דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. וויז במולטימדיה ספייס סטאר 2016

      וויז במולטימדיה ספייס סטאר 2016

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      21 פוסטים 6 כותבים 3.1k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • Y מנותק
        Y מנותק
        Y.M
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        יש לי רכב מיצובישי ספייס סטאר 2016, עם מולטימדיה מקורית של הרכב.
        לאחרונה קניתי SIM של וייז בלבד עבור המולטימדיה.
        למי שמכיר יש שם חור המיועד להכנסת הSIM, למעשה הוייז לא עובד.
        כותב “מחפש רשת…”
        לאחר בירור מול החברה, הSIM פעיל ומחובר.
        אם מישהו יודע מה הפתרון לבעיה, עם איזה הגדרות צריך לשחק? לשנות?
        אשמח לשמוע
        תודה מראש!

        יחצ המקצועןי אלוף העולם 1א 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • Y Y.M סימן נושא זה כשאלה
        • Y Y.M

          יש לי רכב מיצובישי ספייס סטאר 2016, עם מולטימדיה מקורית של הרכב.
          לאחרונה קניתי SIM של וייז בלבד עבור המולטימדיה.
          למי שמכיר יש שם חור המיועד להכנסת הSIM, למעשה הוייז לא עובד.
          כותב “מחפש רשת…”
          לאחר בירור מול החברה, הSIM פעיל ומחובר.
          אם מישהו יודע מה הפתרון לבעיה, עם איזה הגדרות צריך לשחק? לשנות?
          אשמח לשמוע
          תודה מראש!

          יחצ המקצועןי מנותק
          יחצ המקצועןי מנותק
          יחצ המקצוען
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
          #2

          @Y.M כתב בוויז במולטימדיה ספייס סטאר 2016:

          לאחרונה קניתי SIM של וייז בלבד עבור המולטימדיה.

          איזה SIM עם סינון של נטפרי ?

          Y תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • יחצ המקצועןי יחצ המקצוען

            @Y.M כתב בוויז במולטימדיה ספייס סטאר 2016:

            לאחרונה קניתי SIM של וייז בלבד עבור המולטימדיה.

            איזה SIM עם סינון של נטפרי ?

            Y מנותק
            Y מנותק
            Y.M
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @יחצ-המקצוען
            כן, נטפרי

            יחצ המקצועןי תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • Y Y.M

              @יחצ-המקצוען
              כן, נטפרי

              יחצ המקצועןי מנותק
              יחצ המקצועןי מנותק
              יחצ המקצוען
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי יחצ המקצוען
              #4

              @Y.M
              זה נראה לי הפתרון באדיבות ידידינו @מיישה
              https://drive.google.com/file/d/1hTMcLu*****-VjvT03Fb2rw0H39ST6mmTh1Nz/view?usp=drive_link
              תוריד כוכביות

              עריכה אני לא יודע אם זה קשור לבעיה שלך
              אבל אני מתייג את המומחים שמתעסקים בזה כי להבנתי
              לא צריך תעודה בשביל וייז בלבד
              @צילפינגים @מוטי-ברנד @EBA @מיישה @Klonimoos

              Y תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • יחצ המקצועןי יחצ המקצוען

                @Y.M
                זה נראה לי הפתרון באדיבות ידידינו @מיישה
                https://drive.google.com/file/d/1hTMcLu*****-VjvT03Fb2rw0H39ST6mmTh1Nz/view?usp=drive_link
                תוריד כוכביות

                עריכה אני לא יודע אם זה קשור לבעיה שלך
                אבל אני מתייג את המומחים שמתעסקים בזה כי להבנתי
                לא צריך תעודה בשביל וייז בלבד
                @צילפינגים @מוטי-ברנד @EBA @מיישה @Klonimoos

                Y מנותק
                Y מנותק
                Y.M
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @יחצ-המקצוען
                79cb4a38-0a7f-4074-8031-4625182cd5c7-image.png

                יחצ המקצועןי תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • Y Y.M

                  @יחצ-המקצוען
                  79cb4a38-0a7f-4074-8031-4625182cd5c7-image.png

                  יחצ המקצועןי מנותק
                  יחצ המקצועןי מנותק
                  יחצ המקצוען
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי יחצ המקצוען
                  #6

                  @Y.M
                  סתכל ערכתי
                  כנס רק לשלב של ההגדרות בסרטון.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • Y Y.M

                    יש לי רכב מיצובישי ספייס סטאר 2016, עם מולטימדיה מקורית של הרכב.
                    לאחרונה קניתי SIM של וייז בלבד עבור המולטימדיה.
                    למי שמכיר יש שם חור המיועד להכנסת הSIM, למעשה הוייז לא עובד.
                    כותב “מחפש רשת…”
                    לאחר בירור מול החברה, הSIM פעיל ומחובר.
                    אם מישהו יודע מה הפתרון לבעיה, עם איזה הגדרות צריך לשחק? לשנות?
                    אשמח לשמוע
                    תודה מראש!

                    אלוף העולם 1א מנותק
                    אלוף העולם 1א מנותק
                    אלוף העולם 1
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @Y.M
                    תנסה להגדיר APN של הספק שלך.
                    אם זה RL אז תשים IISP
                    ואם זה של יוסי תקשורת- NETWEB
                    019 צריך לשים- 019
                    יכול להיות שגם המכשיר שלך מאוד ישן ולא יעזור כלום!

                    סמארט קאר מערכות לרכב.🚗
                    התקנות פרימיום לרכב-מולטימדיה,מצלמות ועוד…

                    ניתן ליצור קשר:
                    ehh3266@gmail.com

                    זמין באלעד, ירושלים והסביבה.

                    Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

                      @Y.M
                      תנסה להגדיר APN של הספק שלך.
                      אם זה RL אז תשים IISP
                      ואם זה של יוסי תקשורת- NETWEB
                      019 צריך לשים- 019
                      יכול להיות שגם המכשיר שלך מאוד ישן ולא יעזור כלום!

                      Y מנותק
                      Y מנותק
                      Y.M
                      כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                      #8

                      @אלוף-העולם-1

                      אם זה RL אז תשים IISP

                      אכן זה RL והגדרתי כך
                      ולא עזר עדיין.

                      פתוח לשמועפ דני מערכותד 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • Y Y.M

                        @אלוף-העולם-1

                        אם זה RL אז תשים IISP

                        אכן זה RL והגדרתי כך
                        ולא עזר עדיין.

                        פתוח לשמועפ מחובר
                        פתוח לשמועפ מחובר
                        פתוח לשמוע
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @Y.M בשורה הראשונה RL ובשניה IISP וכמובן שמירה
                        איזה אנדרואיד המערכת?

                        אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                        הם אלו שיודעים לשאול
                        מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                        Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • Y Y.M

                          @אלוף-העולם-1

                          אם זה RL אז תשים IISP

                          אכן זה RL והגדרתי כך
                          ולא עזר עדיין.

                          דני מערכותד מנותק
                          דני מערכותד מנותק
                          דני מערכות
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @Y.M כתב בוויז במולטימדיה ספייס סטאר 2016:

                          @אלוף-העולם-1
                          אם זה RL אז תשים IISP
                          אכן זה RL והגדרתי כך
                          ולא עזר עדיין.

                          השם פחות חשוב מה שחשוב זה הAPN שיהיה באותיות קטנות

                          ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                          לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                          https://did.li/MxyOf

                          Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                            @Y.M בשורה הראשונה RL ובשניה IISP וכמובן שמירה
                            איזה אנדרואיד המערכת?

                            Y מנותק
                            Y מנותק
                            Y.M
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @פתוח-לשמוע
                            4.4.2 זה המספר גרסה

                            דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • דני מערכותד דני מערכות

                              @Y.M כתב בוויז במולטימדיה ספייס סטאר 2016:

                              @אלוף-העולם-1
                              אם זה RL אז תשים IISP
                              אכן זה RL והגדרתי כך
                              ולא עזר עדיין.

                              השם פחות חשוב מה שחשוב זה הAPN שיהיה באותיות קטנות

                              Y מנותק
                              Y מנותק
                              Y.M
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @דני-מערכות
                              אכן זה באותיות קטנות,
                              עדיין “מחפש רשת”

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • Y Y.M

                                @פתוח-לשמוע
                                4.4.2 זה המספר גרסה

                                דני מערכותד מנותק
                                דני מערכותד מנותק
                                דני מערכות
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @Y.M כתב בוויז במולטימדיה ספייס סטאר 2016:

                                @פתוח-לשמוע
                                4.4.2 זה המספר גרסה

                                הוויז לא תומך באנדרואיד ישן כזה אתה צריך לשים וויז ישן או להחליף מערכת…

                                ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                                לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                                https://did.li/MxyOf

                                Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • דני מערכותד דני מערכות

                                  @Y.M כתב בוויז במולטימדיה ספייס סטאר 2016:

                                  @פתוח-לשמוע
                                  4.4.2 זה המספר גרסה

                                  הוויז לא תומך באנדרואיד ישן כזה אתה צריך לשים וויז ישן או להחליף מערכת…

                                  Y מנותק
                                  Y מנותק
                                  Y.M
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @דני-מערכות
                                  מזה אומר וויז ישן?

                                  פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • Y Y.M

                                    @דני-מערכות
                                    מזה אומר וויז ישן?

                                    פתוח לשמועפ מחובר
                                    פתוח לשמועפ מחובר
                                    פתוח לשמוע
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @Y.M קובץ APK עם גרסת וויז ישנה

                                    אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                                    הם אלו שיודעים לשאול
                                    מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                                    Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                                      @Y.M קובץ APK עם גרסת וויז ישנה

                                      Y מנותק
                                      Y מנותק
                                      Y.M
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      @פתוח-לשמוע
                                      ההוא שמכר לי את הרכב עם אותה מולטימדיה אומר שעבד אצלו מעולה.
                                      מה יכול להיות??
                                      מזה APK? ענין של הגדרות או מה?

                                      דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • Y Y.M

                                        @פתוח-לשמוע
                                        ההוא שמכר לי את הרכב עם אותה מולטימדיה אומר שעבד אצלו מעולה.
                                        מה יכול להיות??
                                        מזה APK? ענין של הגדרות או מה?

                                        דני מערכותד מנותק
                                        דני מערכותד מנותק
                                        דני מערכות
                                        מייבין
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        @Y.M כתב בוויז במולטימדיה ספייס סטאר 2016:

                                        @פתוח-לשמוע
                                        ההוא שמכר לי את הרכב עם אותה מולטימדיה אומר שעבד אצלו מעולה.
                                        מה יכול להיות??
                                        מזה APK? ענין של הגדרות או מה?

                                        עבד לו מזמן כשוויז לא הפסיקו עדיין לתמוך באנדרואיד ישן
                                        לא בטוח שאתה יכול להתקין וויז ישן יכול להיות שאתה צריך ללכת לחברה לעשות עדכון כדי שיעבוד לך
                                        אם העדכון עולה כסף תשקול להחליף מערכת…

                                        ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                                        לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                                        https://did.li/MxyOf

                                        Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • דני מערכותד דני מערכות

                                          @Y.M כתב בוויז במולטימדיה ספייס סטאר 2016:

                                          @פתוח-לשמוע
                                          ההוא שמכר לי את הרכב עם אותה מולטימדיה אומר שעבד אצלו מעולה.
                                          מה יכול להיות??
                                          מזה APK? ענין של הגדרות או מה?

                                          עבד לו מזמן כשוויז לא הפסיקו עדיין לתמוך באנדרואיד ישן
                                          לא בטוח שאתה יכול להתקין וויז ישן יכול להיות שאתה צריך ללכת לחברה לעשות עדכון כדי שיעבוד לך
                                          אם העדכון עולה כסף תשקול להחליף מערכת…

                                          Y מנותק
                                          Y מנותק
                                          Y.M
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @דני-מערכות
                                          עבד לו עד לפני חצי שנה
                                          בחצי שנה האחרונה הפסיקו לתמוך באנדרואיד ישן?
                                          מה תכלס הכי פשוט וזול עבורי כדי שהוויז יעבוד?
                                          זה דחוף…
                                          תודה!

                                          EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • Y Y.M

                                            @דני-מערכות
                                            עבד לו עד לפני חצי שנה
                                            בחצי שנה האחרונה הפסיקו לתמוך באנדרואיד ישן?
                                            מה תכלס הכי פשוט וזול עבורי כדי שהוויז יעבוד?
                                            זה דחוף…
                                            תודה!

                                            EBAE מנותק
                                            EBAE מנותק
                                            EBA
                                            מאסטר
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @Y.M כתב בוויז במולטימדיה ספייס סטאר 2016:

                                            עבד לו עד לפני חצי שנה
                                            בחצי שנה האחרונה הפסיקו לתמוך באנדרואיד ישן?

                                            בדיוק. בחצי שנה האחרונה.
                                            מאה אחוז שזו הבעיה שלך. לא יעבוד יותר וויז באנדרואיד 4.
                                            הפתרון המשתלם ביותר הוא להחליף מערכת. לתת 400 ש"ח לגיל קאר בשביל לעדכן את זה [לאנדרואיד 5, שמחר יפסיק גם הוא לעבוד] זה פשע נגד האנושות.

                                            התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                            050-4133851
                                            מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                            Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            2
                                            • EBAE EBA

                                              @Y.M כתב בוויז במולטימדיה ספייס סטאר 2016:

                                              עבד לו עד לפני חצי שנה
                                              בחצי שנה האחרונה הפסיקו לתמוך באנדרואיד ישן?

                                              בדיוק. בחצי שנה האחרונה.
                                              מאה אחוז שזו הבעיה שלך. לא יעבוד יותר וויז באנדרואיד 4.
                                              הפתרון המשתלם ביותר הוא להחליף מערכת. לתת 400 ש"ח לגיל קאר בשביל לעדכן את זה [לאנדרואיד 5, שמחר יפסיק גם הוא לעבוד] זה פשע נגד האנושות.

                                              Y מנותק
                                              Y מנותק
                                              Y.M
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20

                                              @EBA
                                              במידה ואני אכניס סים לא כשר למולטימדיה הנוכחית שלי, האם תהיה אופציה לעדכן את גרסת האנדרואיד למספר מתקדם יותר
                                              ואז לשים את הסים שלי של נטפרי והווייז יעבוד???
                                              תודה לכל התגובות ותודה מראש הלאה!!!

                                              דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2

                                              118

                                              מחובר

                                              3.1k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.4k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום