דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. הדרכות וטיפים - טיפולים, אחזקה ותקלות
      4. תזכורת: יש לכם מדחס מזגן ברכב, הוא מצפה לקצת יחס!

      תזכורת: יש לכם מדחס מזגן ברכב, הוא מצפה לקצת יחס!

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר הדרכות וטיפים - טיפולים, אחזקה ותקלות
      6 פוסטים 4 כותבים 465 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • EBAE מנותק
        EBAE מנותק
        EBA
        מאסטר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי EBA
        #1

        היות ועברה עלינו תקופה של מזג אוויר קריר שבו כמובן לא השתמשנו במזגן על קירור, ולכבוד הימים האביביים יחסית שאנו חווים כעת, אני רואה לנכון להזכיר: כדאי להפעיל את המזגן על קירור מדי פעם במהלך החורף, כדי שהמדחס לא יתייבש וייתפס, או סתם ייעלב מחוסר היחס אליו כל כך הרבה זמן.
        לכן, אם עכשיו נכנסתם והרכב קצת חם מהשמש, במקום לפתוח את החלון ולהנות מהאוויר הנעים בחוץ ו"לחסוך" בהפעלת המזגן, אם אתם רוצים לחסוך - דווקא תפעילו אותו קצת!

        נסיעה טובה ונעימה!

        @מאיר פטיש ומסמר, קח מהר, ותנעץ את הפוסט לכמה ימים, עד שהגשם יחזור…

        התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
        050-4133851
        מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

        ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
        17
        • EBAE EBA

          היות ועברה עלינו תקופה של מזג אוויר קריר שבו כמובן לא השתמשנו במזגן על קירור, ולכבוד הימים האביביים יחסית שאנו חווים כעת, אני רואה לנכון להזכיר: כדאי להפעיל את המזגן על קירור מדי פעם במהלך החורף, כדי שהמדחס לא יתייבש וייתפס, או סתם ייעלב מחוסר היחס אליו כל כך הרבה זמן.
          לכן, אם עכשיו נכנסתם והרכב קצת חם מהשמש, במקום לפתוח את החלון ולהנות מהאוויר הנעים בחוץ ו"לחסוך" בהפעלת המזגן, אם אתם רוצים לחסוך - דווקא תפעילו אותו קצת!

          נסיעה טובה ונעימה!

          @מאיר פטיש ומסמר, קח מהר, ותנעץ את הפוסט לכמה ימים, עד שהגשם יחזור…

          ראובן שבתיר מנותק
          ראובן שבתיר מנותק
          ראובן שבתי
          ניהול טכני
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @EBA כתב בתזכורת: יש לכם מדחס מזגן ברכב, הוא מצפה לקצת יחס!:

          עד שהגשם יחזור…

          ואז מה יקרה?
          רוב האנשים מדליקים מזגן על חום בלי מדחס
          ולכן כדאי להדגיש שאורך כל החורף צריך להדליק מדחס
          אם קצת חם בחוץ תדליקו פעם בשבוע מזגן על קור
          אם קר בחוץ תדליקו מזגן על חום עם מדחס

          ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

          תלת אופןת EBAE 2 תגובות תגובה אחרונה
          2
          • ראובן שבתיר ראובן שבתי

            @EBA כתב בתזכורת: יש לכם מדחס מזגן ברכב, הוא מצפה לקצת יחס!:

            עד שהגשם יחזור…

            ואז מה יקרה?
            רוב האנשים מדליקים מזגן על חום בלי מדחס
            ולכן כדאי להדגיש שאורך כל החורף צריך להדליק מדחס
            אם קצת חם בחוץ תדליקו פעם בשבוע מזגן על קור
            אם קר בחוץ תדליקו מזגן על חום עם מדחס

            תלת אופןת מנותק
            תלת אופןת מנותק
            תלת אופן
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @ראובן-שבתי כתב בתזכורת: יש לכם מדחס מזגן ברכב, הוא מצפה לקצת יחס!:

            אם קר בחוץ תדליקו מזגן על חום עם מדחס

            לפחות בחלק מהרכבים:
            אתה יכול להמשיך ללחוץ על ה A/C, הוא לא יפעיל את המדחס כאשר הבורר על מצב חימום מלא.
            החימום עובד רק על חום המנוע ולא ע"י המדחס
            ולא ידוע לי על קיומו של “משאבת חום” ברכב

            אבל אולי אני טועה כמו הרבה פעמים

            מנגו כשר טוב לעבודת השם

            נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • תלת אופןת תלת אופן

              @ראובן-שבתי כתב בתזכורת: יש לכם מדחס מזגן ברכב, הוא מצפה לקצת יחס!:

              אם קר בחוץ תדליקו מזגן על חום עם מדחס

              לפחות בחלק מהרכבים:
              אתה יכול להמשיך ללחוץ על ה A/C, הוא לא יפעיל את המדחס כאשר הבורר על מצב חימום מלא.
              החימום עובד רק על חום המנוע ולא ע"י המדחס
              ולא ידוע לי על קיומו של “משאבת חום” ברכב

              אבל אולי אני טועה כמו הרבה פעמים

              נייטרון חפשינ מנותק
              נייטרון חפשינ מנותק
              נייטרון חפשי
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @תלת-אופן כתב בתזכורת: יש לכם מדחס מזגן ברכב, הוא מצפה לקצת יחס!:

              אתה יכול להמשיך ללחוץ על ה A/C, הוא לא יפעיל את המדחס כאשר הבורר על מצב חימום מלא.

              לא מכון!
              הוא יפעיל את המדחס אבל יכניס אוויר דרך החימום ולא דרך הקירור (לפחות ברכבים הישנים)

              @EBA ברוב הרכבים ברגע שאתה מפעיל מזגן להפשרת אדים הוא מדליק את המדחס.

              pikolinou@gmail.com

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                @EBA כתב בתזכורת: יש לכם מדחס מזגן ברכב, הוא מצפה לקצת יחס!:

                עד שהגשם יחזור…

                ואז מה יקרה?
                רוב האנשים מדליקים מזגן על חום בלי מדחס
                ולכן כדאי להדגיש שאורך כל החורף צריך להדליק מדחס
                אם קצת חם בחוץ תדליקו פעם בשבוע מזגן על קור
                אם קר בחוץ תדליקו מזגן על חום עם מדחס

                EBAE מנותק
                EBAE מנותק
                EBA
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @ראובן-שבתי כתב בתזכורת: יש לכם מדחס מזגן ברכב, הוא מצפה לקצת יחס!:

                ואז מה יקרה?

                שום דבר… התכוונתי רק שאז פחות נעים להדליק מזגן על קירור. זה הכל, בינתיים התחלתם להתווכח על דבר שלא התכוונתי בכלל.
                לא צרי להדליק את המדחס באובססיביות כל שבוע, רק פעם בחודש חודשיים, זה הכל

                התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                050-4133851
                מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • EBAE EBA

                  @ראובן-שבתי כתב בתזכורת: יש לכם מדחס מזגן ברכב, הוא מצפה לקצת יחס!:

                  ואז מה יקרה?

                  שום דבר… התכוונתי רק שאז פחות נעים להדליק מזגן על קירור. זה הכל, בינתיים התחלתם להתווכח על דבר שלא התכוונתי בכלל.
                  לא צרי להדליק את המדחס באובססיביות כל שבוע, רק פעם בחודש חודשיים, זה הכל

                  נייטרון חפשינ מנותק
                  נייטרון חפשינ מנותק
                  נייטרון חפשי
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @EBA זה מה שטענתי לך שממילא מדליקים את ההפשרת אדים בערך אחת לשבועיים (תלוי איפה אתה גר כמובן).

                  pikolinou@gmail.com

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מאירמ מאיר הצמיד נושא זה ב
                  • מערכת ביטל את הצמדת נושא זה ב
                  • EBAE EBA התייחס לנושא זה
                  • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-עצות ותדריכים

                  47

                  מחובר

                  3.0k

                  משתמשים

                  9.8k

                  נושאים

                  132.3k

                  פוסטים
                  • התחברות

                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                  • פוסט ראשון
                    פוסט אחרון
                  0
                  • דף הבית
                  • תקנון הפורום
                  • מילון מושגים המלא
                  • המדריך המלא למשתמש
                  • פוסטים אחרונים
                  • משתמשים
                  • חיפוש גוגל בפורום
                  • פנייה למנהל הפורום