דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. השלט לא מגיב בפריוס 2008

      השלט לא מגיב בפריוס 2008

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      14 פוסטים 5 כותבים 585 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • TCRVOT מנותק
        TCRVOT מנותק
        TCRVO
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        שלום לכולם אשמח אם למישהו יהיה פתרון בשבילי
        ביום בהיר השלט הפסיק להגיב החלפתי בטריה אך לא הועיל
        האם יש למישהו ניסיון בנושא?
        לי יש חשד שזה אולי בעיה ברכב ולא בשלט כי שלל הכפתורים בדלת הנהג מגמגמים לעיתים ולפי מה שאמרו לי המערכת שקולטת את השלט נמצאת ג"כ בדלת זו
        אשמח לעזרה
        תודה רבה

        מרדכי MCמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • TCRVOT TCRVO

          שלום לכולם אשמח אם למישהו יהיה פתרון בשבילי
          ביום בהיר השלט הפסיק להגיב החלפתי בטריה אך לא הועיל
          האם יש למישהו ניסיון בנושא?
          לי יש חשד שזה אולי בעיה ברכב ולא בשלט כי שלל הכפתורים בדלת הנהג מגמגמים לעיתים ולפי מה שאמרו לי המערכת שקולטת את השלט נמצאת ג"כ בדלת זו
          אשמח לעזרה
          תודה רבה

          מרדכי MCמ מנותק
          מרדכי MCמ מנותק
          מרדכי MC
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2
          פוסט זה נמחק!
          דניאלד תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • מרדכי MCמ מרדכי MC

            פוסט זה נמחק!

            דניאלד מנותק
            דניאלד מנותק
            דניאל
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @מרדכי-MC
            לא את זה הוא צריך 5 ש"ח זה אני מאמין שבדק
            יש אחד בביתר שמתמחה בשלטים של פריוס אשדך בניכם אם תרצה ??

            TCRVOT תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • נייטרון חפשינ מנותק
              נייטרון חפשינ מנותק
              נייטרון חפשי
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              אם השלט תקין אתה יכול לראות אם הנורה שלו נדלקת (בפריוס 2 יש בשלט חור קטן בימין שבתוכו מאיר באדום כשלוחצים). ייתכן שהשלט איבד את הקידוד לרכב, ניתן לעשות מחדש ע"פ ההוראות כאן

              pikolinou@gmail.com

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • דניאלד דניאל

                @מרדכי-MC
                לא את זה הוא צריך 5 ש"ח זה אני מאמין שבדק
                יש אחד בביתר שמתמחה בשלטים של פריוס אשדך בניכם אם תרצה ??

                TCRVOT מנותק
                TCRVOT מנותק
                TCRVO
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי TCRVO
                #5

                @דניאל אשמח לשידוך
                ותודה גם ל @נייטרון-חפשי אנסה

                לא בטוח שיותר קל להכניס את זה ב 45 שניות מלגמור את השיעורים ב 2דק’ בליל הסדר

                TCRVOT תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • TCRVOT TCRVO

                  @דניאל אשמח לשידוך
                  ותודה גם ל @נייטרון-חפשי אנסה

                  לא בטוח שיותר קל להכניס את זה ב 45 שניות מלגמור את השיעורים ב 2דק’ בליל הסדר

                  TCRVOT מנותק
                  TCRVOT מנותק
                  TCRVO
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • TCRVOT מנותק
                    TCRVOT מנותק
                    TCRVO
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    טוב אז צוחק מי שצוחק
                    אין לי מושג למה בפעם הקודמת שניסיתי זה לא עבד
                    אבל פשוט החלפתי בטריה נוספת והשלט חזר לעבוד
                    אבל אם כבר התחלתי לטפל בשלט וגילית בעזרת החברים פה שיש אפשרות לצרוב את הגולם לבד
                    אז חשבתי אולי בשביל שיהיה לי שלט נוסף (המוכר נידב לי רק אחד) לנסות להזמין גולם מתאים מעלי ולקודד אותו לפי המדריך הנ"ל השאלה האם מישהו יכול לעזור לי למצוא גולם מתאים עדיפות מנסיון אישי כי לחפש בלי להבין מדאי את ההבדל בין 433HZ ל357HZ זה ניסיתי כבר לבד וזה לא שכנע אותי לקחת את ההימור שזה לא יעבוד (כמו שקרה שהזמנתי רק את הפלסטיקים לשלט ומשום מה זה לא עובד
                    תודה לכולם על העבר ואולי גם על העתיד (בא נראה)

                    נייטרון חפשינ אליהוא 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • TCRVOT TCRVO

                      טוב אז צוחק מי שצוחק
                      אין לי מושג למה בפעם הקודמת שניסיתי זה לא עבד
                      אבל פשוט החלפתי בטריה נוספת והשלט חזר לעבוד
                      אבל אם כבר התחלתי לטפל בשלט וגילית בעזרת החברים פה שיש אפשרות לצרוב את הגולם לבד
                      אז חשבתי אולי בשביל שיהיה לי שלט נוסף (המוכר נידב לי רק אחד) לנסות להזמין גולם מתאים מעלי ולקודד אותו לפי המדריך הנ"ל השאלה האם מישהו יכול לעזור לי למצוא גולם מתאים עדיפות מנסיון אישי כי לחפש בלי להבין מדאי את ההבדל בין 433HZ ל357HZ זה ניסיתי כבר לבד וזה לא שכנע אותי לקחת את ההימור שזה לא יעבוד (כמו שקרה שהזמנתי רק את הפלסטיקים לשלט ומשום מה זה לא עובד
                      תודה לכולם על העבר ואולי גם על העתיד (בא נראה)

                      נייטרון חפשינ מנותק
                      נייטרון חפשינ מנותק
                      נייטרון חפשי
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @TCRVO כתב בהשלט לא מגיב בפריוס 2008:

                      לנסות להזמין גולם מתאים מעלי ולקודד אותו לפי המדריך הנ"ל השאלה האם מישהו יכול לעזור לי למצוא גולם מתאים עדיפות מנסיון אישי

                      כבר דובר על זה רבות ויש בזה בעיה בגלל שבארה"ב מצויים דגמים מקבילים עם שלט חכם והשלטים בעלי מתאימים בד"כ לדגמי חו"ל, אולי אתה יכול לנסות לשאול את המוכר בעלי (ועדיין זה סיכון), כמדומני ש @אליהו ניסה את זה ולא הלך. לחילופין אתה יכול לקנות משומש בפירוקיה.

                      @TCRVO כתב בהשלט לא מגיב בפריוס 2008:

                      הזמנתי רק את הפלסטיקים לשלט ומשום מה זה לא עובד

                      מה לא עבד? ההנעה?
                      אולי פשוט כי העברת רק את הלוח ולא את השבב?

                      pikolinou@gmail.com

                      TCRVOT תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                        @TCRVO כתב בהשלט לא מגיב בפריוס 2008:

                        לנסות להזמין גולם מתאים מעלי ולקודד אותו לפי המדריך הנ"ל השאלה האם מישהו יכול לעזור לי למצוא גולם מתאים עדיפות מנסיון אישי

                        כבר דובר על זה רבות ויש בזה בעיה בגלל שבארה"ב מצויים דגמים מקבילים עם שלט חכם והשלטים בעלי מתאימים בד"כ לדגמי חו"ל, אולי אתה יכול לנסות לשאול את המוכר בעלי (ועדיין זה סיכון), כמדומני ש @אליהו ניסה את זה ולא הלך. לחילופין אתה יכול לקנות משומש בפירוקיה.

                        @TCRVO כתב בהשלט לא מגיב בפריוס 2008:

                        הזמנתי רק את הפלסטיקים לשלט ומשום מה זה לא עובד

                        מה לא עבד? ההנעה?
                        אולי פשוט כי העברת רק את הלוח ולא את השבב?

                        TCRVOT מנותק
                        TCRVOT מנותק
                        TCRVO
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @נייטרון-חפשי כתב בהשלט לא מגיב בפריוס 2008:

                        כבר דובר על זה רבות ויש בזה בעיה בגלל שבארה"ב מצויים דגמים מקבילים עם שלט חכם והשלטים בעלי מתאימים בד"כ לדגמי חו"ל, אולי אתה יכול לנסות לשאול את המוכר בעלי (ועדיין זה סיכון), כמדומני ש @אליהו ניסה את זה ולא הלך. לחילופין אתה יכול לקנות משומש בפירוקיה.

                        איך מוצאים מפירוקיה אולי תחכימני כי אין לי שמץ בעניין

                        מה לא עבד? ההנעה?
                        אולי פשוט כי העברת רק את הלוח ולא את השבב?

                        העברתי את הלוח איפוא יש עוד שבב?

                        נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • TCRVOT TCRVO

                          @נייטרון-חפשי כתב בהשלט לא מגיב בפריוס 2008:

                          כבר דובר על זה רבות ויש בזה בעיה בגלל שבארה"ב מצויים דגמים מקבילים עם שלט חכם והשלטים בעלי מתאימים בד"כ לדגמי חו"ל, אולי אתה יכול לנסות לשאול את המוכר בעלי (ועדיין זה סיכון), כמדומני ש @אליהו ניסה את זה ולא הלך. לחילופין אתה יכול לקנות משומש בפירוקיה.

                          איך מוצאים מפירוקיה אולי תחכימני כי אין לי שמץ בעניין

                          מה לא עבד? ההנעה?
                          אולי פשוט כי העברת רק את הלוח ולא את השבב?

                          העברתי את הלוח איפוא יש עוד שבב?

                          נייטרון חפשינ מנותק
                          נייטרון חפשינ מנותק
                          נייטרון חפשי
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @TCRVO ‏‏לכידה.PNG

                          pikolinou@gmail.com

                          TCRVOT תגובה 1 תגובה אחרונה
                          4
                          • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                            @TCRVO ‏‏לכידה.PNG

                            TCRVOT מנותק
                            TCRVOT מנותק
                            TCRVO
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @נייטרון-חפשי מה אני אמור לענות שאתה גאון או שאני פחות, לא יודע
                            אבל בכל מקרה עזרת לי מאוד בעניין אך עדין אשמח לשמוע את תגובתו של @אליהו האם יש אפשרות להזמין מחו"ל את הגולם או מכל מישהו אחר שיש לו ידע איך משיגים שלט מפירוקיה וכדו’

                            נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • TCRVOT TCRVO

                              @נייטרון-חפשי מה אני אמור לענות שאתה גאון או שאני פחות, לא יודע
                              אבל בכל מקרה עזרת לי מאוד בעניין אך עדין אשמח לשמוע את תגובתו של @אליהו האם יש אפשרות להזמין מחו"ל את הגולם או מכל מישהו אחר שיש לו ידע איך משיגים שלט מפירוקיה וכדו’

                              נייטרון חפשינ מנותק
                              נייטרון חפשינ מנותק
                              נייטרון חפשי
                              מאסטר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @TCRVO כתב בהשלט לא מגיב בפריוס 2008:

                              איך משיגים שלט מפירוקיה וכדו’

                              פשוט להתקשר לפירוקיות ולשאול אם יש

                              pikolinou@gmail.com

                              אליהוא תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                                @TCRVO כתב בהשלט לא מגיב בפריוס 2008:

                                איך משיגים שלט מפירוקיה וכדו’

                                פשוט להתקשר לפירוקיות ולשאול אם יש

                                אליהוא מנותק
                                אליהוא מנותק
                                אליהו
                                מייבין
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @נייטרון-חפשי
                                זה בעיה לפעמים הם לא מוכרים את זה בשביל למכור מערכת הנעה קומפלט

                                יש לך שאלה על רכב היברידי? eg7114839@gmail.com

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • TCRVOT TCRVO

                                  טוב אז צוחק מי שצוחק
                                  אין לי מושג למה בפעם הקודמת שניסיתי זה לא עבד
                                  אבל פשוט החלפתי בטריה נוספת והשלט חזר לעבוד
                                  אבל אם כבר התחלתי לטפל בשלט וגילית בעזרת החברים פה שיש אפשרות לצרוב את הגולם לבד
                                  אז חשבתי אולי בשביל שיהיה לי שלט נוסף (המוכר נידב לי רק אחד) לנסות להזמין גולם מתאים מעלי ולקודד אותו לפי המדריך הנ"ל השאלה האם מישהו יכול לעזור לי למצוא גולם מתאים עדיפות מנסיון אישי כי לחפש בלי להבין מדאי את ההבדל בין 433HZ ל357HZ זה ניסיתי כבר לבד וזה לא שכנע אותי לקחת את ההימור שזה לא יעבוד (כמו שקרה שהזמנתי רק את הפלסטיקים לשלט ומשום מה זה לא עובד
                                  תודה לכולם על העבר ואולי גם על העתיד (בא נראה)

                                  אליהוא מנותק
                                  אליהוא מנותק
                                  אליהו
                                  מייבין
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליהו
                                  #14

                                  @TCRVO כתב בהשלט לא מגיב בפריוס 2008:

                                  433HZ

                                  זה התדר
                                  אבל מניסיוני יש כאלה שעדיין לא עובדים

                                  יש לך שאלה על רכב היברידי? eg7114839@gmail.com

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-נעילה ומפתחות

                                  35

                                  מחובר

                                  3.0k

                                  משתמשים

                                  9.7k

                                  נושאים

                                  131.2k

                                  פוסטים
                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • דף הבית
                                  • תקנון הפורום
                                  • מילון מושגים המלא
                                  • המדריך המלא למשתמש
                                  • פוסטים אחרונים
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • פנייה למנהל הפורום