דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. רכב עד 50,000 גבוה וחזק.

      רכב עד 50,000 גבוה וחזק.

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      37 פוסטים 15 כותבים 1.7k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ntzntz350N מנותק
        ntzntz350N מנותק
        ntzntz350
        כתב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
        #1

        אני מחפש רכב באזור ה50,000 ש"ח ומתלבט בין
        קיה ספורטאז
        יונדאי טוסון
        מאזדה 3
        סקודה אוקטביה
        הונדה hrv
        או משהו דומה, לא הצרפתיות.
        שיהיה אמין חסכוני וגבוה מעט, לא סיוויק ודומיו
        יש למישהו המלצה?

        א צילפינגיםצ יצחק רשטוני EBAE E 6 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • ntzntz350N ntzntz350

          אני מחפש רכב באזור ה50,000 ש"ח ומתלבט בין
          קיה ספורטאז
          יונדאי טוסון
          מאזדה 3
          סקודה אוקטביה
          הונדה hrv
          או משהו דומה, לא הצרפתיות.
          שיהיה אמין חסכוני וגבוה מעט, לא סיוויק ודומיו
          יש למישהו המלצה?

          א מנותק
          א מנותק
          אליה
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @ntzntz350 מאזדה 3 ואוקטביה לא גבוהות

          ד תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • א אליה

            @ntzntz350 מאזדה 3 ואוקטביה לא גבוהות

            ד מנותק
            ד מנותק
            דובאי
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @אליה כתב במחפש רכב:

            מאזדה 3 ואוקטביה לא גבוהות

            ספורטאז וטוסון לא בקטגורית האמינות

            ד תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ד דובאי

              @אליה כתב במחפש רכב:

              מאזדה 3 ואוקטביה לא גבוהות

              ספורטאז וטוסון לא בקטגורית האמינות

              ד מנותק
              ד מנותק
              דובאי
              כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
              #4

              אולי מיצובישי אאוטלנדר
              ברם הוא לא חסכוני אא"כ מסבים לגז מה שכרגע לא מומלץ לפני שיהיה ברור מה עם מס הנסועה לרכבי גפ"מ

              אחרית לעמךא תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ntzntz350N ntzntz350

                אני מחפש רכב באזור ה50,000 ש"ח ומתלבט בין
                קיה ספורטאז
                יונדאי טוסון
                מאזדה 3
                סקודה אוקטביה
                הונדה hrv
                או משהו דומה, לא הצרפתיות.
                שיהיה אמין חסכוני וגבוה מעט, לא סיוויק ודומיו
                יש למישהו המלצה?

                צילפינגיםצ מנותק
                צילפינגיםצ מנותק
                צילפינגים
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי צילפינגים
                #5

                @ntzntz350 תשמע… תפסת קצוות מטורפות כמו בטטה ומסוק [כמעט…] אולי כדאי שתפרט מה הם הצרכים שלך וננסה לעזור בשמחה רבה!!

                התקנת מולטימדיות חסימות ואביזרי רכב.
                ירושלים והסביבה
                ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                ntzntz350N תגובה 1 תגובה אחרונה
                4
                • ntzntz350N ntzntz350

                  אני מחפש רכב באזור ה50,000 ש"ח ומתלבט בין
                  קיה ספורטאז
                  יונדאי טוסון
                  מאזדה 3
                  סקודה אוקטביה
                  הונדה hrv
                  או משהו דומה, לא הצרפתיות.
                  שיהיה אמין חסכוני וגבוה מעט, לא סיוויק ודומיו
                  יש למישהו המלצה?

                  יצחק רשטוני מחובר
                  יצחק רשטוני מחובר
                  יצחק רשטונ
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                  #6

                  @ntzntz350 כתב במחפש רכב:

                  קיה ספורטאז
                  יונדאי טוסון

                  ב1.6 חלשות ב2.0 לא חסכוניות

                  מאזדה 3

                  לא כל כך מבין את ההבדל בינה לבין ההונדה סיוויק בגובה, בכל אופן אמינה ונפוצה, במנוע 1.5 קצת משעממת וחלשה במנוע 2.0 לא רעה בכלל [גם לא חסכונית מידי]

                  סקודה אוקטביה

                  מגוון גרסאות רחב החל מ1.0 ליטר טורבו ועד 2.0 ליטר טורבו ואמינות משתנה בין הדגמים [בכל אופן הפחות אמינה מהרשימה שהזכרת]

                  הונדה hrv

                  ג’יפון 1.5 חמוד, אולי יכול ללכת גם מיצובישי ASX וסוזוקי קרוסובאר [בחלק מהשנים בקרוסובאר גיר בעייתי]

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • ntzntz350N ntzntz350

                    אני מחפש רכב באזור ה50,000 ש"ח ומתלבט בין
                    קיה ספורטאז
                    יונדאי טוסון
                    מאזדה 3
                    סקודה אוקטביה
                    הונדה hrv
                    או משהו דומה, לא הצרפתיות.
                    שיהיה אמין חסכוני וגבוה מעט, לא סיוויק ודומיו
                    יש למישהו המלצה?

                    EBAE מנותק
                    EBAE מנותק
                    EBA
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי EBA
                    #7

                    @ntzntz350 טוב, בוא נשחרר את הרשימה הזו, ותגיד מה הצרכים והדרישות שלך מהרכב.
                    כי הרשימה הזו היא אוסף של כל מיני קטגוריות שלא קשורות אחת לשניה.

                    התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                    050-4133851
                    מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • צילפינגיםצ צילפינגים

                      @ntzntz350 תשמע… תפסת קצוות מטורפות כמו בטטה ומסוק [כמעט…] אולי כדאי שתפרט מה הם הצרכים שלך וננסה לעזור בשמחה רבה!!

                      ntzntz350N מנותק
                      ntzntz350N מנותק
                      ntzntz350
                      כתב נערך לאחרונה על ידי ntzntz350
                      #8

                      @צילפינגים
                      תודה רבה על כל התגובות
                      אני הייתי עם סיוויק עד עכשיו הרגשתי שאני מגרד ריצפה ברוך ה’ הלך טוטאלוס
                      אני מחפש משהו בסגנון טוסון רחב גבוה וביצועים יחסית טובים אבל הוא צורך הרבה דלק לכן חיפשתי משהו בסגנון שלו אבל שפחות צורך,
                      ראיתי שאין אז אני מחפש גם יותר נמוך אבל חשוב שיהיה רחב ואמין.

                      ד טוסוןט צילפינגיםצ 3 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • ntzntz350N ntzntz350

                        @צילפינגים
                        תודה רבה על כל התגובות
                        אני הייתי עם סיוויק עד עכשיו הרגשתי שאני מגרד ריצפה ברוך ה’ הלך טוטאלוס
                        אני מחפש משהו בסגנון טוסון רחב גבוה וביצועים יחסית טובים אבל הוא צורך הרבה דלק לכן חיפשתי משהו בסגנון שלו אבל שפחות צורך,
                        ראיתי שאין אז אני מחפש גם יותר נמוך אבל חשוב שיהיה רחב ואמין.

                        ד מנותק
                        ד מנותק
                        דובאי
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @ntzntz350
                        אולי טיוטה קאמרי
                        הוא רחב ונוח יחסית חסכוני ודי אמין בקטגורית המנהלים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • ntzntz350N ntzntz350

                          @צילפינגים
                          תודה רבה על כל התגובות
                          אני הייתי עם סיוויק עד עכשיו הרגשתי שאני מגרד ריצפה ברוך ה’ הלך טוטאלוס
                          אני מחפש משהו בסגנון טוסון רחב גבוה וביצועים יחסית טובים אבל הוא צורך הרבה דלק לכן חיפשתי משהו בסגנון שלו אבל שפחות צורך,
                          ראיתי שאין אז אני מחפש גם יותר נמוך אבל חשוב שיהיה רחב ואמין.

                          טוסוןט מנותק
                          טוסוןט מנותק
                          טוסון
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @ntzntz350 סובארו XV על גז? או אולי אאוטבק שיותר רחב
                          אם לא דחוף ג’יפון אז B4 על גז (מ2015 והלאה)
                          כמה התקציב?
                          לאיזה שנתון מכוון?

                          כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                          (מס"י פ"א)

                          נחייה ולא…

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ntzntz350N ntzntz350

                            @צילפינגים
                            תודה רבה על כל התגובות
                            אני הייתי עם סיוויק עד עכשיו הרגשתי שאני מגרד ריצפה ברוך ה’ הלך טוטאלוס
                            אני מחפש משהו בסגנון טוסון רחב גבוה וביצועים יחסית טובים אבל הוא צורך הרבה דלק לכן חיפשתי משהו בסגנון שלו אבל שפחות צורך,
                            ראיתי שאין אז אני מחפש גם יותר נמוך אבל חשוב שיהיה רחב ואמין.

                            צילפינגיםצ מנותק
                            צילפינגיםצ מנותק
                            צילפינגים
                            מאסטר
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @ntzntz350 כתב במחפש רכב:

                            אני הייתי עם סיוויק עד עכשיו הרגשתי שאני מגרד ריצפה

                            גם אני הייתי עד לא מזמן עם סיוויק ואני הרגשתי את ההרגשה הזו בדיוק כמוך רק בעלי הונדות מבינים את זה
                            העניין האמיתי הוא שאכן זה רכב נמוך אבל גם אם תנהג על רכב נמוך יותר לדוג’ קורולה סטיישן אתה תרגיש פחות נמוך מהסיוויק [מנסיון!] כי בסיוויק גם תנוחת הישיבה נמוכה ו"ספוטיבית" ולכן זוהי ההרגשה
                            לגבי הטוסון\ספוטאז’ ישנם שנתונים פחות מומלצים ובהם אני דווקא פחות מעודכן לפרטי פרטים אבל כל מה שאמרו קודמי לגבי סובארו זה יכול להיות נחמד מאוד במיוחד עם גז
                            או אם הזכרת כבר מאזדה אז יש לך CX5 שיכול להיכנס אבל הוא גם לא מהחסכוניים אבל גם לא מהבזבזנים

                            התקנת מולטימדיות חסימות ואביזרי רכב.
                            ירושלים והסביבה
                            ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                            ntzntz350N תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • צילפינגיםצ צילפינגים

                              @ntzntz350 כתב במחפש רכב:

                              אני הייתי עם סיוויק עד עכשיו הרגשתי שאני מגרד ריצפה

                              גם אני הייתי עד לא מזמן עם סיוויק ואני הרגשתי את ההרגשה הזו בדיוק כמוך רק בעלי הונדות מבינים את זה
                              העניין האמיתי הוא שאכן זה רכב נמוך אבל גם אם תנהג על רכב נמוך יותר לדוג’ קורולה סטיישן אתה תרגיש פחות נמוך מהסיוויק [מנסיון!] כי בסיוויק גם תנוחת הישיבה נמוכה ו"ספוטיבית" ולכן זוהי ההרגשה
                              לגבי הטוסון\ספוטאז’ ישנם שנתונים פחות מומלצים ובהם אני דווקא פחות מעודכן לפרטי פרטים אבל כל מה שאמרו קודמי לגבי סובארו זה יכול להיות נחמד מאוד במיוחד עם גז
                              או אם הזכרת כבר מאזדה אז יש לך CX5 שיכול להיכנס אבל הוא גם לא מהחסכוניים אבל גם לא מהבזבזנים

                              ntzntz350N מנותק
                              ntzntz350N מנותק
                              ntzntz350
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @צילפינגים אם אתה אומר שזה רק המושבים, ( הייתי צריך לחלץ מהם את אמא שלי כל פעם) יש לך הצעה אחרת?
                              אני נוסע בעיקר בתוך העיר, מידי חודש פעמיים לחוץ לעיר, משהו אמין בלי תקלות חודשיות, נח עם ביצועים טובים לעקיפות ועליות קלות ושיהיה מרווח (מקום ל2 כיסאות תינוק וילד מאחורה). עם צריכת דלק ממוצעת.

                              צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ntzntz350N ntzntz350

                                @צילפינגים אם אתה אומר שזה רק המושבים, ( הייתי צריך לחלץ מהם את אמא שלי כל פעם) יש לך הצעה אחרת?
                                אני נוסע בעיקר בתוך העיר, מידי חודש פעמיים לחוץ לעיר, משהו אמין בלי תקלות חודשיות, נח עם ביצועים טובים לעקיפות ועליות קלות ושיהיה מרווח (מקום ל2 כיסאות תינוק וילד מאחורה). עם צריכת דלק ממוצעת.

                                צילפינגיםצ מנותק
                                צילפינגיםצ מנותק
                                צילפינגים
                                מאסטר
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @ntzntz350 בתקציב שלך הייתי הולך על קאמרי
                                לגבי אמא שלך היא מבוגרת מאוד או קצת פחות?

                                התקנת מולטימדיות חסימות ואביזרי רכב.
                                ירושלים והסביבה
                                ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ntzntz350N ntzntz350

                                  אני מחפש רכב באזור ה50,000 ש"ח ומתלבט בין
                                  קיה ספורטאז
                                  יונדאי טוסון
                                  מאזדה 3
                                  סקודה אוקטביה
                                  הונדה hrv
                                  או משהו דומה, לא הצרפתיות.
                                  שיהיה אמין חסכוני וגבוה מעט, לא סיוויק ודומיו
                                  יש למישהו המלצה?

                                  E מנותק
                                  E מנותק
                                  ez058
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @ntzntz350
                                  קורולה 2014 - 2017
                                  לדעתי עולה על הכל

                                  צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • E ez058

                                    @ntzntz350
                                    קורולה 2014 - 2017
                                    לדעתי עולה על הכל

                                    צילפינגיםצ מנותק
                                    צילפינגיםצ מנותק
                                    צילפינגים
                                    מאסטר
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @ez058 הוא חיפש משהו עם ביצועים לעליות קשות לקורולה יהיה קצת קשה אבל בוודאי שהיא תעבור חלק ובנוסף הקאמרי חסכוני כי הוא היברידי משא"כ בקורולה

                                    התקנת מולטימדיות חסימות ואביזרי רכב.
                                    ירושלים והסביבה
                                    ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                                    ntzntz350N E 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • צילפינגיםצ צילפינגים

                                      @ez058 הוא חיפש משהו עם ביצועים לעליות קשות לקורולה יהיה קצת קשה אבל בוודאי שהיא תעבור חלק ובנוסף הקאמרי חסכוני כי הוא היברידי משא"כ בקורולה

                                      ntzntz350N מנותק
                                      ntzntz350N מנותק
                                      ntzntz350
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי ntzntz350
                                      #16

                                      @צילפינגים סקודה אוקטביה שווה במחיר הזה (50,000)?
                                      כי יחסית הוא רחב מאחורה, לא נמוך, וביצועים מעולים,
                                      השאלה מה לגבי הגיר, שמעתי כל מיני דברים על הגיר של הסקודה?

