דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. חוסר אחריות אלי אקספרס

      חוסר אחריות אלי אקספרס

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      14 פוסטים 7 כותבים 656 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • א אבי KIA

        רכשתי T10
        ואחרי כמה חודשים המערכת מתה
        כתוב אחריות שנה ואין עם מי לדבר
        יש מה לעשות או להתייאש
        תודה

        קורולהק מנותק
        קורולהק מנותק
        קורולה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2

        @אבי-KIA כתב בחוסר אחריות אלי הקספרס:

        רכשתי T10
        ואחרי כמה חודשים המערכת מתה
        כתוב אחריות שנה ואין עם מי לדבר
        יש מה לעשות או להתיאש
        תודה

        קנית בפייפאל?
        בשביל זה קיים פייפאל יש אפשרות לפתוח מחלוקת תוך 180 יום

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • קורולהק קורולה

          @אבי-KIA כתב בחוסר אחריות אלי הקספרס:

          רכשתי T10
          ואחרי כמה חודשים המערכת מתה
          כתוב אחריות שנה ואין עם מי לדבר
          יש מה לעשות או להתיאש
          תודה

          קנית בפייפאל?
          בשביל זה קיים פייפאל יש אפשרות לפתוח מחלוקת תוך 180 יום

          א מנותק
          א מנותק
          אבי KIA
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #3

          @קורולה
          עבר

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א אבי KIA

            רכשתי T10
            ואחרי כמה חודשים המערכת מתה
            כתוב אחריות שנה ואין עם מי לדבר
            יש מה לעשות או להתייאש
            תודה

            מיישהמ מנותק
            מיישהמ מנותק
            מיישה
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #4

            @אבי-KIA כתב בחוסר אחריות אלי אקספרס:

            רכשתי T10
            ואחרי כמה חודשים המערכת מתה
            כתוב אחריות שנה ואין עם מי לדבר
            יש מה לעשות או להתייאש
            תודה

            אתה יכול לפנות לשירות לקוחות של עליאקספרס

            ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
            מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
            לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • M מנותק
              M מנותק
              MEIR
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוני
              #5

              קרה לי את אותו דבר ניסיתי בכל דרך שנאמרה כאן ועוד שום דבר לא הלך
              לא רוצה לייאש אותך תנסה והלוואי שתצליח בכל מקרה לי זה לא עזר
              דרך אגב גם כמה מעבדות בארץ לא הצליחו לפתור את הבעיה

              מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אבי KIA

                רכשתי T10
                ואחרי כמה חודשים המערכת מתה
                כתוב אחריות שנה ואין עם מי לדבר
                יש מה לעשות או להתייאש
                תודה

                M מנותק
                M מנותק
                MEIR
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #6

                @אבי-KIA כתב בחוסר אחריות אלי אקספרס:

                מתה

                לגמרי או שרק המסך מת וכל השאר עובד ?

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • M MEIR

                  קרה לי את אותו דבר ניסיתי בכל דרך שנאמרה כאן ועוד שום דבר לא הלך
                  לא רוצה לייאש אותך תנסה והלוואי שתצליח בכל מקרה לי זה לא עזר
                  דרך אגב גם כמה מעבדות בארץ לא הצליחו לפתור את הבעיה

                  מוטי ברנדמ מנותק
                  מוטי ברנדמ מנותק
                  מוטי ברנד
                  מייבין
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #7

                  @MEIR כתב בחוסר אחריות אלי אקספרס:

                  קרה לי את אותו דבר ניסיתי בכל דך שנאמרה כאן ועוד שום דבר לא הלך
                  לא רוצה לייאש אותך תנסה והלוואי שתצליח בכל מקרה לי זה לא עזר
                  דרך אגב גם כמה מעבדות בארץ לא הצליחו לפתור את הבעיה

                  איפה יש מעבדות למולטימדיות?

                  "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                  וסימים של נטפרי 0527661381
                  דברו איתי 2086841@gmail.com
                  ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                  M תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                    @MEIR כתב בחוסר אחריות אלי אקספרס:

                    קרה לי את אותו דבר ניסיתי בכל דך שנאמרה כאן ועוד שום דבר לא הלך
                    לא רוצה לייאש אותך תנסה והלוואי שתצליח בכל מקרה לי זה לא עזר
                    דרך אגב גם כמה מעבדות בארץ לא הצליחו לפתור את הבעיה

                    איפה יש מעבדות למולטימדיות?

                    M מנותק
                    M מנותק
                    MEIR
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #8

                    @מוטי-ברנד כתב בחוסר אחריות אלי אקספרס:

                    איפה יש מעבדות למולטימדיות?

                    מעבדות מחשבים ואלקטרוניקה (באמת בודדים שהסכימו להתעסק עם זה )

                    הניסיון הכי רציני היה עם אחד שהוריד סקיצה מהאינטרנט של הדגם המדוייק הזה ויצר קשר עם המוכר כאמור ללא הצלחה !!!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • M MEIR

                      @אבי-KIA כתב בחוסר אחריות אלי אקספרס:

                      מתה

                      לגמרי או שרק המסך מת וכל השאר עובד ?

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אבי KIA
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #9

                      @MEIR
                      בהתחלה רק המסך
                      ולאחר מכן לא שמעו יכול להיות שזה יצא ממוזיקה
                      או מרדיו ולכן אין שמע

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • M מנותק
                        M מנותק
                        MEIR
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #10

                        נשמע שזה אותו בעיה אני הייתי מפעיל מההגה
                        (אני מעריך שזה המזוייפת)

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • M MEIR

                          נשמע שזה אותו בעיה אני הייתי מפעיל מההגה
                          (אני מעריך שזה המזוייפת)

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אבי KIA
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #11

                          @MEIR
                          אני חושב שזה לא המזויפת
                          זה לפני הסיפור של המזויפת

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • שלמה 1ש מנותק
                            שלמה 1ש מנותק
                            שלמה 1
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #12

                            זה המערכת הזאת? זה הזמנת ונדפק לך?
                            https://s.click.aliexpress.com/e/_DDCyU9X

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א אבי KIA

                              רכשתי T10
                              ואחרי כמה חודשים המערכת מתה
                              כתוב אחריות שנה ואין עם מי לדבר
                              יש מה לעשות או להתייאש
                              תודה

                              נהוראינ מנותק
                              נהוראינ מנותק
                              נהוראי
                              מייבין
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #13

                              @אבי-KIA אני הייתי מציע לך פיתרון הכי קל, כמובן שקודם אתה צריך לשאול רב! פשוט לבקש מאחד שהזמין מאותו מוכר לאחרונה שיפתח סכסוך ויעביר לך את הזיכוי…

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • שלמה 1ש שלמה 1

                                זה המערכת הזאת? זה הזמנת ונדפק לך?
                                https://s.click.aliexpress.com/e/_DDCyU9X

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אבי KIA
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #14

                                @שלמה-1
                                זה המערכת הזמנתי אותה לפני הבלגן
                                מתי שכולם מכרו T10
                                https://he.aliexpress.com/item/1005003474628037.html?spm=a2g0o.order_detail.order_detail_item.2.30c64d1aH1pmcM&gatewayAdapt=glo2isr

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0

                                2

                                מחובר

                                3.0k

                                משתמשים

                                9.8k

                                נושאים

                                132.1k

                                פוסטים
                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • דף הבית
                                • תקנון הפורום
                                • מילון מושגים המלא
                                • המדריך המלא למשתמש
                                • פוסטים אחרונים
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • פנייה למנהל הפורום