דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. תקלה לא מוכרת בקיה סיד - 2015

      תקלה לא מוכרת בקיה סיד - 2015

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      4 פוסטים 3 כותבים 161 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ה מנותק
        ה מנותק
        ההוא מקרית גת
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        ברכב שלי קיה סיד 2015 גיר רובוטי
        תמרנתי בחניה צפופה וקטנה בלי להוריד את האמברקס (בלם יד)
        ומאז הרכב התחיל ליסוע בצורה כבדה, תאוצה חלשה. וסל"ד גבוה יחסית.
        ומדי פעם בעיקר כשהרכב מתאמץ מאד בעליות וכדו’
        קופץ לי הודעה בלוח המחוונים
        ההודעה היא -
        .Stop when sanfe
        Protection mode on
        בתרגום גוגל הוא תרגם לי - עצור כאשר מצב בטיחות פעיל"
        הייתי במוסך והוא לא מכיר את התקלה.
        מישהו נתקל בזה פעם???

        מאירמ ג 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • ה ההוא מקרית גת

          ברכב שלי קיה סיד 2015 גיר רובוטי
          תמרנתי בחניה צפופה וקטנה בלי להוריד את האמברקס (בלם יד)
          ומאז הרכב התחיל ליסוע בצורה כבדה, תאוצה חלשה. וסל"ד גבוה יחסית.
          ומדי פעם בעיקר כשהרכב מתאמץ מאד בעליות וכדו’
          קופץ לי הודעה בלוח המחוונים
          ההודעה היא -
          .Stop when sanfe
          Protection mode on
          בתרגום גוגל הוא תרגם לי - עצור כאשר מצב בטיחות פעיל"
          הייתי במוסך והוא לא מכיר את התקלה.
          מישהו נתקל בזה פעם???

          מאירמ מנותק
          מאירמ מנותק
          מאיר
          מנהל ראשי
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @הכל-בעזרת-השם

          ליצירת קשר לחץ כאן

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ה ההוא מקרית גת

            ברכב שלי קיה סיד 2015 גיר רובוטי
            תמרנתי בחניה צפופה וקטנה בלי להוריד את האמברקס (בלם יד)
            ומאז הרכב התחיל ליסוע בצורה כבדה, תאוצה חלשה. וסל"ד גבוה יחסית.
            ומדי פעם בעיקר כשהרכב מתאמץ מאד בעליות וכדו’
            קופץ לי הודעה בלוח המחוונים
            ההודעה היא -
            .Stop when sanfe
            Protection mode on
            בתרגום גוגל הוא תרגם לי - עצור כאשר מצב בטיחות פעיל"
            הייתי במוסך והוא לא מכיר את התקלה.
            מישהו נתקל בזה פעם???

            ג מנותק
            ג מנותק
            גיל
            מאסטר מגיה
            כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
            #3

            @ההוא-מקרית-גת לדעתי הקליפר/ים תקוע/ים בבלמים האחוריים,
            או שהקפיץ של בלם היד נתקע ולא באמת משתחרר בהורדת הידית.
            יש קצת ריח שרוף אחרי נסיעה?

            @ההוא-מקרית-גת כתב בתקלה לא מוכרת בקיה סיד - 2015:

            Stop when sanfe

            כוונתך safe

            עצור כאשר זה בטיחותי לעצור.
            ההודעה השנייה היא נפרדת, והיא לדעתי מעידה על התקלה,
            הרכב מנסה לשמור על הבלם, אתה שורף אותו.

            תגיד למוסכניק שיבדוק את הבלמים האחוריים היטב, כבל, קליפר, רפידות. הכל.


            דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
            למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

            ה תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ג גיל

              @ההוא-מקרית-גת לדעתי הקליפר/ים תקוע/ים בבלמים האחוריים,
              או שהקפיץ של בלם היד נתקע ולא באמת משתחרר בהורדת הידית.
              יש קצת ריח שרוף אחרי נסיעה?

              @ההוא-מקרית-גת כתב בתקלה לא מוכרת בקיה סיד - 2015:

              Stop when sanfe

              כוונתך safe

              עצור כאשר זה בטיחותי לעצור.
              ההודעה השנייה היא נפרדת, והיא לדעתי מעידה על התקלה,
              הרכב מנסה לשמור על הבלם, אתה שורף אותו.

              תגיד למוסכניק שיבדוק את הבלמים האחוריים היטב, כבל, קליפר, רפידות. הכל.

              ה מנותק
              ה מנותק
              ההוא מקרית גת
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @גיל
              תודה רבה
              מוסכניק אחר
              אבחן לי עכשיו תקלה בקלאצ’ים
              לכאורה זה העניין

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0

              53

              מחובר

              3.0k

              משתמשים

              9.8k

              נושאים

              131.7k

              פוסטים
              • התחברות

              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
              • פוסט ראשון
                פוסט אחרון
              0
              • דף הבית
              • תקנון הפורום
              • מילון מושגים המלא
              • המדריך המלא למשתמש
              • פוסטים אחרונים
              • משתמשים
              • חיפוש גוגל בפורום
              • פנייה למנהל הפורום