                                      צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • צילפינגיםצ צילפינגים

                                        @ez058 הוא חיפש משהו עם ביצועים לעליות קשות לקורולה יהיה קצת קשה אבל בוודאי שהיא תעבור חלק ובנוסף הקאמרי חסכוני כי הוא היברידי משא"כ בקורולה

                                        E מנותק
                                        E מנותק
                                        ez058
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        @צילפינגים
                                        השאלה מה ניתן להשיג בתקציב הנ"ל…
                                        בכ"מ רק זרקתי רעיון מקורי…

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ntzntz350N ntzntz350

                                          @צילפינגים סקודה אוקטביה שווה במחיר הזה (50,000)?
                                          כי יחסית הוא רחב מאחורה, לא נמוך, וביצועים מעולים,
                                          השאלה מה לגבי הגיר, שמעתי כל מיני דברים על הגיר של הסקודה?

                                          צילפינגיםצ מנותק
                                          צילפינגיםצ מנותק
                                          צילפינגים
                                          מאסטר
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @ntzntz350 כתב במחפש רכב:

                                          @צילפינגים סקודה אוקטביה שווה במחיר הזה (50,000)?
                                          כי יחסית הוא רחב מאחורה, לא נמוך, וביצועים מעולים,
                                          השאלה מה לגבי הגיר, שמעתי כל מיני דברים על הגיר של הסקודה?

                                          תראה סקודה בכללי והאוקטביה בפרטי הינם רכבים מפנקים, חזקים, מאובזרים, ונוחים בטירוף, רכבים שפשוט כיף לנהוג בהם אממה זה רכבים עם תחזוקה דיי גבוהה צריך לקחת בחשבון תקלות לא שיגרתיות מידי בפעם בפעם זה לא טויוטה אבל אלו רכבים עם תמורה טובה לכסף אבל צריך לבדוק אותם הדק היטב שטופלו כמו שצריך ואפילו לא צריך לומר שלא לקנות מערבים או בדואים וצריך לבדוק מה מצב הטורבו הקלאצ’ים ומוח גיר

                                          התקנת מולטימדיות חסימות ואביזרי רכב.
                                          ירושלים והסביבה
                                          ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                                          י נ 3 תגובות תגובה אחרונה
                                          3
                                          • ע מנותק
                                            ע מנותק
                                            ענק הרכב
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            אם אתה רוצה רכב אמין חזק ונח ומפנק ומוכן להתפשר קצת על הדלק לך מאזדה 6 רכב מעולה ויחסית זול למה שהוא מציע

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • צילפינגיםצ צילפינגים

                                              @ntzntz350 כתב במחפש רכב:

                                              @צילפינגים סקודה אוקטביה שווה במחיר הזה (50,000)?
                                              כי יחסית הוא רחב מאחורה, לא נמוך, וביצועים מעולים,
                                              השאלה מה לגבי הגיר, שמעתי כל מיני דברים על הגיר של הסקודה?

                                              תראה סקודה בכללי והאוקטביה בפרטי הינם רכבים מפנקים, חזקים, מאובזרים, ונוחים בטירוף, רכבים שפשוט כיף לנהוג בהם אממה זה רכבים עם תחזוקה דיי גבוהה צריך לקחת בחשבון תקלות לא שיגרתיות מידי בפעם בפעם זה לא טויוטה אבל אלו רכבים עם תמורה טובה לכסף אבל צריך לבדוק אותם הדק היטב שטופלו כמו שצריך ואפילו לא צריך לומר שלא לקנות מערבים או בדואים וצריך לבדוק מה מצב הטורבו הקלאצ’ים ומוח גיר

                                              י מנותק
                                              י מנותק
                                              יעקב .ז.
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי יעקב .ז.
                                              #20

                                              @צילפינגים סקודה קארוק גם יכול לבוא בחשבון אם כבר מדברים על סקודה, דרך אגב לי יש סקודה ואני חושב שההנאה שהרכב הזה מביא שווה את העלויות הטיפ טיפה גבוהות לרכב שמור…

                                              ד צילפינגיםצ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                              2

                                              • 1
                                              • 2

                                              49

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.3k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום