דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. ''תחנת דלק'' חדשה באלעד, גמ''ח?! תעדכנו...

      ''תחנת דלק'' חדשה באלעד, גמ''ח?! תעדכנו...

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      12 פוסטים 10 כותבים 782 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • KlonimoosK מנותק
        KlonimoosK מנותק
        Klonimoos
        מייבין סיירת פיקוח
        כתב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
        #1

        image_37178_1.jpeg

        קרדיט: ידיד טוב. מהפרגוד.

        @שלמה?


        ''חכם לב, יקח מצוות!''
        🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

        M AVIVIA 2 תגובות תגובה אחרונה
        10
        • KlonimoosK Klonimoos

          image_37178_1.jpeg

          קרדיט: ידיד טוב. מהפרגוד.

          @שלמה?

          M מנותק
          M מנותק
          MEM
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @Klonimoos כתב ב''תחנת דלק'' חדשה ליד אלעד, גמ''ח?! תעדכנו...:

          image_37178_1.jpeg

          קרדיט: ידיד טוב. מהפרגוד.

          @שלמה?

          שיעדכן גם מה קורה מבחינת מחירים וכו’…
          אם כי אומרים שהפער לא כ"כ גדול סביבות 4.5/5 זה רק בלו + מע"מ כבר…
          ועוד 2 בערך הדלק+רווח+מע"מ…
          אבל אדרבה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • KlonimoosK Klonimoos

            image_37178_1.jpeg

            קרדיט: ידיד טוב. מהפרגוד.

            @שלמה?

            AVIVIA מנותק
            AVIVIA מנותק
            AVIVI
            כתב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
            #3
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • אבי יםא מנותק
              אבי יםא מנותק
              אבי ים
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              אני קצת סקפטי
              אנחנו משתייכים לציבור שאין אצלו “סופר מרקט” או “חנות מוצרי חשמל”
              הכל “מכירות חסד” ו"עזרה לאברכים"

              הבני-ברקים שמכירים את רשת הירקניות “חסדי-יXXXX” תסכלו על הרכב של הבעלים ותבינו שחסד זה דבר מאוד משתלם…

              או שהמחיר לא יהיה כ"כ זול או שזה יבוא על חשבון דברים אחרים ואכמ"ל

              במיוחד כשכותבים בסיעתא דשמייא בגדול ולא בר"ת ומצרפים פסוק שכאילו קשור לנושא

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              16
              • שלמהש מנותק
                שלמהש מנותק
                שלמה
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי שלמה
                #5

                גם כן תחנת דלק…
                יכול להיות שהמחיר מסובסד אבל אתה תגיע למקום ואיזה זוג ברסלבים מהסוג של השרשורים שלנו מה’טרמפיסטים’
                ישימו לך ‘דלק שלא נודע למי’
                אין תחנת דלק באלעד וכנראה שלצערי גם לא יהיה (פשע של הטומנים ידם בצלחת)
                רבים ניסו להקים ולא עלתה בידם, בכל מיני אמתלאות שאלעד יושבת מעל מי תהום ולכן זה לא חוקי, אז מעניין למה במסוף אוטובוסים כן יש מאגר דלק לתדלוק האוטובוסים?!

                אגב השתעשעתי פעם במחשבה (בגדר חלום) להקים מתחם שדומה לתחנת דלק בעיר
                להציב עמדות תדלוק שעליהם יהיה כתוב ‘‘רוצים דלק? פנו לעירייה’’
                ולפתוח שם חנות נוחות שתהיה פתוחה 6\24 ומכשיר למילוי אוויר

                כאן בשביל לעזור :)

                LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                16
                • שלמהש שלמה

                  גם כן תחנת דלק…
                  יכול להיות שהמחיר מסובסד אבל אתה תגיע למקום ואיזה זוג ברסלבים מהסוג של השרשורים שלנו מה’טרמפיסטים’
                  ישימו לך ‘דלק שלא נודע למי’
                  אין תחנת דלק באלעד וכנראה שלצערי גם לא יהיה (פשע של הטומנים ידם בצלחת)
                  רבים ניסו להקים ולא עלתה בידם, בכל מיני אמתלאות שאלעד יושבת מעל מי תהום ולכן זה לא חוקי, אז מעניין למה במסוף אוטובוסים כן יש מאגר דלק לתדלוק האוטובוסים?!

                  אגב השתעשעתי פעם במחשבה (בגדר חלום) להקים מתחם שדומה לתחנת דלק בעיר
                  להציב עמדות תדלוק שעליהם יהיה כתוב ‘‘רוצים דלק? פנו לעירייה’’
                  ולפתוח שם חנות נוחות שתהיה פתוחה 6\24 ומכשיר למילוי אוויר

                  LexusL מנותק
                  LexusL מנותק
                  Lexus
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @שלמה כתב ב''תחנת דלק'' חדשה ליד אלעד, גמ''ח?! תעדכנו...:

                  ‘דלק שלא נודע למי’

                  רשמתי לפני. לפנתאון

                  שיפור החיפוש ביד2

                  יעקב 5י תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • LexusL Lexus

                    @שלמה כתב ב''תחנת דלק'' חדשה ליד אלעד, גמ''ח?! תעדכנו...:

                    ‘דלק שלא נודע למי’

                    רשמתי לפני. לפנתאון

                    יעקב 5י מנותק
                    יעקב 5י מנותק
                    יעקב 5
                    כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                    #7

                    @Lexus האם מישהו תתדלק שם כבר?

                    נראה לי שאין אחד מאלעד שלא נתקע לו פעם האוטו בדרך לראש העין

                    יאנג בויי shineS 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • יעקב 5י יעקב 5

                      @Lexus האם מישהו תתדלק שם כבר?

                      נראה לי שאין אחד מאלעד שלא נתקע לו פעם האוטו בדרך לראש העין

                      יאנג בויי מחובר
                      יאנג בויי מחובר
                      יאנג בוי
                      כתב נערך לאחרונה על ידי יאנג בוי
                      #8

                      @יעקב-5 כתב ב''תחנת דלק'' חדשה באלעד, גמ''ח?! תעדכנו...:

                      נראה לי שאין אחד מאלעד שלא נתקע לו פעם האוטו בדרך לראש העין

                      יש תחנה בנחשונים…


                      מנסיונם של אחרים. אין לי רכב.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • יעקב 5י יעקב 5

                        @Lexus האם מישהו תתדלק שם כבר?

                        נראה לי שאין אחד מאלעד שלא נתקע לו פעם האוטו בדרך לראש העין

                        shineS מנותק
                        shineS מנותק
                        shine
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9
                        פוסט זה נמחק!
                        יעקב 5י תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • shineS shine

                          פוסט זה נמחק!

                          יעקב 5י מנותק
                          יעקב 5י מנותק
                          יעקב 5
                          כתב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                          #10

                          @יאנג-בוי

                          יש תחנה בנחשונים לחברי הקיבוץ בלבד כך שמעתי

                          יאנג בויי תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • יעקב 5י יעקב 5

                            @יאנג-בוי

                            יש תחנה בנחשונים לחברי הקיבוץ בלבד כך שמעתי

                            יאנג בויי מחובר
                            יאנג בויי מחובר
                            יאנג בוי
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @יעקב-5 @shine
                            שאלתי את ידידי האלעדי, ומסתבר שיש שם תחנה של חברת יונה אברך.
                            יש צורך להירשם מראש, ואז מקבלים מהם צ’יפ איתו ניתן לתדלק.
                            לא ידועה לו הגבלה לחברי הקיבוץ, אבל הקיבוץ סגור לאורחים בשעות הלילה.

                            ניתן לראות את מפת התחנות, עם תחנת נחשונים, כאן.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ב מנותק
                              ב מנותק
                              בנג'ה
                              מאסטר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              גמ"ח לא נראה לי שזה הכיוון… בעבר היו באלעד כמה גמחי"ם אמיתיים שהיו נותנים לך כמה בקבוקים ואז מחזירים כמה בקבוקים.

                              הרעיון של ה’תחנת דלק’ הזו מרגיש לי כמו הדלק של המכולות בכפרים.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • מאירמ מאיר העביר נושא זה מ-עיתונאות רכב

                              71

                              מחובר

                              3.0k

                              משתמשים

                              9.8k

                              נושאים

                              131.8k

                              פוסטים
                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • דף הבית
                              • תקנון הפורום
                              • מילון מושגים המלא
                              • המדריך המלא למשתמש
                              • פוסטים אחרונים
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • פנייה למנהל הפורום