דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. המלצה לבעל מקצוע שצריך פאגז' גדול. (הונדה אינסייט?)

      המלצה לבעל מקצוע שצריך פאגז' גדול. (הונדה אינסייט?)

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      23 פוסטים 9 כותבים 1.9k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • LexusL מנותק
        LexusL מנותק
        Lexus
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
        #1

        שואל בשביל חבר
        בעל מקצוע שחשוב לו
        תא מטען רחב וגדול
        חסכוני ואמין
        היום יש לו גרנדיס על גז
        עיקר הנסיעות שלו בתוך העיר (מו"ע)
        וקשה לו להיות תלוי בתדלוק בגז (או אולי אומרים גזוז…)
        בתחנה מרוחקת
        התקציב שלו הוא גג 30K
        המלצתי לו על אינסייט
        גם חסכוני גם אמין
        ועם תא מטען עמוק ושטוח ונראה נוח להפליא
        האם יש רעיונות אחרים?
        דברים שצריך לבדוק במיוחד?
        ק"מ שאסור להסתכל עליו (כמובן הכל תלוי וכו’ וכו’ אבל בכל אופן…)
        תודה לעונים

        שיפור החיפוש ביד2

        מוטי ברנדמ ראובן שבתיר ת חובק עולםח ק 5 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • LexusL Lexus

          שואל בשביל חבר
          בעל מקצוע שחשוב לו
          תא מטען רחב וגדול
          חסכוני ואמין
          היום יש לו גרנדיס על גז
          עיקר הנסיעות שלו בתוך העיר (מו"ע)
          וקשה לו להיות תלוי בתדלוק בגז (או אולי אומרים גזוז…)
          בתחנה מרוחקת
          התקציב שלו הוא גג 30K
          המלצתי לו על אינסייט
          גם חסכוני גם אמין
          ועם תא מטען עמוק ושטוח ונראה נוח להפליא
          האם יש רעיונות אחרים?
          דברים שצריך לבדוק במיוחד?
          ק"מ שאסור להסתכל עליו (כמובן הכל תלוי וכו’ וכו’ אבל בכל אופן…)
          תודה לעונים

          מוטי ברנדמ מחובר
          מוטי ברנדמ מחובר
          מוטי ברנד
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
          #2

          @Lexus תמליץ לו על אוריס עם פגאז’ ענק
          מנסיון אישי הפגאז’ שלי מפוצץ עם ציוד וכשאני נוסע לשבתות מכניס את המזוודה בכיף בלי לפנות ציוד
          יש כמה באזור המחיר הזה ביד 2

          "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
          וסימים של נטפרי 0527661381
          דברו איתי 2086841@gmail.com
          ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

          LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

            @Lexus תמליץ לו על אוריס עם פגאז’ ענק
            מנסיון אישי הפגאז’ שלי מפוצץ עם ציוד וכשאני נוסע לשבתות מכניס את המזוודה בכיף בלי לפנות ציוד
            יש כמה באזור המחיר הזה ביד 2

            LexusL מנותק
            LexusL מנותק
            Lexus
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי Lexus
            #3

            @מוטי-ברנד כתב בהונדה אינסייט:

            @Lexus תמליץ לו על אוריס עם פגש ענק
            מנסיון אישי הפגש שלי מפוצץ עם ציוד וכשאני נוסע לשבתות מכניס את המזוודה בכיף בלי לפנות ציוד
            יש כמה באיזור המחיר הזה ביד 2

            ב30
            יש את הדגם החדש?
            הישן יותר עם תא מטען פחות אידיאלי

            שיפור החיפוש ביד2

            מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • LexusL Lexus

              שואל בשביל חבר
              בעל מקצוע שחשוב לו
              תא מטען רחב וגדול
              חסכוני ואמין
              היום יש לו גרנדיס על גז
              עיקר הנסיעות שלו בתוך העיר (מו"ע)
              וקשה לו להיות תלוי בתדלוק בגז (או אולי אומרים גזוז…)
              בתחנה מרוחקת
              התקציב שלו הוא גג 30K
              המלצתי לו על אינסייט
              גם חסכוני גם אמין
              ועם תא מטען עמוק ושטוח ונראה נוח להפליא
              האם יש רעיונות אחרים?
              דברים שצריך לבדוק במיוחד?
              ק"מ שאסור להסתכל עליו (כמובן הכל תלוי וכו’ וכו’ אבל בכל אופן…)
              תודה לעונים

              ראובן שבתיר מנותק
              ראובן שבתיר מנותק
              ראובן שבתי
              ניהול טכני
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • LexusL Lexus

                @מוטי-ברנד כתב בהונדה אינסייט:

                @Lexus תמליץ לו על אוריס עם פגש ענק
                מנסיון אישי הפגש שלי מפוצץ עם ציוד וכשאני נוסע לשבתות מכניס את המזוודה בכיף בלי לפנות ציוד
                יש כמה באיזור המחיר הזה ביד 2

                ב30
                יש את הדגם החדש?
                הישן יותר עם תא מטען פחות אידיאלי

                מוטי ברנדמ מחובר
                מוטי ברנדמ מחובר
                מוטי ברנד
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @Lexus כתב בהונדה אינסייט:

                @מוטי-ברנד כתב בהונדה אינסייט:

                @Lexus תמליץ לו על אוריס עם פגש ענק
                מנסיון אישי הפגש שלי מפוצץ עם ציוד וכשאני נוסע לשבתות מכניס את המזוודה בכיף בלי לפנות ציוד
                יש כמה באיזור המחיר הזה ביד 2

                ב30
                יש את הדגם החדש?
                הישן יותר עם תא מטען פחות אידיאלי

                כן בדיוק היום חיפשתי לחבר יש כמה דברים יפים באיזור המחיר הזה
                ולא צריך להיבהל מ300KK קילומטר זה רכב שמגיע גם לחצי מליון
                לי יש עם יותר מ300 באיזור 30 יש כמה וכמה

                "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                וסימים של נטפרי 0527661381
                דברו איתי 2086841@gmail.com
                ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • א מנותק
                  א מנותק
                  אפייי
                  כתב נערך לאחרונה על ידי אפייי
                  #6

                  מצטרף להמלצתו של @מוטי-ברנד
                  והנה דוגמה חמה

                  LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • LexusL Lexus

                    שואל בשביל חבר
                    בעל מקצוע שחשוב לו
                    תא מטען רחב וגדול
                    חסכוני ואמין
                    היום יש לו גרנדיס על גז
                    עיקר הנסיעות שלו בתוך העיר (מו"ע)
                    וקשה לו להיות תלוי בתדלוק בגז (או אולי אומרים גזוז…)
                    בתחנה מרוחקת
                    התקציב שלו הוא גג 30K
                    המלצתי לו על אינסייט
                    גם חסכוני גם אמין
                    ועם תא מטען עמוק ושטוח ונראה נוח להפליא
                    האם יש רעיונות אחרים?
                    דברים שצריך לבדוק במיוחד?
                    ק"מ שאסור להסתכל עליו (כמובן הכל תלוי וכו’ וכו’ אבל בכל אופן…)
                    תודה לעונים

                    ת מנותק
                    ת מנותק
                    תלת גוונא
                    כתב נערך לאחרונה על ידי תלת גוונא
                    #7

                    @Lexus כתב בהונדה אינסייט:

                    גם חסכוני גם אמין

                    במו’'ע הוא לא יהיה ממש חסכוני, העליות מאמצות אותו מאוד, {אא’כ 1\13 -12 זה חסכוני}

                    ועם תא מטען עמוק ושטוח ונראה נוח להפליא

                    לא! התא מטען גדול… אבל זה בערך כמו משפחתית רגילה, לא מה שנקרא ‘רחב וגדול’

                    התקציב שלו הוא גג 30K
                    המלצתי לו על אינסייט

                    מחיר טוב לאינסייט,

                    האם יש רעיונות אחרים?

                    התחברתי יותר במקרה הזה למה שהציע @מוטי-ברנד

                    דברים שצריך לבדוק במיוחד?

                    באינסייט חשוב מאוד: שמן גיר הוחלף כל 60 אק’'מ, ופלאגים טריים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • א אפייי

                      מצטרף להמלצתו של @מוטי-ברנד
                      והנה דוגמה חמה

                      LexusL מנותק
                      LexusL מנותק
                      Lexus
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @אפייי כתב בהונדה אינסייט:

                      מצטרף להמלצתו של @מוטי-ברנד
                      והנה דוגמה חמה

                      אכן נראה טוב אבל המחיר ההתחלתי הוא 34 עוד לפני חישוב של הוצאה על סוללה שיכולה ללכת (אין אחריות) +עוד עשיריה?

                      שיפור החיפוש ביד2

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • LexusL Lexus

                        שואל בשביל חבר
                        בעל מקצוע שחשוב לו
                        תא מטען רחב וגדול
                        חסכוני ואמין
                        היום יש לו גרנדיס על גז
                        עיקר הנסיעות שלו בתוך העיר (מו"ע)
                        וקשה לו להיות תלוי בתדלוק בגז (או אולי אומרים גזוז…)
                        בתחנה מרוחקת
                        התקציב שלו הוא גג 30K
                        המלצתי לו על אינסייט
                        גם חסכוני גם אמין
                        ועם תא מטען עמוק ושטוח ונראה נוח להפליא
                        האם יש רעיונות אחרים?
                        דברים שצריך לבדוק במיוחד?
                        ק"מ שאסור להסתכל עליו (כמובן הכל תלוי וכו’ וכו’ אבל בכל אופן…)
                        תודה לעונים

                        חובק עולםח מנותק
                        חובק עולםח מנותק
                        חובק עולם
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @Lexus הוא עם רשיון ידני?

                        LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • חובק עולםח חובק עולם

                          @Lexus הוא עם רשיון ידני?

                          LexusL מנותק
                          LexusL מנותק
                          Lexus
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @חובק-עולם כתב בהמלצה לבעל מקצוע שצריך פאגז' גדול. (הונדה אינסייט?):

                          @Lexus הוא עם רשיון ידני?

                          הוא רוצה אוטומט

                          שיפור החיפוש ביד2

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • LexusL Lexus

                            שואל בשביל חבר
                            בעל מקצוע שחשוב לו
                            תא מטען רחב וגדול
                            חסכוני ואמין
                            היום יש לו גרנדיס על גז
                            עיקר הנסיעות שלו בתוך העיר (מו"ע)
                            וקשה לו להיות תלוי בתדלוק בגז (או אולי אומרים גזוז…)
                            בתחנה מרוחקת
                            התקציב שלו הוא גג 30K
                            המלצתי לו על אינסייט
                            גם חסכוני גם אמין
                            ועם תא מטען עמוק ושטוח ונראה נוח להפליא
                            האם יש רעיונות אחרים?
                            דברים שצריך לבדוק במיוחד?
                            ק"מ שאסור להסתכל עליו (כמובן הכל תלוי וכו’ וכו’ אבל בכל אופן…)
                            תודה לעונים

                            ק מנותק
                            ק מנותק
                            קינג קומפיוטר
                            כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                            #11

                            @Lexus ניסאן נוט פאגז’ גבוה וגדול
                            נוח מאוד בשביל מי שצריך לסחוב דברים גדולים
                            נמוך בהרבה מהתקציב שלו הרכב לא חסכוני מידי אבל מאוד אמין
                            עם קצת סבלנות אפשר למצוא משהו שמור במצב טוב

                            LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • ק קינג קומפיוטר

                              @Lexus ניסאן נוט פאגז’ גבוה וגדול
                              נוח מאוד בשביל מי שצריך לסחוב דברים גדולים
                              נמוך בהרבה מהתקציב שלו הרכב לא חסכוני מידי אבל מאוד אמין
                              עם קצת סבלנות אפשר למצוא משהו שמור במצב טוב

                              LexusL מנותק
                              LexusL מנותק
                              Lexus
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @קינג-קומפיוטר כתב בהמלצה לבעל מקצוע שצריך פאגז' גדול. (הונדה אינסייט?):

                              @Lexus ניסאן נוט בגאז’ גבוה וגדול
                              נוח מאוד בשביל מי שצריך לסחוב דברים גדולים
                              נמוך בהרבה מהתקציב שלו הרכב לא חסכוני מידי אבל מאוד אמין
                              עם קצת סבלנות אפשר למצוא משהו שמור במצב טוב

                              אני חושב שבתקציב המדובר אפשר קצת להתקדם מבחינת חסכון

                              שיפור החיפוש ביד2

                              שלמהש א 2 תגובות תגובה אחרונה
                              1
                              • LexusL Lexus

                                @קינג-קומפיוטר כתב בהמלצה לבעל מקצוע שצריך פאגז' גדול. (הונדה אינסייט?):

                                @Lexus ניסאן נוט בגאז’ גבוה וגדול
                                נוח מאוד בשביל מי שצריך לסחוב דברים גדולים
                                נמוך בהרבה מהתקציב שלו הרכב לא חסכוני מידי אבל מאוד אמין
                                עם קצת סבלנות אפשר למצוא משהו שמור במצב טוב

                                אני חושב שבתקציב המדובר אפשר קצת להתקדם מבחינת חסכון

                                שלמהש מנותק
                                שלמהש מנותק
                                שלמה
                                מאסטר
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @Lexus אומנם הוא לא רוצה ידני אבל הדאצ’יה לודג’י זה רכב פנטסטי אמינות כוח שימושיות 7 מקומות שהספסלים יוצאים בקלות החוצה מהרכב, חסכוני מאוד
                                אומנם מודיעין עילית לא ירושלים אבל כעיר הררית מגיעים די מהר לטמפרטורת עבודה (מניסיון באלעד נהגתי הרבה על כזה של חבר)
                                שוב זה ידני אבל מתרגלים מהר מאוד
                                מה גם שהמחיר שלהם זול מאוד

                                כאן בשביל לעזור :)

                                חובק עולםח LexusL 2 תגובות תגובה אחרונה
                                2
                                • שלמהש שלמה

                                  @Lexus אומנם הוא לא רוצה ידני אבל הדאצ’יה לודג’י זה רכב פנטסטי אמינות כוח שימושיות 7 מקומות שהספסלים יוצאים בקלות החוצה מהרכב, חסכוני מאוד
                                  אומנם מודיעין עילית לא ירושלים אבל כעיר הררית מגיעים די מהר לטמפרטורת עבודה (מניסיון באלעד נהגתי הרבה על כזה של חבר)
                                  שוב זה ידני אבל מתרגלים מהר מאוד
                                  מה גם שהמחיר שלהם זול מאוד

                                  חובק עולםח מנותק
                                  חובק עולםח מנותק
                                  חובק עולם
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @שלמה לכך כיוונתי. וכן יש את האופציה של דאציה דוקר שממש מכוון לשימוש מסחרי

                                  שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • חובק עולםח חובק עולם

                                    @שלמה לכך כיוונתי. וכן יש את האופציה של דאציה דוקר שממש מכוון לשימוש מסחרי

                                    שלמהש מנותק
                                    שלמהש מנותק
                                    שלמה
                                    מאסטר
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @חובק-עולם כתב בהמלצה לבעל מקצוע שצריך פאגז' גדול. (הונדה אינסייט?):

                                    @שלמה לכך כיוונתי. וכן יש את האופציה של דאציה דוקר שממש מכוון לשימוש מסחרי

                                    נכון, הפלוס של הלודג’י זה שאם הוא ירצה יש לו במחסן מושבים עבור נסיעה עם 7 מקומות

                                    כאן בשביל לעזור :)

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • שלמהש שלמה

                                      @Lexus אומנם הוא לא רוצה ידני אבל הדאצ’יה לודג’י זה רכב פנטסטי אמינות כוח שימושיות 7 מקומות שהספסלים יוצאים בקלות החוצה מהרכב, חסכוני מאוד
                                      אומנם מודיעין עילית לא ירושלים אבל כעיר הררית מגיעים די מהר לטמפרטורת עבודה (מניסיון באלעד נהגתי הרבה על כזה של חבר)
                                      שוב זה ידני אבל מתרגלים מהר מאוד
                                      מה גם שהמחיר שלהם זול מאוד

                                      LexusL מנותק
                                      LexusL מנותק
                                      Lexus
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      @שלמה כתב בהמלצה לבעל מקצוע שצריך פאגז' גדול. (הונדה אינסייט?):

                                      @Lexus אומנם הוא לא רוצה ידני אבל הדאצ’יה לודג’י זה רכב פנטסטי אמינות כוח שימושיות 7 מקומות שהספסלים יוצאים בקלות החוצה מהרכב, חסכוני מאוד
                                      אומנם מודיעין עילית לא ירושלים אבל כעיר הררית מגיעים די מהר לטמפרטורת עבודה (מניסיון באלעד נהגתי הרבה על כזה של חבר)
                                      שוב זה ידני אבל מתרגלים מהר מאוד
                                      מה גם שהמחיר שלהם זול מאוד

                                      אני גם הצעתי לו את זה
                                      אבל הוא מתעקש על אוטומט (כנראה בגלל הרבנית…)

                                      שיפור החיפוש ביד2

                                      שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • LexusL Lexus

                                        @שלמה כתב בהמלצה לבעל מקצוע שצריך פאגז' גדול. (הונדה אינסייט?):

                                        @Lexus אומנם הוא לא רוצה ידני אבל הדאצ’יה לודג’י זה רכב פנטסטי אמינות כוח שימושיות 7 מקומות שהספסלים יוצאים בקלות החוצה מהרכב, חסכוני מאוד
                                        אומנם מודיעין עילית לא ירושלים אבל כעיר הררית מגיעים די מהר לטמפרטורת עבודה (מניסיון באלעד נהגתי הרבה על כזה של חבר)
                                        שוב זה ידני אבל מתרגלים מהר מאוד
                                        מה גם שהמחיר שלהם זול מאוד

                                        אני גם הצעתי לו את זה
                                        אבל הוא מתעקש על אוטומט (כנראה בגלל הרבנית…)

                                        שלמהש מנותק
                                        שלמהש מנותק
                                        שלמה
                                        מאסטר
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        @Lexus כתב בהמלצה לבעל מקצוע שצריך פאגז' גדול. (הונדה אינסייט?):

                                        אני גם הצעתי לו את זה
                                        אבל הוא מתעקש על אוטומט (כנראה בגלל הרבנית…)

                                        אוקי אז אפשר את הרנו סניק 1.5 דיזל
                                        @שמואל-קליין יש לך להשיג?

                                        כאן בשביל לעזור :)

                                        LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • שלמהש שלמה

                                          @Lexus כתב בהמלצה לבעל מקצוע שצריך פאגז' גדול. (הונדה אינסייט?):

                                          אני גם הצעתי לו את זה
                                          אבל הוא מתעקש על אוטומט (כנראה בגלל הרבנית…)

                                          אוקי אז אפשר את הרנו סניק 1.5 דיזל
                                          @שמואל-קליין יש לך להשיג?

                                          LexusL מנותק
                                          LexusL מנותק
                                          Lexus
                                          מייבין
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @שלמה כתב בהמלצה לבעל מקצוע שצריך פאגז' גדול. (הונדה אינסייט?):

                                          @Lexus כתב בהמלצה לבעל מקצוע שצריך פאגז' גדול. (הונדה אינסייט?):

                                          אני גם הצעתי לו את זה
                                          אבל הוא מתעקש על אוטומט (כנראה בגלל הרבנית…)

                                          אוקי אז אפשר את הרנו סניק 1.5 דיזל
                                          @שמואל-קליין יש לך להשיג?

                                          לרעיונות האלו חיכיתי…
                                          הדיזל מומלץ?

                                          שיפור החיפוש ביד2

                                          שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • LexusL Lexus

                                            @שלמה כתב בהמלצה לבעל מקצוע שצריך פאגז' גדול. (הונדה אינסייט?):

                                            @Lexus כתב בהמלצה לבעל מקצוע שצריך פאגז' גדול. (הונדה אינסייט?):

                                            אני גם הצעתי לו את זה
                                            אבל הוא מתעקש על אוטומט (כנראה בגלל הרבנית…)

                                            אוקי אז אפשר את הרנו סניק 1.5 דיזל
                                            @שמואל-קליין יש לך להשיג?

                                            לרעיונות האלו חיכיתי…
                                            הדיזל מומלץ?

                                            שלמהש מנותק
                                            שלמהש מנותק
                                            שלמה
                                            מאסטר
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @Lexus כתב בהמלצה לבעל מקצוע שצריך פאגז' גדול. (הונדה אינסייט?):

                                            לרעיונות האלו חיכיתי…
                                            הדיזל מומלץ?

                                            זה גם מנוע K9K האגדי (בדומה ללודג’י)
                                            הגיר שלו רובוטי דו מצמדי כמו של הקליאו
                                            בגדול אפשר לומר שזה קליאו 7 מקומות
                                            הבעיה שיחסית נדיר למצוא אותם

                                            כאן בשביל לעזור :)

                                            LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            2
                                            • שלמהש שלמה

                                              @Lexus כתב בהמלצה לבעל מקצוע שצריך פאגז' גדול. (הונדה אינסייט?):

                                              לרעיונות האלו חיכיתי…
                                              הדיזל מומלץ?

                                              זה גם מנוע K9K האגדי (בדומה ללודג’י)
                                              הגיר שלו רובוטי דו מצמדי כמו של הקליאו
                                              בגדול אפשר לומר שזה קליאו 7 מקומות
                                              הבעיה שיחסית נדיר למצוא אותם

                                              LexusL מנותק
                                              LexusL מנותק
                                              Lexus
                                              מייבין
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20

                                              @שלמה כתב בהמלצה לבעל מקצוע שצריך פאגז' גדול. (הונדה אינסייט?):

                                              @Lexus כתב בהמלצה לבעל מקצוע שצריך פאגז' גדול. (הונדה אינסייט?):

                                              לרעיונות האלו חיכיתי…
                                              הדיזל מומלץ?

                                              זה גם מנוע K9K האגדי (בדומה ללודג’י)
                                              הגיר שלו רובוטי דו מצמדי כמו של הקליאו
                                              בגדול אפשר לומר שזה קליאו 7 מקומות
                                              הבעיה שיחסית נדיר למצוא אותם

                                              שנתונים מסוימים שמותר / אסור להסתכל?
                                              מחלות מיוחדות?

                                              שיפור החיפוש ביד2

                                              שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2

                                              72

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.1k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום