דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. מצובישי אאוטלנדר 2013 ב48000 שווה?

      מצובישי אאוטלנדר 2013 ב48000 שווה?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      13 פוסטים 7 כותבים 2.4k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • amramA מנותק
        amramA מנותק
        amram
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        אני בודק על הרכב הזה רציתי לדעת חוות דעתכם
        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/3o8z7uc0?isFromMyAlerts=true&myAlertsSort=1&opened-from=myAlerts&component-type=alerts&ad-location=My+alerts&utm_source=myAlertsVehicles&utm_medium=email&utm_campaign=myAlertsAd

        ל תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • amramA amram

          אני בודק על הרכב הזה רציתי לדעת חוות דעתכם
          https://www.yad2.co.il/vehicles/item/3o8z7uc0?isFromMyAlerts=true&myAlertsSort=1&opened-from=myAlerts&component-type=alerts&ad-location=My+alerts&utm_source=myAlertsVehicles&utm_medium=email&utm_campaign=myAlertsAd

          ל מנותק
          ל מנותק
          לומד
          כתב נערך לאחרונה על ידי לומד
          #2

          @amram
          לא מכמה סיבות.
          מחיר גבוה.
          [נתניה]

          עריכה. אני מכיר משהו שקנה 150000 קילומטר בסכום הזה שנתון 2015

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • שמואל קלייןש מנותק
            שמואל קלייןש מנותק
            שמואל קליין
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            סוכנות בנתניה?
            ה’ ישמור ויציל
            לברוח הכי רחוק שאפשר
            וגם המחיר יקר
            אני מכרתי שבוע שעבר ב37 עם 220 ק’'מ

            יעוץ (ללא עלות) ותיווך בתחום הרכב והגפ"מ
            לחץ כאן!
            או ב- 055-6708066

            amramA תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • שמואל קלייןש שמואל קליין

              סוכנות בנתניה?
              ה’ ישמור ויציל
              לברוח הכי רחוק שאפשר
              וגם המחיר יקר
              אני מכרתי שבוע שעבר ב37 עם 220 ק’'מ

              amramA מנותק
              amramA מנותק
              amram
              כתב נערך לאחרונה על ידי amram
              #4

              @שמואל-קליין כתב במצובישי אאוטלנדר 2013 ב48000 שווה?:

              אני מכרתי שבוע שעבר ב37 עם 220 ק’'מ

              אני מחפש פחות מ180
              הוא אומר שזה לא של הסוכנות הם רק צילמו לו את הרכב ופירסמו
              והוא גם לא מסכים לשלוח רשיון רכב יש שם דברים אישיים

              יוניי ר 2 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • amramA amram

                @שמואל-קליין כתב במצובישי אאוטלנדר 2013 ב48000 שווה?:

                אני מכרתי שבוע שעבר ב37 עם 220 ק’'מ

                אני מחפש פחות מ180
                הוא אומר שזה לא של הסוכנות הם רק צילמו לו את הרכב ופירסמו
                והוא גם לא מסכים לשלוח רשיון רכב יש שם דברים אישיים

                יוניי מנותק
                יוניי מנותק
                יוני
                מגיה
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @amram כתב במצובישי אאוטלנדר 2013 ב48000 שווה?:

                @שמואל-קליין כתב במצובישי אאוטלנדר 2013 ב48000 שווה?:

                אני מכרתי שבוע שעבר ב37 עם 220 ק’'מ

                אני מחפש פחות מ180
                הוא אומר שזה לא של הסוכנות הם רק צילמו לו את הרכב ופירסמו
                והוא גם לא מסכים לשלוח רשיון רכב יש שם דברים אישיים

                אמת, זה לא
                בכל מקרה ודאי ש @שמואל-קליין הרבה יותר אמין למרות 40,000 הק"מ הנוספים
                אני אישית הייתי מעדיף יותר ק"מ ולקבל שקט נפשי ודאי

                רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                amramA תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • יוניי יוני

                  @amram כתב במצובישי אאוטלנדר 2013 ב48000 שווה?:

                  @שמואל-קליין כתב במצובישי אאוטלנדר 2013 ב48000 שווה?:

                  אני מכרתי שבוע שעבר ב37 עם 220 ק’'מ

                  אני מחפש פחות מ180
                  הוא אומר שזה לא של הסוכנות הם רק צילמו לו את הרכב ופירסמו
                  והוא גם לא מסכים לשלוח רשיון רכב יש שם דברים אישיים

                  אמת, זה לא
                  בכל מקרה ודאי ש @שמואל-קליין הרבה יותר אמין למרות 40,000 הק"מ הנוספים
                  אני אישית הייתי מעדיף יותר ק"מ ולקבל שקט נפשי ודאי

                  amramA מנותק
                  amramA מנותק
                  amram
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @יוני ודאי אני מעדיף של @שמואל-קליין אין עליו
                  אבל אני מחכה שיהיה לו משהו מתאים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • א מנותק
                    א מנותק
                    אבו ארבע
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    אם צריך הוכחות
                    9cafb5a5-b583-4fe5-80a7-6e5725bc1009-image.png

                    amramA ידניי 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • א מנותק
                      א מנותק
                      אבו ארבע
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      e54e3e07-beef-452c-8427-70ad99319b44-image.png

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • amramA amram

                        @שמואל-קליין כתב במצובישי אאוטלנדר 2013 ב48000 שווה?:

                        אני מכרתי שבוע שעבר ב37 עם 220 ק’'מ

                        אני מחפש פחות מ180
                        הוא אומר שזה לא של הסוכנות הם רק צילמו לו את הרכב ופירסמו
                        והוא גם לא מסכים לשלוח רשיון רכב יש שם דברים אישיים

                        ר מנותק
                        ר מנותק
                        רפאל יהושע
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @amram כתב במצובישי אאוטלנדר 2013 ב48000 שווה?:

                        והוא גם לא מסכים לשלוח רשיון רכב יש שם דברים אישיים

                        אם הוא לא מסכים לשלוח רשיון רכב לברוח כמו מאש.

                        ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • ר רפאל יהושע

                          @amram כתב במצובישי אאוטלנדר 2013 ב48000 שווה?:

                          והוא גם לא מסכים לשלוח רשיון רכב יש שם דברים אישיים

                          אם הוא לא מסכים לשלוח רשיון רכב לברוח כמו מאש.

                          ל מנותק
                          ל מנותק
                          לומד
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @רפאל-יהושע כתב במצובישי אאוטלנדר 2013 ב48000 שווה?:

                          דברים אישיים

                          הה, מעניין, מצב משפחתי…

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • א אבו ארבע

                            אם צריך הוכחות
                            9cafb5a5-b583-4fe5-80a7-6e5725bc1009-image.png

                            amramA מנותק
                            amramA מנותק
                            amram
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @אבו-ארבע
                            לא הבנתי מה זה האתר הזה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א אבו ארבע

                              אם צריך הוכחות
                              9cafb5a5-b583-4fe5-80a7-6e5725bc1009-image.png

                              ידניי מחובר
                              ידניי מחובר
                              ידני
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @אבו-ארבע נשמח שתשלח קישור לאתר הזה, כי באתר משומשת אין תגובות לרכב הזה.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א מנותק
                                א מנותק
                                אבו ארבע
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @amram
                                @ידני
                                אתר בשם קארזון https://www.carzone.co.il/ בבקשה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-רכישת רכב

                                56

                                מחובר

                                3.0k

                                משתמשים

                                9.7k

                                נושאים

                                131.0k

                                פוסטים
                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • דף הבית
                                • תקנון הפורום
                                • מילון מושגים המלא
                                • המדריך המלא למשתמש
                                • פוסטים אחרונים
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • פנייה למנהל הפורום