דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. תיקון צבע ושריטה - בבית שמש

      תיקון צבע ושריטה - בבית שמש

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      13 פוסטים 7 כותבים 1.8k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מ מנותק
        מ מנותק
        מתחזק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
        #1

        לצערי, שפשפתי רכב של מישהו, ואני צריך לתקן שריטות וצבע.
        אשמח לקבל המלצות על מקום אמין וזול בבית שמש.

        KlonimoosK א 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • ש.נש מנותק
          ש.נש מנותק
          ש.נ
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          יש אחד בשם גרינפלד שלוקח לכפר הוא לוקח על כל חלק 500 ש"ח אני ועוד כמה חברים עשינו אצלו ויצא מצויין המספר שלו 0527117970

          A תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • מ מתחזק

            לצערי, שפשפתי רכב של מישהו, ואני צריך לתקן שריטות וצבע.
            אשמח לקבל המלצות על מקום אמין וזול בבית שמש.

            KlonimoosK מנותק
            KlonimoosK מנותק
            Klonimoos
            מייבין סיירת פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @מתחזק
            ויש גם אותו
            ראה כאן


            ''חכם לב, יקח מצוות!''
            🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ש.נש ש.נ

              יש אחד בשם גרינפלד שלוקח לכפר הוא לוקח על כל חלק 500 ש"ח אני ועוד כמה חברים עשינו אצלו ויצא מצויין המספר שלו 0527117970

              A מחובר
              A מחובר
              aiib
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @ש.נ כתב בתיקון צבע ושריטה - בבית שמש:

              יש אחד בשם גרינפלד שלוקח לכפר הוא לוקח על כל חלק 500 ש"ח אני ועוד כמה חברים עשינו אצלו ויצא מצויין המספר שלו 0527117970

              מרגיש יקר

              KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מ מתחזק

                לצערי, שפשפתי רכב של מישהו, ואני צריך לתקן שריטות וצבע.
                אשמח לקבל המלצות על מקום אמין וזול בבית שמש.

                א מנותק
                א מנותק
                אליחי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @מתחזק
                יש אחד שמעביר לתיקון בג’בע או שתסע שם לבד זה ממש קרוב למחסום
                050-4137371

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • A aiib

                  @ש.נ כתב בתיקון צבע ושריטה - בבית שמש:

                  יש אחד בשם גרינפלד שלוקח לכפר הוא לוקח על כל חלק 500 ש"ח אני ועוד כמה חברים עשינו אצלו ויצא מצויין המספר שלו 0527117970

                  מרגיש יקר

                  KlonimoosK מנותק
                  KlonimoosK מנותק
                  Klonimoos
                  מייבין סיירת פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                  #6

                  @aiib כתב בתיקון צבע ושריטה - בבית שמש:

                  מרגיש יקר

                  תבדוק כמה לוקח מוסך ’‘ישראלי’‘
                  בטוחני שתחושה נעימה וזולה תתפשט בליבך.
                  זה המחיר בד’'כ פחות או יותר.


                  ''חכם לב, יקח מצוות!''
                  🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                  A תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • KlonimoosK Klonimoos

                    @aiib כתב בתיקון צבע ושריטה - בבית שמש:

                    מרגיש יקר

                    תבדוק כמה לוקח מוסך ’‘ישראלי’‘
                    בטוחני שתחושה נעימה וזולה תתפשט בליבך.
                    זה המחיר בד’'כ פחות או יותר.

                    A מחובר
                    A מחובר
                    aiib
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @Klonimoos כתב בתיקון צבע ושריטה - בבית שמש:

                    @aiib כתב בתיקון צבע ושריטה - בבית שמש:

                    מרגיש יקר

                    תבדוק כמה לוקח מוסך ’‘ישראלי’‘
                    בטוחני שתחושה נעימה וזולה תתפשט בליבך.
                    זה המחיר בד’'כ פחות או יותר.

                    ברור שישראלי לוקח מאד יקר. התכוונתי ביחס לערבי, אני תיקנתי 2 חלקים ב700 שזה כלל פחחות וצבע מלא. אולי 750.

                    KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ת מנותק
                      ת מנותק
                      תגיענו לשלום
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי תגיענו לשלום
                      #8

                      @מתחזק המליצו כאן על מישהו בב"ש בשם רביבו.

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ת תגיענו לשלום

                        @מתחזק המליצו כאן על מישהו בב"ש בשם רביבו.

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אליחי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @תגיענו-לשלום הוא מסתמא לא יהיה יותר זול אבל כדאי לבדוק
                        אני הייתי הולך במקומך לכיוון ביתר מייד אחרי המחסום מאחורי התחנת דלק יש מישהו
                        כתבו פעם את המס’ שלו בפורום
                        וגם בבית הבודד על הכביש הראשי ממש לפני ביתר

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • נ מנותק
                          נ מנותק
                          נהג תפרן
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @מתחזק
                          אני עשיתי אצל ישראל שמכניס לקדיס,
                          כמפורט כאן
                          מאמין שהמחיר אצלו יהיה הרבה יותר זול

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • A aiib

                            @Klonimoos כתב בתיקון צבע ושריטה - בבית שמש:

                            @aiib כתב בתיקון צבע ושריטה - בבית שמש:

                            מרגיש יקר

                            תבדוק כמה לוקח מוסך ’‘ישראלי’‘
                            בטוחני שתחושה נעימה וזולה תתפשט בליבך.
                            זה המחיר בד’'כ פחות או יותר.

                            ברור שישראלי לוקח מאד יקר. התכוונתי ביחס לערבי, אני תיקנתי 2 חלקים ב700 שזה כלל פחחות וצבע מלא. אולי 750.

                            KlonimoosK מנותק
                            KlonimoosK מנותק
                            Klonimoos
                            מייבין סיירת פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @aiib כתב בתיקון צבע ושריטה - בבית שמש:

                            @Klonimoos כתב בתיקון צבע ושריטה - בבית שמש:

                            @aiib כתב בתיקון צבע ושריטה - בבית שמש:

                            מרגיש יקר

                            תבדוק כמה לוקח מוסך ’‘ישראלי’‘
                            בטוחני שתחושה נעימה וזולה תתפשט בליבך.
                            זה המחיר בד’'כ פחות או יותר.

                            ברור שישראלי לוקח מאד יקר. התכוונתי ביחס לערבי, אני תיקנתי 2 חלקים ב700 שזה כלל פחחות וצבע מלא. אולי 750.

                            יש רווח גם של מי שלוקח לשם…


                            ''חכם לב, יקח מצוות!''
                            🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                            A תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • KlonimoosK Klonimoos

                              @aiib כתב בתיקון צבע ושריטה - בבית שמש:

                              @Klonimoos כתב בתיקון צבע ושריטה - בבית שמש:

                              @aiib כתב בתיקון צבע ושריטה - בבית שמש:

                              מרגיש יקר

                              תבדוק כמה לוקח מוסך ’‘ישראלי’‘
                              בטוחני שתחושה נעימה וזולה תתפשט בליבך.
                              זה המחיר בד’'כ פחות או יותר.

                              ברור שישראלי לוקח מאד יקר. התכוונתי ביחס לערבי, אני תיקנתי 2 חלקים ב700 שזה כלל פחחות וצבע מלא. אולי 750.

                              יש רווח גם של מי שלוקח לשם…

                              A מחובר
                              A מחובר
                              aiib
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @Klonimoos כתב בתיקון צבע ושריטה - בבית שמש:

                              @aiib כתב בתיקון צבע ושריטה - בבית שמש:

                              @Klonimoos כתב בתיקון צבע ושריטה - בבית שמש:

                              @aiib כתב בתיקון צבע ושריטה - בבית שמש:

                              מרגיש יקר

                              תבדוק כמה לוקח מוסך ’‘ישראלי’‘
                              בטוחני שתחושה נעימה וזולה תתפשט בליבך.
                              זה המחיר בד’'כ פחות או יותר.

                              ברור שישראלי לוקח מאד יקר. התכוונתי ביחס לערבי, אני תיקנתי 2 חלקים ב700 שזה כלל פחחות וצבע מלא. אולי 750.

                              יש רווח גם של מי שלוקח לשם…

                              אם יש ערבי בעטרות אתה לא צריך מישהו שייקח

                              ש.נש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • A aiib

                                @Klonimoos כתב בתיקון צבע ושריטה - בבית שמש:

                                @aiib כתב בתיקון צבע ושריטה - בבית שמש:

                                @Klonimoos כתב בתיקון צבע ושריטה - בבית שמש:

                                @aiib כתב בתיקון צבע ושריטה - בבית שמש:

                                מרגיש יקר

                                תבדוק כמה לוקח מוסך ’‘ישראלי’‘
                                בטוחני שתחושה נעימה וזולה תתפשט בליבך.
                                זה המחיר בד’'כ פחות או יותר.

                                ברור שישראלי לוקח מאד יקר. התכוונתי ביחס לערבי, אני תיקנתי 2 חלקים ב700 שזה כלל פחחות וצבע מלא. אולי 750.

                                יש רווח גם של מי שלוקח לשם…

                                אם יש ערבי בעטרות אתה לא צריך מישהו שייקח

                                ש.נש מנותק
                                ש.נש מנותק
                                ש.נ
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @aiib כתב בתיקון צבע ושריטה - בבית שמש:

                                אם יש ערבי בעטרות אתה לא צריך מישהו שייקח

                                לפעמים גם אם תצליח למצוא בכמה שקלים פחות אני חושב שעדיין עדיף מישהו שלוקח לך את הרכב מהבית ומחזיר לך אח"כ במקום לשרוף יום שלם במוסך או באוטובוסים

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-שאר מכלולי הרכב

                                36

                                מחובר

                                3.0k

                                משתמשים

                                9.7k

                                נושאים

                                130.8k

                                פוסטים
                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • דף הבית
                                • תקנון הפורום
                                • מילון מושגים המלא
                                • המדריך המלא למשתמש
                                • פוסטים אחרונים
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • פנייה למנהל הפורום