דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. טויוטה אוריס - אפשר להשמיש את הקופסת אנדרואיד "המקורית"?

      טויוטה אוריס - אפשר להשמיש את הקופסת אנדרואיד "המקורית"?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      20 פוסטים 7 כותבים 13.5k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • א מנותק
        א מנותק
        אלי 0
        כתב נערך לאחרונה על ידי אלי 0
        #1

        טויוטה אוריס 2018עם המערכת הישנה והטיפשה של טויוטה, בארץ היבואן (בטח גילקאר) הוסיף למערכת הקופסת אנדרואיד. הגיע אלי בעל הרכב ת"ח עצום שאני מאוד אשמח לעזור לו ובקשתו שהוויז יעבוד. הסברתי לו שמדובר בקופסה דפוקה ובטאצ’ דפוק שעונש להשתמש בו ועדיין הוא ישמח מאוד לא להוציא כסף על מולטימדיה חדשה.
        זה המערכת:
        IMG_0266.JPG
        IMG_0267.JPG

        שני אתגרים להשמשת המערכת:

        1. אינטרנט. היה בקופסה סים פלאפון עם קליטה אבל כמובן בלי אינטרנט. הכנסתי סים 019 פרטנר ובכלל אין קליטה. ולא מצאתי גישה להגדרות האנדרואיד לבחירת רשת. יש דרך?
          חיברתי סטיק ל-USB, המערכת לא יודעת לקחת ממנו רשת.
        2. עדכון וייז. ברור שגרסת הוייז שמותקנת כבר לא נתמכת. איך אני מעדכן גרסה?
          לא הצלחתי לגשת לתיקיות או קבצים, אבל כנראה זה פחות בעיה כי הדפדפן הפנימי בוייז עובד… מקוה דרכו הגיע לגוגל ולהוריד וייז בגרסה מתאימה. (בתקוה שיש כזו בכלל לאנדרואיד הישן הזה…)

        אשמח לכל מידע ממי שמכיר את הנ"ל!
        תודה!

        טוסוןט EBAE ק 3 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • א אלי 0

          טויוטה אוריס 2018עם המערכת הישנה והטיפשה של טויוטה, בארץ היבואן (בטח גילקאר) הוסיף למערכת הקופסת אנדרואיד. הגיע אלי בעל הרכב ת"ח עצום שאני מאוד אשמח לעזור לו ובקשתו שהוויז יעבוד. הסברתי לו שמדובר בקופסה דפוקה ובטאצ’ דפוק שעונש להשתמש בו ועדיין הוא ישמח מאוד לא להוציא כסף על מולטימדיה חדשה.
          זה המערכת:
          IMG_0266.JPG
          IMG_0267.JPG

          שני אתגרים להשמשת המערכת:

          1. אינטרנט. היה בקופסה סים פלאפון עם קליטה אבל כמובן בלי אינטרנט. הכנסתי סים 019 פרטנר ובכלל אין קליטה. ולא מצאתי גישה להגדרות האנדרואיד לבחירת רשת. יש דרך?
            חיברתי סטיק ל-USB, המערכת לא יודעת לקחת ממנו רשת.
          2. עדכון וייז. ברור שגרסת הוייז שמותקנת כבר לא נתמכת. איך אני מעדכן גרסה?
            לא הצלחתי לגשת לתיקיות או קבצים, אבל כנראה זה פחות בעיה כי הדפדפן הפנימי בוייז עובד… מקוה דרכו הגיע לגוגל ולהוריד וייז בגרסה מתאימה. (בתקוה שיש כזו בכלל לאנדרואיד הישן הזה…)

          אשמח לכל מידע ממי שמכיר את הנ"ל!
          תודה!

          טוסוןט מחובר
          טוסוןט מחובר
          טוסון
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @אלי-0 כתב בטויוטה אוריס - אפשר להשמיש את הקופסת אנדרואיד "המקורית"?:

          אינטרנט. היה סים פלאפון עם קליטה אבל כמובן בלי אינטרנט. הכנסתי סים 019 פרטנר ובכלל אין קליטה. ולא מצאתי גישה להגדרות האנדרואיד לבחירת רשת. יש דרך?

          אולי סים של חברה אחרת, שלא צריך להגדיר לו apn יעזור
          (אני לא מכיר את המערכת של טויוטה/גילקאר בכלל)

          כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
          (מס"י פ"א)

          נחייה ולא…

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • טוסוןט טוסון

            @אלי-0 כתב בטויוטה אוריס - אפשר להשמיש את הקופסת אנדרואיד "המקורית"?:

            אינטרנט. היה סים פלאפון עם קליטה אבל כמובן בלי אינטרנט. הכנסתי סים 019 פרטנר ובכלל אין קליטה. ולא מצאתי גישה להגדרות האנדרואיד לבחירת רשת. יש דרך?

            אולי סים של חברה אחרת, שלא צריך להגדיר לו apn יעזור
            (אני לא מכיר את המערכת של טויוטה/גילקאר בכלל)

            א מנותק
            א מנותק
            אלי 0
            כתב נערך לאחרונה על ידי אלי 0
            #3

            @טוסון כתב בטויוטה אוריס - אפשר להשמיש את הקופסת אנדרואיד "המקורית"?:

            אולי סים של חברה אחרת, שלא צריך להגדיר לו apn יעזור

            הסים 019 שהכנסתי לו בעיקרון עובד עם כל APN.
            אבל זה לא קשור כי אין בכלל קליטה, כשחסר APN יש קליטה ואין אינטרנט.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אלי 0

              טויוטה אוריס 2018עם המערכת הישנה והטיפשה של טויוטה, בארץ היבואן (בטח גילקאר) הוסיף למערכת הקופסת אנדרואיד. הגיע אלי בעל הרכב ת"ח עצום שאני מאוד אשמח לעזור לו ובקשתו שהוויז יעבוד. הסברתי לו שמדובר בקופסה דפוקה ובטאצ’ דפוק שעונש להשתמש בו ועדיין הוא ישמח מאוד לא להוציא כסף על מולטימדיה חדשה.
              זה המערכת:
              IMG_0266.JPG
              IMG_0267.JPG

              שני אתגרים להשמשת המערכת:

              1. אינטרנט. היה בקופסה סים פלאפון עם קליטה אבל כמובן בלי אינטרנט. הכנסתי סים 019 פרטנר ובכלל אין קליטה. ולא מצאתי גישה להגדרות האנדרואיד לבחירת רשת. יש דרך?
                חיברתי סטיק ל-USB, המערכת לא יודעת לקחת ממנו רשת.
              2. עדכון וייז. ברור שגרסת הוייז שמותקנת כבר לא נתמכת. איך אני מעדכן גרסה?
                לא הצלחתי לגשת לתיקיות או קבצים, אבל כנראה זה פחות בעיה כי הדפדפן הפנימי בוייז עובד… מקוה דרכו הגיע לגוגל ולהוריד וייז בגרסה מתאימה. (בתקוה שיש כזו בכלל לאנדרואיד הישן הזה…)

              אשמח לכל מידע ממי שמכיר את הנ"ל!
              תודה!

              EBAE מחובר
              EBAE מחובר
              EBA
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @אלי-0 עצור, עצור, גרסת האנדרואיד שם היא 4, מקסימום 5. וויז לא יעבוד שם, חבל על הזמן.

              התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
              050-4133851
              מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

              א A 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • EBAE EBA

                @אלי-0 עצור, עצור, גרסת האנדרואיד שם היא 4, מקסימום 5. וויז לא יעבוד שם, חבל על הזמן.

                א מנותק
                א מנותק
                אלי 0
                כתב נערך לאחרונה על ידי אלי 0
                #5

                @EBA יש לי כמה מכשירים אנדרואיד 5 והוויז עובד שם מצויין…
                אאל"ט גרסה 4.89

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א מנותק
                  א מנותק
                  אלי 0
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  תכלס להבנתי כנראה אפשר לגלול מלמעלה ואז להיכנס להגדרות. יש רק מחסום טכני: המסך טאצ מזהה רק לחיצה ולא החלקה ולא ניתן לבצע החלקה מלמעלה.
                  חשבתי אולי לחבר עכבר ל-USB. לא מכיר עכבר באנדרואיד, יש מצב?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • I מנותק
                    I מנותק
                    itzik
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    אפשר לחבר עכבר לאנדרואיד

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • EBAE EBA

                      @אלי-0 עצור, עצור, גרסת האנדרואיד שם היא 4, מקסימום 5. וויז לא יעבוד שם, חבל על הזמן.

                      A מנותק
                      A מנותק
                      aiib
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @EBA כתב בטויוטה אוריס - אפשר להשמיש את הקופסת אנדרואיד "המקורית"?:

                      @אלי-0 עצור, עצור, גרסת האנדרואיד שם היא 4, מקסימום 5. וויז לא יעבוד שם, חבל על הזמן.

                      2018 גירסה 4?

                      EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • A aiib

                        @EBA כתב בטויוטה אוריס - אפשר להשמיש את הקופסת אנדרואיד "המקורית"?:

                        @אלי-0 עצור, עצור, גרסת האנדרואיד שם היא 4, מקסימום 5. וויז לא יעבוד שם, חבל על הזמן.

                        2018 גירסה 4?

                        EBAE מחובר
                        EBAE מחובר
                        EBA
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @aiib תתפלא, אבל כן. גיל קאר, נעים מאוד.

                        התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                        050-4133851
                        מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • א אלי 0

                          טויוטה אוריס 2018עם המערכת הישנה והטיפשה של טויוטה, בארץ היבואן (בטח גילקאר) הוסיף למערכת הקופסת אנדרואיד. הגיע אלי בעל הרכב ת"ח עצום שאני מאוד אשמח לעזור לו ובקשתו שהוויז יעבוד. הסברתי לו שמדובר בקופסה דפוקה ובטאצ’ דפוק שעונש להשתמש בו ועדיין הוא ישמח מאוד לא להוציא כסף על מולטימדיה חדשה.
                          זה המערכת:
                          IMG_0266.JPG
                          IMG_0267.JPG

                          שני אתגרים להשמשת המערכת:

                          1. אינטרנט. היה בקופסה סים פלאפון עם קליטה אבל כמובן בלי אינטרנט. הכנסתי סים 019 פרטנר ובכלל אין קליטה. ולא מצאתי גישה להגדרות האנדרואיד לבחירת רשת. יש דרך?
                            חיברתי סטיק ל-USB, המערכת לא יודעת לקחת ממנו רשת.
                          2. עדכון וייז. ברור שגרסת הוייז שמותקנת כבר לא נתמכת. איך אני מעדכן גרסה?
                            לא הצלחתי לגשת לתיקיות או קבצים, אבל כנראה זה פחות בעיה כי הדפדפן הפנימי בוייז עובד… מקוה דרכו הגיע לגוגל ולהוריד וייז בגרסה מתאימה. (בתקוה שיש כזו בכלל לאנדרואיד הישן הזה…)

                          אשמח לכל מידע ממי שמכיר את הנ"ל!
                          תודה!

                          ק מנותק
                          ק מנותק
                          קצתיודע
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @אלי-0 לכאורה אני יוכל לעזור (כמובן שעדיין זה מערכת דפוקה ולא מומלץ) מאיפה אתה בארץ?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אלוף העולם 1א מנותק
                            אלוף העולם 1א מנותק
                            אלוף העולם 1
                            מאסטר
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            אם תרצה מערכת נורמלית מהארץ עם אחריות, תפנה אליי… יש לי גם פאנל במלאי
                            @אלי-0

                            סמארט קאר מערכות לרכב.🚗
                            התקנות פרימיום לרכב-מולטימדיה,מצלמות ועוד…

                            ניתן ליצור קשר:
                            ehh3266@gmail.com

                            זמין באלעד, ירושלים והסביבה.

                            EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

                              אם תרצה מערכת נורמלית מהארץ עם אחריות, תפנה אליי… יש לי גם פאנל במלאי
                              @אלי-0

                              EBAE מחובר
                              EBAE מחובר
                              EBA
                              מאסטר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @אלוף-העולם-1 כתב בטויוטה אוריס - אפשר להשמיש את הקופסת אנדרואיד "המקורית"?:

                              אם תרצה מערכת נורמלית מהארץ עם אחריות, תפנה אליי… יש לי גם פאנל במלאי
                              @אלי-0

                              טוב, זה גם לי יש. ולכל השאר.
                              הוא ביקש לא לשלם על מולטימדיה

                              התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                              050-4133851
                              מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                              אלוף העולם 1א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • EBAE EBA

                                @אלוף-העולם-1 כתב בטויוטה אוריס - אפשר להשמיש את הקופסת אנדרואיד "המקורית"?:

                                אם תרצה מערכת נורמלית מהארץ עם אחריות, תפנה אליי… יש לי גם פאנל במלאי
                                @אלי-0

                                טוב, זה גם לי יש. ולכל השאר.
                                הוא ביקש לא לשלם על מולטימדיה

                                אלוף העולם 1א מנותק
                                אלוף העולם 1א מנותק
                                אלוף העולם 1
                                מאסטר
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @EBA
                                כתבתי מהארץ עם אחריות.

                                סמארט קאר מערכות לרכב.🚗
                                התקנות פרימיום לרכב-מולטימדיה,מצלמות ועוד…

                                ניתן ליצור קשר:
                                ehh3266@gmail.com

                                זמין באלעד, ירושלים והסביבה.

                                EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • אלוף העולם 1א אלוף העולם 1

                                  @EBA
                                  כתבתי מהארץ עם אחריות.

                                  EBAE מחובר
                                  EBAE מחובר
                                  EBA
                                  מאסטר
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @אלוף-העולם-1 התשובה שלי עדיין בתוקף.

                                  התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                  050-4133851
                                  מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • א מנותק
                                    א מנותק
                                    אלי 0
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי אלי 0
                                    #15

                                    @קצתיודע כתב בטויוטה אוריס - אפשר להשמיש את הקופסת אנדרואיד "המקורית"?:

                                    @אלי-0 לכאורה אני יוכל לעזור (כמובן שעדיין זה מערכת דפוקה ולא מומלץ) מאיפה אתה בארץ?

                                    בא נגיד שאם זה יעזור אני יגיע או ישלח אותו לכל מקום.
                                    אבל אשמח להבין ממך מה אפשר לעשות אצלי או אצלך. אני רואה שאני לא יכול לפתוח צאט איתך. אשמח לדבר איתך באישי אולי במייל. (ולכתוב איפה אני בדיוק… )

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א מנותק
                                      א מנותק
                                      אלי 0
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      הוא השתכנע לקנות מולטימדיה אבל עדיין מעדיף הכי זולה צריך לוייז בלבד.

                                      אשמח מאוד להכוונה איזה כבל ומסגרת נדרשים למערכת זו, ואיזה מערכת כדאי.
                                      שכוייח!

                                      EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א אלי 0

                                        הוא השתכנע לקנות מולטימדיה אבל עדיין מעדיף הכי זולה צריך לוייז בלבד.

                                        אשמח מאוד להכוונה איזה כבל ומסגרת נדרשים למערכת זו, ואיזה מערכת כדאי.
                                        שכוייח!

                                        EBAE מחובר
                                        EBAE מחובר
                                        EBA
                                        מאסטר
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי EBA
                                        #17

                                        @אלי-0 כרגע לא משתלם להזמין מעלי, כדאי לחכות לחודש הבא למבצעים, אולי יירד מתחת לסף המכס.
                                        אם הוא מתעקש, אז מערכת https://s.click.aliexpress.com/e/_c4kMpKdv מינימום TS18, פחות מזה זו טעות מרה.
                                        מסגרת https://s.click.aliexpress.com/e/_c44U1bTp [עם קצת יצירתיות וידים טובות אפשר להסתדר בלי].
                                        כבל וקנבס https://s.click.aliexpress.com/e/_c3AoR8Jd גם זה קצת יקר עכשיו.

                                        וכמובן אפשר בארץ בהפרש לא מאוד גדול, עם אחריות: https://rechavimzelaze.ovh/topic/4499/טבלה-של-מתקיני-מולטימדיה-לרכב-מהפורום.

                                        התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                        050-4133851
                                        מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • EBAE EBA

                                          @אלי-0 כרגע לא משתלם להזמין מעלי, כדאי לחכות לחודש הבא למבצעים, אולי יירד מתחת לסף המכס.
                                          אם הוא מתעקש, אז מערכת https://s.click.aliexpress.com/e/_c4kMpKdv מינימום TS18, פחות מזה זו טעות מרה.
                                          מסגרת https://s.click.aliexpress.com/e/_c44U1bTp [עם קצת יצירתיות וידים טובות אפשר להסתדר בלי].
                                          כבל וקנבס https://s.click.aliexpress.com/e/_c3AoR8Jd גם זה קצת יקר עכשיו.

                                          וכמובן אפשר בארץ בהפרש לא מאוד גדול, עם אחריות: https://rechavimzelaze.ovh/topic/4499/טבלה-של-מתקיני-מולטימדיה-לרכב-מהפורום.

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אלי 0
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי אלי 0
                                          #18

                                          @EBA ממש מודה לך על המידע המפורט!
                                          הכבל וקנבס איזה אני צריך? FOR Old Toyota High?

                                          EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • א אלי 0

                                            @EBA ממש מודה לך על המידע המפורט!
                                            הכבל וקנבס איזה אני צריך? FOR Old Toyota High?

                                            EBAE מחובר
                                            EBAE מחובר
                                            EBA
                                            מאסטר
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי EBA
                                            #19

                                            @אלי-0 כתב בטויוטה אוריס - אפשר להשמיש את הקופסת אנדרואיד "המקורית"?:

                                            הכבל וקנבס איזה אני צריך? FOR Old Toyota High?

                                            לא, שם אין חיבור למצלמה.
                                            בעיקרון אתה צריך את ההוא שלא זמין עכשיו, אבל גם ההוא שלידו כנראה טוב.

                                            התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                            050-4133851
                                            מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            1
                                            • EBAE EBA

                                              @אלי-0 כתב בטויוטה אוריס - אפשר להשמיש את הקופסת אנדרואיד "המקורית"?:

                                              הכבל וקנבס איזה אני צריך? FOR Old Toyota High?

                                              לא, שם אין חיבור למצלמה.
                                              בעיקרון אתה צריך את ההוא שלא זמין עכשיו, אבל גם ההוא שלידו כנראה טוב.

                                              א מנותק
                                              א מנותק
                                              אלי 0
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20

                                              @EBA כתב בטויוטה אוריס - אפשר להשמיש את הקופסת אנדרואיד "המקורית"?:

                                              בעיקרון אתה צריך את ההוא שלא זמין עכשיו, אבל גם ההוא שלידו כנראה טוב.

                                              כלומר בעיקרון צריך קנבס FT-RZ-01, אבל גם FT-RZ-02 יעשה את העבודה כולל מזגן והכל?

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              70

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              131.8k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום