דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. יונדאי i30 מול קיה סיד שניהם 2014

      יונדאי i30 מול קיה סיד שניהם 2014

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עסקאות רכב
      21 פוסטים 8 כותבים 349 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • אהרן 4א מנותק
        אהרן 4א מנותק
        אהרן 4
        כתב נערך לאחרונה על ידי אהרן 4
        #11

        עוד פעם על זה מה מצב מנוע של יונדאי
        דיברתי עם 2 סוחרים ואמרו לי אל תיגע ביונדאי i30 המנוע הולך … 🚫 ⛔ ⭕
        האם זה נכון??
        ואם כן איזה רכב מומלץ כרכב עבודה אוטמט סטיישן לא יקר|(באזור 20k-25k) – שסוחב ולא יתקע לי באמצע הדרך🚦

        חובק עולםח אריאלושא 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • אהרן 4א אהרן 4

          עוד פעם על זה מה מצב מנוע של יונדאי
          דיברתי עם 2 סוחרים ואמרו לי אל תיגע ביונדאי i30 המנוע הולך … 🚫 ⛔ ⭕
          האם זה נכון??
          ואם כן איזה רכב מומלץ כרכב עבודה אוטמט סטיישן לא יקר|(באזור 20k-25k) – שסוחב ולא יתקע לי באמצע הדרך🚦

          חובק עולםח מנותק
          חובק עולםח מנותק
          חובק עולם
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #12

          @אהרן-4 יש לך ידני? דאציה לוגאן MCV דיזל ידני זה חתיכת רכב עבודה נהדר.

          אהרן 4א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • חובק עולםח חובק עולם

            @אהרן-4 יש לך ידני? דאציה לוגאן MCV דיזל ידני זה חתיכת רכב עבודה נהדר.

            אהרן 4א מנותק
            אהרן 4א מנותק
            אהרן 4
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #13

            @חובק-עולם אין לי ידני
            ואני באמת אוסיף לתוך השאלה תודה

            טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א מחובר
              א מחובר
              אלעזר 3
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #14

              באיזה מחיר אתה מחפש?

              אהרן 4א תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אלעזר 3

                באיזה מחיר אתה מחפש?

                אהרן 4א מנותק
                אהרן 4א מנותק
                אהרן 4
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #15

                @אלעזר-3 20k-25k

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אהרן 4א אהרן 4

                  עוד פעם על זה מה מצב מנוע של יונדאי
                  דיברתי עם 2 סוחרים ואמרו לי אל תיגע ביונדאי i30 המנוע הולך … 🚫 ⛔ ⭕
                  האם זה נכון??
                  ואם כן איזה רכב מומלץ כרכב עבודה אוטמט סטיישן לא יקר|(באזור 20k-25k) – שסוחב ולא יתקע לי באמצע הדרך🚦

                  אריאלושא מנותק
                  אריאלושא מנותק
                  אריאלוש
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #16

                  @אהרן-4 כתב ביונדאי i30 מול קיה סיד שניהם 2014:

                  דיברתי עם 2 סוחרים ואמרו לי אל תיגע ביונדאי i30 המנוע הולך …

                  שטויות! אני התעסקי עם מלללא כאלה ואף אחד לא דיבר על מנוע! דווקא המנועים מאוד אמינים!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • אהרן 4א אהרן 4

                    אני מתעניין בקניית רכב יד 2 (רכב עבודה-חייב להיות סטיישן)
                    בגלל שזה רכב ראשון וכן רכב עבודה אני לא רוצה להשקיע משהו יקר ואני מתלבט בין שתיהם
                    את זה ראיתי https://rechavimzelaze.ovh/topic/797/חוות-דעת-על-קיה-סיד-יונדאי-i30-שנת-2014
                    אבל לא עונה לי מספיק על השאלות שלי,
                    מה יותר אמין ?
                    צריכת דלק
                    סחיבה
                    ועוד מה שנהג חדש כמוני לא יודע לשאול ולברר
                    אשמח למידע ברור וקצר
                    תודה

                    ה מנותק
                    ה מנותק
                    הכריש
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #17

                    @אהרן-4 הייתי ממליץ לך על הקיה סיד ודוקא את המנוע דיזל שזה סוס עבודה וגם חסכוני מאד
                    ושים לב שקצת יותר קשה להשיג אותו ביד 2 יש לו היצע קטן

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • אהרן 4א אהרן 4

                      @חובק-עולם אין לי ידני
                      ואני באמת אוסיף לתוך השאלה תודה

                      טוסוןט מחובר
                      טוסוןט מחובר
                      טוסון
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #18

                      @אהרן-4 אם לא אכפת לך רובוטי חד מצמדי
                      אז לוגאן mcv דיזל אוטומטי אולי (אני לא יכול להמליץ, אבל בהשראת המלצת @חובק-עולם )

                      כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                      (מס"י פ"א)

                      נחייה ולא…

                      אהרן 4א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א מנותק
                        א מנותק
                        אבי KIA
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #19

                        בקיה סיד הצורה החדשה סביבות 2013 אל תיגע גם בגלל הגיר והדיזל גם בגלל הגלגל תנופה טורבו וכו
                        היונדאי הבעיה זה הבוצה במנוע צריך לבדוק שאין בוצה והרכב לא אוכל שמן
                        יש לאחי כזה רכב שטופל במורשה וא"כ טופל בשמן מאוד איכותי וברוך השם אין תקלות

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • טוסוןט טוסון

                          @אהרן-4 אם לא אכפת לך רובוטי חד מצמדי
                          אז לוגאן mcv דיזל אוטומטי אולי (אני לא יכול להמליץ, אבל בהשראת המלצת @חובק-עולם )

                          אהרן 4א מנותק
                          אהרן 4א מנותק
                          אהרן 4
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #20

                          @טוסון כתב ביונדאי i30 מול קיה סיד שניהם 2014:

                          אם לא אכפת לך רובוטי חד מצמדי
                          אז לוגאן mcv דיזל אוטומטי אולי (אני לא יכול להמליץ, אבל בהשראת המלצת @חובק-עולם )

                          אני בור בזה לא מבין כלל🤔 🤔 🤔 מה זה אומר אולי תפרט ותסביר לי

                          טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • אהרן 4א אהרן 4

                            @טוסון כתב ביונדאי i30 מול קיה סיד שניהם 2014:

                            אם לא אכפת לך רובוטי חד מצמדי
                            אז לוגאן mcv דיזל אוטומטי אולי (אני לא יכול להמליץ, אבל בהשראת המלצת @חובק-עולם )

                            אני בור בזה לא מבין כלל🤔 🤔 🤔 מה זה אומר אולי תפרט ותסביר לי

                            טוסוןט מחובר
                            טוסוןט מחובר
                            טוסון
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #21

                            @אהרן-4 גיר רובוטי זה כמו גיר ידני אבל בלי דוושה לקלאצ׳, אלא יש רומני (לפחות בדאצ׳יה) קטן בפנים שמעביר לך את ההילוכים, ולפעמים הוא חולם…
                            יצא לך לנהוג על פיקנטו של סיטי קאר? שאין לו פארקינג, זה רובוטי, תזכר איך הוא חולם ברמזורים
                            אני לא יודע אם כדאי לך דיזל בכלל, זה תצטרך לעשות חושבים כמובן שהציבור כאן ישמחו לעזור לך

                            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                            (מס"י פ"א)

                            נחייה ולא…

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0

                            • 1
                            • 2

                            96

                            מחובר

                            3.1k

                            משתמשים

                            9.8k

                            נושאים

                            132.5k

                            פוסטים
                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • דף הבית
                            • תקנון הפורום
                            • מילון מושגים המלא
                            • המדריך המלא למשתמש
                            • פוסטים אחרונים
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • פנייה למנהל הפורום