דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. מכת גנבות טויוטה קורולה 2012

      מכת גנבות טויוטה קורולה 2012

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      72 פוסטים 23 כותבים 3.9k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • א מנותק
        א מנותק
        אבי KIA
        כתב נערך לאחרונה על ידי אבי KIA
        #1

        שימו לב
        לאחרונה נהיה מכת גנבות לרכב
        מה שידוע לי על3 קורולות שנגנבו באזור בני ברק
        לפני שנגנבו הרכב לא הניע ולאחר כמה שעות הרכב נעלם
        אחד הסימנים זה שהרכב לא מניע והמאוורר של המנוע עובד
        כשמנסים להניע את הרכב
        וכן שאין אפשרות להתחבר עם סורק תקלות
        כשזה קורה למשהו אסור לעזוב את הרכב לשניה
        פרטים נוספים
        @הכל-בעזרת-השם

        ל הכל בעזרת השםה 2 תגובות תגובה אחרונה
        11
        • א אבי KIA

          שימו לב
          לאחרונה נהיה מכת גנבות לרכב
          מה שידוע לי על3 קורולות שנגנבו באזור בני ברק
          לפני שנגנבו הרכב לא הניע ולאחר כמה שעות הרכב נעלם
          אחד הסימנים זה שהרכב לא מניע והמאוורר של המנוע עובד
          כשמנסים להניע את הרכב
          וכן שאין אפשרות להתחבר עם סורק תקלות
          כשזה קורה למשהו אסור לעזוב את הרכב לשניה
          פרטים נוספים
          @הכל-בעזרת-השם

          ל מנותק
          ל מנותק
          לומד
          כתב נערך לאחרונה על ידי לומד
          #2
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • א אבי KIA

            שימו לב
            לאחרונה נהיה מכת גנבות לרכב
            מה שידוע לי על3 קורולות שנגנבו באזור בני ברק
            לפני שנגנבו הרכב לא הניע ולאחר כמה שעות הרכב נעלם
            אחד הסימנים זה שהרכב לא מניע והמאוורר של המנוע עובד
            כשמנסים להניע את הרכב
            וכן שאין אפשרות להתחבר עם סורק תקלות
            כשזה קורה למשהו אסור לעזוב את הרכב לשניה
            פרטים נוספים
            @הכל-בעזרת-השם

            הכל בעזרת השםה מנותק
            הכל בעזרת השםה מנותק
            הכל בעזרת השם
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @אבי-KIA כתב במכת גנבות טויוטה קורולה 2012:

            שימו לב
            לאחרונה נהיה מכת גנבות לרכב
            מה שידוע לי על3 קורולות שנגנבו באזור בני ברק
            לפני שנגנבו הרכב לא הניע ולאחר כמה שעות הרכב נעלם
            אחד הסימנים זה שהרכב לא מניע והמאוורר של המנוע עובד
            כשמנסים להניע את הרכב
            וכן שאין אפשרות להתחבר עם סורק תקלות
            כשזה קורה למשהו אסור לעזוב את הרכב לשניה
            פרטים נוספים
            @הכל בעזרת השם
            (איך מתייגים אותו?)

            סיפורים נוראים אבל כמו שכתבו למי שיש רכב ויש סטרטר ולא מניע הרכב לא לעזוב את הרכב לדקה

            טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

            ל תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

              @אבי-KIA כתב במכת גנבות טויוטה קורולה 2012:

              שימו לב
              לאחרונה נהיה מכת גנבות לרכב
              מה שידוע לי על3 קורולות שנגנבו באזור בני ברק
              לפני שנגנבו הרכב לא הניע ולאחר כמה שעות הרכב נעלם
              אחד הסימנים זה שהרכב לא מניע והמאוורר של המנוע עובד
              כשמנסים להניע את הרכב
              וכן שאין אפשרות להתחבר עם סורק תקלות
              כשזה קורה למשהו אסור לעזוב את הרכב לשניה
              פרטים נוספים
              @הכל בעזרת השם
              (איך מתייגים אותו?)

              סיפורים נוראים אבל כמו שכתבו למי שיש רכב ויש סטרטר ולא מניע הרכב לא לעזוב את הרכב לדקה

              ל מנותק
              ל מנותק
              לומד
              כתב נערך לאחרונה על ידי לומד
              #4

              @הכל-בעזרת-השם
              אתה יודע איך הם עושים את זה?פיוז?

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ל לומד

                @הכל-בעזרת-השם
                אתה יודע איך הם עושים את זה?פיוז?

                א מנותק
                א מנותק
                אבי KIA
                כתב נערך לאחרונה על ידי אבי KIA
                #5

                @לומד
                שיבוש אימובילייזר
                וכנראה גם מחשב רכב

                ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א אבי KIA

                  @לומד
                  שיבוש אימובילייזר
                  וכנראה גם מחשב רכב

                  ל מנותק
                  ל מנותק
                  לומד
                  כתב נערך לאחרונה על ידי לומד
                  #6

                  @אבי-KIA כתב במכת גנבות טויוטה קורולה 2012:

                  וכנראה גם מחשב רכב

                  מחליפים אותו?

                  הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ל לומד

                    @אבי-KIA כתב במכת גנבות טויוטה קורולה 2012:

                    וכנראה גם מחשב רכב

                    מחליפים אותו?

                    הכל בעזרת השםה מנותק
                    הכל בעזרת השםה מנותק
                    הכל בעזרת השם
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @לומד כתב במכת גנבות טויוטה קורולה 2012:

                    @אבי-KIA כתב במכת גנבות טויוטה קורולה 2012:

                    וכנראה גם מחשב רכב

                    מחליפים אותו?

                    שאני הגעתי לאחד הרכבים זה רשם לי אין תקשורת כנראה ביטלו את האימובולייזר מהמפתח של בעל הרכב

                    טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                    ג ל א לך תדעל 4 תגובות תגובה אחרונה
                    2
                    • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                      @לומד כתב במכת גנבות טויוטה קורולה 2012:

                      @אבי-KIA כתב במכת גנבות טויוטה קורולה 2012:

                      וכנראה גם מחשב רכב

                      מחליפים אותו?

                      שאני הגעתי לאחד הרכבים זה רשם לי אין תקשורת כנראה ביטלו את האימובולייזר מהמפתח של בעל הרכב

                      ג מנותק
                      ג מנותק
                      גיל
                      מאסטר מגיה
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @הכל-בעזרת-השם שאלה לידע כללי, מה ההגיון לבוא פעמיים, ולא לגנוב בבת אחת?


                      דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                      למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                      הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                        @לומד כתב במכת גנבות טויוטה קורולה 2012:

                        @אבי-KIA כתב במכת גנבות טויוטה קורולה 2012:

                        וכנראה גם מחשב רכב

                        מחליפים אותו?

                        שאני הגעתי לאחד הרכבים זה רשם לי אין תקשורת כנראה ביטלו את האימובולייזר מהמפתח של בעל הרכב

                        ל מנותק
                        ל מנותק
                        לומד
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @הכל-בעזרת-השם
                        אולי הם מוציאים את המחשב ואז מחליפים אח’'כ?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                          @לומד כתב במכת גנבות טויוטה קורולה 2012:

                          @אבי-KIA כתב במכת גנבות טויוטה קורולה 2012:

                          וכנראה גם מחשב רכב

                          מחליפים אותו?

                          שאני הגעתי לאחד הרכבים זה רשם לי אין תקשורת כנראה ביטלו את האימובולייזר מהמפתח של בעל הרכב

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אפייי
                          כתב נערך לאחרונה על ידי אפייי
                          #10

                          @הכל-בעזרת-השם איך היה להם את המפתח???

                          @הכל-בעזרת-השם כתב במכת גנבות טויוטה קורולה 2012:

                          מהמפתח של בעל הרכב

                          ?

                          ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א אפייי

                            @הכל-בעזרת-השם איך היה להם את המפתח???

                            @הכל-בעזרת-השם כתב במכת גנבות טויוטה קורולה 2012:

                            מהמפתח של בעל הרכב

                            ?

                            ל מנותק
                            ל מנותק
                            לומד
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @אפייי
                            אפשר עם כרית מתנפחת כמו בידידים, או עם לישי

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                              @לומד כתב במכת גנבות טויוטה קורולה 2012:

                              @אבי-KIA כתב במכת גנבות טויוטה קורולה 2012:

                              וכנראה גם מחשב רכב

                              מחליפים אותו?

                              שאני הגעתי לאחד הרכבים זה רשם לי אין תקשורת כנראה ביטלו את האימובולייזר מהמפתח של בעל הרכב

                              לך תדעל מנותק
                              לך תדעל מנותק
                              לך תדע
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי לך תדע
                              #12

                              @הכל-בעזרת-השם
                              זה מדי דומה לפריצה (לצמה) דרך הפנסים. יש קשר?

                              1 לא רק פוסטים משתבחים עם הזמן, גם יין!..

                              ס תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ג גיל

                                @הכל-בעזרת-השם שאלה לידע כללי, מה ההגיון לבוא פעמיים, ולא לגנוב בבת אחת?

                                הכל בעזרת השםה מנותק
                                הכל בעזרת השםה מנותק
                                הכל בעזרת השם
                                מאסטר
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @גיל כתב במכת גנבות טויוטה קורולה 2012:

                                @הכל-בעזרת-השם שאלה לידע כללי, מה ההגיון לבוא פעמיים, ולא לגנוב בבת אחת?

                                יכול להיות שבסיפורים הנ"ל בעלי הרכב הגיעו תוך כדי פעולה

                                טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • יצחק רשטוני מנותק
                                  יצחק רשטוני מנותק
                                  יצחק רשטונ
                                  מאסטר
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  לפני חצי שנה נגנבו אצלינו שלש קורולות כאלה [2009-2012] בערב שבת אחת, הישמעלים הגיעו עם רכב אחד וחזרו עם 4

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • שלמהש מנותק
                                    שלמהש מנותק
                                    שלמה
                                    מאסטר
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי שלמה
                                    #15

                                    מה למעשה חשוב לעשות במידה וזה קורה?
                                    @הכל-בעזרת-השם

                                    הציבור ישמח לדעת
                                    לחסום עם רכב נוסף?

                                    כאן בשביל לעזור :)

                                    הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • שלמהש שלמה

                                      מה למעשה חשוב לעשות במידה וזה קורה?
                                      @הכל-בעזרת-השם

                                      הציבור ישמח לדעת
                                      לחסום עם רכב נוסף?

                                      הכל בעזרת השםה מנותק
                                      הכל בעזרת השםה מנותק
                                      הכל בעזרת השם
                                      מאסטר
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      @שלמה כתב במכת גנבות טויוטה קורולה 2012:

                                      מה למעשה חשוב לעשות במידה וזה קורה?
                                      @הכל-בעזרת-השם

                                      הציבור ישמח לדעת

                                      לישון ברכב עד שמגיע גרר ולא לעזוב את הרכב

                                      טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                                        @שלמה כתב במכת גנבות טויוטה קורולה 2012:

                                        מה למעשה חשוב לעשות במידה וזה קורה?
                                        @הכל-בעזרת-השם

                                        הציבור ישמח לדעת

                                        לישון ברכב עד שמגיע גרר ולא לעזוב את הרכב

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        אבי KIA
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                                        #17

                                        @הכל-בעזרת-השם
                                        ולבדוק שזה באמת הגרר שהזמנת
                                        ולגבי לישון ברכב לא מומלץ -תקום בבוקר ברמללה
                                        וקשה להשיג שם מנין…
                                        עדיף סטנדר ליד דלת הנהג ולא לשקוע מידי בלימוד

                                        LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        7
                                        • א אבי KIA

                                          @הכל-בעזרת-השם
                                          ולבדוק שזה באמת הגרר שהזמנת
                                          ולגבי לישון ברכב לא מומלץ -תקום בבוקר ברמללה
                                          וקשה להשיג שם מנין…
                                          עדיף סטנדר ליד דלת הנהג ולא לשקוע מידי בלימוד

                                          LexusL מנותק
                                          LexusL מנותק
                                          Lexus
                                          מייבין
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @אבי-KIA כתב במכת גנבות טויוטה קורולה 2012:

                                          @הכל-בעזרת-השם
                                          ולבדוק שזה באמת הגרר שהזמנת
                                          ולגבי לישון ברכב לא ממולץ -תקום בבוקר ברמללה
                                          וקשה להשיג שם מנין…

                                          לפי מה שמתארים כאן יש סיכוי סביר שאכן יהיה לו שם מנין אבל לא בטוח שיהיה גם מנין ל’הגומל’

                                          שיפור החיפוש ביד2

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5
                                          • א מנותק
                                            א מנותק
                                            אפייי
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            מה הגנבים עושים בשביל להכניס את הרכב למצב הזה?

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            1
                                            • לך תדעל לך תדע

                                              @הכל-בעזרת-השם
                                              זה מדי דומה לפריצה (לצמה) דרך הפנסים. יש קשר?

                                              ס מנותק
                                              ס מנותק
                                              סמטוחה בפלאגים
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20

                                              @לך-תדע כתב במכת גנבות טויוטה קורולה 2012:

                                              זה מדי דומה לפריצה (לצמה) דרך הפנסים . יש קשר?

                                              ב2012? בקושי האמנתי לקונספירציה הזו ב2023

                                              לך תדעל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4

                                              9

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              131.9k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום