דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. חיבור מולטימדיה לשקע חשמל

      חיבור מולטימדיה לשקע חשמל

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      27 פוסטים 10 כותבים 13.7k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • א מנותק
        א מנותק
        איציק123
        כתב נערך לאחרונה על ידי איציק123
        #1

        אני מעוניין לחבר את המערכת לחשמל בבית כדי לבצע בנוחות את ההתקנות והחסימות.
        אני לא רואה סימון של צריכת החשמל על המערכת.
        מבקש חוו"ד ממומחים בלבד, האם אפשר להשתמש עם שנאי רגיל במתח 12V שנותן הספק של 60W?
        (מתכנן לחשוף את החוטים של הפלוס והמינוס ולחבר ליציאה של השנאי).

        כזה;

        86710c56-16d0-423e-b34c-62649962ae48-image.png

        תודה רבה!

        המאעסטרה יוסי לויי 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • המאעסטרה מנותק
          המאעסטרה מנותק
          המאעסטר
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          אני חיברתי לבוסטר הנעה של רכב ועבד לי מצויין

          יש לך ידע ?! רוצה לעזור, מקומך איתנו הצטרף עוד היום למערך המתנדבים
          לחץ כאן לפרטים

          א נייטרון חפשינ 2 תגובות תגובה אחרונה
          1
          • המאעסטרה המאעסטר

            אני חיברתי לבוסטר הנעה של רכב ועבד לי מצויין

            א מנותק
            א מנותק
            איציק123
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @המאעסטר א. אין לי 😢
            ב. סתם להתעניינות איך חיברת את החוטים לבוסטר?

            המאעסטרה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א איציק123

              @המאעסטר א. אין לי 😢
              ב. סתם להתעניינות איך חיברת את החוטים לבוסטר?

              המאעסטרה מנותק
              המאעסטרה מנותק
              המאעסטר
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @איציק123 כתב בחיבור מולטימדיה לשקע חשמל:

              @המאעסטר א. אין לי 😢
              ב. סתם להתעניינות איך חיברת את החוטים לבוסטר?

              אני לא זוכר אם חיברתי את זה לשני הקליפסים או רק הכנסתי כל חוט למקום שלו בחיבור בלי שני הקליפסים נראה לי שזה מה שעשיתי אבל חיברתי טוב עם דבק חשמל שלא יצא ויקצר

              יש לך ידע ?! רוצה לעזור, מקומך איתנו הצטרף עוד היום למערך המתנדבים
              לחץ כאן לפרטים

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • א איציק123

                אני מעוניין לחבר את המערכת לחשמל בבית כדי לבצע בנוחות את ההתקנות והחסימות.
                אני לא רואה סימון של צריכת החשמל על המערכת.
                מבקש חוו"ד ממומחים בלבד, האם אפשר להשתמש עם שנאי רגיל במתח 12V שנותן הספק של 60W?
                (מתכנן לחשוף את החוטים של הפלוס והמינוס ולחבר ליציאה של השנאי).

                כזה;

                86710c56-16d0-423e-b34c-62649962ae48-image.png

                תודה רבה!

                המאעסטרה מנותק
                המאעסטרה מנותק
                המאעסטר
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @איציק123 כתב בחיבור מולטימדיה לשקע חשמל:

                אני מעוניין לחבר את המערכת לחשמל בבית כדי לבצע בנוחות את ההתקנות והחסימות.
                אני לא רואה סימון של צריכת החשמל על המערכת.
                מבקש חוו"ד ממומחים בלבד, האם אפשר להשתמש עם שנאי רגיל במתח 12V שנותן הספק של 60W?
                (מתכנן לחשוף את החוטים של הפלוס והמינוס ולחבר ליציאה של השנאי).

                צאט GPT טוען שזה מתאים ואף אפילו לא מספיק כי 60 W זה בהשוואה ל 5 A ומערכת רגילה צורכת יותר
                אם אני זוכר נכון הפיוז של המולטימדיה הוא של 15 A
                עכ"פ הוא טוען גם שלא כדאי להשתמש בשנאי רגיל אלא כזה שמווסת את עצמו לפי צריכת החשמל
                אל תסמוך על דברים אלו אלא רק קח אותם בחשבון

                יש לך ידע ?! רוצה לעזור, מקומך איתנו הצטרף עוד היום למערך המתנדבים
                לחץ כאן לפרטים

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א איציק123

                  אני מעוניין לחבר את המערכת לחשמל בבית כדי לבצע בנוחות את ההתקנות והחסימות.
                  אני לא רואה סימון של צריכת החשמל על המערכת.
                  מבקש חוו"ד ממומחים בלבד, האם אפשר להשתמש עם שנאי רגיל במתח 12V שנותן הספק של 60W?
                  (מתכנן לחשוף את החוטים של הפלוס והמינוס ולחבר ליציאה של השנאי).

                  כזה;

                  86710c56-16d0-423e-b34c-62649962ae48-image.png

                  תודה רבה!

                  יוסי לויי מנותק
                  יוסי לויי מנותק
                  יוסי לוי
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי יוסי לוי
                  #6

                  @איציק123 אני חיברתי לשנאי רגיל של נתב אלחוטי של בזק אבל לענ"ד זה יכול להיות גם שנאי של אורגן וכד’ העיקר שיהיה 12V

                  שמח לעזור

                  א פתוח לשמועפ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  4
                  • יוסי לויי יוסי לוי

                    @איציק123 אני חיברתי לשנאי רגיל של נתב אלחוטי של בזק אבל לענ"ד זה יכול להיות גם שנאי של אורגן וכד’ העיקר שיהיה 12V

                    א מנותק
                    א מנותק
                    איציק123
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @יוסי-לוי חתכת את החוטים של השנאי?

                    יוסי לויי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א איציק123

                      @יוסי-לוי חתכת את החוטים של השנאי?

                      יוסי לויי מנותק
                      יוסי לויי מנותק
                      יוסי לוי
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @איציק123 לא, דחפתי את החוט של החיובי (מהמולטימדיה זה שתיים- האדום והצהוב) לתוך החיובי ואח"כ ליפפתי את המינוס מבחוץ
                      אם יש לך שנאי מיותר תחתוך את החוטים זה ודאי יותר נוח

                      שמח לעזור

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • יצחק רשטוני מנותק
                        יצחק רשטוני מנותק
                        יצחק רשטונ
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
                        #9

                        12V 2A או זה

                        וכזה

                        צירפתי קישורים אקראים רק בשביל הרעיון

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • M מנותק
                          M מנותק
                          MEIR
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          על בטריה של מברגה הכי פשוט מנסיון (כמובן 12V)

                          יוסי לויי א 2 תגובות תגובה אחרונה
                          1
                          • M MEIR

                            על בטריה של מברגה הכי פשוט מנסיון (כמובן 12V)

                            יוסי לויי מנותק
                            יוסי לויי מנותק
                            יוסי לוי
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @MEIR כתב בחיבור מולטימדיה לשקע חשמל:

                            על בטריה של מברגה הכי פשוט

                            צריך להיזהר עם זה כי אם עושים עדכונים וכד’ ופתאום נגמרת הבטריה באמצע…

                            שמח לעזור

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                              12V 2A או זה

                              וכזה

                              צירפתי קישורים אקראים רק בשביל הרעיון

                              א מנותק
                              א מנותק
                              איציק123
                              כתב נערך לאחרונה על ידי איציק123
                              #12

                              @יצחק-רשטונ כתב בחיבור מולטימדיה לשקע חשמל:

                              12V 2A או זה

                              וכזה

                              צירפתי קישורים אקראים רק בשביל הרעיון

                              כמה וואט צריך?

                              יצחק רשטוני תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • M MEIR

                                על בטריה של מברגה הכי פשוט מנסיון (כמובן 12V)

                                א מנותק
                                א מנותק
                                איציק123
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @MEIR כתב בחיבור מולטימדיה לשקע חשמל:

                                על בטריה של מברגה הכי פשוט מנסיון (כמובן 12V)

                                רעיון יפה
                                איך אני יודע מה הפלוס והמינוס? (יש לי שם 5 חיבורים).

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א איציק123

                                  @יצחק-רשטונ כתב בחיבור מולטימדיה לשקע חשמל:

                                  12V 2A או זה

                                  וכזה

                                  צירפתי קישורים אקראים רק בשביל הרעיון

                                  כמה וואט צריך?

                                  יצחק רשטוני מנותק
                                  יצחק רשטוני מנותק
                                  יצחק רשטונ
                                  מאסטר
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @איציק123 כתב בחיבור מולטימדיה לשקע חשמל:

                                  כמה וואט צריך?

                                  12V 2A

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • דני מערכותד מנותק
                                    דני מערכותד מנותק
                                    דני מערכות
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    אז ככה אני הכנתי לי 2 שעובדים מצוין אחד לשקע בבית עם שנאי כמו שהביא @יצחק-רשטונ והשני לרכב שמחובר צמה קבועה לתיבת פיוזים עם גונב זרם וזה עובד פשוט נפלא במיוחד למי שמתעסק הרבה עם מערכות ולפעמים צריך את זה נגיש ברכב ואין שקע ביתי ליד…

                                    ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                                    לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                                    https://did.li/MxyOf

                                    Israel MeirI תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • יוסי לויי יוסי לוי

                                      @איציק123 אני חיברתי לשנאי רגיל של נתב אלחוטי של בזק אבל לענ"ד זה יכול להיות גם שנאי של אורגן וכד’ העיקר שיהיה 12V

                                      פתוח לשמועפ מנותק
                                      פתוח לשמועפ מנותק
                                      פתוח לשמוע
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      @יוסי-לוי כתב בחיבור מולטימדיה לשקע חשמל:

                                      אבל לענ"ד זה יכול להיות גם שנאי של אורגן וכד’ העיקר שיהיה 12V

                                      ככה אני עושה
                                      לקחתי איזה אונברסלית והתאמתי אותה

                                      אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                                      הם אלו שיודעים לשאול
                                      מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • דני מערכותד דני מערכות

                                        אז ככה אני הכנתי לי 2 שעובדים מצוין אחד לשקע בבית עם שנאי כמו שהביא @יצחק-רשטונ והשני לרכב שמחובר צמה קבועה לתיבת פיוזים עם גונב זרם וזה עובד פשוט נפלא במיוחד למי שמתעסק הרבה עם מערכות ולפעמים צריך את זה נגיש ברכב ואין שקע ביתי ליד…

                                        Israel MeirI מנותק
                                        Israel MeirI מנותק
                                        Israel Meir
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        @דני-מערכות לחבר למצת עם מטען כזה זה מתאים?

                                        דני מערכותד המאעסטרה 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        1
                                        • Israel MeirI Israel Meir

                                          @דני-מערכות לחבר למצת עם מטען כזה זה מתאים?

                                          דני מערכותד מנותק
                                          דני מערכותד מנותק
                                          דני מערכות
                                          מייבין
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @Israel-Meir כתב בחיבור מולטימדיה לשקע חשמל:

                                          @דני-מערכות לחבר למצת עם מטען כזה זה מתאים?

                                          לכאורה כן

                                          ''מעדיף לעזור לך לעשות לבד מאשר לעשות את זה בשבילך…''
                                          לפני שאתה מזמין מערכת מהקישורים שלי
                                          https://did.li/MxyOf

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • Israel MeirI Israel Meir

                                            @דני-מערכות לחבר למצת עם מטען כזה זה מתאים?

                                            המאעסטרה מנותק
                                            המאעסטרה מנותק
                                            המאעסטר
                                            מייבין
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @Israel-Meir כתב בחיבור מולטימדיה לשקע חשמל:

                                            @דני-מערכות לחבר למצת עם מטען כזה זה מתאים?

                                            אתה לא חייב לקנות אתה יכול פשוט לקחת מאחד שלא עובד לפרק את היו אס בי ולחבר לחוטים שבפנים

                                            יש לך ידע ?! רוצה לעזור, מקומך איתנו הצטרף עוד היום למערך המתנדבים
                                            לחץ כאן לפרטים

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            1
                                            • א מנותק
                                              א מנותק
                                              איציק123
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20

                                              למעשה אני השתמשתי בשנאי המוזכר בפתיחת השרשור, (שנאי שמיועד לפס לד), עבד מעולה, בלי להתחמם וכד’.

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2

                                              49

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.1k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום