קניית רכב פשוט וזול
-
@gogo כתב בקניית רכב פשוט וזול:
@Klonimoos כתב בקניית רכב פשוט וזול:
@י-שטרן כתב בקניית רכב פשוט וזול:
@gogo כתב בקניית רכב פשוט וזול:
מה זה אומר ״רתח״?
שהחום מנוע לא עבר את הטמפרטורה המומלצת קצת לפני קו האמצע פחות מתשעים מעלות צלזיוס
אין מד חום מנוע בסיריון.
אז איך יודעים את חום במנוע כמה הוא?
גם בסיטרואן אין מד חום מנוע, ובגלל זה רכשתי רכיב OBD שמתחבר למחשב רכב ומציג על המסך בזמן אמת נתונים מדויקים מהמחשב רכב, שווה כל שקל, אתה יכול להגדיר אותו מתי יצפצף ויזכיר לך שהחום גבוה מידי, בסיטרואן עד 105 מעלות החום תקין.
פעם אחת שצינור נקרע והיה נזילת מים לפני כמה שנים זה ממש הציל אותי, כך עצרתי מיד לפני שקרה נזק למנוע.
מומלץ בחום…
אני מדבר על דבר כזה -
פוסט זה נמחק!
-
@יחצ-המקצוען כתב בקניית רכב פשוט וזול:
מה זה ?
הדבר הכי הזוי שראיתי בחיי זה הוא מד הטורים שקיים גם הוא בחלק מהדגמים עושה רושם שהיצרן שכח לשים את זה ופשוט קדח בדש וחיבר את זה, נורא
-
@שלמה כתב בקניית רכב פשוט וזול:
@יחצ-המקצוען כתב בקניית רכב פשוט וזול:
מה זה ?
הדבר הכי הזוי שראיתי בחיי זה הוא מד הטורים שקיים גם הוא בחלק מהדגמים עושה רושם שהיצרן שכח לשים את זה ופשוט קדח בדש וחיבר את זה, נורא
את הדבר הנורא הזה יש גם בסוזוקי ספאלש משנת 2011, לחות זה כי עד אז לא היה מד טורים בכלל.
-
@ידני כתב בקניית רכב פשוט וזול:
@simon כתב בקניית רכב פשוט וזול:
אתה יכול להגדיר אותו מתי יצפצף ויזכיר לך שהחום גבוה מידי
גם לי יש כזה מהסיבה שלך, איך מגדירים?
ואיך אני יודע אד כמה מעלות זה בסדר ברכב שלי? (ספארק 2012)
לא זוכר, חפרתי עד שמצאתי משהו כמו אלרם באנגלית.
יש לך טורבו? אם לא זה כנראה עד 80-90 מעלות, עם טורבו זה גבוה יותר בד"כ. -
@שלמה כתב בקניית רכב פשוט וזול:
הדבר הכי הזוי שראיתי בחיי זה הוא מד הטורים שקיים גם הוא בחלק מהדגמים עושה רושם שהיצרן שכח לשים את זה ופשוט קדח בדש וחיבר את זה, נורא
זה לא כזה הזוי כי כול מה שאין את העיגול הזה זה בדגמים הישנים עד 2008
מ2009 היצרן הבין שזה מכעור {נראה עיגול באמצע שום מקום} ועשה את המד ליד המד של המהירות כמו כאן
-
@simon כתב בקניית רכב פשוט וזול:
אישית קשה לי להבין איך אפשר לנהוג על סיריון ועוד לחשוב שהוא אמין, בפעמים שהייתי ברכב הזה, התחושה היא של עגלה שעומדת להתפרק כל רגע, ומרגישים את הכביש כמעט כמו בקורקינט, ויש פחד שכל רגע איזה חלק יכול להיפרד מהרכב ולסכן את יושביו ח"ו.
לא מדובר על אנשים כמוך שנוסעים ביום יום על איזה פורשה אנחנו אנשים פשוטים
שנוסעים על סיריון. {בטוח נסעת על סיריון שקרעו לה את הצורה לכן הרגשת ככה }
לי יש והוא אחלה רכב. -
@simon כתב בקניית רכב פשוט וזול:
אישית קשה לי להבין איך אפשר לנהוג על סריון ועוד לחשוב שהוא אמין, בפעמים שהייתי ברכב הזה, התחושה היא של עגלה שעומדת להתפרק כל רגע, ומרגישים את הכביש כמעט כמו בקורקינט, ויש פחד שכל רגע איזה חלק יכול להפרד מהרכב ולסכן את יושביו ח"ו.
