דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. רכב שחזר ממוסך ומתניע ללא הקשת הקוד בקודן

      רכב שחזר ממוסך ומתניע ללא הקשת הקוד בקודן

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      22 פוסטים 8 כותבים 799 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • sandstormS מנותק
        sandstormS מנותק
        sandstorm
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי sandstorm
        #1

        שלום חברים נכבדים
        הרכב שלי חזר אתמול מתיקון במוסך במסגרת הביטוח, ואני מגלה שאפשר להתניע ללא הקודן
        אני מניח שמישהו במוסך ניטרל את הקוד, אין לי מושג למה. אולי כי לא היה לו כח בכל פעם מחדש להזין את הקוד🤷‍♂️

        קודם כל איך אפשר להחזיר זאת חזרה
        ובנוסף האם זה אמור להטריד אותי או שזה דבר מצוי
        מצרף תמונה של הקודן,

        IMG_2925.jpeg

        תודה רבה

        EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • sandstormS sandstorm

          שלום חברים נכבדים
          הרכב שלי חזר אתמול מתיקון במוסך במסגרת הביטוח, ואני מגלה שאפשר להתניע ללא הקודן
          אני מניח שמישהו במוסך ניטרל את הקוד, אין לי מושג למה. אולי כי לא היה לו כח בכל פעם מחדש להזין את הקוד🤷‍♂️

          קודם כל איך אפשר להחזיר זאת חזרה
          ובנוסף האם זה אמור להטריד אותי או שזה דבר מצוי
          מצרף תמונה של הקודן,

          IMG_2925.jpeg

          תודה רבה

          EBAE מנותק
          EBAE מנותק
          EBA
          מאסטר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי EBA
          #2

          @sandstorm כתב ברכב שחזר ממוסך ומתניע ללא הקשת הקוד בקודן:

          קודם כל איך אפשר להחזיר זאת חזרה

          להתלונן למוסך…

          ובנוסף האם זה אמור להטריד אותי או שזה דבר מצוי

          לא אמור להטריד בכלל, בכל מקרה הגנבים בימינו מתגברים על זה בשנייה וחצי.
          הלוואי שמישהו היה מנתק לי את הקודן בחינם… מיותר לגמרי.

          התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
          050-4133851
          מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

          sandstormS מאירמ 3 תגובות תגובה אחרונה
          2
          • EBAE EBA

            @sandstorm כתב ברכב שחזר ממוסך ומתניע ללא הקשת הקוד בקודן:

            קודם כל איך אפשר להחזיר זאת חזרה

            להתלונן למוסך…

            ובנוסף האם זה אמור להטריד אותי או שזה דבר מצוי

            לא אמור להטריד בכלל, בכל מקרה הגנבים בימינו מתגברים על זה בשנייה וחצי.
            הלוואי שמישהו היה מנתק לי את הקודן בחינם… מיותר לגמרי.

            sandstormS מנותק
            sandstormS מנותק
            sandstorm
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @EBA ברור שאצור קשר עם המוסך, רק שאם זה משהו פשוט אוכל להחזיר את זה בעצמי כבר עכשיו

            sandstormS תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • EBAE EBA

              @sandstorm כתב ברכב שחזר ממוסך ומתניע ללא הקשת הקוד בקודן:

              קודם כל איך אפשר להחזיר זאת חזרה

              להתלונן למוסך…

              ובנוסף האם זה אמור להטריד אותי או שזה דבר מצוי

              לא אמור להטריד בכלל, בכל מקרה הגנבים בימינו מתגברים על זה בשנייה וחצי.
              הלוואי שמישהו היה מנתק לי את הקודן בחינם… מיותר לגמרי.

              sandstormS מנותק
              sandstormS מנותק
              sandstorm
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @EBA כתב ברכב שחזר ממוסך ומתניע ללא הקשת הקוד בקודן:

              לא אמור להטריד בכלל, בכל מקרה הגנבים בימינו מתגברים על זה בשנייה וחצי.
              הלוואי שמישהו היה מנתק לי את הקודן בחינם… מיותר לגמרי.

              אתה צודק זה עניין פסיכולוגי… לגופו של עניין אם מישהו עשה זאת בכוונה רעה זה כן אמור להטריד

              EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • sandstormS sandstorm

                @EBA כתב ברכב שחזר ממוסך ומתניע ללא הקשת הקוד בקודן:

                לא אמור להטריד בכלל, בכל מקרה הגנבים בימינו מתגברים על זה בשנייה וחצי.
                הלוואי שמישהו היה מנתק לי את הקודן בחינם… מיותר לגמרי.

                אתה צודק זה עניין פסיכולוגי… לגופו של עניין אם מישהו עשה זאת בכוונה רעה זה כן אמור להטריד

                EBAE מנותק
                EBAE מנותק
                EBA
                מאסטר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @sandstorm כתב ברכב שחזר ממוסך ומתניע ללא הקשת הקוד בקודן:

                לגופו של עניין אם מישהו עשה זאת בכוונה רעה זה כן אמור להטריד

                מה, מישהו מהמוסך שמתכנן לגנוב את הרכב? למה לו, הוא כבר ידע את הקוד…

                התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                050-4133851
                מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                sandstormS תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • EBAE EBA

                  @sandstorm כתב ברכב שחזר ממוסך ומתניע ללא הקשת הקוד בקודן:

                  לגופו של עניין אם מישהו עשה זאת בכוונה רעה זה כן אמור להטריד

                  מה, מישהו מהמוסך שמתכנן לגנוב את הרכב? למה לו, הוא כבר ידע את הקוד…

                  sandstormS מנותק
                  sandstormS מנותק
                  sandstorm
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @EBA 😀צודק
                  פשוט הדבר הראשון שחשבתי זה למה נגעו לי בזה?! לפחות היו מחזירים…

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • EBAE EBA

                    @sandstorm כתב ברכב שחזר ממוסך ומתניע ללא הקשת הקוד בקודן:

                    קודם כל איך אפשר להחזיר זאת חזרה

                    להתלונן למוסך…

                    ובנוסף האם זה אמור להטריד אותי או שזה דבר מצוי

                    לא אמור להטריד בכלל, בכל מקרה הגנבים בימינו מתגברים על זה בשנייה וחצי.
                    הלוואי שמישהו היה מנתק לי את הקודן בחינם… מיותר לגמרי.

                    מאירמ מנותק
                    מאירמ מנותק
                    מאיר
                    מנהל ראשי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @EBA כתב ברכב שחזר ממוסך ומתניע ללא הקשת הקוד בקודן:

                    לא אמור להטריד בכלל

                    כן הייתי מבקש מהמוסכניק שיספק תשובות על הנעשה. יותר בשביל העתיד, לדעת עד כמה הוא אמין.

                    ליצירת קשר לחץ כאן

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • sandstormS sandstorm

                      @EBA ברור שאצור קשר עם המוסך, רק שאם זה משהו פשוט אוכל להחזיר את זה בעצמי כבר עכשיו

                      sandstormS מנותק
                      sandstormS מנותק
                      sandstorm
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי sandstorm
                      #8

                      @מאיר
                      @sandstorm כתב ברכב שחזר ממוסך ומתניע ללא הקשת הקוד בקודן:

                      @EBA ברור שאצור קשר עם המוסך, רק שאם זה משהו פשוט אוכל להחזיר את זה בעצמי כבר עכשיו

                      תודה אעשה זאת כבר מחר

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • sandstormS מנותק
                        sandstormS מנותק
                        sandstorm
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי sandstorm
                        #9

                        עדכון: דיברתי עם מנהל העבודה במוסך הוא טען שאף אחד שם לא מבין בקודניות ואין סיכוי שמישהו נגע בזה, כשהתעקשתי שיבדוק הוא שם לי על הקו את המנהל של המנהל שהוא טען בודאות מלאה שאף אחד לא נגע בזה
                        בינתיים שיניתי את הקוד ודרכתי את המערכת מחדש, אבל הקודן לא ננעל אוטומטית בסוף נסיעה רק על ידי לחיצה ארוכה על הכוכבית… מוזר
                        בכל מקרה כנראה אשאיר זאת כך אין לי כח להתעסק סביב זה כל כך הרבה , השאלה אם מבחינת הביטוח זה בסדר? (יש דרישה לקודן)

                        אגב המוסךנשמע אמין לפי בירור קצר שלי גם הביקורות בגוגל סבבה הייתי אומר, וגם הסוכונות ביטוח שלי עובדים איתם והם אומרים שיש להם נסיון איתם של שנים, אז עכשיו זה בגדר כבדהו וחשדהו

                        אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • sandstormS sandstorm

                          עדכון: דיברתי עם מנהל העבודה במוסך הוא טען שאף אחד שם לא מבין בקודניות ואין סיכוי שמישהו נגע בזה, כשהתעקשתי שיבדוק הוא שם לי על הקו את המנהל של המנהל שהוא טען בודאות מלאה שאף אחד לא נגע בזה
                          בינתיים שיניתי את הקוד ודרכתי את המערכת מחדש, אבל הקודן לא ננעל אוטומטית בסוף נסיעה רק על ידי לחיצה ארוכה על הכוכבית… מוזר
                          בכל מקרה כנראה אשאיר זאת כך אין לי כח להתעסק סביב זה כל כך הרבה , השאלה אם מבחינת הביטוח זה בסדר? (יש דרישה לקודן)

                          אגב המוסךנשמע אמין לפי בירור קצר שלי גם הביקורות בגוגל סבבה הייתי אומר, וגם הסוכונות ביטוח שלי עובדים איתם והם אומרים שיש להם נסיון איתם של שנים, אז עכשיו זה בגדר כבדהו וחשדהו

                          אבי יםא מנותק
                          אבי יםא מנותק
                          אבי ים
                          מייבין
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @sandstorm כתב ברכב שחזר ממוסך ומתניע ללא הקשת הקוד בקודן:

                          השאלה אם מבחינת הביטוח זה בסדר? (יש דרישה לקודן)

                          ממ"נ
                          אם הרכב לא יגנב אין נפק"מ
                          ואם הרכב יגנב ח"ו איך הם ידעו שהקודן לא עבד?

                          sandstormS מוטי 56מ יוסיוסי 3 תגובות תגובה אחרונה
                          1
                          • אבי יםא אבי ים

                            @sandstorm כתב ברכב שחזר ממוסך ומתניע ללא הקשת הקוד בקודן:

                            השאלה אם מבחינת הביטוח זה בסדר? (יש דרישה לקודן)

                            ממ"נ
                            אם הרכב לא יגנב אין נפק"מ
                            ואם הרכב יגנב ח"ו איך הם ידעו שהקודן לא עבד?

                            sandstormS מנותק
                            sandstormS מנותק
                            sandstorm
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי sandstorm
                            #11

                            @אבי-ים זה בגדול מה שחשבתי וכמו שכתבתי שאני מצדי לא אטרח לטפל בזה, כוונתי הייתה האם בכל זאת אתקל בבעיה עם הביטוח בצורה כל שהיא. בכל מקרה מדבריך אני מבין שלא…

                            אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • sandstormS sandstorm

                              @אבי-ים זה בגדול מה שחשבתי וכמו שכתבתי שאני מצדי לא אטרח לטפל בזה, כוונתי הייתה האם בכל זאת אתקל בבעיה עם הביטוח בצורה כל שהיא. בכל מקרה מדבריך אני מבין שלא…

                              אבי יםא מנותק
                              אבי יםא מנותק
                              אבי ים
                              מייבין
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @sandstorm כתב ברכב שחזר ממוסך ומתניע ללא הקשת הקוד בקודן:

                              בכל מקרה מדבריך אני מבין שלא…

                              אני לא כתבתי את זה מידיעה, אני רק חשבתי בקול “איך הם יכולים לדעת על זה”…

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אבי יםא אבי ים

                                @sandstorm כתב ברכב שחזר ממוסך ומתניע ללא הקשת הקוד בקודן:

                                השאלה אם מבחינת הביטוח זה בסדר? (יש דרישה לקודן)

                                ממ"נ
                                אם הרכב לא יגנב אין נפק"מ
                                ואם הרכב יגנב ח"ו איך הם ידעו שהקודן לא עבד?

                                מוטי 56מ מנותק
                                מוטי 56מ מנותק
                                מוטי 56
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @אבי-ים כתב ברכב שחזר ממוסך ומתניע ללא הקשת הקוד בקודן:

                                ואם הרכב יגנב ח"ו איך הם ידעו שהקודן לא עבד?

                                השאלה היא האם לחשוש מגזל בהנחה שש תנאי כזה בביטוח

                                sandstormS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • מוטי 56מ מוטי 56

                                  @אבי-ים כתב ברכב שחזר ממוסך ומתניע ללא הקשת הקוד בקודן:

                                  ואם הרכב יגנב ח"ו איך הם ידעו שהקודן לא עבד?

                                  השאלה היא האם לחשוש מגזל בהנחה שש תנאי כזה בביטוח

                                  sandstormS מנותק
                                  sandstormS מנותק
                                  sandstorm
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @מוטי-56 צודק בשאלה, ואת"ל שיש חשש יל"ד במקרה שלי שבפועל הקודן מאובטח אלא שכרגע המצב שזה לא נדרך אוטומטית בכל נעילה של הרכב אלא צריך להפעיל את ההגנה באופן ידני בסוף כל נסיעה…

                                  ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • sandstormS sandstorm

                                    @מוטי-56 צודק בשאלה, ואת"ל שיש חשש יל"ד במקרה שלי שבפועל הקודן מאובטח אלא שכרגע המצב שזה לא נדרך אוטומטית בכל נעילה של הרכב אלא צריך להפעיל את ההגנה באופן ידני בסוף כל נסיעה…

                                    ק מנותק
                                    ק מנותק
                                    קינג קומפיוטר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @sandstorm תדבר עם דניאל מתן בטלפון אולי הוא יוכל לעזור לך
                                    הוא מומחה בחשמל רכב הדברים האלה ויש לו שירות מעולה

                                    sandstormS ט 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ק קינג קומפיוטר

                                      @sandstorm תדבר עם דניאל מתן בטלפון אולי הוא יוכל לעזור לך
                                      הוא מומחה בחשמל רכב הדברים האלה ויש לו שירות מעולה

                                      sandstormS מנותק
                                      sandstormS מנותק
                                      sandstorm
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      @קינג-קומפיוטר כתב ברכב שחזר ממוסך ומתניע ללא הקשת הקוד בקודן:

                                      תדבר עם דניאל מתן

                                      הוא בפורום? או שיש לך פרטים

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ק קינג קומפיוטר

                                        @sandstorm תדבר עם דניאל מתן בטלפון אולי הוא יוכל לעזור לך
                                        הוא מומחה בחשמל רכב הדברים האלה ויש לו שירות מעולה

                                        ט מנותק
                                        ט מנותק
                                        טכנולוג
                                        מאסטר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        @קינג-קומפיוטר כתב ברכב שחזר ממוסך ומתניע ללא הקשת הקוד בקודן:

                                        @sandstorm תדבר עם דניאל מתן בטלפון אולי הוא יוכל לעזור לך
                                        הוא מומחה בחשמל רכב הדברים האלה ויש לו שירות מעולה

                                        כוונתך כנראה לדוד מתן הנה שרשור עליו
                                        https://rechavimzelaze.ovh/topic/1185/דוד-מתן-מגיע-למודיעין-עילית?_=1717082837834

                                        ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • sandstormS מנותק
                                          sandstormS מנותק
                                          sandstorm
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          עכשיו זה נראה שהכל הסתדר. בין היתר נעזרתי גם בזה
                                          תודה לכולם

                                          מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • sandstormS sandstorm

                                            עכשיו זה נראה שהכל הסתדר. בין היתר נעזרתי גם בזה
                                            תודה לכולם

                                            מאירמ מנותק
                                            מאירמ מנותק
                                            מאיר
                                            מנהל ראשי
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #19

                                            @sandstorm כתב ברכב שחזר ממוסך ומתניע ללא הקשת הקוד בקודן:

                                            עכשיו זה נראה שהכל הסתדר. בין היתר נעזרתי גם בזה
                                            תודה לכולם

                                            איזה סוג קודנית יש לך?

                                            יכול להיות שהכניסו לך את הקודנית למצב מוסך?

                                            ליצירת קשר לחץ כאן

                                            sandstormS תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • מאירמ מאיר

                                              @sandstorm כתב ברכב שחזר ממוסך ומתניע ללא הקשת הקוד בקודן:

                                              עכשיו זה נראה שהכל הסתדר. בין היתר נעזרתי גם בזה
                                              תודה לכולם

                                              איזה סוג קודנית יש לך?

                                              יכול להיות שהכניסו לך את הקודנית למצב מוסך?

                                              sandstormS מנותק
                                              sandstormS מנותק
                                              sandstorm
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #20

                                              @מאיר כתב ברכב שחזר ממוסך ומתניע ללא הקשת הקוד בקודן:

                                              איזה סוג קודנית יש לך?

                                              אין לי מושג, שמתי תמונה בפוסט הראשון, אולי תדע לפי זה?

                                              @מאיר כתב ברכב שחזר ממוסך ומתניע ללא הקשת הקוד בקודן:

                                              יכול להיות שהכניסו לך את הקודנית למצב מוסך?

                                              לפי מה שאמרו לי במוסך (ודיברתי איתם פעמיים) הם לא נגעו בכלום

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2

                                              112

                                              מחובר

                                              3.1k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.4k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום