-
הערה חשובה מסברה: אני אומר את זה לא על סמך נסיון אל מהגיון וזה מסביר את מה שכתב @Yair , אם אתה משתמש במצב ECO וזה מעצבן אותך ולכן אתה סוחט את הדוושה אז לכאורה אתה לא חוסך כלום ואולי אפילו מבזבז, כי בסוף כשאתה לוחץ חזק אז הרכב כן מוריד הילוך רק שהוא עושה את זה על פול גז במקום בהדרגה, ואם היית משתמש במצב רגיל היית מסתפק בלחיצה עדינה יותר. (אותו דבר אם אתה מאוד ממהר ולחוץ ואתה ממש מתפרע על הרכב עדיף לכאורה גם מבחינת חיסכון להעביר לPWR)
-
@נייטרון-חפשי כתב במצב נהיגה בפריוס:
כאורה גם מבחינת חיסכון להעביר לPWR
הeco עושה בדיוק מה שעושה הpwr רק טיפה יותר לאט ואם תלחץ עמוק בeco תקבל בדיוק מה שהיית מקבל בלחיצה חלשה ב pwr. כך שזה כמעט אותו הדבר רק יותר חוסך בנהיגה מתונה.
-
@נייטרון-חפשי נכון מאוד
בקיצור לפי מה שאני שמתי לב בשביל לחסוך ברכב היברידי
בתוך העיר כמה שיותר שיוט יותר טוב
בכביש בין עירוני לחיצה על הגז אבל שמנוע הבנזין יעבוד על המינימום כדי להטעין את הבטריה (על כל פנים כך זה בדור 3), כך זה עובד בבקרת שיוט אצלי. -
@נייטרון-חפשי כתב במצב נהיגה בפריוס:
כי בסוף כשאתה לוחץ חזק אז הרכב כן מוריד הילוך
זה ממש לא נכון כי הרכב עובד לפי כח נדרש ועל פיו הוא עובד. כלומר אם באקו הכח נדרש בהדרגתיות אז ב pwr הוא יבא בבת אחת ואין שום קשר להילוכים. אגב אין לטויוטה רכב היברידי עממי עם תיבת הילוכים רגילה רק רציפה שעובדת לפי דרישת הכוח.
-
@מאיר אני לגמרי לא מבין לא מה כתבת כאן ולא בתגובה הקודמת, בהרגשה שלי בנסיעה על ECO הרכב לא נותן כח ועושה הכל לאט כדי לחסוך אבל אם אני פתאום רוצה לעקוף ואני לוחץ חזק אז הרכב מאיץ בפתאומיות כמו על PWR ואין לי כ"כ אפשרות של האצה בינונית, אני לא לא חושב שזה קשור לסוג ההילוכים אלא לפרשנות של המחשב לפעולות שלי, כי אם במצב רגיל אני יכול לשלוט בהאצה אז במצב ECO יש לי נקודה מאוד קטנה של משחק שעד אליה הוא לא מאיץ ומשם והלאה הוא מאיץ חזק, במצב PWR להבנתי זה אותו דבר רק שהנקודה האמורה נמצאת בתחילת הלחיצה.
-
@נייטרון-חפשי אתה צודק זה עניין של הרגל. אני התרגלתי לאקו ואני שולט לגמרי. גם כשאני ממהר אני עושה אקו