דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. סוללה
  3. מצב נהיגה בפריוס

מצב נהיגה בפריוס

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סוללה
13 פוסטים 4 כותבים 310 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • Y Yair

    יש גם מצב נורמל
    אם אף אחד מהמצבים לא מופעלים זה מצב נורמל
    אני נוסע במצב הזה וזה נותן אחלה ביצועים

    L מנותק
    L מנותק
    LENOVO
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #4

    @Yair כתב במצב נהיגה בפריוס:

    יש גם מצב נורמל
    אם אף אחד מהמצבים לא מופעלים זה מצב נורמל
    אני נוסע במצב הזה וזה נותן אחלה ביצועים

    ECO יותר חסכוני,לא?

    Y תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • L LENOVO

      @Yair כתב במצב נהיגה בפריוס:

      יש גם מצב נורמל
      אם אף אחד מהמצבים לא מופעלים זה מצב נורמל
      אני נוסע במצב הזה וזה נותן אחלה ביצועים

      ECO יותר חסכוני,לא?

      Y מנותק
      Y מנותק
      Yair
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #5

      @LENOVO אמור להיות יותר חסכוני
      חוץ מזה שזה מעצבן עד שהמנוע מגיב ללחיצה על הגז
      לא ראיתי הבדל בין מצב ecoלמצב נורמל
      אגב בכביש בין עירוני אי אפשר לנסוע במצב eco

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • נייטרון חפשינ מנותק
        נייטרון חפשינ מנותק
        נייטרון חפשי
        מאסטר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        הערה חשובה מסברה: אני אומר את זה לא על סמך נסיון אל מהגיון וזה מסביר את מה שכתב @Yair , אם אתה משתמש במצב ECO וזה מעצבן אותך ולכן אתה סוחט את הדוושה אז לכאורה אתה לא חוסך כלום ואולי אפילו מבזבז, כי בסוף כשאתה לוחץ חזק אז הרכב כן מוריד הילוך רק שהוא עושה את זה על פול גז במקום בהדרגה, ואם היית משתמש במצב רגיל היית מסתפק בלחיצה עדינה יותר. (אותו דבר אם אתה מאוד ממהר ולחוץ ואתה ממש מתפרע על הרכב עדיף לכאורה גם מבחינת חיסכון להעביר לPWR)

        pikolinou@gmail.com

        מאירמ Y 3 תגובות תגובה אחרונה
        3
        • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

          הערה חשובה מסברה: אני אומר את זה לא על סמך נסיון אל מהגיון וזה מסביר את מה שכתב @Yair , אם אתה משתמש במצב ECO וזה מעצבן אותך ולכן אתה סוחט את הדוושה אז לכאורה אתה לא חוסך כלום ואולי אפילו מבזבז, כי בסוף כשאתה לוחץ חזק אז הרכב כן מוריד הילוך רק שהוא עושה את זה על פול גז במקום בהדרגה, ואם היית משתמש במצב רגיל היית מסתפק בלחיצה עדינה יותר. (אותו דבר אם אתה מאוד ממהר ולחוץ ואתה ממש מתפרע על הרכב עדיף לכאורה גם מבחינת חיסכון להעביר לPWR)

          מאירמ מנותק
          מאירמ מנותק
          מאיר
          מנהל ראשי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #7

          @נייטרון-חפשי כתב במצב נהיגה בפריוס:

          כאורה גם מבחינת חיסכון להעביר לPWR

          הeco עושה בדיוק מה שעושה הpwr רק טיפה יותר לאט ואם תלחץ עמוק בeco תקבל בדיוק מה שהיית מקבל בלחיצה חלשה ב pwr. כך שזה כמעט אותו הדבר רק יותר חוסך בנהיגה מתונה.

          ליצירת קשר לחץ כאן

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

            הערה חשובה מסברה: אני אומר את זה לא על סמך נסיון אל מהגיון וזה מסביר את מה שכתב @Yair , אם אתה משתמש במצב ECO וזה מעצבן אותך ולכן אתה סוחט את הדוושה אז לכאורה אתה לא חוסך כלום ואולי אפילו מבזבז, כי בסוף כשאתה לוחץ חזק אז הרכב כן מוריד הילוך רק שהוא עושה את זה על פול גז במקום בהדרגה, ואם היית משתמש במצב רגיל היית מסתפק בלחיצה עדינה יותר. (אותו דבר אם אתה מאוד ממהר ולחוץ ואתה ממש מתפרע על הרכב עדיף לכאורה גם מבחינת חיסכון להעביר לPWR)

            Y מנותק
            Y מנותק
            Yair
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #8

            @נייטרון-חפשי נכון מאוד
            בקיצור לפי מה שאני שמתי לב בשביל לחסוך ברכב היברידי
            בתוך העיר כמה שיותר שיוט יותר טוב
            בכביש בין עירוני לחיצה על הגז אבל שמנוע הבנזין יעבוד על המינימום כדי להטעין את הבטריה (על כל פנים כך זה בדור 3), כך זה עובד בבקרת שיוט אצלי.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

              הערה חשובה מסברה: אני אומר את זה לא על סמך נסיון אל מהגיון וזה מסביר את מה שכתב @Yair , אם אתה משתמש במצב ECO וזה מעצבן אותך ולכן אתה סוחט את הדוושה אז לכאורה אתה לא חוסך כלום ואולי אפילו מבזבז, כי בסוף כשאתה לוחץ חזק אז הרכב כן מוריד הילוך רק שהוא עושה את זה על פול גז במקום בהדרגה, ואם היית משתמש במצב רגיל היית מסתפק בלחיצה עדינה יותר. (אותו דבר אם אתה מאוד ממהר ולחוץ ואתה ממש מתפרע על הרכב עדיף לכאורה גם מבחינת חיסכון להעביר לPWR)

              מאירמ מנותק
              מאירמ מנותק
              מאיר
              מנהל ראשי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #9

              @נייטרון-חפשי כתב במצב נהיגה בפריוס:

              כי בסוף כשאתה לוחץ חזק אז הרכב כן מוריד הילוך

              זה ממש לא נכון כי הרכב עובד לפי כח נדרש ועל פיו הוא עובד. כלומר אם באקו הכח נדרש בהדרגתיות אז ב pwr הוא יבא בבת אחת ואין שום קשר להילוכים. אגב אין לטויוטה רכב היברידי עממי עם תיבת הילוכים רגילה רק רציפה שעובדת לפי דרישת הכוח.

              ליצירת קשר לחץ כאן

              Y נייטרון חפשינ 2 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • מאירמ מאיר

                @נייטרון-חפשי כתב במצב נהיגה בפריוס:

                כי בסוף כשאתה לוחץ חזק אז הרכב כן מוריד הילוך

                זה ממש לא נכון כי הרכב עובד לפי כח נדרש ועל פיו הוא עובד. כלומר אם באקו הכח נדרש בהדרגתיות אז ב pwr הוא יבא בבת אחת ואין שום קשר להילוכים. אגב אין לטויוטה רכב היברידי עממי עם תיבת הילוכים רגילה רק רציפה שעובדת לפי דרישת הכוח.

                Y מנותק
                Y מנותק
                Yair
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #10

                @מאיר הוא צודק בזה שאם זה על מצב eco ואתה רוצה שהרכב יגיב מהר (שזה מה שקורה בדרך כלל) אז אתה לוחץ יותר חזק בגלל זה
                וזה מביא לאותה תוצאה של מצב נורמל

                מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • Y Yair

                  @מאיר הוא צודק בזה שאם זה על מצב eco ואתה רוצה שהרכב יגיב מהר (שזה מה שקורה בדרך כלל) אז אתה לוחץ יותר חזק בגלל זה
                  וזה מביא לאותה תוצאה של מצב נורמל

                  מאירמ מנותק
                  מאירמ מנותק
                  מאיר
                  מנהל ראשי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #11

                  @Yair כתב במצב נהיגה בפריוס:

                  וזה מביא לאותה תוצאה של מצב נורמל

                  זה נכון! אבל זה לא מבזבז יותר מנורמול או כוח.

                  ליצירת קשר לחץ כאן

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מאירמ מאיר

                    @נייטרון-חפשי כתב במצב נהיגה בפריוס:

                    כי בסוף כשאתה לוחץ חזק אז הרכב כן מוריד הילוך

                    זה ממש לא נכון כי הרכב עובד לפי כח נדרש ועל פיו הוא עובד. כלומר אם באקו הכח נדרש בהדרגתיות אז ב pwr הוא יבא בבת אחת ואין שום קשר להילוכים. אגב אין לטויוטה רכב היברידי עממי עם תיבת הילוכים רגילה רק רציפה שעובדת לפי דרישת הכוח.

                    נייטרון חפשינ מנותק
                    נייטרון חפשינ מנותק
                    נייטרון חפשי
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #12

                    @מאיר אני לגמרי לא מבין לא מה כתבת כאן ולא בתגובה הקודמת, בהרגשה שלי בנסיעה על ECO הרכב לא נותן כח ועושה הכל לאט כדי לחסוך אבל אם אני פתאום רוצה לעקוף ואני לוחץ חזק אז הרכב מאיץ בפתאומיות כמו על PWR ואין לי כ"כ אפשרות של האצה בינונית, אני לא לא חושב שזה קשור לסוג ההילוכים אלא לפרשנות של המחשב לפעולות שלי, כי אם במצב רגיל אני יכול לשלוט בהאצה אז במצב ECO יש לי נקודה מאוד קטנה של משחק שעד אליה הוא לא מאיץ ומשם והלאה הוא מאיץ חזק, במצב PWR להבנתי זה אותו דבר רק שהנקודה האמורה נמצאת בתחילת הלחיצה.

                    pikolinou@gmail.com

                    מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                      @מאיר אני לגמרי לא מבין לא מה כתבת כאן ולא בתגובה הקודמת, בהרגשה שלי בנסיעה על ECO הרכב לא נותן כח ועושה הכל לאט כדי לחסוך אבל אם אני פתאום רוצה לעקוף ואני לוחץ חזק אז הרכב מאיץ בפתאומיות כמו על PWR ואין לי כ"כ אפשרות של האצה בינונית, אני לא לא חושב שזה קשור לסוג ההילוכים אלא לפרשנות של המחשב לפעולות שלי, כי אם במצב רגיל אני יכול לשלוט בהאצה אז במצב ECO יש לי נקודה מאוד קטנה של משחק שעד אליה הוא לא מאיץ ומשם והלאה הוא מאיץ חזק, במצב PWR להבנתי זה אותו דבר רק שהנקודה האמורה נמצאת בתחילת הלחיצה.

                      מאירמ מנותק
                      מאירמ מנותק
                      מאיר
                      מנהל ראשי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #13

                      @נייטרון-חפשי אתה צודק זה עניין של הרגל. אני התרגלתי לאקו ואני שולט לגמרי. גם כשאני ממהר אני עושה אקו

                      ליצירת קשר לחץ כאן

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2

                      6

                      מחובר

                      1.4k

                      משתמשים

                      4.7k

                      נושאים

                      63.8k

                      פוסטים
                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • תקנון הפורום
                      • המדריך המלא למשתמש
                      • פוסטים אחרונים
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום