דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור

      ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      866 פוסטים 129 כותבים 109.1k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        פוסט זה נמחק!

        טוס לאט סע מהרט מנותק
        טוס לאט סע מהרט מנותק
        טוס לאט סע מהר
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #482
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • נהוראינ מנותק
          נהוראינ מנותק
          נהוראי
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #483

          אוריס 2013 200K קמ 30,000 ש"ח
          https://www.yad2.co.il/vehicles/item/fs90grxj

          Y תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • נהוראינ מנותק
            נהוראינ מנותק
            נהוראי
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #484

            פריוס 2008 200K קמ יד 1 שמורה סוללה הוחלפה (כך משמע) 18,800 ש"ח
            https://www.yad2.co.il/vehicles/item/9w4r2r92

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • נהוראינ מנותק
              נהוראינ מנותק
              נהוראי
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #485

              ג’אז 2012 189K ק"מ 23,000 ש"ח
              https://www.yad2.co.il/vehicles/item/rns5y013

              ע תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • חובק עולםח מחובר
                חובק עולםח מחובר
                חובק עולם
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #486

                מיצובישי אטראז 2015 כ140.000 ק"מ ב17.500 ש"ח
                https://www.yad2.co.il/vehicles/item/x258ywjw?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=14&pagination=1

                ידניי תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • נהוראינ נהוראי

                  אוריס 2013 200K קמ 30,000 ש"ח
                  https://www.yad2.co.il/vehicles/item/fs90grxj

                  Y מנותק
                  Y מנותק
                  YOLEVI
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #487

                  @נהוראי כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                  אוריס 2013 200K קמ 30,000 ש"ח
                  https://www.yad2.co.il/vehicles/item/fs90grxj

                  נראה שנמכר… רק עכשיו ראיתי

                  התקנת ומכירת מולטימדיות, פאנלים ועוד
                  חסימת מולטימדיה אאוטנט/קיידרואיד/אחר
                  סים נטפרי/וויז אופציה לנטסטיק
                  3276568@gmail.com
                  0583276568

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • נהוראינ נהוראי

                    ג’אז 2012 189K ק"מ 23,000 ש"ח
                    https://www.yad2.co.il/vehicles/item/rns5y013

                    ע מנותק
                    ע מנותק
                    ענק הרכב
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #488

                    @נהוראי זה ממש לא מציאה יד 5

                    נהוראינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • M מנותק
                      M מנותק
                      Misha
                      כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                      #489

                      לא מבין ברכבים אבל יכול להביא מודעות מקבוצות וצאפ’ של רכבים ✋ יד 2 אם יש עניין אני אשמח שמישהו יגיב 📢

                      יוניי Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                      1
                      • M Misha

                        לא מבין ברכבים אבל יכול להביא מודעות מקבוצות וצאפ’ של רכבים ✋ יד 2 אם יש עניין אני אשמח שמישהו יגיב 📢

                        יוניי מנותק
                        יוניי מנותק
                        יוני
                        מגיה
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #490

                        @Misha כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                        יכול להביא מודעות מקבוצות וצאפ’ של רכבים

                        אם זה מציאות טובות אז כן
                        אבל אם זה סתם מודעות אין עניין

                        רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                        גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • M מנותק
                          M מנותק
                          Misha
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #491
                          פוסט זה נמחק!
                          יצחק רשטוני תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • M Misha

                            פוסט זה נמחק!

                            יצחק רשטוני מנותק
                            יצחק רשטוני מנותק
                            יצחק רשטונ
                            מאסטר
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #492

                            @Misha
                            אל תביא משם, אלה מודעות אקראיות ללא משהו מיוחד

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • ע ענק הרכב

                              @נהוראי זה ממש לא מציאה יד 5

                              נהוראינ מנותק
                              נהוראינ מנותק
                              נהוראי
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #493

                              @ענק-הרכב כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                              יד 5

                              לא הרבה נפק"מ

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אושר מתקרבא מנותק
                                אושר מתקרבא מנותק
                                אושר מתקרב
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי אושר מתקרב
                                #494

                                הונדה ג’אז 2018, 25K במגמת ירידה, בלי טסט
                                https://www.yad2.co.il/vehicles/item/vo2k4zd2?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=14&pagination=1


                                מי שהעביר ביקורת בפומבי - הוא בעצם גינה ציבורית? 🤔

                                ידניי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • אושר מתקרבא אושר מתקרב

                                  הונדה ג’אז 2018, 25K במגמת ירידה, בלי טסט
                                  https://www.yad2.co.il/vehicles/item/vo2k4zd2?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=14&pagination=1

                                  ידניי מנותק
                                  ידניי מנותק
                                  ידני
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #495

                                  @אושר-מתקרב כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                                  הונדה ג’אז 2018, 25K במגמת ירידה, בלי טסט
                                  https://www.yad2.co.il/vehicles/item/vo2k4zd2?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=14&pagination=1

                                  שים לב שבשנתונים האלה זה לא היברידי

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • חובק עולםח חובק עולם

                                    מיצובישי אטראז 2015 כ140.000 ק"מ ב17.500 ש"ח
                                    https://www.yad2.co.il/vehicles/item/x258ywjw?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=14&pagination=1

                                    ידניי מנותק
                                    ידניי מנותק
                                    ידני
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #496

                                    @חובק-עולם כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                                    מיצובישי אטראז 2015 כ140.000 ק"מ ב17.500 ש"ח
                                    https://www.yad2.co.il/vehicles/item/x258ywjw?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=14&pagination=1

                                    באחת התמונות, יש מאחורי האטרז’, עוד שתי אטרז’ים, קצת חשוד… אולי סוחר, גם הרכב נמצא ביד 2 כבר למעלה מ10 ימים.Screenshot_20250906_234002_Gallery.jpg

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • א מנותק
                                      א מנותק
                                      אברך מתמיד
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #497

                                      לא יודע אם סוחר אבל וודאי לא מציאה
                                      זה היה ליסינג וגם כבר הספיק להתגלגל במכרז

                                      ידניי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • א אברך מתמיד

                                        לא יודע אם סוחר אבל וודאי לא מציאה
                                        זה היה ליסינג וגם כבר הספיק להתגלגל במכרז

                                        ידניי מנותק
                                        ידניי מנותק
                                        ידני
                                        מייבין
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #498

                                        @אברך-מתמיד כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                                        לא יודע אם סוחר אבל וודאי לא מציאה
                                        זה היה ליסינג וגם כבר הספיק להתגלגל במכרז

                                        כמעט כל האטרז’ים עברו בליסינג, הם היו של הצבא, איך אתה יודע שעבר מכרז?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • א מנותק
                                          א מנותק
                                          אברך מתמיד
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי אברך מתמיד
                                          #499

                                          דו"ח על הרכב

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2
                                          • EBAE מנותק
                                            EBAE מנותק
                                            EBA
                                            מאסטר
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי EBA
                                            #500

                                            לתשומת לב: מטרת השרשור היא שיתוף של מודעות שלדעתכם הן מציאה, לתועלת הכלל [ראו בפוסט הראשון].

                                            כלומר, זה מיועד לכאלה שקצת מבינים ברכבים ומחירים… פחות למתחילים בענין
                                            וכמובן שמי שחולק יכול לכתוב שזו לא מציאה, ולהסביר למה.

                                            כאן לא המקום לברר “האם זו מציאה” ולדון על כל מודעה.

                                            מי שמחפש רכב ורואה מודעות - מוזמן בשמחה לפתוח שרשור ייעוץ ויקבל עזרה בשפע

                                            למשל, לפני כחודש העליתי כאן מודעה של פריוס פלוס, ולאחר מספר שעות חבר פורום [וגם חבר טוב שלי] קנה אותה, עשה לי נחת…

                                            התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                                            050-4133851
                                            מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                                            מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            10
                                            • EBAE EBA

                                              לתשומת לב: מטרת השרשור היא שיתוף של מודעות שלדעתכם הן מציאה, לתועלת הכלל [ראו בפוסט הראשון].

                                              כלומר, זה מיועד לכאלה שקצת מבינים ברכבים ומחירים… פחות למתחילים בענין
                                              וכמובן שמי שחולק יכול לכתוב שזו לא מציאה, ולהסביר למה.

                                              כאן לא המקום לברר “האם זו מציאה” ולדון על כל מודעה.

                                              מי שמחפש רכב ורואה מודעות - מוזמן בשמחה לפתוח שרשור ייעוץ ויקבל עזרה בשפע

                                              למשל, לפני כחודש העליתי כאן מודעה של פריוס פלוס, ולאחר מספר שעות חבר פורום [וגם חבר טוב שלי] קנה אותה, עשה לי נחת…

                                              מוטי ברנדמ מנותק
                                              מוטי ברנדמ מנותק
                                              מוטי ברנד
                                              מייבין
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #501

                                              @EBA כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:

                                              למשל, לפני כחודש העליתי כאן מודעה של פריוס פלוס, ולאחר מספר שעות חבר פורום [וגם חבר טוב שלי] קנה אותה, עשה לי נחת…

                                              אגב שמתי על זה עין לפני ששמת את זה פה
                                              לכן ביקשתי שתמחק את זה

                                              "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                                              וסימים של נטפרי 0527661381
                                              דברו איתי 2086841@gmail.com
                                              ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                                              EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              5

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 23
                                              • 24
                                              • 25
                                              • 26
                                              • 27
                                              • 43
                                              • 44

                                              17

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.4k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום