דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. התייעצות על פורד פוקוס 2012 ממכירה פומבית

      התייעצות על פורד פוקוס 2012 ממכירה פומבית

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      34 פוסטים 6 כותבים 1.1k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • LexusL מנותק
        LexusL מנותק
        Lexus
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        אבל אין לך מושג מה אתה קונה אפילו ק"מ אתה לא יודע
        השוק שלו ברצפה בגלל בעיה בגיר
        תפתח יד 2 תוכל למצוא גם בפחות מ2K אבל עם בעיה בגיר
        ב7/8 תוכל למצוא רכב נוסע (לעת עתה)

        שיפור החיפוש ביד2

        ט תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ט טייס קרבי

          @Lexus
          אני לא מחפש לעשות קופה רק לקנות איזה אוטו נחמד בשתי שקל ולמכור פחות או יותר בלי להפסיד…

          מ מנותק
          מ מנותק
          מתלמד 0
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #7

          @טייס-קרבי זה יעלה לך קצת יותר משתי שקל… יש לך מושג איזה יישור קו הוא צריך? לא בשביל להשביח רק כדי שתוכל להעביר טסט ולנסוע בטוח. מצבר? צמיגים? ברקסים? הגה? אגרה? זה יכול להגיע לסכום דומה למה שקנית, בהנחה שגיר ומנוע תקינים.
          ולך תמכור אותו עם עוד יד בשבע…

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • LexusL Lexus

            אבל אין לך מושג מה אתה קונה אפילו ק"מ אתה לא יודע
            השוק שלו ברצפה בגלל בעיה בגיר
            תפתח יד 2 תוכל למצוא גם בפחות מ2K אבל עם בעיה בגיר
            ב7/8 תוכל למצוא רכב נוסע (לעת עתה)

            ט מחובר
            ט מחובר
            טייס קרבי
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #8

            @Lexus
            ויש לי אפשרות לראות קודם לכן מה מצבו?
            ואז להחליט אם אני לוקח או לא (ומשלם 10%)

            למדריך ביטול השתתפות עצמית לכל נהג

            ט תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • ט טייס קרבי

              @Lexus
              ויש לי אפשרות לראות קודם לכן מה מצבו?
              ואז להחליט אם אני לוקח או לא (ומשלם 10%)

              ט מחובר
              ט מחובר
              טייס קרבי
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #9

              @טייס-קרבי
              אני מעלה מס רכב לדיוק התשובות
              61-061-75

              למדריך ביטול השתתפות עצמית לכל נהג

              ט מ 2 תגובות תגובה אחרונה
              2
              • ט טייס קרבי

                @טייס-קרבי
                אני מעלה מס רכב לדיוק התשובות
                61-061-75

                ט מחובר
                ט מחובר
                טייס קרבי
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #10

                @טייס-קרבי
                וכן תמונה
                830302a0-8b92-4aeb-a299-9e66cde29445-image.png

                למדריך ביטול השתתפות עצמית לכל נהג

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • LexusL מנותק
                  LexusL מנותק
                  Lexus
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי Lexus
                  #11

                  יש לך שני טסטים לעשות זה כבר עוד 2,600 ש"ח לשורת המחיר
                  אגב אם הרכב לא היה אחרי שטיפה היית רואה איך הוא נראה באמת

                  שיפור החיפוש ביד2

                  ט מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • LexusL Lexus

                    יש לך שני טסטים לעשות זה כבר עוד 2,600 ש"ח לשורת המחיר
                    אגב אם הרכב לא היה אחרי שטיפה היית רואה איך הוא נראה באמת

                    ט מחובר
                    ט מחובר
                    טייס קרבי
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #12

                    @Lexus
                    הבנתי שאני משלם משהו יחסי לא??

                    למדריך ביטול השתתפות עצמית לכל נהג

                    LexusL ט 2 תגובות תגובה אחרונה
                    2
                    • ט טייס קרבי

                      @Lexus
                      הבנתי שאני משלם משהו יחסי לא??

                      LexusL מנותק
                      LexusL מנותק
                      Lexus
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #13

                      @טייס-קרבי לא מבין במכרזים 🤷‍♂️

                      שיפור החיפוש ביד2

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ט טייס קרבי

                        @טייס-קרבי
                        אני מעלה מס רכב לדיוק התשובות
                        61-061-75

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        מתלמד 0
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #14

                        @טייס-קרבי אני בכל אופן מכיר את בידספיריט ויודע את המספר, איך כתבתי לך שיש לו טסט עד יולי 24?
                        לגבי לראות את הרכב, זה תלוי בבעל מגרש האחסנה.
                        אבל לפני שאתה ניגש לשם, תשמע מה חברי הפורום המלומדים מייעצים לך.
                        יכול להיות שעדיף לך לרדת ממנו.

                        ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ט טייס קרבי

                          @Lexus
                          הבנתי שאני משלם משהו יחסי לא??

                          ט מחובר
                          ט מחובר
                          טייס קרבי
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #15

                          @טייס-קרבי
                          למי שכן מבין במכרזים כמה אני צריך לשלם על טסט לרכב זה?

                          למדריך ביטול השתתפות עצמית לכל נהג

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • מ מתלמד 0

                            @טייס-קרבי אני בכל אופן מכיר את בידספיריט ויודע את המספר, איך כתבתי לך שיש לו טסט עד יולי 24?
                            לגבי לראות את הרכב, זה תלוי בבעל מגרש האחסנה.
                            אבל לפני שאתה ניגש לשם, תשמע מה חברי הפורום המלומדים מייעצים לך.
                            יכול להיות שעדיף לך לרדת ממנו.

                            ט מחובר
                            ט מחובר
                            טייס קרבי
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #16

                            @מתלמד-0 👍

                            למדריך ביטול השתתפות עצמית לכל נהג

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • LexusL Lexus

                              יש לך שני טסטים לעשות זה כבר עוד 2,600 ש"ח לשורת המחיר
                              אגב אם הרכב לא היה אחרי שטיפה היית רואה איך הוא נראה באמת

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              מתלמד 0
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי מתלמד 0
                              #17

                              @Lexus זה אפילו לא שטיפה. הם משפריצים מים עם איזה צינור רק שלא תראה כמה זמן זה עמד שם.
                              המכרזים של רשות האכיפה והגביה מקוממים אותי כל פעם מחדש. 90% מהרכבים בקושי מגרדים עלויות שינוע ואחסנה, כך שהחוב בתיק בכלל לא יורד. נטו למען ישמעו וייראו.

                              ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • מ מתלמד 0

                                @Lexus זה אפילו לא שטיפה. הם משפריצים מים עם איזה צינור רק שלא תראה כמה זמן זה עמד שם.
                                המכרזים של רשות האכיפה והגביה מקוממים אותי כל פעם מחדש. 90% מהרכבים בקושי מגרדים עלויות שינוע ואחסנה, כך שהחוב בתיק בכלל לא יורד. נטו למען ישמעו וייראו.

                                ט מחובר
                                ט מחובר
                                טייס קרבי
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #18

                                @מתלמד-0
                                אני תוך כדי בהתכתבות עם נציג שלהם והוא כותב לי שהרכב תקין לגמרי
                                מה זה אומר? (שמבחוץ אין לו דפיקות או שהוא נוסע ומניע?)
                                הרי אסור לו לתת פרטים על הרכב לא?! אולי כי כבר זכיתי אז הוא מרגיע אותי!?
                                והאם זה משנה את הניתוח שלך לגבי שווי הזכיה?

                                למדריך ביטול השתתפות עצמית לכל נהג

                                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • ט טייס קרבי

                                  @מתלמד-0
                                  אני תוך כדי בהתכתבות עם נציג שלהם והוא כותב לי שהרכב תקין לגמרי
                                  מה זה אומר? (שמבחוץ אין לו דפיקות או שהוא נוסע ומניע?)
                                  הרי אסור לו לתת פרטים על הרכב לא?! אולי כי כבר זכיתי אז הוא מרגיע אותי!?
                                  והאם זה משנה את הניתוח שלך לגבי שווי הזכיה?

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מתלמד 0
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי מתלמד 0
                                  #19

                                  @טייס-קרבי לא חושב שאסור לו לתת פרטים, זה לא אמור להיות תחת חסיון. רק אם הוא נותן פרטים הוא חייב למסור מידע באותה רמת פירוט לכולם, כדי לתת שוויון הזדמנויות. לכן כדי לא להתעסק בזה, גם מצד אחריות וגם כדי שיוכלו למכור רכבים גמורים עם נראות טובה, הם נותנים מידע אחיד קודם הזכיה.
                                  כעת הוא יכול לתת לך מידע. השאלה היא, אם הוא לוקח אחריות על המידע? וכמו ששאלת, מה זה תקין?
                                  תוכל לבדוק אם הוא יודע מה הוא מדבר, אם הוא יודע קילומטראז’ עדכני, שאין נורות דולקות, מצב מצבר וצמיגים. דברים שתוכל לראות לבד במיידי.

                                  ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מ מתלמד 0

                                    @טייס-קרבי לא חושב שאסור לו לתת פרטים, זה לא אמור להיות תחת חסיון. רק אם הוא נותן פרטים הוא חייב למסור מידע באותה רמת פירוט לכולם, כדי לתת שוויון הזדמנויות. לכן כדי לא להתעסק בזה, גם מצד אחריות וגם כדי שיוכלו למכור רכבים גמורים עם נראות טובה, הם נותנים מידע אחיד קודם הזכיה.
                                    כעת הוא יכול לתת לך מידע. השאלה היא, אם הוא לוקח אחריות על המידע? וכמו ששאלת, מה זה תקין?
                                    תוכל לבדוק אם הוא יודע מה הוא מדבר, אם הוא יודע קילומטראז’ עדכני, שאין נורות דולקות, מצב מצבר וצמיגים. דברים שתוכל לראות לבד במיידי.

                                    ט מחובר
                                    ט מחובר
                                    טייס קרבי
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #20

                                    @מתלמד-0
                                    אני יכתוב לו שאלה…
                                    ובהנחה שכן הכל בסדר זה כן שווה?

                                    למדריך ביטול השתתפות עצמית לכל נהג

                                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ט טייס קרבי

                                      @מתלמד-0
                                      אני יכתוב לו שאלה…
                                      ובהנחה שכן הכל בסדר זה כן שווה?

                                      מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מתלמד 0
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי מתלמד 0
                                      #21

                                      @טייס-קרבי חושש לענות על שאילה כזו. תשאיר לחכמת ההמונים של חברי הפורום.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • יוניי מנותק
                                        יוניי מנותק
                                        יוני
                                        מגיה
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #22

                                        @טייס-קרבי לענ"ד לא שווה
                                        אם זה כזה הרבה זמן לא זז לכאו’ הרכב גמור לגמרי
                                        לא מכיר ספציפית אבל זו דעתי

                                        רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                                        גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • D מנותק
                                          D מנותק
                                          DanielC
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי DanielC
                                          #23

                                          טסט תצטרך לשלם אגרה יחסית עד סוף השנה ולא מלאה, תצטרך לשלם אותה תוך חודש אם לא תצטרך לשלם אגרה מלאה (במקרה שלך 2 שנים).
                                          נציג שלהם לא יודע כלום שהוא כתב לך תקין היינו הרכב מניע וזהו.
                                          לשאלתך אם שווה או לא - לצערי התשובה היא לא, לא תוכל להרוויח עליה ותתפלל שלא תפסיד עליה, מניסיון הם רכבים שעברו הזנחה קשה.
                                          לפעמים יש “מציאות” אבל הפורד הזאת לא נראית בכיוון.
                                          אגב יש לי פה פורד מונדאו 2013/סובארו B4 על גז 2012 מבידספיריט ש"מחפשת" קונה.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • יוניי מנותק
                                            יוניי מנותק
                                            יוני
                                            מגיה
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #24

                                            @טייס-קרבי לי בזמנו אמרו תקין ובמקום עצמו הייתי צריך להביא פורץ כי היה קודן עם כספת ולהחליף מצבר ואח"כ להחליף 4 צמיגים כי הם היו גמורים

                                            רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                                            גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            1
                                            • ט מחובר
                                              ט מחובר
                                              טייס קרבי
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #25

                                              תודה לכל מי שייעץ ועזר
                                              תוך כדי המכירה כבר ביטלתי את זכיתי (וכמובן הייתי צריך להעביר להם 10% )
                                              באמת אין שום כדאיות זה רק הפסד…
                                              אבל לקח לא למדתי !
                                              הצעתי על טיוטה יאריס 2007 עם טסט בתוקף 6K וזכיתי…
                                              מקווה שכאן דעת המומחים שזה כן שווה!
                                              (אציין שאין מפתח אבל חבר שיש לו ידע בזה אמר לי שהוא יכול לעשות לי את זה במחיר עלות)

                                              מה דעתכם???

                                              למדריך ביטול השתתפות עצמית לכל נהג

                                              D תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              1

                                              • 1
                                              • 2

                                              88

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              131.8k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום