דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. חוסר אחריות אלי אקספרס

      חוסר אחריות אלי אקספרס

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      14 פוסטים 7 כותבים 656 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • א מנותק
        א מנותק
        אבי KIA
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוני
        #1

        רכשתי T10
        ואחרי כמה חודשים המערכת מתה
        כתוב אחריות שנה ואין עם מי לדבר
        יש מה לעשות או להתייאש
        תודה

        קורולהק מיישהמ M נהוראינ 4 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • א אבי KIA

          רכשתי T10
          ואחרי כמה חודשים המערכת מתה
          כתוב אחריות שנה ואין עם מי לדבר
          יש מה לעשות או להתייאש
          תודה

          קורולהק מנותק
          קורולהק מנותק
          קורולה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @אבי-KIA כתב בחוסר אחריות אלי הקספרס:

          רכשתי T10
          ואחרי כמה חודשים המערכת מתה
          כתוב אחריות שנה ואין עם מי לדבר
          יש מה לעשות או להתיאש
          תודה

          קנית בפייפאל?
          בשביל זה קיים פייפאל יש אפשרות לפתוח מחלוקת תוך 180 יום

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • קורולהק קורולה

            @אבי-KIA כתב בחוסר אחריות אלי הקספרס:

            רכשתי T10
            ואחרי כמה חודשים המערכת מתה
            כתוב אחריות שנה ואין עם מי לדבר
            יש מה לעשות או להתיאש
            תודה

            קנית בפייפאל?
            בשביל זה קיים פייפאל יש אפשרות לפתוח מחלוקת תוך 180 יום

            א מנותק
            א מנותק
            אבי KIA
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @קורולה
            עבר

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אבי KIA

              רכשתי T10
              ואחרי כמה חודשים המערכת מתה
              כתוב אחריות שנה ואין עם מי לדבר
              יש מה לעשות או להתייאש
              תודה

              מיישהמ מנותק
              מיישהמ מנותק
              מיישה
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @אבי-KIA כתב בחוסר אחריות אלי אקספרס:

              רכשתי T10
              ואחרי כמה חודשים המערכת מתה
              כתוב אחריות שנה ואין עם מי לדבר
              יש מה לעשות או להתייאש
              תודה

              אתה יכול לפנות לשירות לקוחות של עליאקספרס

              ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
              מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
              לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • M מנותק
                M מנותק
                MEIR
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוני
                #5

                קרה לי את אותו דבר ניסיתי בכל דרך שנאמרה כאן ועוד שום דבר לא הלך
                לא רוצה לייאש אותך תנסה והלוואי שתצליח בכל מקרה לי זה לא עזר
                דרך אגב גם כמה מעבדות בארץ לא הצליחו לפתור את הבעיה

                מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א אבי KIA

                  רכשתי T10
                  ואחרי כמה חודשים המערכת מתה
                  כתוב אחריות שנה ואין עם מי לדבר
                  יש מה לעשות או להתייאש
                  תודה

                  M מנותק
                  M מנותק
                  MEIR
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @אבי-KIA כתב בחוסר אחריות אלי אקספרס:

                  מתה

                  לגמרי או שרק המסך מת וכל השאר עובד ?

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • M MEIR

                    קרה לי את אותו דבר ניסיתי בכל דרך שנאמרה כאן ועוד שום דבר לא הלך
                    לא רוצה לייאש אותך תנסה והלוואי שתצליח בכל מקרה לי זה לא עזר
                    דרך אגב גם כמה מעבדות בארץ לא הצליחו לפתור את הבעיה

                    מוטי ברנדמ מנותק
                    מוטי ברנדמ מנותק
                    מוטי ברנד
                    מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @MEIR כתב בחוסר אחריות אלי אקספרס:

                    קרה לי את אותו דבר ניסיתי בכל דך שנאמרה כאן ועוד שום דבר לא הלך
                    לא רוצה לייאש אותך תנסה והלוואי שתצליח בכל מקרה לי זה לא עזר
                    דרך אגב גם כמה מעבדות בארץ לא הצליחו לפתור את הבעיה

                    איפה יש מעבדות למולטימדיות?

                    "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                    וסימים של נטפרי 0527661381
                    דברו איתי 2086841@gmail.com
                    ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                    M תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                      @MEIR כתב בחוסר אחריות אלי אקספרס:

                      קרה לי את אותו דבר ניסיתי בכל דך שנאמרה כאן ועוד שום דבר לא הלך
                      לא רוצה לייאש אותך תנסה והלוואי שתצליח בכל מקרה לי זה לא עזר
                      דרך אגב גם כמה מעבדות בארץ לא הצליחו לפתור את הבעיה

                      איפה יש מעבדות למולטימדיות?

                      M מנותק
                      M מנותק
                      MEIR
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @מוטי-ברנד כתב בחוסר אחריות אלי אקספרס:

                      איפה יש מעבדות למולטימדיות?

                      מעבדות מחשבים ואלקטרוניקה (באמת בודדים שהסכימו להתעסק עם זה )

                      הניסיון הכי רציני היה עם אחד שהוריד סקיצה מהאינטרנט של הדגם המדוייק הזה ויצר קשר עם המוכר כאמור ללא הצלחה !!!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • M MEIR

                        @אבי-KIA כתב בחוסר אחריות אלי אקספרס:

                        מתה

                        לגמרי או שרק המסך מת וכל השאר עובד ?

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אבי KIA
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @MEIR
                        בהתחלה רק המסך
                        ולאחר מכן לא שמעו יכול להיות שזה יצא ממוזיקה
                        או מרדיו ולכן אין שמע

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • M מנותק
                          M מנותק
                          MEIR
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          נשמע שזה אותו בעיה אני הייתי מפעיל מההגה
                          (אני מעריך שזה המזוייפת)

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • M MEIR

                            נשמע שזה אותו בעיה אני הייתי מפעיל מההגה
                            (אני מעריך שזה המזוייפת)

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אבי KIA
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @MEIR
                            אני חושב שזה לא המזויפת
                            זה לפני הסיפור של המזויפת

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • שלמה 1ש מנותק
                              שלמה 1ש מנותק
                              שלמה 1
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              זה המערכת הזאת? זה הזמנת ונדפק לך?
                              https://s.click.aliexpress.com/e/_DDCyU9X

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א אבי KIA

                                רכשתי T10
                                ואחרי כמה חודשים המערכת מתה
                                כתוב אחריות שנה ואין עם מי לדבר
                                יש מה לעשות או להתייאש
                                תודה

                                נהוראינ מנותק
                                נהוראינ מנותק
                                נהוראי
                                מייבין
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @אבי-KIA אני הייתי מציע לך פיתרון הכי קל, כמובן שקודם אתה צריך לשאול רב! פשוט לבקש מאחד שהזמין מאותו מוכר לאחרונה שיפתח סכסוך ויעביר לך את הזיכוי…

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • שלמה 1ש שלמה 1

                                  זה המערכת הזאת? זה הזמנת ונדפק לך?
                                  https://s.click.aliexpress.com/e/_DDCyU9X

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  אבי KIA
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @שלמה-1
                                  זה המערכת הזמנתי אותה לפני הבלגן
                                  מתי שכולם מכרו T10
                                  https://he.aliexpress.com/item/1005003474628037.html?spm=a2g0o.order_detail.order_detail_item.2.30c64d1aH1pmcM&gatewayAdapt=glo2isr

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0

                                  4

                                  מחובר

                                  3.0k

                                  משתמשים

                                  9.8k

                                  נושאים

                                  132.1k

                                  פוסטים
                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • דף הבית
                                  • תקנון הפורום
                                  • מילון מושגים המלא
                                  • המדריך המלא למשתמש
                                  • פוסטים אחרונים
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • פנייה למנהל הפורום