דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. וויז אומר חצי משפט בשקט וחצי בקול

      וויז אומר חצי משפט בשקט וחצי בקול

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      10 פוסטים 7 כותבים 393 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • EBAE מנותק
        EBAE מנותק
        EBA
        מאסטר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        לאחרונה נתקלתי אצל שני אנשים שיש להם מולטימדיה T10, שהוויז אומר חצי משפט בשקט עד בלתי נשמע, ורק החצי השני בקול “בעוד 500 מטרים בכיכר, צא ביציאה הראשונה אל קצות החושן”
        אצל אחד מהם זה פעם עבד כרגיל, ורק אחרי שחזור הגדרות יצרן זה קרה.
        זה משהו בהגדרות?

        התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
        050-4133851
        מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

        ראובן שבתיר אבי יםא LexusL צילפינגיםצ TCRVOT 5 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • EBAE EBA

          לאחרונה נתקלתי אצל שני אנשים שיש להם מולטימדיה T10, שהוויז אומר חצי משפט בשקט עד בלתי נשמע, ורק החצי השני בקול “בעוד 500 מטרים בכיכר, צא ביציאה הראשונה אל קצות החושן”
          אצל אחד מהם זה פעם עבד כרגיל, ורק אחרי שחזור הגדרות יצרן זה קרה.
          זה משהו בהגדרות?

          ראובן שבתיר מנותק
          ראובן שבתיר מנותק
          ראובן שבתי
          ניהול טכני
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @EBA כתב בוויז אומר חצי משפט בשקט וחצי בקול:

          לאחרונה נתקלתי אצל שני אנשים שיש להם מולטימדיה T10, שהוויז אומר חצי משפט בשקט עד בלתי נשמע, ורק החצי השני בקול “בעוד 500 מטרים בכיכר, צא ביציאה הראשונה אל קצות החושן”
          אצל אחד מהם זה פעם עבד כרגיל, ורק אחרי שחזור הגדרות יצרן זה קרה.
          זה משהו בהגדרות?

          כשיש מוזיקה ברקע והוא עולה על המוזיקה?
          או גם שאין עוד משהו ברקע?

          ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

          EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ראובן שבתיר ראובן שבתי

            @EBA כתב בוויז אומר חצי משפט בשקט וחצי בקול:

            לאחרונה נתקלתי אצל שני אנשים שיש להם מולטימדיה T10, שהוויז אומר חצי משפט בשקט עד בלתי נשמע, ורק החצי השני בקול “בעוד 500 מטרים בכיכר, צא ביציאה הראשונה אל קצות החושן”
            אצל אחד מהם זה פעם עבד כרגיל, ורק אחרי שחזור הגדרות יצרן זה קרה.
            זה משהו בהגדרות?

            כשיש מוזיקה ברקע והוא עולה על המוזיקה?
            או גם שאין עוד משהו ברקע?

            EBAE מנותק
            EBAE מנותק
            EBA
            מאסטר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @ראובן-שבתי כתב בוויז אומר חצי משפט בשקט וחצי בקול:

            כשיש מוזיקה ברקע והוא עולה על המוזיקה?

            כשיש, אבל אולי גם כשאין, לא זוכר.
            זה משנה?

            התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
            050-4133851
            מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

            ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • EBAE EBA

              @ראובן-שבתי כתב בוויז אומר חצי משפט בשקט וחצי בקול:

              כשיש מוזיקה ברקע והוא עולה על המוזיקה?

              כשיש, אבל אולי גם כשאין, לא זוכר.
              זה משנה?

              ראובן שבתיר מנותק
              ראובן שבתיר מנותק
              ראובן שבתי
              ניהול טכני
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
              #4

              @EBA כתב בוויז אומר חצי משפט בשקט וחצי בקול:

              @ראובן-שבתי כתב בוויז אומר חצי משפט בשקט וחצי בקול:

              כשיש מוזיקה ברקע והוא עולה על המוזיקה?

              כשיש, אבל אולי גם כשאין, לא זוכר.
              זה משנה?

              ודאי שמשנה
              כי כשיש מוזיקה הוויז מכבה את המוזיקה
              לפעמים אולי בגלל עומס או גורם כלשהוא יש איטיות במערכת אז הקול קצת נתקע, (אותו דבר גם אחרי שנגמר המלל, כמה זמן לוקח למערכת לחזור למוזיקה, זה תלוי המהירות של המערכת)
              אם זה סתם קורה בלי מוזיקה זה באג

              ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • EBAE EBA

                לאחרונה נתקלתי אצל שני אנשים שיש להם מולטימדיה T10, שהוויז אומר חצי משפט בשקט עד בלתי נשמע, ורק החצי השני בקול “בעוד 500 מטרים בכיכר, צא ביציאה הראשונה אל קצות החושן”
                אצל אחד מהם זה פעם עבד כרגיל, ורק אחרי שחזור הגדרות יצרן זה קרה.
                זה משהו בהגדרות?

                אבי יםא מנותק
                אבי יםא מנותק
                אבי ים
                מייבין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @EBA כתב בוויז אומר חצי משפט בשקט וחצי בקול:

                זה משהו בהגדרות?

                אולי זה באג בקול שבחרת
                תנסה לשנות את הקול של הקריין (או איך שקוראים לזה)

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • EBAE EBA

                  לאחרונה נתקלתי אצל שני אנשים שיש להם מולטימדיה T10, שהוויז אומר חצי משפט בשקט עד בלתי נשמע, ורק החצי השני בקול “בעוד 500 מטרים בכיכר, צא ביציאה הראשונה אל קצות החושן”
                  אצל אחד מהם זה פעם עבד כרגיל, ורק אחרי שחזור הגדרות יצרן זה קרה.
                  זה משהו בהגדרות?

                  LexusL מנותק
                  LexusL מנותק
                  Lexus
                  מייבין
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                  #6

                  @EBA כתב בוויז אומר חצי משפט בשקט וחצי בקול:

                  לאחרונה נתקלתי אצל שני אנשים שיש להם מולטימדיה T10, שהוויז אומר חצי משפט בשקט עד בלתי נשמע, ורק החצי השני בקול “בעוד 500 מטרים בכיכר, צא ביציאה הראשונה אל קצות החושן”
                  אצל אחד מהם זה פעם עבד כרגיל, ורק אחרי שחזור הגדרות יצרן זה קרה.
                  זה משהו בהגדרות?

                  אין שום יציאה מכיכר לקצות החושן🙃
                  (אולי לכן היא אומרת את זה בשקט🤡 )

                  שיפור החיפוש ביד2

                  EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • EBAE EBA

                    לאחרונה נתקלתי אצל שני אנשים שיש להם מולטימדיה T10, שהוויז אומר חצי משפט בשקט עד בלתי נשמע, ורק החצי השני בקול “בעוד 500 מטרים בכיכר, צא ביציאה הראשונה אל קצות החושן”
                    אצל אחד מהם זה פעם עבד כרגיל, ורק אחרי שחזור הגדרות יצרן זה קרה.
                    זה משהו בהגדרות?

                    צילפינגיםצ מנותק
                    צילפינגיםצ מנותק
                    צילפינגים
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @EBA כתב בוויז אומר חצי משפט בשקט וחצי בקול:

                    לאחרונה נתקלתי אצל שני אנשים שיש להם מולטימדיה T10, שהוויז אומר חצי משפט בשקט עד בלתי נשמע, ורק החצי השני בקול “בעוד 500 מטרים בכיכר, צא ביציאה הראשונה אל קצות החושן”
                    אצל אחד מהם זה פעם עבד כרגיל, ורק אחרי שחזור הגדרות יצרן זה קרה.
                    זה משהו בהגדרות?

                    אני זה גם קרה לי השבוע במולטימדיה שלי [לא T10] אבל הפוך הוא רק אומר לי את הרחוב או הכביש ולא אומר לי מתי לפנות ולהיכן, ניסיתי לחפש משהו בהגדרות ולא מצאתי אז פשוט נכנסתי להגדרות של האפליקציה ועשיתי נקה איחסון \ מטמון לא זוכר כבר הניקוי שמאפס את האפליקציה והכל הסתדר חזרה למקומו [אולי זה גם בשביל לבלבל את המזלטי"ם של חיזבללה שידעו רק לאן לפנות אבל לא מתי…]
                    בהצלחה

                    התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                    איזור ירושלים
                    ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • LexusL Lexus

                      @EBA כתב בוויז אומר חצי משפט בשקט וחצי בקול:

                      לאחרונה נתקלתי אצל שני אנשים שיש להם מולטימדיה T10, שהוויז אומר חצי משפט בשקט עד בלתי נשמע, ורק החצי השני בקול “בעוד 500 מטרים בכיכר, צא ביציאה הראשונה אל קצות החושן”
                      אצל אחד מהם זה פעם עבד כרגיל, ורק אחרי שחזור הגדרות יצרן זה קרה.
                      זה משהו בהגדרות?

                      אין שום יציאה מכיכר לקצות החושן🙃
                      (אולי לכן היא אומרת את זה בשקט🤡 )

                      EBAE מנותק
                      EBAE מנותק
                      EBA
                      מאסטר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי EBA
                      #8

                      @Lexus כתב בוויז אומר חצי משפט בשקט וחצי בקול:

                      אין שום יציאה מכיכר לקצות החושן

                      יש.

                      אמנם לא במרחק 500 מטרים מהכיכר שלפניה, אבל יש.

                      התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                      050-4133851
                      מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                      שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • EBAE EBA

                        @Lexus כתב בוויז אומר חצי משפט בשקט וחצי בקול:

                        אין שום יציאה מכיכר לקצות החושן

                        יש.

                        אמנם לא במרחק 500 מטרים מהכיכר שלפניה, אבל יש.

                        שלמהש מנותק
                        שלמהש מנותק
                        שלמה
                        מאסטר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @EBA כתב בוויז אומר חצי משפט בשקט וחצי בקול:

                        יש.

                        אמנם לא במרחק 500 מטרים מהכיכר שלפניה, אבל יש.

                        נכון
                        צילום מסך 2024-07-10 001705.png

                        כאן בשביל לעזור :)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • EBAE EBA

                          לאחרונה נתקלתי אצל שני אנשים שיש להם מולטימדיה T10, שהוויז אומר חצי משפט בשקט עד בלתי נשמע, ורק החצי השני בקול “בעוד 500 מטרים בכיכר, צא ביציאה הראשונה אל קצות החושן”
                          אצל אחד מהם זה פעם עבד כרגיל, ורק אחרי שחזור הגדרות יצרן זה קרה.
                          זה משהו בהגדרות?

                          TCRVOT מנותק
                          TCRVOT מנותק
                          TCRVO
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @EBA כתב בוויז אומר חצי משפט בשקט וחצי בקול:

                          לאחרונה נתקלתי אצל שני אנשים שיש להם מולטימדיה T10, שהוויז אומר חצי משפט בשקט עד בלתי נשמע, ורק החצי השני בקול “בעוד 500 מטרים בכיכר, צא ביציאה הראשונה אל קצות החושן”
                          אצל אחד מהם זה פעם עבד כרגיל, ורק אחרי שחזור הגדרות יצרן זה קרה.
                          זה משהו בהגדרות?

                          מעניין שאצלי זה גם כן היה כך בT10 ושחזור הגדרות יצרן דווקא פתר את זה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          70

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.7k

                          נושאים

                          131.2k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום