יונדאי i30 מול קיה סיד שניהם 2014
-
עוד פעם על זה מה מצב מנוע של יונדאי
דיברתי עם 2 סוחרים ואמרו לי אל תיגע ביונדאי i30 המנוע הולך …

האם זה נכון??
ואם כן איזה רכב מומלץ כרכב עבודה אוטמט סטיישן לא יקר|(באזור 20k-25k) – שסוחב ולא יתקע לי באמצע הדרך
-
@חובק-עולם אין לי ידני
ואני באמת אוסיף לתוך השאלה תודה -
עוד פעם על זה מה מצב מנוע של יונדאי
דיברתי עם 2 סוחרים ואמרו לי אל תיגע ביונדאי i30 המנוע הולך …

האם זה נכון??
ואם כן איזה רכב מומלץ כרכב עבודה אוטמט סטיישן לא יקר|(באזור 20k-25k) – שסוחב ולא יתקע לי באמצע הדרך
-
אני מתעניין בקניית רכב יד 2 (רכב עבודה-חייב להיות סטיישן)
בגלל שזה רכב ראשון וכן רכב עבודה אני לא רוצה להשקיע משהו יקר ואני מתלבט בין שתיהם
את זה ראיתי https://rechavimzelaze.ovh/topic/797/חוות-דעת-על-קיה-סיד-יונדאי-i30-שנת-2014
אבל לא עונה לי מספיק על השאלות שלי,
מה יותר אמין ?
צריכת דלק
סחיבה
ועוד מה שנהג חדש כמוני לא יודע לשאול ולברר
אשמח למידע ברור וקצר
תודה -
@חובק-עולם אין לי ידני
ואני באמת אוסיף לתוך השאלה תודה -
@אהרן-4 אם לא אכפת לך רובוטי חד מצמדי
אז לוגאן mcv דיזל אוטומטי אולי (אני לא יכול להמליץ, אבל בהשראת המלצת @חובק-עולם )@טוסון כתב ביונדאי i30 מול קיה סיד שניהם 2014:
אם לא אכפת לך רובוטי חד מצמדי
אז לוגאן mcv דיזל אוטומטי אולי (אני לא יכול להמליץ, אבל בהשראת המלצת @חובק-עולם )אני בור בזה לא מבין כלל
מה זה אומר אולי תפרט ותסביר לי -
@טוסון כתב ביונדאי i30 מול קיה סיד שניהם 2014:
אם לא אכפת לך רובוטי חד מצמדי
אז לוגאן mcv דיזל אוטומטי אולי (אני לא יכול להמליץ, אבל בהשראת המלצת @חובק-עולם )אני בור בזה לא מבין כלל
מה זה אומר אולי תפרט ותסביר לי@אהרן-4 גיר רובוטי זה כמו גיר ידני אבל בלי דוושה לקלאצ׳, אלא יש רומני (לפחות בדאצ׳יה) קטן בפנים שמעביר לך את ההילוכים, ולפעמים הוא חולם…
יצא לך לנהוג על פיקנטו של סיטי קאר? שאין לו פארקינג, זה רובוטי, תזכר איך הוא חולם ברמזורים
אני לא יודע אם כדאי לך דיזל בכלל, זה תצטרך לעשות חושבים כמובן שהציבור כאן ישמחו לעזור לך
