@יצחק-כהן קודם כל ברוך הבא לפורום!!!
ולענייננו וויז חייב אינטרנט ואפשר גם עם כשר, נטו וויז וכדו’ אם אתה צריך רק וויז (כמובן שרדיו שיחות וכו’ ישאר תמיד) וגם עם הסטיק אתה יכול לעשות חסימה וזה תדבר עם רב @מיישה הוא האיש…
@יצחק-כהן קודם כל ברוך הבא לפורום!!!
ולענייננו וויז חייב אינטרנט ואפשר גם עם כשר, נטו וויז וכדו’ אם אתה צריך רק וויז (כמובן שרדיו שיחות וכו’ ישאר תמיד) וגם עם הסטיק אתה יכול לעשות חסימה וזה תדבר עם רב @מיישה הוא האיש…
@אריאלוש אבל יש לי סטיק פרוץ זה הסטיק אני לא יכול לשנות אותו
אבל אני רוצה שיהיה דף הבית אחר שיהיה בו רק וויז רדיו וידאו וכו’ ולא אינטרנט שיש לי כרגע ומסך
איך אני שולח לו הודעה למיישה