דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. בעית מגעים בלוח השעונים - פורד פוקוס 2010

      בעית מגעים בלוח השעונים - פורד פוקוס 2010

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      11 פוסטים 3 כותבים 542 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • LexusL מנותק
        LexusL מנותק
        Lexus
        מייבין
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        מחיפוש ברשת הבנתי שזו בעיה מוכרת
        יש איזו הלחמה בעייתית בלוח השעונים
        כתוצאה מכך מדי פעם מופיעות לי כל מיני נורות אזהרה באמצע הנסיעה
        וכן לפעמים יש קושי בהתנעה (האימובילייזר משדר ללוח השעונים)
        איך מסדרים את זה?
        מוסך?
        מכון ספידומטרים?
        ראיתי סרטונים שיש כאלה שמסדרים את זה לבד
        אשמח לשמוע אם יש מישהו משלנו שיוכל לעשות את זה (בתשלום)

        שיפור החיפוש ביד2

        הכל בעזרת השםה 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • LexusL Lexus

          מחיפוש ברשת הבנתי שזו בעיה מוכרת
          יש איזו הלחמה בעייתית בלוח השעונים
          כתוצאה מכך מדי פעם מופיעות לי כל מיני נורות אזהרה באמצע הנסיעה
          וכן לפעמים יש קושי בהתנעה (האימובילייזר משדר ללוח השעונים)
          איך מסדרים את זה?
          מוסך?
          מכון ספידומטרים?
          ראיתי סרטונים שיש כאלה שמסדרים את זה לבד
          אשמח לשמוע אם יש מישהו משלנו שיוכל לעשות את זה (בתשלום)

          הכל בעזרת השםה מחובר
          הכל בעזרת השםה מחובר
          הכל בעזרת השם
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @Lexus הכי טוב לפרק את הלוח שעונים והביא למכון ספידומטר לתיקון בכמה מאות שקלים או להלחים לבד

          טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

          הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

            @Lexus הכי טוב לפרק את הלוח שעונים והביא למכון ספידומטר לתיקון בכמה מאות שקלים או להלחים לבד

            הכל בעזרת השםה מחובר
            הכל בעזרת השםה מחובר
            הכל בעזרת השם
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @הכל-בעז-ה הסבר מדוייק

            טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

            LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

              @הכל-בעז-ה הסבר מדוייק

              LexusL מנותק
              LexusL מנותק
              Lexus
              מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @הכל-בעז-ה כתב בבעית מגעים בלוח השעונים - פורד פוקוס 2010:

              @הכל-בעז-ה הסבר מדוייק

              תודה, ראיתי את זה
              אני לא התנסיתי מעולם בהלחמות
              השאלה שלי האם יש מי שיוכל לעשות לי בתשלום
              או להמליץ על מקום זול
              לחילופין חשבתי לפרק את הלוח ולולהגיע עם זה למעבדה של פלאפונים וכדו’ שיעברו על ההלחמות,
              ?!

              שיפור החיפוש ביד2

              הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • LexusL Lexus

                @הכל-בעז-ה כתב בבעית מגעים בלוח השעונים - פורד פוקוס 2010:

                @הכל-בעז-ה הסבר מדוייק

                תודה, ראיתי את זה
                אני לא התנסיתי מעולם בהלחמות
                השאלה שלי האם יש מי שיוכל לעשות לי בתשלום
                או להמליץ על מקום זול
                לחילופין חשבתי לפרק את הלוח ולולהגיע עם זה למעבדה של פלאפונים וכדו’ שיעברו על ההלחמות,
                ?!

                הכל בעזרת השםה מחובר
                הכל בעזרת השםה מחובר
                הכל בעזרת השם
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @Lexus תעשה את האופציה השנייה

                טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                  @Lexus תעשה את האופציה השנייה

                  הכל בעזרת השםה מחובר
                  הכל בעזרת השםה מחובר
                  הכל בעזרת השם
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי הכל בעזרת השם
                  #6

                  @הכל-בעז-ה במכון ספידומטר יקחו לך בין 500 ל700 על זה. לדעתי בחנות טלפונים לא יותר מ100 200

                  טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • LexusL Lexus

                    מחיפוש ברשת הבנתי שזו בעיה מוכרת
                    יש איזו הלחמה בעייתית בלוח השעונים
                    כתוצאה מכך מדי פעם מופיעות לי כל מיני נורות אזהרה באמצע הנסיעה
                    וכן לפעמים יש קושי בהתנעה (האימובילייזר משדר ללוח השעונים)
                    איך מסדרים את זה?
                    מוסך?
                    מכון ספידומטרים?
                    ראיתי סרטונים שיש כאלה שמסדרים את זה לבד
                    אשמח לשמוע אם יש מישהו משלנו שיוכל לעשות את זה (בתשלום)

                    הכל בעזרת השםה מחובר
                    הכל בעזרת השםה מחובר
                    הכל בעזרת השם
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @Lexus מה עשית בסוף? תשתף אותנו

                    טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                    LexusL 2 תגובות תגובה אחרונה
                    2
                    • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                      @Lexus מה עשית בסוף? תשתף אותנו

                      LexusL מנותק
                      LexusL מנותק
                      Lexus
                      מייבין
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @הכל-בעז-ה כתב בבעית מגעים בלוח השעונים - פורד פוקוס 2010:

                      @Lexus מה עשית בסוף? תשתף אותנו

                      התרגלתי לצפצופים🙇

                      שיפור החיפוש ביד2

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • LexusL Lexus התייחס לנושא זה ב
                      • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                        @Lexus מה עשית בסוף? תשתף אותנו

                        LexusL מנותק
                        LexusL מנותק
                        Lexus
                        מייבין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי Lexus
                        #9

                        @הכל-בעז-ה כתב בבעית מגעים בלוח השעונים - פורד פוקוס 2010:

                        @Lexus מה עשית בסוף? תשתף אותנו

                        אז למי שביקש את סוף הסיפור הנה הוא ויש גם הפתעה…
                        בחכמתי הרבה חשבתי להסתדר לבד אז במקום ללכת לחפש מישהו שיסדר את ההלחמות ועל הדרך יחליף גם מסך (שכנראה לא אהב את כל המשחק עם לוח השעונים והחליט לצאת לפגרה)
                        הזמנתי ממגרש לוח שעונים על מלא מתוך מחשבה להחליפו בנוכחי, מה שלא זכרתי זה את האימובילייזר שספון לו עמוק בתוכו וזוכר היטב מאין הוא בא… בנוסף כשחיברתי את הלוח החדש הק"מ שהופיע לי היה ,300k הפוקוס שלי עשתה פחות מחצי…
                        נאלצתי לפנות למכון ספידומטרים (הלכתי למחוון בחולון נהניתי מהשירות, רק חבל שלא הציעו לי קפה…) זה שחשבתי לחסוך ולשלם טבין ותקילין על קידוד ותיקון ק"מ _הם פשוט עשו העתק הדבק מאחד לשני כך הוסבר לי שם)
                        וכעת להפתעה לפני זמן התייעצתי כאן איך לשפר את ביצועי הרכב, בעליות לירושלים הוא היה מגרד את השמונים ולא מראה שום נכונות להתאמץ קצת יותר (הטורים לא היו עוברים את ה2500, הייתי בטוח שקניתי עגלה… והנה רק סידרתי את הלוח והרכב נותן יפה מטפס באומץ רב וחוסך לי עוד כמה דקות בדרך…
                        הלקח שלמדתי: לא להזניח תקלות גם אם הם נראות לי שאפשר לחיות איתם, אף אי אפשר לדעת למה זה באמת גורם

                        שיפור החיפוש ביד2

                        EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • LexusL Lexus

                          @הכל-בעז-ה כתב בבעית מגעים בלוח השעונים - פורד פוקוס 2010:

                          @Lexus מה עשית בסוף? תשתף אותנו

                          אז למי שביקש את סוף הסיפור הנה הוא ויש גם הפתעה…
                          בחכמתי הרבה חשבתי להסתדר לבד אז במקום ללכת לחפש מישהו שיסדר את ההלחמות ועל הדרך יחליף גם מסך (שכנראה לא אהב את כל המשחק עם לוח השעונים והחליט לצאת לפגרה)
                          הזמנתי ממגרש לוח שעונים על מלא מתוך מחשבה להחליפו בנוכחי, מה שלא זכרתי זה את האימובילייזר שספון לו עמוק בתוכו וזוכר היטב מאין הוא בא… בנוסף כשחיברתי את הלוח החדש הק"מ שהופיע לי היה ,300k הפוקוס שלי עשתה פחות מחצי…
                          נאלצתי לפנות למכון ספידומטרים (הלכתי למחוון בחולון נהניתי מהשירות, רק חבל שלא הציעו לי קפה…) זה שחשבתי לחסוך ולשלם טבין ותקילין על קידוד ותיקון ק"מ _הם פשוט עשו העתק הדבק מאחד לשני כך הוסבר לי שם)
                          וכעת להפתעה לפני זמן התייעצתי כאן איך לשפר את ביצועי הרכב, בעליות לירושלים הוא היה מגרד את השמונים ולא מראה שום נכונות להתאמץ קצת יותר (הטורים לא היו עוברים את ה2500, הייתי בטוח שקניתי עגלה… והנה רק סידרתי את הלוח והרכב נותן יפה מטפס באומץ רב וחוסך לי עוד כמה דקות בדרך…
                          הלקח שלמדתי: לא להזניח תקלות גם אם הם נראות לי שאפשר לחיות איתם, אף אי אפשר לדעת למה זה באמת גורם

                          EBAE מנותק
                          EBAE מנותק
                          EBA
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @Lexus כתב בבעית מגעים בלוח השעונים - פורד פוקוס 2010:

                          הלקח שלמדתי: לא להזניח תקלות גם אם הם נראות לי שאפשר לחיות איתם, אף אי אפשר לדעת למה זה באמת גורם

                          עכשיו נשאר רק להסביר איך זה קשור [לא מצליח לחשוב על סיבה, חוץ מקישור ישיר של הלוח הזה למחשב רכב ששיבש גם לו את המוח]

                          התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                          050-4133851
                          מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                          LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • EBAE EBA

                            @Lexus כתב בבעית מגעים בלוח השעונים - פורד פוקוס 2010:

                            הלקח שלמדתי: לא להזניח תקלות גם אם הם נראות לי שאפשר לחיות איתם, אף אי אפשר לדעת למה זה באמת גורם

                            עכשיו נשאר רק להסביר איך זה קשור [לא מצליח לחשוב על סיבה, חוץ מקישור ישיר של הלוח הזה למחשב רכב ששיבש גם לו את המוח]

                            LexusL מנותק
                            LexusL מנותק
                            Lexus
                            מייבין
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @EBA כתב בבעית מגעים בלוח השעונים - פורד פוקוס 2010:

                            @Lexus כתב בבעית מגעים בלוח השעונים - פורד פוקוס 2010:

                            הלקח שלמדתי: לא להזניח תקלות גם אם הם נראות לי שאפשר לחיות איתם, אף אי אפשר לדעת למה זה באמת גורם

                            עכשיו נשאר רק להסביר איך זה קשור [לא מצליח לחשוב על סיבה, חוץ מקישור ישיר של הלוח הזה למחשב רכב ששיבש גם לו את המוח]

                            כנראה כמו שכתבת

                            שיפור החיפוש ביד2

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-נעילה ומפתחות

                            97

                            מחובר

                            3.0k

                            משתמשים

                            9.8k

                            נושאים

                            132.2k

                            פוסטים
                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • דף הבית
                            • תקנון הפורום
                            • מילון מושגים המלא
                            • המדריך המלא למשתמש
                            • פוסטים אחרונים
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • פנייה למנהל הפורום