דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. לא נפתח התא מטען

      לא נפתח התא מטען

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      3 פוסטים 3 כותבים 140 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • הבל הבלים הכלה מנותק
        הבל הבלים הכלה מנותק
        הבל הבלים הכל
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        יש לי קורולה 2011 והתא מטען לא נפתח (הידית שלו מהרצפה ליד הדלק) אלא רק עלי ידי מפתח מבחוץ וכשאני מרים את הידית אני מרגיש שהשתחרר שם משהו פתחתי וראיתי שנקרע למישהו יש רעיון מה לעשות
        2962ed24-f0a7-4e7a-9916-8adc3e8b1ae1-IMG_20251123_183100_120.jpg e299a042-7b1c-481e-b870-3285a44e8e2c-IMG_20251123_183137_309.jpg

        הכל בעזרת השםה שלמהש 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • הבל הבלים הכלה הבל הבלים הכל

          יש לי קורולה 2011 והתא מטען לא נפתח (הידית שלו מהרצפה ליד הדלק) אלא רק עלי ידי מפתח מבחוץ וכשאני מרים את הידית אני מרגיש שהשתחרר שם משהו פתחתי וראיתי שנקרע למישהו יש רעיון מה לעשות
          2962ed24-f0a7-4e7a-9916-8adc3e8b1ae1-IMG_20251123_183100_120.jpg e299a042-7b1c-481e-b870-3285a44e8e2c-IMG_20251123_183137_309.jpg

          הכל בעזרת השםה מנותק
          הכל בעזרת השםה מנותק
          הכל בעזרת השם
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @הבל-הבלים-הכל כתב בלא נפתח התא מטען:

          יש לי קורולה 2011 והתא מטען לא נפתח (הידית שלו מהרצפה ליד הדלק) אלא רק עלי ידי מפתח מבחוץ וכשאני מרים את הידית אני מרגיש שהשתחרר שם משהו פתחתי וראיתי שנקרע למישהו יש רעיון מה לעשות
          2962ed24-f0a7-4e7a-9916-8adc3e8b1ae1-IMG_20251123_183100_120.jpg e299a042-7b1c-481e-b870-3285a44e8e2c-IMG_20251123_183137_309.jpg

          אתה יכול לקחת נעל כבל במקום

          טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • הבל הבלים הכלה הבל הבלים הכל

            יש לי קורולה 2011 והתא מטען לא נפתח (הידית שלו מהרצפה ליד הדלק) אלא רק עלי ידי מפתח מבחוץ וכשאני מרים את הידית אני מרגיש שהשתחרר שם משהו פתחתי וראיתי שנקרע למישהו יש רעיון מה לעשות
            2962ed24-f0a7-4e7a-9916-8adc3e8b1ae1-IMG_20251123_183100_120.jpg e299a042-7b1c-481e-b870-3285a44e8e2c-IMG_20251123_183137_309.jpg

            שלמהש מנותק
            שלמהש מנותק
            שלמה
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @הבל-הבלים-הכל כתב בלא נפתח התא מטען:

            יש לי קורולה 2011 והתא מטען לא נפתח (הידית שלו מהרצפה ליד הדלק) אלא רק עלי ידי מפתח מבחוץ וכשאני מרים את הידית אני מרגיש שהשתחרר שם משהו פתחתי וראיתי שנקרע למישהו יש רעיון מה לעשות
            2962ed24-f0a7-4e7a-9916-8adc3e8b1ae1-IMG_20251123_183100_120.jpg e299a042-7b1c-481e-b870-3285a44e8e2c-IMG_20251123_183137_309.jpg

            https://rechavimzelaze.ovh/post/1383

            https://rechavimzelaze.ovh/post/49900

            זה הפתרון

            כאן בשביל לעזור :)

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3

            50

            מחובר

            3.0k

            משתמשים

            9.8k

            נושאים

            131.9k

            פוסטים
            • התחברות

            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
            • פוסט ראשון
              פוסט אחרון
            0
            • דף הבית
            • תקנון הפורום
            • מילון מושגים המלא
            • המדריך המלא למשתמש
            • פוסטים אחרונים
            • משתמשים
            • חיפוש גוגל בפורום
            • פנייה למנהל הפורום