דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. יונדאי i30 מול קיה סיד שניהם 2014

      יונדאי i30 מול קיה סיד שניהם 2014

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עסקאות רכב
      19 פוסטים 8 כותבים 322 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • טוסוןט טוסון

        @אריאל-קמחי אם יונדאי וקיה אותה חברה, אז למה שיהיו שינויים באמינות בינהם?

        חובק עולםח מנותק
        חובק עולםח מנותק
        חובק עולם
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #8

        @טוסון כתב ביונדאי i30 מול קיה סיד שניהם 2014:

        אם יונדאי וקיה אותה חברה, אז למה שיהיו שינויים באמינות בינהם?

        הוא הסביר שבשנתונים האלו היה הבדל בגיר בין הדגמים

        @אריאל-קמחי כתב ביונדאי i30 מול קיה סיד שניהם 2014:

        והכי חשוב: יונדאי I30, מ2013 ועד 2015 מגיעה עם גיר פלנטרי רגיל, ואילו קיה סיד מ2013 מגיעה עם גיר רובוטי כפול מצמדים יקר יותר לאחזקה, בשנתונים האלה אני חושב שהיונדאי עדיפה.

        טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • Y מנותק
          Y מנותק
          yso
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #9

          ל i30 יש יותר זמינות חלקים,

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • חובק עולםח חובק עולם

            @טוסון כתב ביונדאי i30 מול קיה סיד שניהם 2014:

            אם יונדאי וקיה אותה חברה, אז למה שיהיו שינויים באמינות בינהם?

            הוא הסביר שבשנתונים האלו היה הבדל בגיר בין הדגמים

            @אריאל-קמחי כתב ביונדאי i30 מול קיה סיד שניהם 2014:

            והכי חשוב: יונדאי I30, מ2013 ועד 2015 מגיעה עם גיר פלנטרי רגיל, ואילו קיה סיד מ2013 מגיעה עם גיר רובוטי כפול מצמדים יקר יותר לאחזקה, בשנתונים האלה אני חושב שהיונדאי עדיפה.

            טוסוןט מנותק
            טוסוןט מנותק
            טוסון
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #10

            @חובק-עולם זה אני יודע
            אבל הוא טוען שככלל יונדאי עדיפה

            @אריאל-קמחי כתב ביונדאי i30 מול קיה סיד שניהם 2014:

            @טוסון זה כמו שהצ’רי והג’אקו ואמודה אותו חברה… הבנת את הרעיון לא?

            האמת לא הבנתי, ברכב ישן, מה שצריך זה מכלולים אמינים
            הgdi יותר אמין ביונדאי מקיה?

            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
            (מס"י פ"א)

            נחייה ולא…

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אהרן 4א מנותק
              אהרן 4א מנותק
              אהרן 4
              כתב נערך לאחרונה על ידי אהרן 4
              #11

              עוד פעם על זה מה מצב מנוע של יונדאי
              דיברתי עם 2 סוחרים ואמרו לי אל תיגע ביונדאי i30 המנוע הולך … 🚫 ⛔ ⭕
              האם זה נכון??
              ואם כן איזה רכב מומלץ כרכב עבודה אוטמט סטיישן לא יקר|(באזור 20k-25k) – שסוחב ולא יתקע לי באמצע הדרך🚦

              חובק עולםח אריאלושא 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • אהרן 4א אהרן 4

                עוד פעם על זה מה מצב מנוע של יונדאי
                דיברתי עם 2 סוחרים ואמרו לי אל תיגע ביונדאי i30 המנוע הולך … 🚫 ⛔ ⭕
                האם זה נכון??
                ואם כן איזה רכב מומלץ כרכב עבודה אוטמט סטיישן לא יקר|(באזור 20k-25k) – שסוחב ולא יתקע לי באמצע הדרך🚦

                חובק עולםח מנותק
                חובק עולםח מנותק
                חובק עולם
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #12

                @אהרן-4 יש לך ידני? דאציה לוגאן MCV דיזל ידני זה חתיכת רכב עבודה נהדר.

                אהרן 4א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • חובק עולםח חובק עולם

                  @אהרן-4 יש לך ידני? דאציה לוגאן MCV דיזל ידני זה חתיכת רכב עבודה נהדר.

                  אהרן 4א מנותק
                  אהרן 4א מנותק
                  אהרן 4
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #13

                  @חובק-עולם אין לי ידני
                  ואני באמת אוסיף לתוך השאלה תודה

                  טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א מנותק
                    א מנותק
                    אלעזר 3
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #14

                    באיזה מחיר אתה מחפש?

                    אהרן 4א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אלעזר 3

                      באיזה מחיר אתה מחפש?

                      אהרן 4א מנותק
                      אהרן 4א מנותק
                      אהרן 4
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #15

                      @אלעזר-3 20k-25k

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אהרן 4א אהרן 4

                        עוד פעם על זה מה מצב מנוע של יונדאי
                        דיברתי עם 2 סוחרים ואמרו לי אל תיגע ביונדאי i30 המנוע הולך … 🚫 ⛔ ⭕
                        האם זה נכון??
                        ואם כן איזה רכב מומלץ כרכב עבודה אוטמט סטיישן לא יקר|(באזור 20k-25k) – שסוחב ולא יתקע לי באמצע הדרך🚦

                        אריאלושא מנותק
                        אריאלושא מנותק
                        אריאלוש
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #16

                        @אהרן-4 כתב ביונדאי i30 מול קיה סיד שניהם 2014:

                        דיברתי עם 2 סוחרים ואמרו לי אל תיגע ביונדאי i30 המנוע הולך …

                        שטויות! אני התעסקי עם מלללא כאלה ואף אחד לא דיבר על מנוע! דווקא המנועים מאוד אמינים!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אהרן 4א אהרן 4

                          אני מתעניין בקניית רכב יד 2 (רכב עבודה-חייב להיות סטיישן)
                          בגלל שזה רכב ראשון וכן רכב עבודה אני לא רוצה להשקיע משהו יקר ואני מתלבט בין שתיהם
                          את זה ראיתי https://rechavimzelaze.ovh/topic/797/חוות-דעת-על-קיה-סיד-יונדאי-i30-שנת-2014
                          אבל לא עונה לי מספיק על השאלות שלי,
                          מה יותר אמין ?
                          צריכת דלק
                          סחיבה
                          ועוד מה שנהג חדש כמוני לא יודע לשאול ולברר
                          אשמח למידע ברור וקצר
                          תודה

                          ה מחובר
                          ה מחובר
                          הכריש
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #17

                          @אהרן-4 הייתי ממליץ לך על הקיה סיד ודוקא את המנוע דיזל שזה סוס עבודה וגם חסכוני מאד
                          ושים לב שקצת יותר קשה להשיג אותו ביד 2 יש לו היצע קטן

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אהרן 4א אהרן 4

                            @חובק-עולם אין לי ידני
                            ואני באמת אוסיף לתוך השאלה תודה

                            טוסוןט מנותק
                            טוסוןט מנותק
                            טוסון
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #18

                            @אהרן-4 אם לא אכפת לך רובוטי חד מצמדי
                            אז לוגאן mcv דיזל אוטומטי אולי (אני לא יכול להמליץ, אבל בהשראת המלצת @חובק-עולם )

                            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                            (מס"י פ"א)

                            נחייה ולא…

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א מחובר
                              א מחובר
                              אבי KIA
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #19

                              בקיה סיד הצורה החדשה סביבות 2013 אל תיגע גם בגלל הגיר והדיזל גם בגלל הגלגל תנופה טורבו וכו
                              היונדאי הבעיה זה הבוצה במנוע צריך לבדוק שאין בוצה והרכב לא אוכל שמן
                              יש לאחי כזה רכב שטופל במורשה וא"כ טופל בשמן מאוד איכותי וברוך השם אין תקלות

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0

                              114

                              מחובר

                              3.1k

                              משתמשים

                              9.8k

                              נושאים

                              132.4k

                              פוסטים
                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • דף הבית
                              • תקנון הפורום
                              • מילון מושגים המלא
                              • המדריך המלא למשתמש
                              • פוסטים אחרונים
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • פנייה למנהל הפורום