דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. חסימה לקופסת אנדרואיד

      חסימה לקופסת אנדרואיד

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5 פוסטים 4 כותבים 353 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • יצחק רשטוני מנותק
        יצחק רשטוני מנותק
        יצחק רשטונ
        מאסטר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
        #1

        היי מעוניין לדעת כל מידע על חסימה לקופסת אנדרואיד כגון אאוטנט, כשר פלי , קידספלייס, קידרואיד וכדו’
        אם אפשר לחסום ומה התהליך ?
        בתודה מראש

        הקופסת אנדרואיד כזאת והרכב קורולה קרוס

        ש מיישהמ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

          היי מעוניין לדעת כל מידע על חסימה לקופסת אנדרואיד כגון אאוטנט, כשר פלי , קידספלייס, קידרואיד וכדו’
          אם אפשר לחסום ומה התהליך ?
          בתודה מראש

          הקופסת אנדרואיד כזאת והרכב קורולה קרוס

          ש מנותק
          ש מנותק
          שלמה 1234
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @יצחק-רשטונ
          תבדוק באאוטנט
          אני חושב שזה אפשרי

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

            היי מעוניין לדעת כל מידע על חסימה לקופסת אנדרואיד כגון אאוטנט, כשר פלי , קידספלייס, קידרואיד וכדו’
            אם אפשר לחסום ומה התהליך ?
            בתודה מראש

            הקופסת אנדרואיד כזאת והרכב קורולה קרוס

            מיישהמ מנותק
            מיישהמ מנותק
            מיישה
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @יצחק-רשטונ כתב בחסימה לקופסת אנדרואיד:

            היי מעוניין לדעת כל מידע על חסימה לקופסת אנדרואיד כגון אאוטנט, כשר פלי , קידספלייס, קידרואיד וכדו’
            אם אפשר לחסום ומה התהליך ?
            בתודה מראש

            הקופסת אנדרואיד כזאת והרכב קורולה קרוס

            אפשר
            חייג לאאוטנט
            0722-613-613

            ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
            מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
            לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • יצחק רשטוני מנותק
              יצחק רשטוני מנותק
              יצחק רשטונ
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
              #4

              @מיישה כתב בחסימה לקופסת אנדרואיד:

              אפשר
              חייג לאאוטנט
              0722-613-613

              תודה רבה למגיבים
              וזה אומר שגם קידספלייס פרמיום אפשר ? כי אני מעדיף לעשות בעצמי
              ואם כן מה התהליך ?
              [יש לי ניסיון עם זה במולטימדיות וכוונתי לשאול שכאן מדובר בעצם במכשיר שהגישה אליו היא לא ישירה אלא דרך הרכב שזה עובר איזושהיא חיבור דרך אנדרואיד אוטו ולכן אני רוצה לדעת מה התהליך כי אף פעם לא התעסקתי עם זה ולפני שאני ניגש למלאכה אשמח למידע בעניין]

              ט תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                @מיישה כתב בחסימה לקופסת אנדרואיד:

                אפשר
                חייג לאאוטנט
                0722-613-613

                תודה רבה למגיבים
                וזה אומר שגם קידספלייס פרמיום אפשר ? כי אני מעדיף לעשות בעצמי
                ואם כן מה התהליך ?
                [יש לי ניסיון עם זה במולטימדיות וכוונתי לשאול שכאן מדובר בעצם במכשיר שהגישה אליו היא לא ישירה אלא דרך הרכב שזה עובר איזושהיא חיבור דרך אנדרואיד אוטו ולכן אני רוצה לדעת מה התהליך כי אף פעם לא התעסקתי עם זה ולפני שאני ניגש למלאכה אשמח למידע בעניין]

                ט מנותק
                ט מנותק
                טכנולוג
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנולוג
                #5

                @יצחק-רשטונ לא ניסיתי בעצמי אבל זה אמור לעבוד חלק כי דרך אנדרואיד אוטו יש אופציה למערכת הפעלה רגילה ולא רק לאפליקציות ספציפיות כמו כל אנדרואיד אוטו
                עיין כאן בנידון דומה

                ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1

                59

                מחובר

                3.0k

                משתמשים

                9.8k

                נושאים

                132.1k

                פוסטים
                • התחברות

                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                • פוסט ראשון
                  פוסט אחרון
                0
                • דף הבית
                • תקנון הפורום
                • מילון מושגים המלא
                • המדריך המלא למשתמש
                • פוסטים אחרונים
                • משתמשים
                • חיפוש גוגל בפורום
                • פנייה למנהל הפורום