יעוץ בקניית רכב והיסטוריית טיפולים
-
אשמח לדעת המומחים האם הרכב אכן נחשב שטופל כראוי ודיו בזה מצורף קישור לטיפולים שעשה.
קצת רקע…מיצבוישי אאוטלנדר 2018 היה בליסניג 3 שנים וזה הטיפולים שנעשו בזמן הליסינג…כיום אצל פרטי כבר 5 שנים מטפל בזמן כל שנה רק 145K
אני מודע שנסע מעבר לממוצע אבל ב 5 שנים שאצל הפרטי איזן את הממוצע
תודה רבה.היסטוריית טיפולים.pdf
אני לא רואה שהוחלף שמן גיר זה בעייה? כי הבנתי מאחד מחברי הפורום שזה חובה באאוטלנדר -
אשמח לדעת המומחים האם הרכב אכן נחשב שטופל כראוי ודיו בזה מצורף קישור לטיפולים שעשה.
קצת רקע…מיצבוישי אאוטלנדר 2018 היה בליסניג 3 שנים וזה הטיפולים שנעשו בזמן הליסינג…כיום אצל פרטי כבר 5 שנים מטפל בזמן כל שנה רק 145K
אני מודע שנסע מעבר לממוצע אבל ב 5 שנים שאצל הפרטי איזן את הממוצע
תודה רבה.היסטוריית טיפולים.pdf
אני לא רואה שהוחלף שמן גיר זה בעייה? כי הבנתי מאחד מחברי הפורום שזה חובה באאוטלנדר