רמת האמינות שלו נקבעת מסך התקלות שהיו לו על פני תקופה ולא מהתחושה שלך מנסיעה ברכב ספציפי
ודרך אגב סריון מבוססת על מכלולים של טויוטה יאריס הישנות -
@יחצ-המקצוען כתב בקניית רכב פשוט וזול:
@simon כתב בקניית רכב פשוט וזול:
אישית קשה לי להבין איך אפשר לנהוג על סיריון ועוד לחשוב שהוא אמין, בפעמים שהייתי ברכב הזה, התחושה היא של עגלה שעומדת להתפרק כל רגע, ומרגישים את הכביש כמעט כמו בקורקינט, ויש פחד שכל רגע איזה חלק יכול להיפרד מהרכב ולסכן את יושביו ח"ו.
לא מדובר על אנשים כמוך שנוסעים ביום יום על איזה פורשה אנחנו אנשים פשוטים
שנוסעים על סיריון. {בטוח נסעת על סיריון שקרעו לה את הצורה לכן הרגשת ככה }
לי יש והוא אחלה רכב.בדיחה מוצלחת!
הסיריון האחרון שהכרתי שהיה בבעלות קרוב משפחתי נמכר במחיר יותר גבוה מה’פורשה’ שלי…
ובעל ה’שריון’ בדק לפני כן את הרכב במוסך, ולמרות זאת מבחינתו התחושה ברכב שלי מזכירה יותר את הפורשה בהשוואה לסיריון.
ולפי הרבה שנים שכרתי שריון מהשכרה לבנה וחשבתי לעצמי שברכב הזה לא צריך מד של הטורים, ניתן לספור לבד את סיבובי המנוע והגיר ושאר מכלוליו אשר מורגשים היטב לנהג… -
כנראה נסעת על רכב גמור!
אם אתה רוצה להרגיש מה זה סיריון בתפארתה אתה מוזמן להגיע לאלעד…
יותר שקטה מטסלה -
@אלוף-העולם-1 כתב בקניית רכב פשוט וזול:
יותר שקטה מטסלה
גוזמא בעלמא נקט.
אולי אעשה קצת יותר סדר.
סיריון הוא רכב אמין. נקודה! כמו שכתב בתבונה @יצחק-רשטונ .
מה שכתב @simon לאחר שעיינתי היטב בדבריו, לענ’‘ד, זו לא חוו’‘ד מקצועית, סה’‘כ תיאור של תחושת נסיעה ע’‘פ הרגשתו, (בנסיעותיו הבודדות ברכב זה.)
ניתן להתווכח על תחושות? לא.
כן ניתן לומר שאין כמעט רחוב בארץ שאין את הרכב הזה, מה שאומר שהרבה מסתדרים + עם התחושה שלו.
חשוב לציין, שהפער הוא לא בין ‘‘פורשה’’ לסיריון. הנקודה בכל רכבי המיני, (גם בחדשים באופם יחסי.) דהיינו מנוע בסביבות ה1300 - ירגישו איתם באופן יחסי לרכבים יותר חזקים, את הכביש ואת סיבובי הגלגלים, וכן, הם גם לא יהיו יציבים באותה רמה של רכבים עם מנוע יותר גדול. ( כמובן שהנקודה היא לא ה’‘מנוע’‘, אלא בד’'כ מנוע יותר גדול, מתלבש על מכלול יותר יציב ומבוסס)
יש לך כסף לדלק? יש חניה מרווחת? תתפנק. -
@simon כתב בקניית רכב פשוט וזול:
לפי הרבה שנים שכרתי שריון מהשכרה לבנה
@אלוף-העולם-1 כתב בקניית רכב פשוט וזול:
כנראה נסעת על רכב גמור!
כידוע רכבים מהשכרות גומרים אותם בפתיחות וכדו’ וכ"ש זה שיש לו מנוע קטן
-
@simon כתב בקניית רכב פשוט וזול:
אמנם כשלאחי היה גולף לא זכור לי שהרגשתי כך
גולף מוגדר כמשפחתית אצ’בק ולא כמיני , פולו הוא המיני של פולקסווגן
לגולף שילדה גדולה יותר מסקודה רפיד למשל