טיוטה ראב 4
-
יש לי מערכת (מסך) ברכב ראב 4 ואני רוצה לחסום את המערכת שיהיה רק רדיו וויז תמונות וידאו שיחות וכו’ אבל לא יהיה אינטרנט
יש לי סטיק פרוץ -
-
@יצחק-רשטונ ממליץ גם על החסימה הזאת
אבל כדאי לקרוא טוב לפני את כל הכללים לפני שעושים חסימה מוחלטת וגם לבדוק שהכל עובד טוב -
יש לי מערכת (מסך) ברכב ראב 4 ואני רוצה לחסום את המערכת שיהיה רק רדיו וויז תמונות וידאו שיחות וכו’ אבל לא יהיה אינטרנט
יש לי סטיק פרוץ

