דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. מדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב

      מדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      109 פוסטים 19 כותבים 41.4k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • י מנותק
        י מנותק
        ידידים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #61

        שלום לכולם העתקתי את הפקודה מהקובץ טקסט לתוך האפליקציה ולא קורה כלום
        אשמח לעזרה תודה רבה

        פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י ידידים

          שלום לכולם העתקתי את הפקודה מהקובץ טקסט לתוך האפליקציה ולא קורה כלום
          אשמח לעזרה תודה רבה

          פתוח לשמועפ מחובר
          פתוח לשמועפ מחובר
          פתוח לשמוע
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #62

          @ידידים איזה פקודה? באיזה שלב
          או שתחכה אני עכשיו מצלם מדריך…

          אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
          הם אלו שיודעים לשאול
          מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

            @ידידים איזה פקודה? באיזה שלב
            או שתחכה אני עכשיו מצלם מדריך…

            י מנותק
            י מנותק
            ידידים
            כתב נערך לאחרונה על ידי ידידים
            #63

            @פתוח-לשמוע כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

            @ידידים איזה פקודה? באיזה שלב
            או שתחכה אני עכשיו מצלם מדריך…

            הרצתי במסוף את שתי הפקודות שרשומות במסמך - ולא ראיתי שקורה משו - זה ככה צריך להיות? או שצריך לראות שורות זזות כאלו…
            ואחרי זה התקנתי את האפליקציה hackendebug ולא נפתח שום בקשה לניפוי באגים

            פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י ידידים

              @פתוח-לשמוע כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

              @ידידים איזה פקודה? באיזה שלב
              או שתחכה אני עכשיו מצלם מדריך…

              הרצתי במסוף את שתי הפקודות שרשומות במסמך - ולא ראיתי שקורה משו - זה ככה צריך להיות? או שצריך לראות שורות זזות כאלו…
              ואחרי זה התקנתי את האפליקציה hackendebug ולא נפתח שום בקשה לניפוי באגים

              פתוח לשמועפ מחובר
              פתוח לשמועפ מחובר
              פתוח לשמוע
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #64

              @ידידים לחצת אנטר?
              פתחת ניפוי באגים?

              אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
              הם אלו שיודעים לשאול
              מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

              י תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                @ידידים לחצת אנטר?
                פתחת ניפוי באגים?

                י מנותק
                י מנותק
                ידידים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #65

                @פתוח-לשמוע כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                @ידידים לחצת אנטר?
                פתחת ניפוי באגים?

                יש ניפוי באגים
                לחצתי אנטר
                הבעיה שהמולטמדיה אצל חבר שאין לו מושג מימינו ומשמאלו [יותר גרוע ממני 😑 ] ואני מנסה להסביר לו בטלפון
                ותכל’ס עכשיו שהתקנו את האפליקציה hackendebug נפתחה הודעה לאשר
                ואישרנו
                לחצנו על החץ הכחול בצד שמאל ונפתח חלון עם מלא תמונות

                פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י ידידים

                  @פתוח-לשמוע כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                  @ידידים לחצת אנטר?
                  פתחת ניפוי באגים?

                  יש ניפוי באגים
                  לחצתי אנטר
                  הבעיה שהמולטמדיה אצל חבר שאין לו מושג מימינו ומשמאלו [יותר גרוע ממני 😑 ] ואני מנסה להסביר לו בטלפון
                  ותכל’ס עכשיו שהתקנו את האפליקציה hackendebug נפתחה הודעה לאשר
                  ואישרנו
                  לחצנו על החץ הכחול בצד שמאל ונפתח חלון עם מלא תמונות

                  פתוח לשמועפ מחובר
                  פתוח לשמועפ מחובר
                  פתוח לשמוע
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #66

                  @ידידים כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                  נפתח חלון עם מלא תמונות

                  ???
                  איזה תמונות?

                  אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                  הם אלו שיודעים לשאול
                  מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                    @ידידים כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                    נפתח חלון עם מלא תמונות

                    ???
                    איזה תמונות?

                    י מנותק
                    י מנותק
                    ידידים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי ידידים
                    #67

                    @פתוח-לשמוע כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                    @ידידים כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                    נפתח חלון עם מלא תמונות

                    ???
                    איזה תמונות?

                    זה כבר נסגר
                    מה אמור להיפתח אחרי שמתקינים את האפליקציה?
                    אחרי שלוחצים על הכפתור הכחול עם שתי החיצים לא נפתח מקום להדביק את הפקודה האחרונה???
                    @פתוח-לשמוע מתי אתה מעלה צילום?

                    נהוראינ פתוח לשמועפ 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • י ידידים

                      @פתוח-לשמוע כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                      @ידידים כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                      נפתח חלון עם מלא תמונות

                      ???
                      איזה תמונות?

                      זה כבר נסגר
                      מה אמור להיפתח אחרי שמתקינים את האפליקציה?
                      אחרי שלוחצים על הכפתור הכחול עם שתי החיצים לא נפתח מקום להדביק את הפקודה האחרונה???
                      @פתוח-לשמוע מתי אתה מעלה צילום?

                      נהוראינ מנותק
                      נהוראינ מנותק
                      נהוראי
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #68

                      @ידידים בדיוק אחרי שאתה לוחץ על החיצים אתה אמור לראות שורת פקודה

                      י תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • י ידידים

                        @פתוח-לשמוע כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                        @ידידים כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                        נפתח חלון עם מלא תמונות

                        ???
                        איזה תמונות?

                        זה כבר נסגר
                        מה אמור להיפתח אחרי שמתקינים את האפליקציה?
                        אחרי שלוחצים על הכפתור הכחול עם שתי החיצים לא נפתח מקום להדביק את הפקודה האחרונה???
                        @פתוח-לשמוע מתי אתה מעלה צילום?

                        פתוח לשמועפ מחובר
                        פתוח לשמועפ מחובר
                        פתוח לשמוע
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #69

                        @ידידים כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                        @פתוח-לשמוע מתי אתה מעלה צילום?

                        אני כותב אותו עכשיו

                        אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                        הם אלו שיודעים לשאול
                        מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • נהוראינ נהוראי

                          @ידידים בדיוק אחרי שאתה לוחץ על החיצים אתה אמור לראות שורת פקודה

                          י מנותק
                          י מנותק
                          ידידים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #70

                          @נהוראי כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                          @ידידים בדיוק אחרי שאתה לוחץ על החיצים אתה אמור לראות שורת פקודה

                          ומה יכול להיות אם זה לא נפתח?

                          פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • י ידידים

                            @נהוראי כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                            @ידידים בדיוק אחרי שאתה לוחץ על החיצים אתה אמור לראות שורת פקודה

                            ומה יכול להיות אם זה לא נפתח?

                            פתוח לשמועפ מחובר
                            פתוח לשמועפ מחובר
                            פתוח לשמוע
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #71

                            @ידידים זה מראה לך בימין למעלה שזה מחובר או מנותק?

                            אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                            הם אלו שיודעים לשאול
                            מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                            י תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                              @ידידים זה מראה לך בימין למעלה שזה מחובר או מנותק?

                              י מנותק
                              י מנותק
                              ידידים
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #72

                              @פתוח-לשמוע כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                              @ידידים זה מראה לך בימין למעלה שזה מחובר או מנותק?

                              מה צריך להיות כתוב?
                              אני יבדוק בערב פשוט כבר חבר שלי הלך מהרכב
                              תודה רבה רבה

                              נהוראינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • י ידידים

                                @פתוח-לשמוע כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                                @ידידים זה מראה לך בימין למעלה שזה מחובר או מנותק?

                                מה צריך להיות כתוב?
                                אני יבדוק בערב פשוט כבר חבר שלי הלך מהרכב
                                תודה רבה רבה

                                נהוראינ מנותק
                                נהוראינ מנותק
                                נהוראי
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי נהוראי
                                #73

                                @ידידים כשאתה מחובר תראה ליד הסימון של הפלאפון מופיע שם המכשיר ככה:
                                afc19146-805c-4f33-b4e8-e988e435dd4e-צילום מסך 2025-09-25 150435.png
                                ואח"כ שאתה לוחץ על החצים יפתח לך עמוד עם שורה כזאת:
                                ae61584f-b8dc-48d0-8ccc-dd372ffd81fc-צילום מסך 2025-09-25 150538.png

                                פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע התייחס לנושא זה
                                • נהוראינ נהוראי

                                  @ידידים כשאתה מחובר תראה ליד הסימון של הפלאפון מופיע שם המכשיר ככה:
                                  afc19146-805c-4f33-b4e8-e988e435dd4e-צילום מסך 2025-09-25 150435.png
                                  ואח"כ שאתה לוחץ על החצים יפתח לך עמוד עם שורה כזאת:
                                  ae61584f-b8dc-48d0-8ccc-dd372ffd81fc-צילום מסך 2025-09-25 150538.png

                                  פתוח לשמועפ מחובר
                                  פתוח לשמועפ מחובר
                                  פתוח לשמוע
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי פתוח לשמוע
                                  #74

                                  עלה המדריך פה
                                  @נהוראי אני יכול להשאיל את התמונה האחרונה?
                                  לא ע"מ להחזיר

                                  אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                                  הם אלו שיודעים לשאול
                                  מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                                  נהוראינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                                    עלה המדריך פה
                                    @נהוראי אני יכול להשאיל את התמונה האחרונה?
                                    לא ע"מ להחזיר

                                    נהוראינ מנותק
                                    נהוראינ מנותק
                                    נהוראי
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #75

                                    @פתוח-לשמוע כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                                    אני יכול להשאיל את התמונה האחרונה?

                                    😉 כמובן!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • י ידידים התייחס לנושא זה
                                    • meir6952M מנותק
                                      meir6952M מנותק
                                      meir6952
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #76

                                      אפשר להתקין את האפליקצייה הזאת גם על טלפון אנדרואיד?
                                      אין לי ניפוי באגים אלחוטי בטלפון
                                      בשביל שיעבוד אני צריך ניפוי באגים usb
                                      אני צריך בשביל זה לחבר למחשב?
                                      כי ניסיתי לפתוח את האמולטור והוא הרצתי את הפקודה
                                      setprop service.adb.tcp.port 5555
                                      והוא כותב לי
                                      😕 $ setprop service.adb.tcp.port 5555
                                      Failed to set property ‘service.adb.tcp.port’ to ‘5555’.
                                      See dmesg for error reason.
                                      1|:/ $
                                      יכול להיות שזה בגלל שעדיין לא הסרתי את החשבונות מהמכשיר?

                                      meir6952M תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • meir6952M meir6952

                                        אפשר להתקין את האפליקצייה הזאת גם על טלפון אנדרואיד?
                                        אין לי ניפוי באגים אלחוטי בטלפון
                                        בשביל שיעבוד אני צריך ניפוי באגים usb
                                        אני צריך בשביל זה לחבר למחשב?
                                        כי ניסיתי לפתוח את האמולטור והוא הרצתי את הפקודה
                                        setprop service.adb.tcp.port 5555
                                        והוא כותב לי
                                        😕 $ setprop service.adb.tcp.port 5555
                                        Failed to set property ‘service.adb.tcp.port’ to ‘5555’.
                                        See dmesg for error reason.
                                        1|:/ $
                                        יכול להיות שזה בגלל שעדיין לא הסרתי את החשבונות מהמכשיר?

                                        meir6952M מנותק
                                        meir6952M מנותק
                                        meir6952
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #77

                                        @meir6952 איך שפתחתי את אפליקציית האמולטור הוא כתב לי שזה פותח לגירסה יותר ישנה של אנדרואיד יכול להיות שזה בגלל זה?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • המאעסטרה מנותק
                                          המאעסטרה מנותק
                                          המאעסטר
                                          מייבין
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי המאעסטר
                                          #78

                                          צריך עזרה דחוף בהתקנת קיידרויאיד עשיתי הכל לפי השלבים וגם באפליקצייה הכחולה היה אישור שזה מחובר אבל כשאני מכניס את הקוד השלישי הארוך זה כותב הודעה ארוכה באורף כ15 שורות ולמעשה לא מתקין את הקיידרואיד כמובן שעשיתי ניפוי באגים וגם אין חשבונות (היה חשבון והורדתי)
                                          יש לציין שכבר הותקן על המערכת הזו קיידרואיד והבעלים הסיר אותה וכעת הוא רוצה שוב
                                          לא מצליח אשמח לעזרה זה די דחוף @דני-מערכות @יוסי-לוי ואשמח גם לעזרה אולי מ @מיישה

                                          יש לך ידע ?! רוצה לעזור, מקומך איתנו הצטרף עוד היום למערך המתנדבים
                                          לחץ כאן לפרטים

                                          דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • המאעסטרה המאעסטר

                                            צריך עזרה דחוף בהתקנת קיידרויאיד עשיתי הכל לפי השלבים וגם באפליקצייה הכחולה היה אישור שזה מחובר אבל כשאני מכניס את הקוד השלישי הארוך זה כותב הודעה ארוכה באורף כ15 שורות ולמעשה לא מתקין את הקיידרואיד כמובן שעשיתי ניפוי באגים וגם אין חשבונות (היה חשבון והורדתי)
                                            יש לציין שכבר הותקן על המערכת הזו קיידרואיד והבעלים הסיר אותה וכעת הוא רוצה שוב
                                            לא מצליח אשמח לעזרה זה די דחוף @דני-מערכות @יוסי-לוי ואשמח גם לעזרה אולי מ @מיישה

                                            דני מערכותד מחובר
                                            דני מערכותד מחובר
                                            דני מערכות
                                            מייבין
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #79

                                            @המאעסטר כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                                            גם

                                            תצלם מה התגובה שאתה מקבל מהאמולטור

                                            ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                                            לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                                            https://did.li/MxyOf

                                            המאעסטרה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • דני מערכותד דני מערכות

                                              @המאעסטר כתב במדריך התקנת קיידרואיד במולטימדיה בקלות וללא מחשב:

                                              גם

                                              תצלם מה התגובה שאתה מקבל מהאמולטור

                                              המאעסטרה מנותק
                                              המאעסטרה מנותק
                                              המאעסטר
                                              מייבין
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי המאעסטר
                                              #80

                                              @דני-מערכות
                                              הנה d2da10b1-cee9-4d38-b965-217a3198d2c1-Screenshot_20251113-193010.png
                                              תודה רבה וכמובן שהורדתי את כל החשבונות ואף הוצאתי את הסים

                                              יש לך ידע ?! רוצה לעזור, מקומך איתנו הצטרף עוד היום למערך המתנדבים
                                              לחץ כאן לפרטים

                                              דני מערכותד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 6

                                              75

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              131.8k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום