יונדאי i30 מול קיה סיד שניהם 2014
-
@טוסון כתב ביונדאי i30 מול קיה סיד שניהם 2014:
אם יונדאי וקיה אותה חברה, אז למה שיהיו שינויים באמינות בינהם?
הוא הסביר שבשנתונים האלו היה הבדל בגיר בין הדגמים
@אריאל-קמחי כתב ביונדאי i30 מול קיה סיד שניהם 2014:
והכי חשוב: יונדאי I30, מ2013 ועד 2015 מגיעה עם גיר פלנטרי רגיל, ואילו קיה סיד מ2013 מגיעה עם גיר רובוטי כפול מצמדים יקר יותר לאחזקה, בשנתונים האלה אני חושב שהיונדאי עדיפה.
@חובק-עולם זה אני יודע
אבל הוא טוען שככלל יונדאי עדיפה@אריאל-קמחי כתב ביונדאי i30 מול קיה סיד שניהם 2014:
@טוסון זה כמו שהצ’רי והג’אקו ואמודה אותו חברה… הבנת את הרעיון לא?
האמת לא הבנתי, ברכב ישן, מה שצריך זה מכלולים אמינים
הgdi יותר אמין ביונדאי מקיה? -
עוד פעם על זה מה מצב מנוע של יונדאי
דיברתי עם 2 סוחרים ואמרו לי אל תיגע ביונדאי i30 המנוע הולך …

האם זה נכון??
ואם כן איזה רכב מומלץ כרכב עבודה אוטמט סטיישן לא יקר|(באזור 20k-25k) – שסוחב ולא יתקע לי באמצע הדרך
-
@חובק-עולם אין לי ידני
ואני באמת אוסיף לתוך השאלה תודה -
עוד פעם על זה מה מצב מנוע של יונדאי
דיברתי עם 2 סוחרים ואמרו לי אל תיגע ביונדאי i30 המנוע הולך …

האם זה נכון??
ואם כן איזה רכב מומלץ כרכב עבודה אוטמט סטיישן לא יקר|(באזור 20k-25k) – שסוחב ולא יתקע לי באמצע הדרך
-
אני מתעניין בקניית רכב יד 2 (רכב עבודה-חייב להיות סטיישן)
בגלל שזה רכב ראשון וכן רכב עבודה אני לא רוצה להשקיע משהו יקר ואני מתלבט בין שתיהם
את זה ראיתי https://rechavimzelaze.ovh/topic/797/חוות-דעת-על-קיה-סיד-יונדאי-i30-שנת-2014
אבל לא עונה לי מספיק על השאלות שלי,
מה יותר אמין ?
צריכת דלק
סחיבה
ועוד מה שנהג חדש כמוני לא יודע לשאול ולברר
אשמח למידע ברור וקצר
תודה -
@חובק-עולם אין לי ידני
ואני באמת אוסיף לתוך השאלה תודה
