עזרה דחופה - קודן רכב
-
למעשה גם פתחתי קצת את המערכת מקדימה, שם גיליתי קופסא עם צמה רצינית שנכנסת אליה, ו4 חוטים שיוצאים לקודן.
מישהו שיודע האם אפשר ואיך לקצר שמה כדי להניע את האוטו?
לא רוצה לחתוך לפני שאני בטוח. -
@רפי-זה-אני אני מנסה לחשוב אולי כתוב באיזה מקום מה הקוד?
-
-
@רפי-זה-אני תבדוק בסוכך שמש של הנהג הרבה פעמים כותבים שם
-
פוסט זה נמחק!
-
@רפי-זה-אני מעל השמשה יש כמו מדף/פלטה שאתה יכול להוריד ע"מ להגן מהשמש לדבר הזה קוראים "סוכך שמש" תוריד אותו ותבדוק אם רשום קוד מאחוריו
-
@רפי-זה-אני תעלה תמונה של הקודן שלך אולי נצליח להצליב עם תמונה של קודן אחר ותדע לפי המספרים מה הקוד
-
@שלמה אעלה עוד מעט בל"נ תמונה.
למעשה דיברתי עם דוד מתן מהסרטון, והוא אמר לי שזה קודן שכבר לא מייצרים וכו' וזה היה בשימוש רכבי ליסינג בעבר, והוא המליץ לי לבטל את הקודן.
ורגע לפני שמישהו מאיתנו איבד קליטה הוא אמר לי שיש משהו שאפשר לקצר, אבל כבר לא השגתי אותו יותר.
עשיתי שם כמה גישורים, אבל זה לא עבד... -
@רפי-זה-אני למקרה הכי גרוע אם יש לך גרר בביטוח תגרור למוסך לא לוקחים על זה הרבה כסף בשביל ניתוק.
ומה עם ידידים פעם דובר פה שיש אפשרות כזאת בידידים שמבטלים קודניות במקרה כזה. -
@רפי-זה-אני שלח תמונה של הקופסה ואני יסביר לך איך לנתק
-
@הכל-בעז-ה כתב בעזרה דחופה - קודן רכב:
@רפי-זה-אני שלח תמונה של הקופסה ואני יסביר לך איך לנתק
תבורך! תעלה לנו איזה מדריך על זה יועיל ללא מעט חברים
-
הפתרון אקספרס הכי פשוט: לפתוח את הפלסטיק ולחשוף את הלוח (להוציא את הלחצנים) עכשיו אתה יכול 'ללחוץ' על הכפתורים ע"י נגיעה עם חומר מוליך כגון מפתח הרבה פעמים מספיק להרטיב את האצבע ולגעת.
זה כמובן לא יעזור אם משהו השתבש במוח שלו. -
@נייטרון-חפשי כתב בעזרה דחופה - קודן רכב:
הפתרון אקספרס הכי פשוט וכו'
עשיתי את זה, יש משהו שהשתבש בכרטיס שבתוך הקודן. כמו שאמרתי - הוא קולט את הלחיצה, רק לא מצליח להיקלט כדי להתניע.
ה' שלח לי פרנסה כאן ליד הבית שלי ונהייתי קצת עסוק עם זה. בהמשך אעלה תמונה, וכמובן @הכל-בעז-ה... -
@רפי-זה-אני
אז הנה תמונות.
זה הקודן. כרגע הוא עם לחצן אחד ומנותק, אבל כדי להדגים:
זה הבפנוכו מצד אחד (המספר הזה זה לא הקוד. אין לי מושג מה זה).
וזה הצד השני:
והנה מקבץ של הקופסא שלו:
[המדבקות הלבנות יש עליהם מספר שמשום מה לא צולם. אם זה חשוב אני אלך לבדוק.]
וכך נראה המכלול:
הסבר קצר: החוט שאני מחזיק היה מחובר לחוטים עם הסטלבנד הכחול ואני חתכתי את זה.
אם פיספסתי משהו או שנחוץ עוד מידע אני ילך לבדוק. -
@רפי-זה-אני ושכחתי לציין עוד משהו סופר חשוב. לקודן שלי יש קריץ שלקח לי זמן לעלות עליו - הוא מאפשר (כלומר איפשר בעבר, בימים היפים שלו) לעשות את הקוד רק בתוך כעשרים שניות מפתיחת הדלת. אחרת הייתי צריך לפתוח את הדלת ואז זה היה שוב מתעורר לכמה שניות.
-
@רפי-זה-אני זה קודן ישן של ג'מל ניתוק פשוט
אתה צריך לעקוב אחרי החוטים להולכים מהקופסה השחורה תראה שמחובר לזרם קבוע ואחרי סוויץ ולמינוס או לבורג בגוף הרכב
תעקוב אחרי 2 חוטים שהולכים לניתוק פשוט הם לקחו חוט ל האימובוליזר או סטרטר חתכו לשנים וחיברו כל צד תגשר בניהם יניע הרכב -
@הכל-בעז-ה אתה תותח