונים מבית גוגל יש חפיפה, שמטרידה את החברה מזה זמן מה.כבר בדצמבר האחרון דיווחנו כי גוגל מתכננת לשלב את הצוותים שעובדים על אפליקציית המפות שלה עם צוותי ווייז. אז, לפי דיווח של הוול סטריט ג'ורנל, נכתב כי הרקע למיזוג הוא מאמציה של ענקית החיפוש לקצץ בעלויות ולאחד פעילויות חופפות.
באותה תקופה לערך הצהירה החברה כי "גוגל נותרה מחויבת עמוקות למותג הייחודי של ווייז, לאפליקציה האהובה שלה ולקהילה המשגשגת של מתנדבים ומשתמשים". עם זאת, החברה ציינה כי היא מצפה שהרה-ארגון של שירותי המיפוי השונים יפחית את העבודה החופפת במוצרי ווייז והמפות, וכי קיצוצים רבים בחברות טכנולוגיה – בין אם קטנות או גדולות – לעיתים קרובות קורים כשיש פעילויות חופפות.
בעדכון שלה לקראת הפיטורים הצפויים, גוגל הדגישה כי ההחלטה לקצץ משרות ב-ווייז לא התקבלה בקלות ראש, וכי היא מחויבת להפוך את המעבר לחלק ככל האפשר עבור העובדים שיפגעו. ההנהלה הסבירה שלעובדים יוצעו הזדמנויות להכשרה מחדש והעברה פנימית, כדי להשתמש בכישורים ובמומחיות שלהם בתחומים אחרים של גוגל.
בעקרון, מיזוג ווייז עם כלי המפות הראשי של גוגל נועד לשפר את הפונקציונליות ואת חווית המשתמש בתוך שילוב האלמנטים הטובים ביותר של שני השירותים. החברה כבר החלה לשלב תכונות מסוימות של ווייז בגוגל מפות, למשל את המידע על מצב התנועה בזמן אמת וכן התרעות על הפרעות בתנועה הזורמת. כך החברה מקווה לשגשג יותר בשוק שירותי המיפוי התחרותי ביותר, בו היא מתמודדת מול שירותים כמו Apple Maps ו-HERE WeGo.
מגוגל נמסרה בתגובה כי היא "עודנה מחויבת עמוקות לצמיחת המותג הייחודי של ווייז, לאפליקציה האהובה ולקהילה המשגשגת של המתנדבים והמשתמשים. על מנת ליצור עבור המפרסמים ב-ווייז חוויה טובה יותר לאורך זמן, התחלנו את המעבר ממערכת הפרסום הקיימת שלה לטכנולוגיית Google Ads. במסגרת המהלך, יצומצמו תפקידים המתמקדים במונטיזציה של Waze Ads. בהתאם לכך, נספק לעובדים סיוע וליווי, יחד עם פיצויי פיטורים המותאמים לדרישות המקומיות".
-
@EBA
א. קירדטתי.
ב. במקור מופיע נתון של 130-150 מיליון משתמשים, נכון ל2019 למפס היו כמיליארד, אין מה להשוות (אולי ליאנדקס מפות עם 25 מיליון נכון ל2017...).
שורה תחתונה - ודאי שמפס הוא הבן הביולוגי, ווויז הוא רק נכד חורג, הן מבחינת גוגל והן מבחינת הלקוחות.
ובכובעי כמגלה נסתרות: גוגל קנו את וויז כדי לחלוב אותה, ובעיקר כדי שלא תאיים עליהם, הלך להם.