דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. התייעצות על מצב מנוע ע''פ דו''ח בדיקת רכב.

      התייעצות על מצב מנוע ע''פ דו''ח בדיקת רכב.

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      9 פוסטים 6 כותבים 572 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • דוד 100ד מנותק
        דוד 100ד מנותק
        דוד 100
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
        #1

        זה תוצאה של בדיקת קנייה באוונסיס 2010 190000 טענו לי מכואנים שבמכוני בדיקה תמיד כותבים ככה כי לא רוצים לקחת אחריות על כלום האם זה נכון או שבאמת יש סיבה לדאוג? כתבו לי בלאי פנימי גבוה, רעש מערכת תזמון שסתומים, רעשים ונקישות פנימיים, חוסר שמן במנוע, תושבות מנוע פגומות, שריפת שמן.

        ת KlonimoosK 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • דוד 100ד דוד 100

          זה תוצאה של בדיקת קנייה באוונסיס 2010 190000 טענו לי מכואנים שבמכוני בדיקה תמיד כותבים ככה כי לא רוצים לקחת אחריות על כלום האם זה נכון או שבאמת יש סיבה לדאוג? כתבו לי בלאי פנימי גבוה, רעש מערכת תזמון שסתומים, רעשים ונקישות פנימיים, חוסר שמן במנוע, תושבות מנוע פגומות, שריפת שמן.

          ת מנותק
          ת מנותק
          תלת גוונא
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי תלת גוונא
          #2

          @דוד-100 כתב במה אומרים לגבי המנוע ?:

          @דוד-100 כתב במה אומרים לגבי המנוע ?:

          רעש מערכת תזמון

          @דוד-100 כתב במה אומרים לגבי המנוע ?:

          רעשים ונקישות פנימיים

          את זה כותבים כמעט תמיד כדי לכסות את עצמם
          שאר הדברים אתה צריך לשמוע מהבודק בעל פה מה בדיוק הכוונה ושיהיה יותר ממוקד ובדרך כלל הבודקים מסבירים מעצמם

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • דוד 100ד דוד 100

            זה תוצאה של בדיקת קנייה באוונסיס 2010 190000 טענו לי מכואנים שבמכוני בדיקה תמיד כותבים ככה כי לא רוצים לקחת אחריות על כלום האם זה נכון או שבאמת יש סיבה לדאוג? כתבו לי בלאי פנימי גבוה, רעש מערכת תזמון שסתומים, רעשים ונקישות פנימיים, חוסר שמן במנוע, תושבות מנוע פגומות, שריפת שמן.

            KlonimoosK מנותק
            KlonimoosK מנותק
            Klonimoos
            מייבין סיירת פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
            #3

            @דוד-100
            רק אומר לך, שהרכב מדגם אוונסיס של טויוטה לא מומלץ.


            ''חכם לב, יקח מצוות!''
            🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

            דוד 100ד תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • KlonimoosK Klonimoos

              @דוד-100
              רק אומר לך, שהרכב מדגם אוונסיס של טויוטה לא מומלץ.

              דוד 100ד מנותק
              דוד 100ד מנותק
              דוד 100
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @Klonimoos
              יש דעות לכאן ולכאן וגם צריך לזכור שעל הצד שזה לא מהזוהרים של טיוטה עדיין מדובר בטיוטה זה השיקול ברכב כזה בעיקר

              ג תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • דוד 100ד דוד 100

                @Klonimoos
                יש דעות לכאן ולכאן וגם צריך לזכור שעל הצד שזה לא מהזוהרים של טיוטה עדיין מדובר בטיוטה זה השיקול ברכב כזה בעיקר

                ג מנותק
                ג מנותק
                גיל
                מאסטר מגיה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @דוד-100 כתב בהתייעצות על מצב מנוע ע''פ דו''ח בדיקת רכב.:

                יש דעות לכאן ולכאן וגם צריך לזכור שעל הצד שזה לא מהזוהרים של טיוטה עדיין מדובר בטיוטה זה השיקול ברכב כזה בעיקר

                כמדומני שלגבי האוונסיס ענו לך כאן כששאלת לגבי התקנת גז. בכל אופן, יש לי חברים שאמרו לי שנהנו מהאוונסיס, אבל כדאי שתבדוק טוב, כי לטויוטה יש מחלה של איבוד שמן, וכשיש מולך אוונסיס שכבר חולה בזה… לא יודע, אולי לזה כיוון ידידי @Klonimoos , לא הייתי מבטל את דבריו בקלות כזו.
                יה"ר שתהיה ברכה בכל אשר תעשה.


                דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                KlonimoosK תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ג גיל

                  @דוד-100 כתב בהתייעצות על מצב מנוע ע''פ דו''ח בדיקת רכב.:

                  יש דעות לכאן ולכאן וגם צריך לזכור שעל הצד שזה לא מהזוהרים של טיוטה עדיין מדובר בטיוטה זה השיקול ברכב כזה בעיקר

                  כמדומני שלגבי האוונסיס ענו לך כאן כששאלת לגבי התקנת גז. בכל אופן, יש לי חברים שאמרו לי שנהנו מהאוונסיס, אבל כדאי שתבדוק טוב, כי לטויוטה יש מחלה של איבוד שמן, וכשיש מולך אוונסיס שכבר חולה בזה… לא יודע, אולי לזה כיוון ידידי @Klonimoos , לא הייתי מבטל את דבריו בקלות כזו.
                  יה"ר שתהיה ברכה בכל אשר תעשה.

                  KlonimoosK מנותק
                  KlonimoosK מנותק
                  Klonimoos
                  מייבין סיירת פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי Klonimoos
                  #6

                  @גיל כתב בהתייעצות על מצב מנוע ע''פ דו''ח בדיקת רכב.:

                  לא יודע, אולי לזה כיוון ידידי @Klonimoos ,

                  התכוונתי לומר שאם הוא מחפש רכב, והולך על ‘‘טויוטה’’ על כל המשתמע, שידע שזה לא בידיוק. ואינני יודע אם הוא מצדיק את מחירו כשיש רכבים אחרים שלא נושאים את השם ‘‘טויוטה’’ ביותר משתלם.
                  ולאוו דווקא בגלל השמן, בעיקר בגלל הגיר.


                  ''חכם לב, יקח מצוות!''
                  🖋כתבתי פוסט, 🧠כיוונתי לשם מצוות גמילות חסדים! 💰הרווחתי את הרווח האמיתי! 🙏

                  דוד 100ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • KlonimoosK Klonimoos

                    @גיל כתב בהתייעצות על מצב מנוע ע''פ דו''ח בדיקת רכב.:

                    לא יודע, אולי לזה כיוון ידידי @Klonimoos ,

                    התכוונתי לומר שאם הוא מחפש רכב, והולך על ‘‘טויוטה’’ על כל המשתמע, שידע שזה לא בידיוק. ואינני יודע אם הוא מצדיק את מחירו כשיש רכבים אחרים שלא נושאים את השם ‘‘טויוטה’’ ביותר משתלם.
                    ולאוו דווקא בגלל השמן, בעיקר בגלל הגיר.

                    דוד 100ד מנותק
                    דוד 100ד מנותק
                    דוד 100
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @Klonimoos
                    גם בעניין הגיר יש דעות חלוקות לכאן ולכאן ביררתי די הרבה עם מלא מכונאים ועוד אנשים שיודעים דבר או שניים ברכבים ובסך הכללי מבחינת מנוע אמרו שמדובר באחד המנועים הטובים בשוק (אם אני לא טועה גם כאן בפורום ראיתי את זה) ובעניין הגיר חלקם אמרו כך וחלקם אמרו כך אבל לגבי שאר החלקים מדובר באמינות של טיוטה לא פחות ככה לפי מה שביררתי

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • יצחק רשטוני מנותק
                      יצחק רשטוני מנותק
                      יצחק רשטונ
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
                      #8

                      בלי קשר טויוטה לא מצדיקה את פערי המחיר שלה על פני חלק ממתחריה היפנים

                      אני לא חולק על האמינות המופלגת של טויוטה אבל בפרט בשנתונים הישנים הם נמכרים במחירים שלפעמים מגיעים לכפול ממחיר של יפניות אחרות וזה כבר מוגזם בעיני .

                      אך בכל אופן לגבי האוונסיס בכלל ולגבי הגיר הרציף בפרט -
                      אומנם גיר רציף נחשב בכללי לפחות אמין מגיר פלנטרי וכמו שכתבתי כאן אבל למעשה גיר רציף שלא עבר התעללות מיוחדת ועבר החלפת שמנים בזמן ישרוד לאורך שנים רבות [ואם מישהו רוצה רכב סטיישן למשל ואין לו הרבה אלטרנטיבות יפניות ששוקו כסטיישן חוץ מהונדה סיוויק ומאזדה 6 בחלק קטן מהשנים או סובארו B4 שהיא גם רציפה או אם מישהו רוצה 7 מקומות ונקרא לידו וורסו מטופלת במחיר משתלם לא הייתי פוסל בגלל הגיר]

                      שם כתבתי בצורה קצת נחרצת מכיוון שהוא נכתב במקור כתשובה לבעל הונדה אינסייט שהמלצת היצרן להחליף לה שמן כל 30 אלף ק"מ והוא חשב שהנורה שאומרת שהגיע הזמן להחליף שמן נדלקה סתם אז היה חשוב להסביר את הדברים ומאיר היקר הפך את זה לנושא. כך שאומנם גיר רציף מעט יותר רגיש להתעללות קיצונית או להזנחה אבל סך הכל בפרט אם יש היסטוריית טיפולים מסודרת הוא בסדר גמור גם אם הוא קצת פחות אמין מפלנטרי, אך כן צריך לקחת בחשבון שבמקרה והוא עבר הרבה ק"מ עם הזנחה בהחלפת שמנים או עם גרירה וכדו’ יכול להיות שימות מהר

                      ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                        בלי קשר טויוטה לא מצדיקה את פערי המחיר שלה על פני חלק ממתחריה היפנים

                        אני לא חולק על האמינות המופלגת של טויוטה אבל בפרט בשנתונים הישנים הם נמכרים במחירים שלפעמים מגיעים לכפול ממחיר של יפניות אחרות וזה כבר מוגזם בעיני .

                        אך בכל אופן לגבי האוונסיס בכלל ולגבי הגיר הרציף בפרט -
                        אומנם גיר רציף נחשב בכללי לפחות אמין מגיר פלנטרי וכמו שכתבתי כאן אבל למעשה גיר רציף שלא עבר התעללות מיוחדת ועבר החלפת שמנים בזמן ישרוד לאורך שנים רבות [ואם מישהו רוצה רכב סטיישן למשל ואין לו הרבה אלטרנטיבות יפניות ששוקו כסטיישן חוץ מהונדה סיוויק ומאזדה 6 בחלק קטן מהשנים או סובארו B4 שהיא גם רציפה או אם מישהו רוצה 7 מקומות ונקרא לידו וורסו מטופלת במחיר משתלם לא הייתי פוסל בגלל הגיר]

                        שם כתבתי בצורה קצת נחרצת מכיוון שהוא נכתב במקור כתשובה לבעל הונדה אינסייט שהמלצת היצרן להחליף לה שמן כל 30 אלף ק"מ והוא חשב שהנורה שאומרת שהגיע הזמן להחליף שמן נדלקה סתם אז היה חשוב להסביר את הדברים ומאיר היקר הפך את זה לנושא. כך שאומנם גיר רציף מעט יותר רגיש להתעללות קיצונית או להזנחה אבל סך הכל בפרט אם יש היסטוריית טיפולים מסודרת הוא בסדר גמור גם אם הוא קצת פחות אמין מפלנטרי, אך כן צריך לקחת בחשבון שבמקרה והוא עבר הרבה ק"מ עם הזנחה בהחלפת שמנים או עם גרירה וכדו’ יכול להיות שימות מהר

                        ת מנותק
                        ת מנותק
                        תגיענו לשלום
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @יצחק-רשטונ כתב בהתייעצות על מצב מנוע ע''פ דו''ח בדיקת רכב.:

                        חוץ מהונדה סיוויק ומאזדה 6 בחלק קטן מהשנים או סובארו B4 שהיא גם רציפה או אם מישהו רוצה 7 מקומות ונקרא לידו וורסו מטופלת במחיר משתלם לא הייתי פוסל בגלל הגיר]

                        יש לי ורסו 2011 אין לי בעיה להחליף שמן גיר, אבל כיוון שהדעות חלוקות בזה אני נוקט בשב ועל תעשה עדיף, למה כזה ברור לך שכדאי להחליף??

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-מנוע

                        17

                        מחובר

                        3.0k

                        משתמשים

                        9.7k

                        נושאים

                        130.4k

                        פוסטים
                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • דף הבית
                        • תקנון הפורום
                        • מילון מושגים המלא
                        • המדריך המלא למשתמש
                        • פוסטים אחרונים
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • פנייה למנהל הפורום