דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. חסימת מולטימדיה ts10s

      חסימת מולטימדיה ts10s

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      48 פוסטים 14 כותבים 12.1k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • meir6952M מנותק
        meir6952M מנותק
        meir6952
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        שלום וברכה קניתי מערכת ts10s ככל הנראה מקורית
        יש למישהו עצה איך לחסום אותה בצורה הכי טובה (אני מעוניין בספוטיפיי)
        תודה רבה

        EBAE מיישהמ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • meir6952M meir6952

          שלום וברכה קניתי מערכת ts10s ככל הנראה מקורית
          יש למישהו עצה איך לחסום אותה בצורה הכי טובה (אני מעוניין בספוטיפיי)
          תודה רבה

          EBAE מחובר
          EBAE מחובר
          EBA
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @meir6952 כתב בחסימת מולטימדיה ts10s:

          לחסום אותה בצורה הכי טובה (אני מעוניין בספוטיפיי)

          משפט מוזר…

          אני רוצה חנות שמוכרת אוכל בהכשר הכי טוב, אבל שיהיה שם שרימפס.

          התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
          050-4133851
          מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

          meir6952M תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • EBAE EBA

            @meir6952 כתב בחסימת מולטימדיה ts10s:

            לחסום אותה בצורה הכי טובה (אני מעוניין בספוטיפיי)

            משפט מוזר…

            אני רוצה חנות שמוכרת אוכל בהכשר הכי טוב, אבל שיהיה שם שרימפס.

            meir6952M מנותק
            meir6952M מנותק
            meir6952
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @EBA אני מתכויין כמה שפחות לשבש את המערכת אבל שלא יהיה גוגל וכו

            נהוראינ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • meir6952M meir6952

              @EBA אני מתכויין כמה שפחות לשבש את המערכת אבל שלא יהיה גוגל וכו

              נהוראינ מנותק
              נהוראינ מנותק
              נהוראי
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @meir6952 זה A Bloq יכול להיות טוב עבורך

              מנסה להבין 0מ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • נהוראינ נהוראי

                @meir6952 זה A Bloq יכול להיות טוב עבורך

                מנסה להבין 0מ מנותק
                מנסה להבין 0מ מנותק
                מנסה להבין 0
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @נהוראי כתב בחסימת מולטימדיה ts10s:

                @meir6952 זה A Bloq יכול להיות טוב עבורך

                תבדוק היטב לפני שאתה מתקין את A Bloq מכיוון שבגירסא האחרונה יש איזו בעיה שתוקעת את המולטימדיה מתייג את @מיישה שהביא את הבעיה הזו

                יש בעיקרון את אאוטנט אבל לא יודע אם הם מאשרים ספוטיפיי תבדוק את זה כי זו חסימה מעולה

                אם לא יש גם את קיידרואיד אבל גם זה לא מתאים לספוטיפיי

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • meir6952M meir6952

                  שלום וברכה קניתי מערכת ts10s ככל הנראה מקורית
                  יש למישהו עצה איך לחסום אותה בצורה הכי טובה (אני מעוניין בספוטיפיי)
                  תודה רבה

                  מיישהמ מנותק
                  מיישהמ מנותק
                  מיישה
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @meir6952 כתב בחסימת מולטימדיה ts10s:

                  שלום וברכה קניתי מערכת ts10s ככל הנראה מקורית
                  יש למישהו עצה איך לחסום אותה בצורה הכי טובה (אני מעוניין בספוטיפיי)
                  תודה רבה

                  זה הכי טוב
                  secureguard-mdm-0.3.7.apk

                  ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                  מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                  לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                  מנסה להבין 0מ נהוראינ meir6952M 3 תגובות תגובה אחרונה
                  3
                  • מיישהמ מיישה

                    @meir6952 כתב בחסימת מולטימדיה ts10s:

                    שלום וברכה קניתי מערכת ts10s ככל הנראה מקורית
                    יש למישהו עצה איך לחסום אותה בצורה הכי טובה (אני מעוניין בספוטיפיי)
                    תודה רבה

                    זה הכי טוב
                    secureguard-mdm-0.3.7.apk

                    מנסה להבין 0מ מנותק
                    מנסה להבין 0מ מנותק
                    מנסה להבין 0
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @מיישה כתב בחסימת מולטימדיה ts10s:

                    @meir6952 כתב בחסימת מולטימדיה ts10s:

                    שלום וברכה קניתי מערכת ts10s ככל הנראה מקורית
                    יש למישהו עצה איך לחסום אותה בצורה הכי טובה (אני מעוניין בספוטיפיי)
                    תודה רבה

                    זה הכי טוב
                    secureguard-mdm-0.3.7.apk

                    זה הגירסא הקודמת של A BLOq ? זה מה שכתבת שזה היה טוב כמדומני
                    רק זה לא פתוח בנטפרי כי זה אפליקצייה אם תוכל לדאוג לזה תודה רבה

                    נהוראינ I 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • מנסה להבין 0מ מנסה להבין 0

                      @מיישה כתב בחסימת מולטימדיה ts10s:

                      @meir6952 כתב בחסימת מולטימדיה ts10s:

                      שלום וברכה קניתי מערכת ts10s ככל הנראה מקורית
                      יש למישהו עצה איך לחסום אותה בצורה הכי טובה (אני מעוניין בספוטיפיי)
                      תודה רבה

                      זה הכי טוב
                      secureguard-mdm-0.3.7.apk

                      זה הגירסא הקודמת של A BLOq ? זה מה שכתבת שזה היה טוב כמדומני
                      רק זה לא פתוח בנטפרי כי זה אפליקצייה אם תוכל לדאוג לזה תודה רבה

                      נהוראינ מנותק
                      נהוראינ מנותק
                      נהוראי
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @מנסה-להבין-0 זה הגרסה המומלצת למולטימדיה שלחתי פניה לנטפרי

                      מנסה להבין 0מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • נהוראינ נהוראי

                        @מנסה-להבין-0 זה הגרסה המומלצת למולטימדיה שלחתי פניה לנטפרי

                        מנסה להבין 0מ מנותק
                        מנסה להבין 0מ מנותק
                        מנסה להבין 0
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @נהוראי
                        אולי כדאי להעלות פה את הקישור לפוסט איך מתקינים את זה כלומר איך נותנים הרשאות
                        תודה רבה

                        נהוראינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מנסה להבין 0מ מנסה להבין 0

                          @נהוראי
                          אולי כדאי להעלות פה את הקישור לפוסט איך מתקינים את זה כלומר איך נותנים הרשאות
                          תודה רבה

                          נהוראינ מנותק
                          נהוראינ מנותק
                          נהוראי
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי נהוראי
                          #10

                          @מנסה-להבין-0 אם יש לך TS10S ובמילים אחרות ניפוי באגים אלחוטי עיין כאן
                          אם לא עיין כאן, ולתת בסוף את הפקודה של A BLOQ (מופיע בהתקנת האפליקצייה) במקום קיידרואיד כמובן

                          meir6952M תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מנסה להבין 0מ מנסה להבין 0

                            @מיישה כתב בחסימת מולטימדיה ts10s:

                            @meir6952 כתב בחסימת מולטימדיה ts10s:

                            שלום וברכה קניתי מערכת ts10s ככל הנראה מקורית
                            יש למישהו עצה איך לחסום אותה בצורה הכי טובה (אני מעוניין בספוטיפיי)
                            תודה רבה

                            זה הכי טוב
                            secureguard-mdm-0.3.7.apk

                            זה הגירסא הקודמת של A BLOq ? זה מה שכתבת שזה היה טוב כמדומני
                            רק זה לא פתוח בנטפרי כי זה אפליקצייה אם תוכל לדאוג לזה תודה רבה

                            I מנותק
                            I מנותק
                            iosi poli
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @מנסה-להבין-0 כתב בחסימת מולטימדיה ts10s:

                            רק זה לא פתוח בנטפרי כי זה אפליקצייה אם תוכל לדאוג לזה תודה רבה

                            יש לך כאן:
                            https://rechavimzelaze.ovh/post/81132

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • נהוראינ נהוראי

                              @מנסה-להבין-0 אם יש לך TS10S ובמילים אחרות ניפוי באגים אלחוטי עיין כאן
                              אם לא עיין כאן, ולתת בסוף את הפקודה של A BLOQ (מופיע בהתקנת האפליקצייה) במקום קיידרואיד כמובן

                              meir6952M מנותק
                              meir6952M מנותק
                              meir6952
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @נהוראי לפי מה שאני מבין שהאפליקציה הזאת היא לא קדרואיד
                              האם צריך להתקין גם פה עוד אפליקציה חוץ מזאת ?
                              אני עשיתי ניפוי באגים אלחוטי ולא היה לי לאיפה להתקדם
                              (יכול להיות שזה בגלל האינטרנט לא היה לי אינטרנט)

                              מנסה להבין 0מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • meir6952M meir6952

                                @נהוראי לפי מה שאני מבין שהאפליקציה הזאת היא לא קדרואיד
                                האם צריך להתקין גם פה עוד אפליקציה חוץ מזאת ?
                                אני עשיתי ניפוי באגים אלחוטי ולא היה לי לאיפה להתקדם
                                (יכול להיות שזה בגלל האינטרנט לא היה לי אינטרנט)

                                מנסה להבין 0מ מנותק
                                מנסה להבין 0מ מנותק
                                מנסה להבין 0
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @meir6952 כתב בחסימת מולטימדיה ts10s:

                                @נהוראי לפי מה שאני מבין שהאפליקציה הזאת היא לא קדרואיד
                                האם צריך להתקין גם פה עוד אפליקציה חוץ מזאת ?
                                אני עשיתי ניפוי באגים אלחוטי ולא היה לי לאיפה להתקדם
                                (יכול להיות שזה בגלל האינטרנט לא היה לי אינטרנט)

                                כן כמו בהדרכה של קיידרואיד צריך לתת הרשאות עיין כאן ותפעל לפי ההוראות רק שאל תתקין את קיידרואיד

                                meir6952M תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מנסה להבין 0מ מנסה להבין 0

                                  @meir6952 כתב בחסימת מולטימדיה ts10s:

                                  @נהוראי לפי מה שאני מבין שהאפליקציה הזאת היא לא קדרואיד
                                  האם צריך להתקין גם פה עוד אפליקציה חוץ מזאת ?
                                  אני עשיתי ניפוי באגים אלחוטי ולא היה לי לאיפה להתקדם
                                  (יכול להיות שזה בגלל האינטרנט לא היה לי אינטרנט)

                                  כן כמו בהדרכה של קיידרואיד צריך לתת הרשאות עיין כאן ותפעל לפי ההוראות רק שאל תתקין את קיידרואיד

                                  meir6952M מנותק
                                  meir6952M מנותק
                                  meir6952
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @מנסה-להבין-0 אפשר לשלוח לי את האפליקציות האחרות כי הוא כותב לי שם שהקובץ לא קיים

                                  מנסה להבין 0מ נהוראינ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • meir6952M meir6952

                                    @מנסה-להבין-0 אפשר לשלוח לי את האפליקציות האחרות כי הוא כותב לי שם שהקובץ לא קיים

                                    מנסה להבין 0מ מנותק
                                    מנסה להבין 0מ מנותק
                                    מנסה להבין 0
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @meir6952 כתב בחסימת מולטימדיה ts10s:

                                    @מנסה-להבין-0 אפשר לשלוח לי את האפליקציות האחרות כי הוא כותב לי שם שהקובץ לא קיים

                                    תוריד כוכביות

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מיישהמ מיישה

                                      @meir6952 כתב בחסימת מולטימדיה ts10s:

                                      שלום וברכה קניתי מערכת ts10s ככל הנראה מקורית
                                      יש למישהו עצה איך לחסום אותה בצורה הכי טובה (אני מעוניין בספוטיפיי)
                                      תודה רבה

                                      זה הכי טוב
                                      secureguard-mdm-0.3.7.apk

                                      נהוראינ מנותק
                                      נהוראינ מנותק
                                      נהוראי
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      @מיישה כתב בחסימת מולטימדיה ts10s:

                                      זה הכי טוב
                                      secureguard-mdm-0.3.7.apk

                                      לכל מאן דבעי:
                                      הקישור נפתח ✅

                                      בהצלחה!!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • meir6952M meir6952

                                        @מנסה-להבין-0 אפשר לשלוח לי את האפליקציות האחרות כי הוא כותב לי שם שהקובץ לא קיים

                                        נהוראינ מנותק
                                        נהוראינ מנותק
                                        נהוראי
                                        מייבין
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        @meir6952 תוריד מה שמיישה העלה בתחילת השרשור

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • M מנותק
                                          M מנותק
                                          meiro6952
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                                          #18

                                          תודה לכל העוזרים והמסייעים
                                          ברוך השם התקנתי
                                          אם אני חוסם את גוגל החיפוש הקולי בוויז לא עובד
                                          יש למישהו פתרון בנושא?
                                          תודה רבה

                                          I פתוח לשמועפ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0
                                          • M meiro6952

                                            תודה לכל העוזרים והמסייעים
                                            ברוך השם התקנתי
                                            אם אני חוסם את גוגל החיפוש הקולי בוויז לא עובד
                                            יש למישהו פתרון בנושא?
                                            תודה רבה

                                            I מנותק
                                            I מנותק
                                            iosi poli
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי iosi poli
                                            #19

                                            @meiro6952
                                            https://mitmachim.top/post/1011864

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            1
                                            • י מנותק
                                              י מנותק
                                              יהודה
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20

                                              זה טוב גם ל ts18
                                              ?

                                              המאעסטרה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3

                                              84

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.8k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום