דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. בעית מגעים בלוח השעונים - פורד פוקוס 2010

      בעית מגעים בלוח השעונים - פורד פוקוס 2010

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      11 פוסטים 3 כותבים 542 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • LexusL Lexus

        מחיפוש ברשת הבנתי שזו בעיה מוכרת
        יש איזו הלחמה בעייתית בלוח השעונים
        כתוצאה מכך מדי פעם מופיעות לי כל מיני נורות אזהרה באמצע הנסיעה
        וכן לפעמים יש קושי בהתנעה (האימובילייזר משדר ללוח השעונים)
        איך מסדרים את זה?
        מוסך?
        מכון ספידומטרים?
        ראיתי סרטונים שיש כאלה שמסדרים את זה לבד
        אשמח לשמוע אם יש מישהו משלנו שיוכל לעשות את זה (בתשלום)

        הכל בעזרת השםה מחובר
        הכל בעזרת השםה מחובר
        הכל בעזרת השם
        מאסטר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2

        @Lexus הכי טוב לפרק את הלוח שעונים והביא למכון ספידומטר לתיקון בכמה מאות שקלים או להלחים לבד

        טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

        הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

          @Lexus הכי טוב לפרק את הלוח שעונים והביא למכון ספידומטר לתיקון בכמה מאות שקלים או להלחים לבד

          הכל בעזרת השםה מחובר
          הכל בעזרת השםה מחובר
          הכל בעזרת השם
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #3

          @הכל-בעז-ה הסבר מדוייק

          טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

          LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

            @הכל-בעז-ה הסבר מדוייק

            LexusL מנותק
            LexusL מנותק
            Lexus
            מייבין
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #4

            @הכל-בעז-ה כתב בבעית מגעים בלוח השעונים - פורד פוקוס 2010:

            @הכל-בעז-ה הסבר מדוייק

            תודה, ראיתי את זה
            אני לא התנסיתי מעולם בהלחמות
            השאלה שלי האם יש מי שיוכל לעשות לי בתשלום
            או להמליץ על מקום זול
            לחילופין חשבתי לפרק את הלוח ולולהגיע עם זה למעבדה של פלאפונים וכדו’ שיעברו על ההלחמות,
            ?!

            שיפור החיפוש ביד2

            הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • LexusL Lexus

              @הכל-בעז-ה כתב בבעית מגעים בלוח השעונים - פורד פוקוס 2010:

              @הכל-בעז-ה הסבר מדוייק

              תודה, ראיתי את זה
              אני לא התנסיתי מעולם בהלחמות
              השאלה שלי האם יש מי שיוכל לעשות לי בתשלום
              או להמליץ על מקום זול
              לחילופין חשבתי לפרק את הלוח ולולהגיע עם זה למעבדה של פלאפונים וכדו’ שיעברו על ההלחמות,
              ?!

              הכל בעזרת השםה מחובר
              הכל בעזרת השםה מחובר
              הכל בעזרת השם
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #5

              @Lexus תעשה את האופציה השנייה

              טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

              הכל בעזרת השםה תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                @Lexus תעשה את האופציה השנייה

                הכל בעזרת השםה מחובר
                הכל בעזרת השםה מחובר
                הכל בעזרת השם
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי הכל בעזרת השם
                #6

                @הכל-בעז-ה במכון ספידומטר יקחו לך בין 500 ל700 על זה. לדעתי בחנות טלפונים לא יותר מ100 200

                טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • LexusL Lexus

                  מחיפוש ברשת הבנתי שזו בעיה מוכרת
                  יש איזו הלחמה בעייתית בלוח השעונים
                  כתוצאה מכך מדי פעם מופיעות לי כל מיני נורות אזהרה באמצע הנסיעה
                  וכן לפעמים יש קושי בהתנעה (האימובילייזר משדר ללוח השעונים)
                  איך מסדרים את זה?
                  מוסך?
                  מכון ספידומטרים?
                  ראיתי סרטונים שיש כאלה שמסדרים את זה לבד
                  אשמח לשמוע אם יש מישהו משלנו שיוכל לעשות את זה (בתשלום)

                  הכל בעזרת השםה מחובר
                  הכל בעזרת השםה מחובר
                  הכל בעזרת השם
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #7

                  @Lexus מה עשית בסוף? תשתף אותנו

                  טוב ללמוד תורה לשמור על ארצנו

                  LexusL 2 תגובות תגובה אחרונה
                  2
                  • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                    @Lexus מה עשית בסוף? תשתף אותנו

                    LexusL מנותק
                    LexusL מנותק
                    Lexus
                    מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #8

                    @הכל-בעז-ה כתב בבעית מגעים בלוח השעונים - פורד פוקוס 2010:

                    @Lexus מה עשית בסוף? תשתף אותנו

                    התרגלתי לצפצופים🙇

                    שיפור החיפוש ביד2

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • LexusL Lexus התייחס לנושא זה ב
                    • הכל בעזרת השםה הכל בעזרת השם

                      @Lexus מה עשית בסוף? תשתף אותנו

                      LexusL מנותק
                      LexusL מנותק
                      Lexus
                      מייבין
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי Lexus
                      #9

                      @הכל-בעז-ה כתב בבעית מגעים בלוח השעונים - פורד פוקוס 2010:

                      @Lexus מה עשית בסוף? תשתף אותנו

                      אז למי שביקש את סוף הסיפור הנה הוא ויש גם הפתעה…
                      בחכמתי הרבה חשבתי להסתדר לבד אז במקום ללכת לחפש מישהו שיסדר את ההלחמות ועל הדרך יחליף גם מסך (שכנראה לא אהב את כל המשחק עם לוח השעונים והחליט לצאת לפגרה)
                      הזמנתי ממגרש לוח שעונים על מלא מתוך מחשבה להחליפו בנוכחי, מה שלא זכרתי זה את האימובילייזר שספון לו עמוק בתוכו וזוכר היטב מאין הוא בא… בנוסף כשחיברתי את הלוח החדש הק"מ שהופיע לי היה ,300k הפוקוס שלי עשתה פחות מחצי…
                      נאלצתי לפנות למכון ספידומטרים (הלכתי למחוון בחולון נהניתי מהשירות, רק חבל שלא הציעו לי קפה…) זה שחשבתי לחסוך ולשלם טבין ותקילין על קידוד ותיקון ק"מ _הם פשוט עשו העתק הדבק מאחד לשני כך הוסבר לי שם)
                      וכעת להפתעה לפני זמן התייעצתי כאן איך לשפר את ביצועי הרכב, בעליות לירושלים הוא היה מגרד את השמונים ולא מראה שום נכונות להתאמץ קצת יותר (הטורים לא היו עוברים את ה2500, הייתי בטוח שקניתי עגלה… והנה רק סידרתי את הלוח והרכב נותן יפה מטפס באומץ רב וחוסך לי עוד כמה דקות בדרך…
                      הלקח שלמדתי: לא להזניח תקלות גם אם הם נראות לי שאפשר לחיות איתם, אף אי אפשר לדעת למה זה באמת גורם

                      שיפור החיפוש ביד2

                      EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • LexusL Lexus

                        @הכל-בעז-ה כתב בבעית מגעים בלוח השעונים - פורד פוקוס 2010:

                        @Lexus מה עשית בסוף? תשתף אותנו

                        אז למי שביקש את סוף הסיפור הנה הוא ויש גם הפתעה…
                        בחכמתי הרבה חשבתי להסתדר לבד אז במקום ללכת לחפש מישהו שיסדר את ההלחמות ועל הדרך יחליף גם מסך (שכנראה לא אהב את כל המשחק עם לוח השעונים והחליט לצאת לפגרה)
                        הזמנתי ממגרש לוח שעונים על מלא מתוך מחשבה להחליפו בנוכחי, מה שלא זכרתי זה את האימובילייזר שספון לו עמוק בתוכו וזוכר היטב מאין הוא בא… בנוסף כשחיברתי את הלוח החדש הק"מ שהופיע לי היה ,300k הפוקוס שלי עשתה פחות מחצי…
                        נאלצתי לפנות למכון ספידומטרים (הלכתי למחוון בחולון נהניתי מהשירות, רק חבל שלא הציעו לי קפה…) זה שחשבתי לחסוך ולשלם טבין ותקילין על קידוד ותיקון ק"מ _הם פשוט עשו העתק הדבק מאחד לשני כך הוסבר לי שם)
                        וכעת להפתעה לפני זמן התייעצתי כאן איך לשפר את ביצועי הרכב, בעליות לירושלים הוא היה מגרד את השמונים ולא מראה שום נכונות להתאמץ קצת יותר (הטורים לא היו עוברים את ה2500, הייתי בטוח שקניתי עגלה… והנה רק סידרתי את הלוח והרכב נותן יפה מטפס באומץ רב וחוסך לי עוד כמה דקות בדרך…
                        הלקח שלמדתי: לא להזניח תקלות גם אם הם נראות לי שאפשר לחיות איתם, אף אי אפשר לדעת למה זה באמת גורם

                        EBAE מנותק
                        EBAE מנותק
                        EBA
                        מאסטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #10

                        @Lexus כתב בבעית מגעים בלוח השעונים - פורד פוקוס 2010:

                        הלקח שלמדתי: לא להזניח תקלות גם אם הם נראות לי שאפשר לחיות איתם, אף אי אפשר לדעת למה זה באמת גורם

                        עכשיו נשאר רק להסביר איך זה קשור [לא מצליח לחשוב על סיבה, חוץ מקישור ישיר של הלוח הזה למחשב רכב ששיבש גם לו את המוח]

                        התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                        050-4133851
                        מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                        LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • EBAE EBA

                          @Lexus כתב בבעית מגעים בלוח השעונים - פורד פוקוס 2010:

                          הלקח שלמדתי: לא להזניח תקלות גם אם הם נראות לי שאפשר לחיות איתם, אף אי אפשר לדעת למה זה באמת גורם

                          עכשיו נשאר רק להסביר איך זה קשור [לא מצליח לחשוב על סיבה, חוץ מקישור ישיר של הלוח הזה למחשב רכב ששיבש גם לו את המוח]

                          LexusL מנותק
                          LexusL מנותק
                          Lexus
                          מייבין
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #11

                          @EBA כתב בבעית מגעים בלוח השעונים - פורד פוקוס 2010:

                          @Lexus כתב בבעית מגעים בלוח השעונים - פורד פוקוס 2010:

                          הלקח שלמדתי: לא להזניח תקלות גם אם הם נראות לי שאפשר לחיות איתם, אף אי אפשר לדעת למה זה באמת גורם

                          עכשיו נשאר רק להסביר איך זה קשור [לא מצליח לחשוב על סיבה, חוץ מקישור ישיר של הלוח הזה למחשב רכב ששיבש גם לו את המוח]

                          כנראה כמו שכתבת

                          שיפור החיפוש ביד2

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ראובן שבתיר ראובן שבתי העביר נושא זה מ-נעילה ומפתחות

                          99

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.8k

                          נושאים

                          132.3k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום